Z201733252
OF-137468
zrušená
00606731
Záchranná služba Košice
Rastislavova 43, Košice, 04091, SVK
Zariadenia pre vybavenie pneuservisnej dielne.
vyvažovačka, prezúvačka pneumatík , vyzúvačka pneumatík , uťahovák, demontáž a montáž pneumatík, umývanie kolies,
Tovar, Služba
1. Zariadenia pre vybavenie pneuservisnej dielne.
|
|
---|---|
Funkcia |
Nákup zariadenia na demontáž a montáž pneumatík, zariadenia na vyvažovanie kolies, zariadenia na umývanie kolies a zariadenia na zdvíhanie motorových vozidiel verejného obstarávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. ZARIADENIE NA DEMONTÁŽ A MONTÁŽ PNEUMATÍK | ks | 1 | ||
2. ZARIADENIE NA VYVAŽOVANIE KOLIES | ks | 1 | ||
2.1 pre priemer ráfika | " (palce) | 28 | ||
3. ZARIADENIE NA UMÝVANIE KOLIES | ks | 1 | ||
3.1. pre umývanie kolies s priemerom | mm | 560 | 800 | |
3.1.1 so šírkou: | mm | 135 | 305 | |
3.2 objem nádrže na vodu | l | 150 | ||
4. ZARIADENIE NA ZDVÍHANIE VOZIDIEL | ks | 1 | ||
4.1 hmotnosť vozidiel | kg | 4000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1.1. Popis: | Zariadenie vhodné pre osobné, terénne a dodávkové automobily s pracovným stolom s dvoma rýchlosťami otáčania a pomocným bočným pneumatickým odklopným ramenom. |
1.2 Príslušenstvo: | Montážna páka, sada ochranných krytov na ALU disky, odlučovač, primazávač, prívodná hadica 1,5 m, prívodný kábel 1,5 m, kalibrovateľný tlakomer a hustič pneumatík |
2.2 Popis: | Zariadenie je určené na vyvažovanie kolies osobných a ľahkých úžitkových automobilov s digitálnym displejom pre priemer ráfika do 28", elektromagnetická brzda pre zastavenie kolesa v mieste nevývažku, |
2.2.1 pokračovanie popisu: | upínacia hlavica, 3 ks kužeľové príruby, kliešte na meranie šírky kolesa, kliešte na závažia, prítlačná PVC príruba pre ALU disky, upínací kužeľ pre úžitkové vozidlá. |
3.3 Popis: | Zariadenie vhodné pre umývanie kolies, so spôsobom umývania na princípe tlakovej vody s prímesou plastových granúl, časovač dĺžky pracovného procesu. |
4.2 Popis: | Zariadenie určené na zdvih osobných motorových vozidiel a vozidiel s maximálnou nosnosťou 4 000 kg. Vhodné konštrukčné prevedenie s dvojstĺpcovým vyhotovením s dvoma elektromotormi |
4.2.1 pokračovanie popisu: | so samostatným ovládaním pre zdvih nahor a nadol a dĺžkou ramien 630-1170 mm, 985 - 1470 mm. |
4.3 Príslušenstvo: | sada 4 ks predlžovacích nadstavcov pre úžitkové vozidlá. |
Názov |
1. Cena vrátane dopravy na miesto plnenia a všetkých nákladov súvisiacich s dodaním predmetu zmluvy. |
2. Požaduje sa, aby dodávateľ vykonal montáž zariadení a uviedol ich do prevádzky, zároveň poskytne zaškolenie obsluhujúceho personálu, o zaškolení dodá certifikát. Poskytne potvrdenie o všetkých potrebných revíznych skúškach pre uvedenie do prevádzky, prehlásenie o zhode, návod na obsluhu v slovenskom jazyku. Vykoná kalibráciu zariadenia na vyvažovanie kolies a dodá certifikát o kalibrácii. |
3.Požaduje sa dodávka nových produktov. |
4. Požaduje sa dodanie predmetu zmluvy v lehote podľa bodu 3.2. zmluvy t.j. do 21 kalendárnych dní odo dňa účinnosti zmluvy. |
5. Dodávateľ do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predloží objednávateľovi v písomnej forme alebo elektronicky: Obchodnú značku, typ a parametre výrobkov, s ich vyobrazením ktoré plánuje dodať ako aj Rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy a celkových cien predmetu zmluvy podľa položiek v rozsahu: Názov položky tovaru, Cena za 1 kus v EUR bez DPH, sadzba DPH, DPH za 1 kus v EUR, Cena za 1 kus v EUR s DPH. Cena za predpokladaný počet kusov v EUR bez DPH, DPH za predpokladaný počet kusov v EUR, Cena za predpokladaný počet kusov v EUR s DPH |
6.Zmluvné strany sa výslovne dohodli, podľa § 340b ods. 1 a 5 Obchodného zákonníka, že Objednávateľ je ako dlžník povinný plniť svoje peňažné záväzky z dodania tovaru v lehote splatnosti 60 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
7. Záručné podmienky: minimálne 24 mesiacov od riadneho dodania tovaru. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady a doručiť opravený, resp. vymenený do sídla objednávateľa na vlastné náklady |
8. Dodávateľ je povinný v prípade omeškania s dodaním tovaru z dôvodov mimoriadnych udalostí písomne požiadať Objednávateľa o predĺženie termínu dodania tovaru a uviesť dôvody požadovanej zmeny termínu dodania tovaru. Objednávateľ je povinný bez zbytočného odkladu písomne oznámiť Dodávateľovi svoj súhlas/nesúhlas s predĺženým termínom dodania. |
9. Ak Objednávateľ nesúhlasí s predĺžením termínu dodania tovaru, ostáva v platnosti pôvodne požadovaný termín dodania. Objednávateľ je oprávnený uplatniť príslušnú sankciu podľa čl. 11. Osobitných požiadaviek na plnenie. |
10. Dodávateľ je povinný spolu s dodávkou tovaru predložiť dodací list v listinnej forme, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí, Cenu za MJ v EUR bez DPH príslušnej položky, sadzbu DPH, Cenu za MJ v EUR s DPH príslušnej položky, Cenu za počet MJ v EUR bez DPH príslušnej položky, Cenu za počet MJ v EUR s DPH príslušnej položky a v prípade dodávky ekvivalentu požaduje sa predložiť certifikát v slovenskom jazyku resp. úradne overený preklad certifikátu do slovenského jazyka. |
11. V prípade nedodržania Osobitných požiadaviek na plnenie ( ods. 4, 7, 8 a 9) zo strany Dodávateľa je Objednávateľ oprávnený vyúčtovať a Dodávateľ je povinný zaplatiť za každý prípad porušenia zmluvných podmienok zmluvnú pokutu vo výške 0,03 % z ceny časti predmetnej Zmluvy, ktorej sa omeškanie týka, za každý aj začatý deň omeškania. Zmluvná pokuta je splatná v lehote do 15 kalendárnych dní odo dňa doručenia vyúčtovania zmluvnej pokuty Dodávateľovi. |
12. Čiastkové plnenie sa nepripúšťa – dodávateľ musí dodať celý predmet zmluvy. Vystavanie Faktúry je podmienené kompletným dodaním celého predmetu zmluvy. |
13. Skutočnosť, že Dodávateľ v čase uzatvorenia zmluvy nemá aktualizované údaje v zápise v zozname hospodárskych subjektov v rozsahu podľa § 32 ods. 1 ZVO je dôvodom na odstúpenie od zmluvy zo strany Objednávateľa. Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy v prípade, ak Dodávateľ nepreukáže aktualizáciu údajov v zápise v zozname hospodárskych subjektov v rozsahu podľa § 32 ods. 1 ZVO v lehote najneskôr do 5 pracovných dní po uzatvorení zmluvy. |
14. Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. |
15. Za podstatné porušenie Zmluvy sa bude považovať nedodržanie požiadaviek na predmet zmluvy (čl. II Predmet zmluvy, ods. 2.1 až 2.3), nedodržanie Osobitných požiadaviek na plnenie (čl. II Predmet zmluvy, ods. 2.4, bod 1.,2.,3.,4.,7.,10) |
Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika
27.07.2017 08:00 — 09.08.2017 15:00
1,00 komplet
17 998,82
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.07.2017 09:21
17.07.2017 09:30
17.07.2017 09:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.07.2017 08:34 - Vstupná ponuka | 17 998,80 | € | Cena s DPH |
17.07.2017 08:34 - Najvýhodnejšia ponuka | 17 998,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: