30844789
Národná banka Slovenska
Imricha Karvaša 1, Bratislava - Staré Mesto, 81325, SVK
36815799
Vision IT Solutions, a. s.
Pribinova 25, Bratislava, 81109, SVK
Zakúpenie podpory pre SW produkty (VMware)
podpora, softvér
Služba
1. Zakúpenie podpory pre SW produkty (VMware)
|
|
---|---|
Funkcia |
predĺženie podpory sofvéru VMware |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. predĺženie podpory pre produkt VMware vSphere Enterprise for 1 processor, kontrakt ID 415887495, kontrakt je aktívny do 21.7.2017,požadovaná úroveň podpory: Basic Support and Subscription, požadujeme predĺženie podpory do 3.10.2018 | ks | 16 | ||
2. predĺženie podpory a súčasne edičný upgrade pre produkt VMware Horizon View, kontrakt ID 417504126, kontrakt je aktívny do 10.9.2017,požadovaná úroveň podpory: Basic Support and Subscription, požadujeme predĺženie podpory a súčasne upgrade z aktuálnej edície Standard na edíciu Enterprise najneskôr od 11.9.2017, do 3.10.2018, | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
predĺženie podpory uvedené v bode 2.: súčasťou upgrade je aj zmena licenčného modelu z per Concurrent User na per Named User, pričom predmetom upgrade nie je celkový počet licencií, ktoré sú aktuálne zazmluvnené, ale iba taký počet, aby počet Named User licencií Enterprise edície na kontrakte po zrealizovaní upgrade bol 200 ks. |
Názov |
1. Dodávateľ je povinný určiť celkovú cenu tak, aby zahŕňala všetky a akékoľvek náklady (najmä doprava na miesto plnenia, odstraňovanie chýb v záručnej dobe, atď.) spojené s plnením zmluvy. |
2. Dodávateľ je povinný v termíne do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy doručiť písomne listom štatutárnym zástupcom podpísaný podrobný aktualizovaný rozpočet v súlade funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zmluvy minimálne v rozsahu: typové označenie, výrobca, lehota poskytovania služby s uvedením jednotkových cien. |
3. Dodávateľ musí byť súčasťou VMware Partner Network spoločnosti VMware s partnerstvom úrovne minimálne Solution Provider – Enterprise. Požadovaná úroveň partnerstva musí byť buď dohľadateľná vo webovej databáze Partner locator spoločnosti VMware, alebo takéto partnerstvo doloží uchádzač písomným potvrdením spoločnosti VMware. |
4. Dodávateľ predloží objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy do 5 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
5. Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi predmet zmluvy do 15 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
6. Dodávateľ berie na vedomie, že služby sa budú považovať za dodané až po tom, ako budú elektronicky zaregistrované na zákazníckom účte objednávateľa vedenom u spoločností VMware, pričom túto skutočnosť bude možné overiť cez zákaznícky portál spoločnosti VMware. Dodávateľ je povinný o tejto skutočnosti zaregistrovania objednávateľa na účtoch bezodkladne informovať objednávateľa emailom. |
7. Dodávateľ vyhotoví faktúru najneskôr do 15 dní odo dňa preukázateľného dodania predmetu zmluvy. |
8. Faktúry sú splatné do 14 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi bezhotovostným prevodom na účet dodávateľa. Za deň splnenia peňažného záväzku sa považuje deň odpísaniadlžnej sumy z účtu objednávateľa v prospech účtu dodávateľa. |
9. Dodávateľ, ktorý uvedie na faktúre daň, sa zaväzuje, že odvedie daň správcovi dane v lehote ustanovenej v § 78 ods. 1 zákona o dani z pridanej hodnoty. |
10. Dodávateľ sa zaväzuje vysporiadať svoj záväzok na DPH z faktúry voči správcovi dane v zákonom stanovenej lehote. V prípade nesplnenia tejto povinnosti voči správcovi dane a následného núteného ručenia Objednávateľom za túto DPH, sa Dodávateľ zaväzuje z titulu náhrady škody uhradiť Objednávateľovi túto DPH v plnej výške do desiatich dní od doručenia jej vyúčtovania Dodávateľovi. Porušenie tejto daňovej povinnosti vyplývajúcej zo všeobecne záväzného právneho predpisu je podstatným porušením zmluvy. |
11. V prípade zahraničného dodávateľa tento predloží objednávateľovi, najneskôr do doby vyhotovenia prvej faktúry, originál potvrdenia o mieste svojej daňovej rezistencie, alebo jeho úradne overenú kópiu. Počas trvania zmluvy dodávateľ predmetné potvrdenie predloží objednávateľovi na začiatku každého nového zdaňovacieho obdobia. Dodávateľ zároveň vyhlasuje a zaväzuje sa, že v prípade vzniku stálej prevádzkarne na území Slovenskej republiky počas trvania zmluvybude o tejto skutočnosti objednávateľ bezodkladne informovať. |
12. V prípade, že faktúry nebudú obsahovať všetky údaje podľa § 74 ods.1 Zákona NR SR č.222/2004Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, resp. nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie (prepracovanie) a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia doplnenej (prepracovanej) faktúry objednávateľovi. |
13. Porušenie povinností v zmysle bodov č.: 1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 9., 10., 11. a 12. osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa. |
Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
18.07.2017 00:00 — 02.08.2017 23:59
1,00 sada
76 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
11.07.2017 09:40
14.07.2017 11:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.07.2017 06:50 - Vstupná ponuka | 76 000,00 | € | Cena bez DPH |
14.07.2017 10:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 61 999,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: