Z201732823
OF-132338
zrušená
30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
Oprava fotokopírovacích strojov Canon
Oprava kopírovací fotokopírovací stroj Canon
Služba, Tovar
1. Oprava fotokopírovacích strojov Canon
|
|
---|---|
Funkcia |
Oprava fotokopírovacích strojov Canon vrátane poskytnutia výrobcom odporúčaných nových originálnych náhradných dielov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1) CANON PC890, s/n UAA16136 | ks | 1 | ||
kód mat./ FB5-1880 / Lapač - TRAY PAP.DELIV. NP-6512 | ks | 1 | ||
kód mat./ FB4-9812 / Bočný kryt - COVER U-TURN | ks | 1 | ||
2) CANON FC336, s/n UTT20526 | ks | 1 | ||
kód mat./ FB1-7303 / PICK UP ROLLER | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Odstránenie porúch, oprava a údržba zariadenia vrátane dodávky originálnych náhradných dielov. | Počas celej doby platnosti zmluvy |
Vyčistenie zariadenia. | Počas celej doby platnosti zmluvy |
Názov |
Cena predmetu zákazky bude konečná vrátane všetkých úkonov na poskytnutie uvedenej služby a nákladov na dopravu. |
Objednávateľ požaduje dodávku nových, originálnych náhradných dielov výrobcu stroja. |
Objednávateľ požaduje od dodávateľa v lehote do 3 dní odo dňa uzavretia zmluvy doručiť kontaktnej osobe objednávateľa potvrdenie, certifikát alebo iný doklad výrobcu alebo výrobcom autorizovaného dovozcu / distribútora pre SR, že dodávateľ je spoločnosťou (firmou) oprávnenou / autorizovanou vykonávať údržbu, záručný a mimozáručný servis fotokopírovacích strojov značky CANON. Potvrdenie musí byť platné počas celej doby platnosti zmluvy. Objednávateľ si vyhradzuje právo posúdiť relevantnosť predloženého potvrdenia na základe vlastného šetrenia. |
Objednávateľ požaduje od dodávateľa doručiť kontaktnej osobe objednávateľa podrobný cenový rozpis za každý fotokopírovací stroj samostatne, s uvedením náhradných dieľov, označený príslušným poradovým číslom, uvedeným v tomto zozname a to najneskôr do 10 pracovných dní od podpisu zmluvy |
Vrátane dopravy a inštalácie v mieste plnenia. |
Miesto plnenia: Žilina, Sliač, adresy budú upresnené úspešnému uchádzačovi. |
Úhrada za dodaný predmet zmluvy bude vykonaná bezhotovostne na základe faktúry a písomného protokolu o poskytnutí služby, v ktorom bude uvedený rozpis poskytnutých služieb s uvedením dátumu poskytnutia služby a množstva. Protokol o poskytnutí objednanej služby potvrdený podpisom objednávateľa je podkladom pre fakturáciu ceny služby. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike a v súlade s platnými obchodnými podmienkami elektronického trhoviska. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Objednávateľ neposkytuje preddavok ani zálohovú platbu. |
Na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia, sa Dodávateľ zaväzuje oznámiť Objednávateľovi EČV každého vozidla, ktorým bude zabezpečené dodanie plnenia, typ vozidla, meno, priezvisko, číslo občianskeho preukazu vodiča a osôb zabezpečujúcich dodanie plnenia, a to najneskôr 3 pracovné dni pred dodaním plnenia v súlade s touto zmluvou. |
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť a/alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia. |
Dodávateľ berie na vedomie, že Objednávateľ je oprávnený neumožniť vstup osobám do areálu miesta dodania plnenia v prípade, ak Dodávateľ nesplní povinnosti, ktorých splnenie je potrebné na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia. |
Nesplnenie akejkoľvek požiadavky a podmienky uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Slovenská republika
20.07.2017 08:00 — 04.08.2017 14:00
1,00 súbor položiek
200,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.07.2017 13:34
14.07.2017 14:00
14.07.2017 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: