42054575
Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja
M. Rázusa 104, Žilina, 01001, SVK
31563732
Cestné stavby Liptovský Mikuláš, spol. s r.o.
1. mája 724, Liptovský Mikuláš, 03101, SVK
Oprava ciest emulznými technológiami za studena
mikrokoberec, emulzné technológie za studena
Stavebná práca
1. Oprava ciest emulznými technológiami za studena
|
|
---|---|
Funkcia |
Povrchová úprava formou mikrokoberca emulznými technológiami za studena |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet úsekov ciest | ks | 0 | 11 | |
Frézovanie bitumenového krytu, podkladu priemernej hrúbky do 2 cm | m2 | 0 | 70 050 | |
Bitúmenové postreky, nátery, posypy - postrek spájací z modifikovanej emulzie v množstve 0,6 - 0,8 kg emulzie na m2 | m2 | 0 | 70 050 | |
Postrek asfaltovou emulziou so zvyškovým asfaltom po vyštiepení 0,15 kg/m2 | m2 | 0 | 370 050 | |
Bituménové postreky, nátery, posypy - dvojvrstvový náter z emulzie N2V | m2 | 0 | 17 000 | |
Emulzné kalové vrstvy, dvojvrstvový mikrokoberec EM8/EM8 | m2 | 0 | 70 050 |
Názov |
1. Cena za Dielo zahŕňa okrem stavebných prác a dodávok aj všetky poplatky za odborné skúšky, merania, poplatky za energie pri realizácii Diela, telefón, poplatky za odvoz a uskladnenie odpadov, cenu za zariadenie staveniska a ostatné náklady Dodávateľa. Zriadenie, prevádzkovanie, likvidácia, vypratanie zariadenia staveniska a staveniska samotného sú súčasťou ceny za Dielo. |
2. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy podľa jednotlivých položiek prác. |
3. Dodávateľ predloží do 3 dní od uzavretia zmluvy doklad o odbornej spôsobilosti stavbyvedúceho vydaný alebo notifikovaný podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov v úradne overenej fotokópii (stavbyvedúci), alebo iný ekvivalentný doklad preukazujúci túto skutočnosť, ktorý bude zodpovedný za riadenie stavebných prác. |
4. Objednávateľ do pracovných 3 dní od uzavretia zmluvy predloží dodávateľovi presné úseky ciest so staničením, na ktorých bude dielo vykonané. |
5. Predmet zmluvy bude realizovaný v zmysle technického predpisu č. 14/2016 a príslušných STN a EN alebo ekvivalentný. |
6. Objednávateľovi prislúcha úhrada len za skutočne vykonané práce na diele. Podkladom pre fakturáciu bude poverenou osobu objednávateľa potvrdený súpis skutočne vykonaných prác (ďalej len „súpis“) vyhotovený na základe rekapitulácie uvedenej v stavebnom denníku a odovzdávací a preberací protokol. Súpis bude potvrdený poverenou osobou zo strany Objednávateľa po predložení protokolov dodávateľa o kvalite zabudovaných materiálov a zmesí (preukazné skúšky, certifikáty, resp. výsledky kontrolných skúšok). |
7. Objednávateľ sa zaväzuje odovzdať Dodávateľovi stavenisko zápisnične v stavebnom denníku najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy tak, aby Dodávateľ mohol začať s realizáciou Diela v zmysle lehoty na plnenie podľa tejto zmluvy a aby mohol Dielo ukončiť v požadovanom termíne. |
8. Dodávateľ je povinný viesť stavebný denník, do ktorého bude denne zaznamenávať všetky skutočnosti podstatné pre naplnenie tejto zmluvy. Pri vedení stavebného denníka sa budú zmluvné strany riadiť ustanoveniami § 46 d) zákona č. 237/2000 Z. z., ktorým sa mení a dopĺňa zákon č. 50/76 Zb. o stavebnom poriadku. |
9. Objednávateľ je povinný sledovať obsah stavebného denníka a k zápisom pripájať svoje stanovisko. Objednávateľ požaduje, aby bol vyzvaný Dodávateľom na preverenie prác, ktoré budú v ďalšom postupe zakryté, alebo sa stanú neprístupnými a to cestou stavebného denníka min. 1 pracovný deň vopred. Náklady s tým spojené bude znášať Dodávateľ. |
10. Ak Objednávateľ nesúhlasí so záznamom Dodávateľa v stavebnom denníku, je povinný najneskôr do 1 dňa pripojiť svoje písomné vyjadrenie, inak sa predpokladá, že s obsahom záznamu súhlasí. Povinnosť viesť stavebné denník končí odovzdaním a prevzatím Diela. |
11. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady oboznámiť sa s existujúcimi inžinierskymi sieťami a zabezpečiť ich vytýčenie pred začiatkom stavebných prác a na prevzatom stavenisku udržiavať poriadok a čistotu. Je povinný odstraňovať odpady a nečistoty vzniknuté z jeho práce a odstraňovať nečistoty z prístupových komunikácií spôsobené jeho činnosťou. |
12. Dodávateľ znáša nebezpečenstvo škody na stavenisku až do termínu prevzatia vykonaného Diela zo strany Objednávateľa na základe Protokolu o prevzatí Diela. |
13. Dodávateľ zodpovedá za zabezpečenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a požiarnej ochrany svojich zamestnancov, subdodávateľov, ich zamestnancov, ako aj ďalších osôb, ktoré sa zdržujú oprávnene na stavenisku za účelom realizácie Diela. Dodávateľ zabezpečí, aby všetci jeho zamestnanci a zamestnanci jeho subdodávateľa absolvovali predpísané školenia alebo mali príslušné atesty a osvedčenia. Dodávateľ sa zaväzuje vybaviť svojich zamestnancov zodpovedajúcimi osobnými ochrannými pracovnými pomôckami. |
14. Dodávateľ zodpovedá za to, že počas realizácie Diela bude dodržiavať podmienky stanovené v príslušnom povolení na vykonanie Diela vydané oprávneným orgánom, ako aj ďalšie podmienky a požiadavky Objednávateľa uplatnené v súlade s touto zmluvou. |
15. Dodávateľ sa zaväzuje, že všetky ním dodané materiály a výrobky budú certifikované a akceptované na podmienky a normy platné v SR. Dodávateľ zodpovedá Objednávateľovi, že pri realizovaní Diela bude plniť a dodržiavať všetky príslušné ustanovenia právnych a technických predpisov v SR a že po dokončení bude Dielo, všetky takéto ustanovenia spĺňať. |
16. Dodávateľ je výhradne zodpovedný za zaistenie všetkých povolení, stanovísk, súhlasov alebo iných oprávnení, ktoré sa môžu vyžadovať k prevádzkovaniu jeho podnikania a/alebo poskytovaniu predmetu tejto zmluvy v Slovenskej republike. |
17. Dodávateľ je takisto výhradne zodpovedný za zabezpečenie akýchkoľvek nevyhnutných povolení, súhlasov, stanovísk alebo iných oprávnení, ktoré sa môžu vyžadovať v súvislosti s dovozom, vývozom alebo colným odbavením akýchkoľvek vecí a materiálov, ktoré môžu slúžiť napríklad na to, aby Dodávateľ mohol realizovať Dielo v súlade s touto zmluvou, a ďalej za všetky náklady a výdaje s tým spojené. |
18. Dodávateľ vykoná na vlastné náklady všetky skúšky, kontroly a merania, ktoré sú potrebné pre riadne ukončenie Diela alebo jeho uvedenie do prevádzky. Organizovanie, vybavovanie a úhradu funkčných skúšok zabezpečí Dodávateľ. |
19. Dodávateľ je povinný bezplatne na požiadanie objednávateľa počas záručnej doby vykonať meranie protišmykových vlastností povrchu vozovky a predložiť výsledky merania objednávateľovi najneskôr 21 dní od doručenia požiadavky. Objednávateľ je oprávnený zúčastniť sa predmetného merania. |
20. V prípade nevyhovujúcich výsledkov merania drsnosti a merania protišmykových vlastností povrchu vozovky podľa predchádzajúceho bodu (18.) počas plynutia záručnej doby podľa technicko-kvalitatívnych podmienok uvedených v technickom predpise (TP 14/2016), je Objednávateľ povinný na základe reklamácie objednávateľa odstrániť reklamovanú závadu podľa požiadaviek Objednávateľa na svoje náklady a v lehote určenej objednávateľom. |
21. Riadnym vykonaním Diela a riadnym splnením všetkých záväzkov Dodávateľa vyplývajúcich z tejto zmluvy sa rozumie riadne vykonanie Diela v súlade s touto zmluvou tak, aby bolo spôsobilé pre úspešné ukončenie preberacieho konania a zároveň odovzdanie všetkých dokumentov potrebných pre preberacie konanie a dokladov potvrdzujúcich kvalitu a technické parametre Diela v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi a technickými normami.. Podmienkou riadneho vykonania Diela je aj úspešné vykonanie všetkých skúšok predpísaných osobitnými predpismi a záväznými normami a touto Zmluvou. |
22. Dodávateľ nie je oprávnený pri vykonávaní Diela použiť náhradné hmoty a výrobky oproti predpokladaným v cenovej ponuke - technickej špecifikácie predmetu zákazky bez písomného súhlasu Objednávateľa. Za písomný súhlas objednávateľa sa považuje aj zápis Objednávateľa v stavebnom denníku. Rovnako Dodávateľ nie je oprávnený odchýliť sa od podmienok verejného obstarávania, ktoré vykonal Objednávateľ a ktoré sú pre Dodávateľa záväzné. |
23. Dodávateľ je povinný počas realizácie Diela zabezpečiť prevádzkyschopnosť cesty, na ktorej sa realizujú stavebné práce diela a za tým účelom Dodávateľ vypracuje projekt organizácie dopravy počas realizácie Diela, odsúhlasí ho s Objednávateľom, príslušným ODI OR PZ SR a požiada o vydanie rozhodnutia príslušný okresný úrad, odbor cestnej dopravy a pozemných komunikácií. |
24. Dodávateľ po vykonaní Diela zabezpečí odstránenie objektov a zariadení, ktoré sa nachádzajú na stavenisku, zabezpečí jeho likvidáciu a vypratanie do 10 dní po odovzdaní Diela Objednávateľovi. V prípade, ak sa Dodávateľ omešká s odstránením a likvidáciou staveniska oproti termínu uvedenému v predchádzajúcej vete, má Objednávateľ právo uplatniť si u Dodávateľa nárok na zmluvnú pokutu vo výške 33,00 € za každý deň omeškania. |
25. Zaplatením zmluvnej pokuty sa Dodávateľ nezbavuje povinnosti splnenia záväzku zabezpečeného zmluvnou pokutou ani povinnosti nahradiť škodu tým spôsobenú. |
26. Cena za Dielo sa bude uhrádzať na základe faktúry. Faktúra bude vyhotovená a úhrada bude realizovaná po ukončení prác a ich písomnom prevzatí poverenou osobou Objednávateľa, bez vád a nedorobkov, po doručení a prevzatí všetkých písomností, dokladov a atestov materiálov a výrobkov použitých pri realizácii Diela. Dodávateľ je povinný pri vystavení faktúry za Dielo postupovať v zmysle platnej legislatívy. Splatnosť faktúry je do 30 dní od jej doručenia Objednávateľovi. |
27. Prílohou faktúry bude súpis vykonaných prác a dodávok odsúhlasený Objednávateľom, preberací protokol o odovzdaní a prevzatí Diela. Všetky prílohy faktúry musia byť potvrdené podpisom oprávnenej osoby Objednávateľa a oprávnenou osobou konať za Dodávateľa – stavbyvedúcim. |
28. V prípade, že Dodávateľ sa omešká oproti pôvodne dohodnutému termínu na vykonanie Diela o viac ako 10 dní, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy z jeho strany s právom Objednávateľa odstúpiť od tejto zmluvy. |
29. Dĺžka záručnej doby je 60 mesiacov. Záručná doba začína plynúť dňom podpísania protokolu o odovzdaní a prevzatí Diela, môže však byť skrátená o dobu, po ktorú bude Objednávateľ v omeškaní so začatím preberacieho konania, alebo po ktorú neoprávnene odmietol Dielo prevziať. Záručná doba sa predlžuje o čas medzi písomným uplatnením reklamácie do doby jej odstránenia a písomného prevzatia. |
30. Dodávateľ sa zaväzuje začať s odstraňovaním uznaných vád predmetu plnenia do 24 hodín od uplatnenia oprávnenej reklamácie Objednávateľom, ak sa zmluvné strany písomne nedohodnú inak, a uznané vady odstrániť v čo najkratšom čase. Termín odstránenia uznaných vád sa dohodne písomnou formou. |
31. Ak sa ukáže, že reklamovaná vada Diela je neopraviteľná, zaväzuje sa Dodávateľ dodať náhradnú časť Diela alebo Objednávateľovi poskytnúť primeranú zľavu z odplaty za vykonanie Diela. Prípadnou zľavou nie je dotknuté právo Objednávateľa na záruku. |
32. Dodávateľ sa zaväzuje odstrániť prípadné vady Diela zistené z kolaudačného/preberacieho konania ním zapríčinené na vlastné náklady a vo vzájomne dohodnutom termíne. |
33. Vlastnícke právo k Dielu prechádza na Objednávateľa v okamihu odovzdania a prevzatia Diela na základe preberacieho protokolu, pokiaľ v iných ustanoveniach zmluvy nie je dohodnuté inak. Nebezpečenstvo škody k Dielu znáša Dodávateľ až do okamihu protokolárneho odovzdania a prevzatia Diela – na Objednávateľa prechádza až prevzatím Diela. |
34. Veci potrebné na riadne vykonanie a dodanie Diela, najmä stavebný materiál, zabezpečuje Dodávateľ a ich cena je zahrnutá v cene za vykonanie Diela. Dodávateľ je vlastníkom týchto vecí až do okamihu, kedy sa stanú súčasťou Diela – zabudovaním alebo namontovaním. |
35. Každá zo zmluvných strán je oprávnená odstúpiť od tejto zmluvy, ak druhá zmluvná strana nesplní svoju povinnosť vyplývajúcu pre ňu z tejto zmluvy, (podstatne poruší zmluvu podľa § 344 Obchodného zákonníka) ani v lehote 30 dní odo dňa, v ktorom po márnom uplynutí lehoty na dohodnuté plnenie bola druhou zmluvnou stranou k tomu písomne vyzvaná. Táto lehota sa nevzťahuje na prípady nesplnenia povinností zo strany Dodávateľa uvedených v bode 2., 3., 5. a 28. tých osobitných požiadaviek na plnenie, pri ktorých je Objednávateľ oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy okamžite. |
Žilinský, Slovenská republika
12
70 050,00 m2
590 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
10.07.2017 12:32
31.07.2017 10:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.07.2017 11:50 - Vstupná ponuka | 587 517,50 | € | Cena bez DPH |
31.07.2017 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 534 950,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: