Z201732179
OF-135725
zrušená
30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
Výmena miešadla, ČOV MBČ 1400
Výmena miešadla
Stavebná práca, Služba, Tovar
1. Výmena miešadla, ČOV MBČ 1400
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečiť funkčnosť a prevádzky schopnosť ČOV. |
Pôvodné zariadenie bude pred výmenou demontované objednávateľom. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Demontáž vodiacej konzoly | ks | 1 | ||
2. Demontáž zdvíhacieho zariadenia | ks | 1 | ||
3. Demontáž motorového spušťača | ks | 1 | ||
4. Dodávka a inštalácia nového miešadla QJB 1,5 kW | ks | 1 | ||
5. Dodávka a inštalácia novej spúšťacej konzoly (nerez) | ks | 1 | ||
6. Dodávka a inštalácia nového zdvíhacieho zariadenia (nerez) | ks | 1 | ||
7. Dodávka a inštalácia nového motorového spúšťača | ks | 1 | ||
8. Dodávka a inštalácia-montáž novej vodiacej konzoly | ks | 1 | ||
9. Dodávka a inštalácia-montáž nového zdvíhacieho zariadenia | ks | 1 | ||
10. Inštalácia a el. zapojenie nového zariadenia | ks | 1 | ||
11. Revízna správa | ks | 1 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Vrátane inštalácie na mieste plnenia. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že za podmienok dohodnutých v tejto zmluve, vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť pre objednávateľa vykoná dielo v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zákazky. |
Dodávateľ sa zaväzuje odovzdať objednávateľovi pred začatím prác zoznam všetkých pracovníkov s ich osobnými údajmi, ktorí sa budú podieľať na vykonaní diela, ako aj zoznam techniky s uvedením evidenčných čísiel z dôvodu zabezpečenia vstupu do objektu. |
Dielo bude možné vykonávať a realizovať počas pracovných dní v pracovnom čase od 7,00 do 15,00 hod. |
Dielo musí byť vykonané v súlade so zmluvnými podmienkami, s platnými bezpečnostnými predpismi a odovzdané objednávateľovi podľa podpísaného zápisu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán o odovzdaní a prevzatí diela. Dodávateľ pri realizácii diela použije nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
Dodávateľ zrealizuje dielo, ktoré musí zodpovedať platným Slovenským technickým normám, odborovým normám, normám platným pre jednotlivé práce a konštrukcie a musia byť v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi, ak sú tieto predpisy v súlade s právom Európskych spoločenstiev a slovenskými technickými normami alebo zahraničnými normami, ktorými sa prevzali európske normy. |
Cena za vykonanie diela je stanovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. |
Cena za vykonanie diela je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri vykonávaní celého diela podľa zmluvy. |
Spôsob fakturácie bude upresnený po vygenerovaní zmluvy. |
Dodávateľ predloží objednávateľovi jednu samostatnú faktúru za vykonané dielo v celom rozsahu na základe podpísaného zápisu o odovzdaní a prevzatí diela. |
Faktúra bude vystavená v zmysle § 71 a nasl. zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musí obsahovať údaje uvedené v § 74 ods. 1 tohto zákona. Povinnosť priznať a odviesť daň prechádza z dodávateľa na príjemcu plnenia - objednávateľa, dodávateľ vystaví pre objednávateľa faktúru bez DPH, na ktorej uvedie slovnú informáciu „prenesenie daňovej povinnosti“. |
Objednávateľovi bude faktúra predložená do 15 dní po riadnom vykonaní diela. Dodávateľ predloží objednávateľovi faktúru v troch výtlačkoch, prílohou faktúry bude zápis o odovzdaní a prevzatí diela potvrdený poverenými oprávnenými osobami oboch zmluvných strán. |
Splatnosť faktúry dodávateľa za riadne vykonané dielo je do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí v priebehu celej doby plnenia tejto zmluvy. Dodávateľ určí hlavného koordinátora zabezpečenia BOZP na stavenisku. |
Ak dodávateľ nevykoná dielo podľa podmienok uvedených v zmluve, alebo preruší práce na vykonaní diela, je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa uhradenie všetkých nákladov a škôd, ktoré mu tak preukázateľne vznikli, a to v plnej výške. |
Ak dodávateľ neposkytne dielo v termíne podľa tejto zmluvy je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny za dielo za každý deň omeškania až do vykonania diela podľa zmluvných podmienok. |
Miesto vykonania diela: Sliač |
Dodávateľ (právnická osoba) musí vlastniť oprávnenie na montáž VTZ elektrických podľa zákona č. 124/2006 Z. z., minimálne § 22 -osvedčenie samostatného elektrotechnika, podľa Vyhlášky MPSVaR č. 508/2009 Z. z.. Toto oprávnenie predloží objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ (fyzická osoba), ktorá je podnikateľom a nie je zamestnávateľom, musí vlastniť osvedčenie podľa zákona 124/2006 Z. z. o BOZP minimálne § 22 – samostatný elektrotechnik podľa Vyhlášky MPSVaP SR č. 508/2009 Z. z.. Toto osvedčenie predloží objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Sliač, Letecké kasárne, ČSA 1708, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika
24.07.2017 07:00 — 26.09.2017 15:00
1,00 súbor položiek podľa technickej špecifikácie
8 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.07.2017 09:46
20.07.2017 08:30
20.07.2017 08:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: