00156621
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky
Dobrovičova 12, Bratislava, 81266, SVK
35845821
FIBI, s.r.o.
Budatínska 17, Bratislava, 85105, SVK
Propagačné predmety
pero, mikrovlaknová utierka, konferenčná taška, post-it s potlačou
Tovar
1. Propagačné predmety
|
|
---|---|
Funkcia |
Propagácia a postavenie a úlohy EFSA a NKB |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Pero | ks | 1000 | ||
Mikrovláknová utierka | ks | 500 | ||
Konferenčná taška | ks | 500 | ||
Post-it s potlačou | ks | 500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. hliníkové guľôčkové a dotykové pero so zeleným stylusom a potlačou- rozmery: 0,7 x 13,6 cm alebo ekvivalent rozmerov ( maximálna odchýlka 2cm ) modrá náplň | |
2.mikrovláknová utierka na okuliare smaragdovo zelenej farby s jednostrannou plnofarebnou potlačou- balenie: mäkký priehľadný PVC obal- rozmery: 15 x 15 cm alebo ekvivalent rozmerov ( maximálna odchýlka 2 cm ) | |
3.polyesterová konferenčná taška na dokumenty A4 cez rameno smaragdovo zelenej farby- rozmer tašky: 42 x 32 x 1,5 cm alebo ekvivalent rozmerov- ( maximálna odchýlka 10 cm )potlač bielej farby- rozmer potlače: 17 x 3 cm, alebo ekvivalent rozmerov ( maximálna odchýlka 3 cm ) | |
4.- post-it v mäkkej väzbe- StickyNote 100 listov- rozmery: 7 x 7cm alebo ekvivalent rozmerov ( maximálna odchýlka 2cm ) - potlač 2x - farba biela |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Od úspešného uchádzača požadujeme predložiť jednotlivé vzorky na odsúhlasenie pred dodaním celkového počtu kusov. |
V dohodnutej cene sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky vrátane grafického vyhotovenia,prepravných nákladov a iných poplatkov súvisiacich s dodaním predmetu zákazky do miesta plnenia |
Dodávateľ predloží objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy e-mailový a telefonický kontakt osobyzodpovednej za plnenie predmetu zákazky |
Pred samotnou realizáciou predmetu zákazky, dodávateľ predloží objednávateľovi e-mailom finálny návrh predmetuzákazky na posúdenie grafického dizajnu a jeho odsúhlasenie. Realizácia zákazky bude možná až po vzájomnompísomnom odsúhlasení medzi dodávateľom a objednávateľom. Finálne odsúhlasenie podkladov pre potlač všetkých reklamných predmetov musíbyť potvrdené písomne e- mailom s kontaktnou osobou objednávateľa. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy |
V prípade, že dodávateľ nedodrží technickú špecifikáciu podľa popisu predmetu zákazky je objednávateľ oprávnený odzmluvy odstúpiť. |
Celý predmet zmluvy bude dodaný jednorazovo v plnom počte kusov. |
Dodávateľ je oprávnený fakturovať len skutočne dodaný predmet zmluvy |
Objednávateľ neposkytne žiadne preddavky na plnenie predmetu zákazky, splatnosť faktúry je 30 dní odjej preukázateľného doručenia do sídla objednávateľa. Faktúra musí obsahovať obligátne náležitosti podľa všeobecnezáväzných právnych predpisov. |
Ak faktúra nebude obsahovať uvedené údaje alebo ak bude obsahovať nesprávne údaje, objednávateľ je oprávnenýtakúto faktúru vrátiť dodávateľovi spolu s označením nedostatkov, pre ktoré bola vrátená. V tomto prípade plynutielehoty splatnosti takejto faktúry sa prerušuje a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom nasledujúcim po dnipreukázateľného doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry do sídla objednávateľa. |
Faktúra musí obsahovať rozpis cien jednotlivých položiek s DPH a bez DPH. Podkladom fakturácie je potvrdenýaodsúhlasený preberací protokol (dodací list) medzi objednávateľom a dodávateľom. |
- Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Zmluve sa bude považovať na podstatné porušenie zmluvných podmienok tejto zákazky. V prípade nedodržania určených osobitných požiadaviek na plnenie v tomto formulári verejný obstarávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy. V prípade podstatného porušenia zmluvných podmienok je objednávateľ oprávnený si uplatniť zmluvnú pokutu vo výške 300 EUR za každé jednotlivé porušenie.. |
Dobrovičova 12, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12.07.2017 14:00
1 000,00 ks
4 967,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
30.06.2017 13:55
07.07.2017 13:00
07.07.2017 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.07.2017 14:44 - Vstupná ponuka | 4 800,00 | € | Cena s DPH |
03.07.2017 14:44 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 800,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: