00696871
Stredisko sociálnej pomoci mesta Košice
Garbiarska 4, Košice, 04001, SVK
35815256
Slovenský plynárenský priemysel, a.s.
Mlynské nivy 44/a, Bratislava, 82511, SVK
Dodávka elektrickej energie
Elektrická energia, distribúcia elektrickej energie
Tovar, Služba
1. Dodávka elektrickej energie
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodávať elektrickú energiu po dobu 12 mesiacov do dvoch odberných miest (ďalej len OM), špecifikovaných Objednávateľom vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku Objednávateľa a zabezpečenie distribúcie podľa predmetu zákazky v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam PDS. |
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie formou združenej dodávky, zabezpečenie distribučných služieb a zodpovednosti za odchýlky v čase od 00:00 SEČ dňa 01.01.2018 do 24:00 hod. SEČ dňa 31.12.2018. |
Dodávka elektrickej energie vrátane distribučných služieb musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku PDS a musí byť v súlade s platnými právnymi predpismi SR (najmä zákon č. 251/2012 Z.z. o energetike, vyhláška ÚRSO č. 423/2013, ktorou sa mení a dopĺňa vyhláška ÚRSO č. 24/2013 Z.z., Nariadenie vlády č. 211/2010, ktorým sa dopĺňa Nariadenie vlády č. 31/2007 Z.z.). |
Cenová ponuka musí obsahovať cenu silovej zložky vrátane ceny za odchýlku. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Celkové predpokladané množstvo odberu spolu za dve OM za zmluvné obdobie (12 mesiacov) | kWh | 321 000 | ||
Vysoký tarif (VT) | kWh | 276 000 | ||
Nízky tarif (NT) | kWh | 45 000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Odberné miesto EIC kód: 24ZVS00000084449 | Distribučná sadzba: X3-C2, Rezervovaná kapacita 230 A, Maximálna rezervovaná kapacita: 400 A; Vyúčtovacie obdobie: kalendárny mesiac; Spotreba za mesiac cca 26000 kWh, napäťová hladina: NN |
2. Odberné miesto EIC kód: 24ZVS0000075216W | Distribučná sadzba: X3-C2, Hodnota hlavného ističa 20 A, Vyúčtovacie obdobie: kalendárny rok; Spotreba za rok cca 6000 kWh, napäťová hladina: NN |
Názov |
1. Miestom plnenia sú odberné miesta Objednávateľa pripojené do prevádzkovej distribučnej sústavy. |
2. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť všetky úkony vrátane plynulej dodávky a distribúcie elektrickej energie súvisiace so zmenou dodávateľa, ak k nej dôjde. |
3. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať elektrickú energiu nepretržite do OM Objednávateľa za podmienok dohodnutých v tejto zmluve, Obchodných podmienok elektronického trhoviska (ďalej len "OPET") a v súlade s Osobitnými ustanoveniami o zákazkach na dodávku elektriny a plynu (ďalej len "OUEP), pričom sa zaväzuje zabezpečiť pre Objednávateľa distribúciu elektrickej energie a služby spojené s dodávkou elektriny. |
4. Akékoľvek prerušenie dodávky elektrickej energie v rozpore s touto zmluvou a/alebo platnými právnymi predpismi v oblasti energetiky je pre Objednávateľa dôvodom na odstúpenie od zmluvy. |
5. Dodávateľ garantuje okrem pravidelnej dodávky elektrickej energie do OM Objednávateľa, vrátane distribúcie aj prevzatie zodpovednosti za odchýlku, v kvalite elektrickej energie zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržanie platných právnych predpisov. Nedodržanie tohto záväzku/garancie je pre Objednávateľa dôvodom na odstúpenie od zmluvy. |
6. Množstvá odobratej elektriny sú predpokladané, vypočítané na základe predchádzajúcej spotreby. Dodávateľ si nebude voči Objednávateľovi uplatňovať sankcie v prípade plného neodobratia ako i prekročenia predpokladaného zmluvného množstva objednanej elektriny. |
7. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť Objednávateľovi prístup do príslušnej distribučnej sústavy. |
8. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť distribúciu elektrickej energie v kvalite garantovanej technickými podmienkami prevádzkovateľa distribučnej sústavy, systémové služby a ostatné služby s použitím sústavy a s distribúciou a prenosom elektrickej energie od príslušného prevádzkovateľa distribučnej sústavy. |
9. Dodávateľ a Objednávateľ sa výslovne dohodli, že odpojenie Objednávateľa od zdroja elektrickej energie sa vylučuje. |
10. Dodávateľ sa zaväzuje: |
- zabezpečiť distribučné služby do OM Objednávateľa do výšky ich maximálnej rezervovanej kapacity, |
- zabezpečiť úpravu dohodnutej rezervovanej kapacity pre OM Objednávateľa na žiadosť Objednávateľa, |
- zabezpečiť montáž, pripojenie alebo výmenu určeného meradla na OM Objednávateľa, zabezpečiť preskúšanie meradla na žiadosť Objednávateľa. |
11. Nový Dodávateľ zabezpečí na svoje náklady všetky právne kroky s pôvodným dodávateľom pri odpojení a zapojení OM v distribučnej sústave. Zmenu dodávateľa vybavuje nový Dodávateľ na základe splnomocnenia. Splnomocnenie na právne úkony spojené s procesom zmeny dodávateľa elektriny spíšu medzi sebou zmluvné strany, v ktorom Objednávateľ dáva Dodávateľovi plnú moc na tieto úkony. |
12. Ponúknutá cena bude za celé množstvo odberu. |
13. Cena bude uhradená v mene: EUR. |
14. Cena musí zahŕňať cenu za dodávku elektriny, cenu za distribučné služby a to za prenos elektriny, distribúciu elektriny, systémové služby, odvod do Národného jadrového fondu a ostatné regulované položky, ktorých výška je určená podľa aktuálneho cenníka distribúcie príslušného PDS platného v čase predloženia ponuky a príslušných cenových rozhodnutí URSO platných v čase predloženia ponuky, daň v zmysle Zákona o spotrebných daniach, náklady spojené so zodpovednosťou za odchýlku spotreby (Zmluva o zúčtovaní odchýlok). Cena nebude navyšovaná, ak dôjde k odchýlke od predpokladanej spotreby. |
15. Dohodnutá cena môže byť zmenená len v prípade vzájomnej dohody zmluvných strán formou písomného dodatku, v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutím ÚRSO. DPH, spotrebná daň, prípadne iné aplikované dane si Dodávateľ uplatní podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov. |
16. Ponúkaná celková cena bude predkladaná za celé predpokladané množstvo odberu počas trvania zmluvy. Dodávateľ nie je oprávnený účtovať Objednávateľovi akékoľvek ďalšie poplatky súvisiace s dodávkou elektrickej energie a poskytovanými distribučnými a súvisiacimi službami. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
17. Úhrada za odobratú elektrickú energiu sa uskutoční formou bezhotovostného platobného styku, splatnosť faktúr je 30 dní odo dňa doručenia Objednávateľovi. Faktúry musia obsahovať náležitosti daňového dokladu. |
18. Faktúry budú Dodávateľom vystavené a doručené Objednávateľovi do jeho sídla v papierovej forme. |
19. Ak vzniknú pri fakturácii úhrad za dodávky chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, matematickou chybou a pod., majú Objednávateľ a Dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok. Strana, na ktorú bola reklamácia smerovaná, oznámi výsledok šetrenia druhej strane v lehote 30 dní odo dňa, kedy jej bola reklamácia doručená. |
20. OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PLNENIE - DOKLADY, ktoré je Dodávateľ povinný predložiť Objednávateľovi po uzavretí zmluvy na preukázanie splnenia osobitných požiadaviek, všetkých kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky: |
- Dodávateľ predložením svojej záväznej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk disponuje všetkými Objednávateľom požadovanými dokladmi, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky; |
DOKLADY, ktoré je Dodávateľ povinný predložiť Objednávateľovi na preukázanie splnenia osobitných požiadaviek na plnenie všetkých kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky najneskôr do 10 kalendárnych dní od uzatvorenia zmluvy s Objednávateľom na adresu Objednávateľa v písomnej forme, v uzatvorenej obálke označenej heslom "NEOTVÁRAŤ - DOKLADY - ELEKTRICKÁ ENERGIA", teda ešte pred samotným plnením zmluvy: |
a) Dodávateľom vystavený a potvrdený list s kontaktnými údajmi oprávnenej osoby Dodávateľa, ktorý musí obsahovať minimálne tieto údaje: meno a priezvisko, pracovnú pozíciu Dodávateľom oprávnenej kontaktnej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky, tel. číslo a mail kontaktnej osoby, |
b) vyplnenú a Dodávateľom podpísanú Kalkuláciu celkovej ceny v súlade s opisným formulárom, platnými OPET a OUEP, v ktorej uvedie podrobnú štruktúru ceny - podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek, ktorá bude záväzná a musí obsahovať všetky legislatívne náležitosti súvisiace s dodávkou elektrickej energie, |
c) originál alebo overenú kópiu dokladu o oprávnení podnikať v energetike - dodávka elektrickej energie na území SR podľa platnej legislatívy v rozsahu predmetu zákazky predložením platného Povolenia na podnikanie v energetike podľa zákona č. 251/2012 Z.z. o energetike a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, |
d) originál alebo overenú kópiu Rozhodnutia o pridelení EIC kódu, |
e) čestné prehlásenie Dodávateľa, že má uzatvorenú Zmluvu o zúčtovaní odchýlky účastníka na trhu s elektrinou s prevádzkovateľom prenosovej sústavy, s identifikovaním zmluvného partnera, čísla zmluvy (ak bolo pridelené) a dátumom uzatvorenia. Zmluva musí byť platná počas celej doby, na ktorú sa predmet zákazky uzatvára, |
f) Čestné prehlásenie Dodávateľa, že uzavrie platnú distribučnú zmluvu pre rok 2018 s príslušným prevádzkovateľom distribučnej sústavy o distribúcii a prístupe do distribučnej sústavy vo vymedzenom území Východoslovenského regiónu, |
g) referencie, že Dodávateľ bol v predchádzajúcich troch rokoch Dodávateľom elektrickej energie min. 2 korporátnym odberateľom (nie domácnostiam) v celkovom objeme minimálne 321 000 kWh za predchádzajúce tri roky 2014, 2015, 2016. Túto skutočnosť Dodávateľ preukáže zoznamom dodávok tovaru - dodávkou elektrickej energie uskutočnenou za roky 2014, 2015, 2016 doplneným potvrdeniami o kvalite dodania tovaru s uvedením cien, lehôt dodania, objemu dodávky. |
h) doklad preukazujúci splnenie požiadaviek medzinárodnej normy ISO 9001 pre systém manažérstva kvality, požiadaviek medzinárodnej normy ISO 14001 pre systém environmentálneho manažérstva s predmetom súvisiacim s predmetom obstarávania. Dodávateľ splní povinnosť podľa predchádzajúcej vety predložením ISO certifikátov, resp. iných ekvivalentných dokladov. |
ch) v prípade dodávateľa, ktorý je zapísaný v zozname podnikateľov podľa predpisov účinných do 17. apríla 2016 je zápis považovaný za zápis do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutočností a dodávateľ je povinný v lehote do 10 dní od uzavretia zmluvy nezapísané skutočnosti preukázať v zmysle § 32 ods. 2 resp. 4 až 5 zákona zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov. Doklady musia byť predložené v origináli alebo úradne overenej kópii originálu. |
i) dodávateľ je povinný preukázať, že nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku a to potvrdením príslušného súdu nie staršieho ako tri mesiace v origináli, alebo úradne overenej kópii originálu v lehote do 10 dní od uzavretia zmluvy, ak uvedenú skutočnosť už nepreukázal zapísaním sa do zoznamu podnikateľov/hospodárskych subjektov ÚVO. |
Nepredloženie ktoréhokoľvek požadovaného dokladu sa bude považovať za nesplnenie osobitných požiadaviek na plnenie kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností Dodávateľa, pričom Objednávateľ: |
- ukončí s Dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom XVIII, bod 18.2, písm. a) časti OPET 2. ČASŤ „VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ z dôvodu, že Dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, |
- vystaví Dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
- vystaví negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej Objednávateľ Úradu pre VO oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinnosti Dodávateľom. |
21. OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PLNENIE - OSTATNÉ, ktoré je Dodávateľ povinný splniť v plnom rozsahu: |
- Objednávateľ požaduje možnosť uplatnenia si náhrady škody u Dodávateľa vo výške vzniknutých finančných nákladov v prípade nedodržania niektorej z požiadaviek uvedených v tomto formulári (v tejto zmluve), |
- Pre zmluvné strany platia Obchodné podmienky elektronického trhoviska a príloha č. 1 k Všeobecným zmluvným podmienkam - osobitné ustanovenia o zákazkách na dodávku elektriny a plynu účinné ku dňu uzatvorenia zmluvy, |
- Ak dôjde k výpovedi zmluvy, Dodávateľ si nebude uplatňovať v súvislosti s ukončením zmluvy žiadne sankcie, |
- Zmluvné strany sa dohodli, že obchodné podmienky tu uvedené majú prednosť pred obchodnými podmienkami Dodávateľa, |
- Dodávateľ predložením svojej záväznej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky odberateľom požadované technické vlastnosti, |
- nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, čo bude mať za následok odstúpenie od zmluvy, |
- Zmluvné strany môžu túto zmluvu ukončiť dohodou. |
- Zmluvné strany môžu túto zmluvu vypovedať aj bez udania dôvodu. Výpovedná doba je dva mesiace a začína plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca nasledujúceho po doručení výpovede druhej zmluvnej strane. |
22. V súlade s bodom 9.5 čl. IX. Osobitných ustanovení o zákazkách na dodávku elektriny a plynu, ktoré tvoria prílohy č. 1 k Všeobecným zmluvným podmienkam, je Dodávateľ v prípade plánovaného obmedzenia alebo prerušenia distribúcie elektriny povinný oznámiť Objednávateľovi začiatok obmedzenia, termín skončenia obmedzenia alebo prerušenia distribúcie elektriny bezodkladne, t.j. najneskôr prvý deň nasledujúci po oznámení mu tejto skutočnosti príslušným PDS a to písomne alebo v elektronickej podobe na adresu Objednávateľa. |
23. Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodávku elektrickej energie pre Objednávateľa aj v prípade, ak dôjde k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu a to do doby, kým nebude zabezpečený prechod plnenia plynule na ďalšieho Dodávateľa. |
24. Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. |
25. Dodávateľ má povinnosť poskytovať služby zákazníckeho online portálu umožňujúce prístup k zákazníckym dátam (spotreba, zálohové faktúry, vyúčtovacie faktúry) ako aj službám ponúkaným prostredníctvom webového sídla Dodávateľa. |
26. Dodávateľ je povinný na vystavených faktúrach (vyúčtovanie elektrickej energie, preddavkové faktúry) uvádzať QR kód umožňujúci platbu fakturovaných súm prostredníctvom aplikácie. |
27. Tieto osobitné podmienky (ďalej len OP) sa chápu ako súvislý text a jednotlivé riadky sú len technickou záležitosťou a nemajú vplyv na význam. Účelom OP je upresniť a rozšíriť podmienky OPET v nutnej miere. |
Názov | Upresnenie |
Deň začiatku dodávky | 01.01.2018, 00:00 hod. SEČ |
Deň skončenia dodávky | 31.12.2018, 24:00 hod. SEČ |
Platobné podmienky: | Platby za zmluvné plnenie sa budú realizovať bezhotovostným platobným stykom následovne: |
Fakturačné obdobie OM č. 1 | kalendárny mesiac |
Zálohové platby za OM č. 1 | mesačne do výšky 70 % z predpokladanej spotreby na OM |
Fakturačné obdobie OM č. 2 | kalendárny rok |
Zálohové platby za OM č. 2 | štvrťročne do výšky 70 % z predpokladanej spotreby na OM |
Splatnosť faktúry | 30 dní odo dňa doručenia faktúry na adresu sídla Objednávateľa |
Vystavenie faktúry | najneskôr do 15. dňa nasledujúceho mesiaca |
Realizácia platby | až po dodaní elektrickej energie a služieb s tým súvisiacich vrátane spotrebnej dane a DPH na základe faktúry |
Garbiarska 4, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika
01.01.2018 00:00 — 01.01.2019 00:00
321 000,00 kWh
57 600,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.07.2017 10:03
14.07.2017 09:00
14.07.2017 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.07.2017 12:43 - Vstupná ponuka | 57 600,00 | € | Cena s DPH |
14.07.2017 08:37 - Najvýhodnejšia ponuka | 48 405,93 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: