00151491
Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky
Nám. Alexandra Dubčeka 1, Bratislava - Staré Mesto, 81280, SVK
46828427
DUAL D+A, s. r. o.
405, Drietoma, 91303, SVK
Odborné prehliadky a odborné skúšky plynových zariadení - Papiernička
Odborné prehliadky a odborné skúšky plynových zariadení
Služba
1. Odborné prehliadky a odborné skúšky plynových zariadení - Papiernička
|
|
---|---|
Funkcia |
Vykonanie odbornej prehliadky a odbornej skúšky plynových zariadení v zmysle vyhlášky MPSVaR č. 508/2009 Z.z. a jej novelizácie č. 398/2013. |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Plynový Kotol K1 0,7 MW - horák WEISHAUPT WM-G10/3A ZM LN | Skupina Ah: Odborná prehliadka 1x, Odborná skúška 1x |
Plynový Kotol K1 0,7 MW - horák WEISHAUPT WM-G10/3A ZM LN | Skupina Ah: Odborná prehliadka 1x, Odborná skúška 1x |
Kotolňa - rozvod plynu DN 80, 20 kPa | Skupina Bg: Odborná prehliadka 1x, Odborná skúška 1x |
Reg.stanica plyn. RS 300kPa/20 kPa, 1/1 DN 80 | Skupina Bg: Odborná prehliadka 1x, Odborná skúška 1x |
Kuchyňa - Doregulácia plyn.300kPa/2 kPa,FISHER B6 MR | Skupina Bg: Odborná prehliadka 1x, Odborná skúška 1x |
Kuchyňa - rozvod plynu DN 25 | Skupina Bg: Odborná prehliadka 1x, Odborná skúška 1x |
Plynový Kotol 17 kW - kotol PROTHERM 30 KLO | Skupina Bh: Odborná prehliadka 1x, Odborná skúška 1x |
Plynový Kotol 17 kW - kotol PROTHERM 30 KLO | Skupina Bh: Odborná prehliadka 1x, Odborná skúška 1x |
Plynový Kotol 17 kW - kotol PROTHERM 30 KLO | Skupina Bh: Odborná prehliadka 1x, Odborná skúška 1x |
Plynový Kotol 17 kW - kotol PROTHERM 30 KLO | Skupina Bh: Odborná prehliadka 1x, Odborná skúška 1x |
Rozvod plynu DN 40, 2 kPa | Skupina Bg: Odborná prehliadka 1x, Odborná skúška 1x |
Reg.stanica plyn. RS 300kPa/2 kPa, 2/2 DN 32 | Skupina Bg: Odborná prehliadka 1x, Odborná skúška 1x |
Názov |
Dodávateľ predloží do 3 dní od uzavretia zmluvy objednávateľovi kópiu platného oprávnenia a osvedčenia na výkon odborných prehliadok, odborných skúšok vyhradených technických zariadení plynových. |
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi platný doklad o oprávnení podnikať v službách súvisiacich s predmetom zákazky (výpis z obchodného registra, živnostenský list). |
Dodávateľ je povinný predložiť do 3 dní od uzavretia zmluvy Cenovú kalkuláciu, v ktorej uvedie za vykonanú kontrolu každého z uvedených plynových zariadení jednotkovú cenu bez DPH, jednotkové ceny s DPH, cenu celkom bez DPH a cenu celkom s DPH. V cene musia byť zahrnuté všetky náklady dodávateľa súvisiace s vykonaním prác (doprava, vystavenie protokolov, atď.). |
Nástup na vykonanie odborných prehliadok a odborných skúšok do 5 prac. dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ predloží harmonogram vykonávania odborných prehliadok a odborných skúšok do 3 prac. dní od uzavretia zmluvy. |
Súčasťou poskytovania služieb a činnosti je aj odovzdanie dokladov pri predložení faktúry, t. j. Správa o odbornej prehliadke a odbornej skúške, ktoré budú odsúhlasené a podpísané zodpovednou kontaktnou osobou objednávateľa. |
Dodávateľ je povinný predložiť zodpovednému zamestnancovi objednávateľa na potvrdenie súpis vykonaných prác a odovzdaných správ o vykonaných odborných prehliadkach a odborných skúškach, ktorý bude po potvrdení nedeliteľnou súčasťou faktúry. |
Dodávateľ bude fakturovať iba počet plynových zariadení, ktoré budú uvedené v správach o vykonaní odborných prehliadkach a odborných skúškach a v súpise vykonaných prác. |
Povinnou prílohou faktúry je: správa o vykonaní odbornej prehliadky a odbornej skúšky a osvedčenie osoby vykonávajúcej odbornú prehliadku alebo odbornú skúšku na túto činnosť. |
Plnenie predmetu zákazky bude prebiehať v obmedzenom priestore, t. j. v priestore s ťažkým (komplikovaným) prístupom na ktoré sa vzťahujú pravidlá špeciálnych režimových opatrení a nárokov na čistotu a poriadok. Úspešný uchádzač bude bezvýhradne rešpektovať pokyny určených zamestnancov a zástupcov verejného obstarávateľa pri plnení predmetu zákazky. |
Termín plnenia zákazky do 31.07.2017 |
Doklady požadované objednávateľom v riadkoch 1 až 5 Osobitných požiadaviek na plnenie predloží dodávateľ v stanovených termínoch elektronicky vo forme scanov na e-mailovú adresu uvedenú v kontaktných údajoch zákazky. |
Nedodržanie osobitných požiadaviek na plnenie uvedených v bodoch 1. až 5. bude objednávateľ považovať za hrubé porušenie zmluvy a je to dôvod na okamžite skončenie zmluvy. |
Častá - Papiernička, 900 89 Častá, Častá, Pezinok, Bratislavský, Slovenská republika
17.07.2017 08:00 — 31.07.2017 16:00
24,00 Odborná prehliadka + Odborná skúška
780,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.07.2017 14:31
12.07.2017 11:00
12.07.2017 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.07.2017 20:43 - Vstupná ponuka | 778,80 | € | Cena s DPH |
12.07.2017 10:57 - Najvýhodnejšia ponuka | 708,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: