• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.07.2017 14:31
  •    Predkladanie ponúk
    12.07.2017 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.07.2017 12:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.07.2017 13:05

Detail zákazky Z201732669

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.07.2017 14:31
  •    Predkladanie ponúk
    12.07.2017 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.07.2017 12:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.07.2017 13:05

Základné údaje

Z201732669

OF-137268

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=3018613

Objednávateľ

00151491

Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky

Nám. Alexandra Dubčeka 1, Bratislava - Staré Mesto, 81280, SVK

Dodávateľ

10688323

Ing. Ladislav Kende - GASTEST-KONŠTRUKTA

Drevný trh 3, Košice, 04001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Odborné prehliadky a odborné skúšky plynových zariadení - Javorina

Odborné prehliadky a odborné skúšky plynových zariadení

  • 71630000-3 - Technická inšpekcia a skúšanie

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Odborné prehliadky a odborné skúšky plynových zariadení - Javorina
Funkcia
Vykonanie odbornej prehliadky a odbornej skúšky plynových zariadení v zmysle vyhlášky MPSVaR č. 508/2009 Z.z. a jej novelizácie č. 398/2013.
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kotol B09 á 350 kW - horák WEISHAUPT WG 30N/1-C Skupina Bh: Odborná prehliadka 1x, Odborná skúška 1x
Kotol B12 á 350 kW - horák WEISHAUPT WG 30N/1-C Skupina Bh: Odborná prehliadka 1x, Odborná skúška 1x
Kotolne B 09 - rozvod plynu DN 50, 2 kPa Skupina B´g: Odborná prehliadka 1x, Odborná skúška 1x
Kotolne B 12 - rozvod plynu DN 50, 2 kPa Skupina Bg: Odborná prehliadka 1x, Odborná skúška 1x
B09 - reg.stanica plyn. RS 300kPa/2 kPa, 2/2 DN 50 Skupina Bg: Odborná prehliadka 1x, Odborná skúška 1x
B12 - reg.stanica plyn. RS 300kPa/2 kPa, 2/2 DN 51 Skupina Bg: Odborná prehliadka 1x, Odborná skúška 1x
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ predloží do 3 dní od uzavretia zmluvy objednávateľovi kópiu platného oprávnenia a osvedčenia na výkon odborných prehliadok, odborných skúšok vyhradených technických zariadení plynových.
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi platný doklad o oprávnení podnikať v službách súvisiacich s predmetom zákazky (výpis z obchodného registra, živnostenský list).
Dodávateľ je povinný predložiť do 3 dní od uzavretia zmluvy Cenovú kalkuláciu, v ktorej uvedie za vykonanú kontrolu každého z uvedených plynových zariadení jednotkovú cenu bez DPH, jednotkové ceny s DPH, cenu celkom bez DPH a cenu celkom s DPH. V cene musia byť zahrnuté všetky náklady dodávateľa súvisiace s vykonaním prác (doprava, vystavenie protokolov, atď.).
Nástup na vykonanie odborných prehliadok a odborných skúšok do 5 prac. dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ predloží harmonogram vykonávania odborných prehliadok a odborných skúšok do 3 prac. dní od uzavretia zmluvy.
Súčasťou poskytovania služieb a činnosti je aj odovzdanie dokladov pri predložení faktúry, t. j. Správa o odbornej prehliadke a odbornej skúške, ktoré budú odsúhlasené a podpísané zodpovednou kontaktnou osobou objednávateľa.
Dodávateľ je povinný predložiť zodpovednému zamestnancovi objednávateľa na potvrdenie súpis vykonaných prác a odovzdaných správ o vykonaných odborných prehliadkach a odborných skúškach, ktorý bude po potvrdení nedeliteľnou súčasťou faktúry.
Dodávateľ bude fakturovať iba počet plynových zariadení, ktoré budú uvedené v správach o vykonaní odborných prehliadkach a odborných skúškach a v súpise vykonaných prác.
Povinnou prílohou faktúry je: správa o vykonaní odbornej prehliadky a odbornej skúšky a osvedčenie osoby vykonávajúcej odbornú prehliadku alebo odbornú skúšku na túto činnosť.
Plnenie predmetu zákazky bude prebiehať v obmedzenom priestore, t. j. v priestore s ťažkým (komplikovaným) prístupom na ktoré sa vzťahujú pravidlá špeciálnych režimových opatrení a nárokov na čistotu a poriadok. Úspešný uchádzač bude bezvýhradne rešpektovať pokyny určených zamestnancov a zástupcov verejného obstarávateľa pri plnení predmetu zákazky.
Termín plnenia zákazky do 31.07.2017
Doklady požadované objednávateľom v riadkoch 1 až 5 Osobitných požiadaviek na plnenie predloží dodávateľ v stanovených termínoch elektronicky vo forme scanov na e-mailovú adresu uvedenú v kontaktných údajoch zákazky.
Nedodržanie osobitných požiadaviek na plnenie uvedených v bodoch 1. až 5. bude objednávateľ považovať za hrubé porušenie zmluvy a je to dôvod na okamžite skončenie zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Tatranská Javorina, PSČ 059 55, Tatranská Javorina, Poprad, Prešovský, Slovenská republika

17.07.2017 08:00 — 31.07.2017 16:00

12,00 Odborná prehliadka + Odborná skúška

420,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.07.2017 14:31

12.07.2017 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.07.2017 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 429
 18
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.07.2017 20:42 - Vstupná ponuka 418,80 € Cena s DPH
12.07.2017 09:06 - Najvýhodnejšia ponuka 398,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS