• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.07.2017 11:47
  •    Predkladanie ponúk
    07.07.2017 11:49
  •    Ukončenie zákazky
    07.07.2017 13:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.07.2017 13:20

Detail zákazky Z201732125

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.07.2017 11:47
  •    Predkladanie ponúk
    07.07.2017 11:49
  •    Ukončenie zákazky
    07.07.2017 13:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.07.2017 13:20

Základné údaje

Z201732125

OF-137156

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=3013717

Objednávateľ

00397474

Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach

Komenského 73, Košice, 04181, SVK

Dodávateľ

32248466

Ing. Rudolf Mudrík - OFFER

Stred 457, Turzovka, 02354, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vybavenie laboratória

skrinka, skriňa, doska, výlevka

  • 39180000-7 - Laboratórny nábytok
  • 39150000-8 - Rôzny nábytok a vybavenie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vybavenie laboratória
Funkcia
Vybavenie laboratória
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Laboratórny stôl mokrý jednostranný ks 1
pracovná doska z vysokotlakého laminátu hr.16mm ks 1
SLV1- 550 skrinka 1dvierková, s policou ks 1
SLV2- 900 skrinka 2dvierková, hore zásuvka, s policou ks 1
SLV3- 600 skrinka 4zásuvková ks 1
SLV1- 700 skrinka 2dvierková, inštalačná ks 1
keramická výlevka, so sifónom ks 1
MS - mediálny stĺpik bez výbavy ks 3
spojovacia polica ks 2
naložená polica ks 1
ostenná lišta na prac.doske ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
rozmer - 3000 x 800 x 900 Laboratórny stôl mokrý jednostranný
pracovná doska z vysokotlakého laminátu hr.16mm
voľné miesto š.210mm ( umiestnenie radiátora )
položka 6 - s PP vaničkou na dne skrinky v. 30mm SLV1- 700 skrinka 2dvierková, inštalačná
445 x 445 x 265mm; s PP podložkou na dne ; * existujúca nástenná batéria - na pravej stene keramická výlevka, so sifónom
Stolová nadstavba : v. 730mm
3x MS - mediálny stĺpik bez výbavy
2x spojovacia polica 600 x 200 x 24 s povrchom sklo na lamino doske, so zvýšenou obvodovou lištou
1x naložená polica 1750 x 200 x 24 s povrchom sklo na lamino doske, so zvýšenou obvodovou lištou
1x ostenná lišta na prac.doske
* všetky skrinky sú uzamykateľné, okrem inštalačnej
Farebnosť prevedenia : biela drevotrieska, hrana svetlozelená, zelené úchytky farebnosť pracovných dosiek : laminát hr. 16 mm - biely
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vynesenia na určené pracovisko podľa pokynov objednávateľa
Cenová ponuka vrátane inštalácie/montáže na mieste plnenia, prípadne dodávané v zmontovanom stave. Odstránenie a likvidácia obalov. Súčasťou je aj vynosenie tovaru do určenej miestnosti na mieste dodania.
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy
Dodávateľ odsúhlasí s odberateľom pred dodaním farebný odtieň nábytku, rozmery a umiestnenie nábytku osobne na obhliadke.
Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín dodania a montáže predmetu zákazky
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o termíne plnenia minimálne 1 deň vopred .
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom
Splatnosť faktúr 30 dní
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Zmluvná špecifikácia

Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika

10.07.2017 08:00 — 31.08.2017 08:00

1,00 podľa opisu - súbor

2 442,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.07.2017 11:47

07.07.2017 11:49

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.07.2017 12:04

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 402
 60
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.07.2017 11:32 - Vstupná ponuka 2 442,00 € Cena s DPH
07.07.2017 09:53 - Najvýhodnejšia ponuka 2 427,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS