00165697
Okresný súd
Nám. M. R. Štefánika 2238/55, Topoľčany, 95515, SVK
31344194
JURIGA spol. s r. o.
Gercenova 3, Bratislava, 85101, SVK
Tonerové náplne - originál
Toner, náplň
Tovar, Služba
1. Tonerové náplne - originál
|
|
---|---|
Funkcia |
Originálne tonery do tlačiarní daných značiek. |
Tonerové náplne musia byť nové originály, v originálnych baleniach, neporušené, nepoškodené, doporučené a schválené výrobcami príslušných zariadení. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Originálny toner do tlačiarne Lexmark MS 312dn, označenie: toner 502 čierny 50F2000 | ks | 15 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia, mesto Topoľčany. V cene predmetu zákazky sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s dodaním predmetu zákazky do požadovaných priestorov objednávateľa (doprava, obal, vyskladnenie, atď.).. |
Predmet zákazky bude dodaný jednorazovo, v pracovných dňoch od 08:00 hod do 14:00 hod., najneskôr 7 kalendárnych dní od uzatvorenia zmluvy. dodávateľ oznámi objednávateľovi minimálne 24 hod. vopred dodanie predmetu zmluvy. Omeškanie s dodaním predmetu zákazky o viac ako tri pracovné dni sa považuje za podstatné porušenie zmluvy. |
Originálne tonery zabalené v originálnych obaloch od výrobcov zariadení požadovaných značiek, spĺňajúci všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu. |
Tonerové náplne musia byť vyrobené priamo výrobcom originálnych zariadení príslušnej značky, v originálnych baleniach, neporušené, nepoškodené. |
Predmetom zákazky nie je nákup repasovaných, alternatívnych ani kompatibilných náplní. |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy, t.j. uviesť značku a typ ponúkaného tovaru e-mailom kontaktnej osobe do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Tonerové náplne musia byť nové originály, v originálnych baleniach, neporušené, nepoškodené, doporučené a schválené výrobcami príslušných zariadení. |
Tonery musia byť vyrábané výrobcom príslušnej značky zariadenia, tak aby spĺňali požiadavky na garantované záruky v zmysle platných záručných podmienok výrobcov zariadení Lexmark |
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami |
Za ekvivalent sa považujú tonery spolupracujúce s viacerými typmi zariadení, definovanými v technickom liste a schválenými výrobcom príslušných zariadení, zároveň musia spĺňať všetky podmienky dané verejným obstarávateľom |
Záručná doba na predmet zmluvy je 12 mesiacov, pokiaľ na záručnom liste alebo obale predmetu nie je vyznačená dlhšia doba podľa záručných podmienok výrobcu. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia predmetu zmluvy na základe dodacieho listu |
Dodávateľ alebo prepravná služba musí vytvoriť pri dodávke tovaru (rozvoze) dostatočný časový priestor na skontrolovanie kvality, technických parametrov a množstva dodávaného tovaru zamestnancami objednávateľa |
Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie tovaru pre preukázateľné vady dodaného tovaru (napr. nedostatočná kvalita, nedodržanie špecifikácie a požiadaviek na tovar, poškodený obal tovaru a pod.) |
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa požadované osobitné požiadavky a požadovanú technickú špecifikáciu na plnenie predmetu zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET) |
Dodávateľ zabezpečí odber, odvoz a ekologickú likvidáciu použitých (prázdnych) tonerových kaziet na vlastné náklady. Použité (prázdne) tonerové kazety dodávateľ prevezme od objednávateľa na základe písomnej výzvy (faxom, e-mailom), najneskôr do 5 pracovných dní. Prevzatie požitých (prázdnych) tonerových kaziet potvrdí zodpovedný zamestnanec dodávateľa na preberacom protokole, ktorý bude obsahovať množstvo a jednotlivé typy kaziet. |
Skryté vady a zrejmé vady nezistené objednávateľom pri prevzatí predmetu zmluvy je objednávateľ povinný písomne (e-mailom) oznámiť a reklamovať dodávateľovi bez zbytočného odkladu po ich zistení najneskôr do konca záručnej doby. Oznámenie, resp. reklamácia bude obsahovať číslo zmluvy a popis vady. dodávateľ je povinný vadný tovar vymeniť do dvoch pracovných dní od oznámenia reklamácie do miesta plnenia zmluvy. |
Faktúra bude predložená na základe objednávateľom potvrdeného preberacieho protokolu. Faktúra musí obsahovať rozpis položky a jej jednotkovej ceny bez DPH, sadzbu DPH a celkovú cenu za položku, a celkovú konečnú cenu predmetu plnenia bez DPH, vyčíslenie DPH a celkovú konečnú cenu predmetu plnenia s DPH. Objednávateľ uhradí kúpnu cenu do 24 dní odo dňa jeho doručenia objednávky, bezhotovostne. |
Dodávateľ musí mať v momente uzavretia zmluvy zápis v registri konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO. |
Nám. M. R. Štefánika 2238/55, Topoľčany, Topoľčany, Nitriansky, Slovenská republika
17.07.2017 08:00 — 24.07.2017 13:00
15,00 ks
1 008,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
03.07.2017 08:31
10.07.2017 09:13
10.07.2017 09:28
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.07.2017 08:36 - Vstupná ponuka | 900,00 | € | Cena s DPH |
03.07.2017 08:36 - Najvýhodnejšia ponuka | 900,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: