00156621
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky
Dobrovičova 12, Bratislava, 81266, SVK
36361496
Printline, s.r.o.
Pluhová 78 , Bratislava , 83103, SVK
Reklamné a propagačné predmety – brožúry a letáky
brožúry, letáky, tlač
Tovar, Služba
1. Reklamné a propagačné predmety – brožúry a letáky
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je zabezpečiť realizáciu služieb (tlač, grafické spracovanie, výroba a dodanie) reklamných a propagačných predmetov – brožúry a letáky za účelom propagácie. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. brožúra | ks | 3000 | ||
2. leták | ks | 3000 | ||
3. grafický návrh - brožúra | ks | 1 | ||
4. grafický návrh - leták | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1.1 brožúra | - formát A5 (148 × 210 mm) |
1.2 brožúra | - počet strán: 12 + obálka 4 strany |
1.3 brožúra | - obálka 250 g/krieda mat., 4+0 |
1.4 brožúra | - vnútro 135 g/ krieda lesk, 4+4 |
1.5 brožúra | - väzba V1 |
2.1 leták | - formát A4 |
2.2 leták | - 2x lomené a skladané na tretinu tzv. harmonika |
2.3 leták | - papier 135g natieraný lesklý + obojstranné lesklé lamino |
2.4 leták | - farebnosť tlače 4+4 |
3.1 grafický návrh - brožúra | - kreatívne spracovanie dodaných podkladov (texty, logá) |
3.2 grafický návrh - brožúra | - spracovanie a úprava (retuš, orezy) fotografického materiálu (zabezpečí dodávateľ) |
3.3 grafický návrh - brožúra | - tvorba layout (3 verzie) |
3.4 grafický návrh - brožúra | - konečná úprava layout podľa požiadaviek objednávateľa |
3.5 grafický návrh - brožúra | - príprava podkladov na tlač |
4.1 grafický návrh - leták | - kreatívne spracovanie dodaných podkladov (texty, logá, fotografie, tabuľky) |
4.2 grafický návrh - leták | - spracovanie a úprava (retuš, orezy) fotografického materiálu (zabezpečí dodávateľ) |
4.3 grafický návrh - leták | - tvorba layout (3 verzie) |
4.4 grafický návrh - leták | - konečná úprava layout podľa požiadaviek objednávateľa |
4.5 grafický návrh - leták | - príprava podkladov na tlač |
Názov |
1.1 Dodávateľ sa zaväzuje získať na všetky diela a výkony umelcov zahrnuté v brožúre a letáku na vyhotovenie diela licenciu, sublicenciu (t.j. súhlas na použitie diel a umeleckých výkonov v zmysle príslušných ustanovení Autorského zákona v platnom znení), na základe ktorej je objednávateľ oprávnený dielo a jeho časti uverejňovať v plnom rozsahu. Dodávateľ je povinný udeliť súhlas objednávateľovi na použitie diela na všetky známe spôsoby použitia diela v zmysle autorského zákona, výhradne a bezodplatne, časovo a teritoriálne v neobmedzenom rozsahu. |
1.2 Dodávateľ zodpovedá v plnom rozsahu za obrazovú stránku diela a zbavuje objednávateľa všetkých nárokov akejkoľvek povahy, uplatňovaných voči nemu tretími osobami, a to najmä nárokov uplatňovaných v spojení s ustanoveniami Obchodného zákonníka a Autorského zákona. |
2. Objednávateľ poskytne dodávateľovi po uzatvorení zmluvy materiál potrebný pre vyhotovenie grafických návrhov. Dodávateľ predloží objednávateľovi do 10 dní po obdržaní uvedeného materiálu 1 grafický návrh pre brožúru a 1 grafický návrh pre leták, ktoré je povinný upraviť v zmysle požiadaviek objednávateľa. |
3. Dodávateľ predloží objednávateľovi finálnu verziu brožúry a letáku na posúdenie a schválenie (pripomienky zo strany objednávateľa je dodávateľ povinný zapracovať). |
4. Reklamné a propagačné predmety – brožúry a letáky budú viditeľne označené logom/logami, ktoré bude/ú úspešnému uchádzačovi poskytnuté zo strany objednávateľa. Maximálny počet lôg - 5 ks. |
5. Technické charakteristiky a grafické normy na vytvorenie lôg musia byť v súlade s požiadavkami objednávateľa. Objednávateľ poskytne predlohy logotypov a textov do brožúry a letákov. |
6. Požaduje sa doručenie kompletného materiálu na miesto plnenia. Miestom plnenia je sídlo verejného obstarávateľa. |
7. Cena za poskytnutie služby je konečná a zahŕňa všetky výdavky dodávateľa súvisiace s tlačou, grafickým spracovaním, výrobou a dodaním reklamných a propagačných predmetov, vrátane dopravy objednávateľovi na miesto plnenia, manipulácie, balenia, vykladania, nakladania, resp. iné výdavky. |
8. Požaduje sa predložiť kontaktné údaje osoby (meno a priezvisko, adresa, tel. číslo, email), ktorá je za dodávateľa oprávnená vo veciach plnenia zmluvy do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
9. Požaduje sa predložiť podrobný štruktúrovaný rozpočet jednotkových cien do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy (v štruktúre: cena bez DPH, cena s DPH, sadzba DPH). Objednávateľ požaduje vyhotoviť podrobný cenový prehľad jednotlivých položiek cenovej ponuky, ako podklad pre fakturáciu. |
10. Platba za plnenie bude prebiehať bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
11. Objednávateľ požaduje dodanie grafického návrhu potlače predmetu zákazky pred dodaním tovaru e-mailom kontaktnej osobe a to za účelom overenia požadovaných vlastností. |
12. Odovzdanie a preberanie plnenia sa uskutoční na základe odovzdávacieho a preberacieho protokolu, na znení ktorého sa zmluvné strany dohodnú po nadobudnutí účinnosti zmluvy. |
13. Porušenie ktorejkoľvek z uvedených Osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom. V prípade porušenia zmluvy podstatným spôsobom je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 500 eur, a to za každé jednotlivé porušenie. Nárok na náhradu škody a možnosť vypovedať túto zmluvu tým nie je dotknutý. |
Dobrovičova 12, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
01.08.2017 15:00
1,00 celok
1 887,30
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.07.2017 10:07
14.07.2017 11:00
14.07.2017 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.07.2017 10:13 - Vstupná ponuka | 1 870,00 | € | Cena s DPH |
14.07.2017 09:35 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 620,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: