Z201731933
OF-136429
zrušená
42156424
Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby
Kollárova 8, Trnava, 91702, SVK
Zabezpečenie licencie softvéru na ochranu siete
softvér na bezpečnosť siete
Tovar, Služba
1. Zabezpečenie licencie softvéru na ochranu siete
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodanie softvéru prevencie narušenia počítačovej siete, ktorý zabezpečuje detekciu rôznych útokov (ako sú pretečenie vyrovnávacej pamäte, skenovanie skrytých portov, útoky CGI, sondy SMB, a mnohé ďalšie.) a je schopný vykonávať analýzu toku dát v reálnom čase a protokolovú analýzu. Môže byť použitý aj ako systém ochrany proti vniknutiu do siete, priamy paket sniffer ako tcpdump alebo paket logger - užitočný na ladenie siete. |
Business subscription na aktualizáciu IPS vzoriek na 2 senzory na 3 roky, na komerčný ruleset IPS vzoriek na už existujúci open-source senzor typu Snort (alebo ekvivalent) s nasledovnými parametrami: free and open source, s podporou predkompilovaných (shared object) pravidiel. Pravidlá majú obsahovať hlavičku a možnosti pravidla. |
Hlavička pravidla má obsahovať: akcia - čo má systém urobiť v prípade zhody s kritériom pravidla. (napr. Alert) typ protokolu - TCP, UDP, ICMP, IP informácie o zdrojovej a cieľovej IP adrese informácie o zdrojových a cieľových portoch |
Možnosť voľby pravidla: 1. Všeobecná voľba: Message, Flow, Reference, Classtype, sid/rev 2. Detekčná voľba: Content (distance/offset, within/depth), PCRE, Byte test |
IPS senzor nie je predmetom objednávky. Predmetom objednávky je len opísaná subscription. |
Softvér musí obsahovať pravidlá, ktoré predstavujú metodiku na vykonávanie detekcie. Metodika prináša výhodu okamžitej detekcie. Na rozdiel od podpisov/signatúr sú pravidlá založené na zisťovaní skutočnej zraniteľnosti, nie na využívaní alebo na unikátnom dátovom toku. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Snort - Business subscription (alebo ekvivalent) | ks | 2 | ||
Snort - Business subscription (alebo ekvivalent ) | rok | 3 |
Názov |
1. Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ predložil do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy vlastný návrh plnenia a podrobný aktualizovaný rozpočet, ktorý bude následne schválený objednávateľom do 3 pracovných dní od jeho doručenia. |
2. Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s poskytnutím požadovanej služby, náklady na podporu a údržbu softvéru (poplatok výrobcovi softvéru, ak je potrebný). |
3. Cena musí zahŕňať náklady na záruky spojené s prevádzkou softvéru. |
4. Objednávateľ požaduje dodať predmet zákazky elektronicky na emailovú adresu kontaktnej osoby Objednávateľa, ktorá bude zaslaná dodávateľovi po prijatí informácie o uzatvorení zmluvného vzťahu EKS. |
5. Dodávateľ zabezpečí dodanie predmetu zákazky najneskôr do 7 dní od schválenia návrhu plnenia a podrobného aktualizovaného rozpočtu objednávateľom. |
6. V prípade nedostatkov v poskytnutých službách Objednávateľ uplatní písomnú reklamáciu u poskytovateľa bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní s uvedením popisu nedostatkov, ich vyčíslenie. Uvedené nezbavuje Objednávateľa práva uplatniť si zmluvnú pokutu podľa čl. XIII. všeobecných zmluvných podmienok (ďalej len VZP) OPET. |
7. Dodávateľ, ktorý uvedie na faktúre daň, sa zaväzuje, že odvedie daň správcovi dane v lehote ustanovenej v § 78 ods. 1 zákona o dani z pridanej hodnoty. |
8. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej riadneho doručenia objednávateľovi. Pre tento účel sa za deň úhrady faktúry považuje dátum odpísania zaplatenej sumy z účtu objednávateľa. |
9. Súčasťou faktúry je dodací list potvrdený kontaktnou osobou objednávateľa. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
10. Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie (to zodpovedá „alebo ekvivalentný“), za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov, ako je uvedené vo funkčnej špecifikácii a v technickej špecifikácii predmetu zákazky, a ktoré bude plne kompatibilné s aktuálnym zariadením objednávateľa. |
11. Nedodržanie rovnakých alebo vyšších parametrov pri ekvivalentnom plnení bude považované za závažné porušenie zmluvy a dôvodom na odstúpenie od zmluvy. |
12. Zmluvné strany sa dohodli na zmluvnej pokute, ktorú je povinný zaplatiť dodávateľ v prospech objednávateľa vo výške 730 € v prípade porušenia ustanovení 1 až 11 tejto zmluvy do 7 dní odo dňa doručenia výzvy na zaplatenie zmluvnej pokuty dodávateľovi, alebo do 7 dní odo dňa odmietnutia prevziať zásielku, alebo do 7 dní odo dňa márneho uplynutia odbernej lehoty na prevzatie zásielky stanovenej doručovateľom. |
13. prípade omeškania dodávateľa s dodaním predmetu zmluvy je povinný k zaplateniu úroku z omeškania 0,05 % z celkovej zmluvnej ceny za každý deň omeškania v prospech objednávateľa. Týmto nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody a na zmluvnú pokutu. |
14. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť tento postup zadávania zákazky v súlade s § 57 ods. 2 ZoVO (zmena okolností, za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie). V tomto prípade sa rozumie aj prípad, ak zo strany poskytovateľa NFP nebude verejnému obstarávateľovi poskytnutý podiel finančných prostriedkov na prefinancovanie predmetu zákazky z dôvodu odstúpenia poskytovateľa NFP od Zmluvy o poskytnutí NFP, na základe ktorej poskytol verejnému obstarávateľovi nenávratný finančný príspevok, alebo v prípade... (14/1) |
14/1 ... ak zo strany poskytovateľa NFP nebude schválený proces tohto verejného obstarávania, ak sa o takú situáciu jedná. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania zákazky alebo neuzatvoriť zmluvu s úspešným uchádzačom, pokiaľ nebude uzatvorená Zmluva o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi verejným obstarávateľom a poskytovateľom príspevku, ak sa o takú situáciu jedná. |
15. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk a nepodpísať Zmluvu s úspešným uchádzačom (úspešnými uchádzačmi) v prípade, ak sa zmenia okolnosti za akých sa toto verejné obstarávanie vyhlasovalo, alebo ak sa vyskytli dôvody hodné osobitného zreteľa, pre ktoré nemožno od verejného obstarávateľa spravodlivo požadovať, aby vo verejnom obstarávaní pokračoval, najmä predloženie ponúk, ktorých najnižšia cena bude vyššia ako plánované finančné prostriedky verejného obstarávateľa na predmet zákazky, alebo ak sa zistilo porušenie tohto ... (15/1) |
15/1 ...zákona o verejnom obstarávaní, ktoré má alebo by mohlo mať zásadný vplyv na výsledok verejného obstarávania, alebo ak nebolo predložených viac než dve ponuky. |
16. Porušenie povinností v zmysle bodov č. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany Dodávateľa, a Objednávateľ môže od zmluvy odstúpiť, resp. zmluvu vypovedať s okamžitou platnosťou, a to doručením dodávateľovi, a Objednávateľ má právo nárokovať si zmluvnú pokutu podľa bodu 14 tejto zmluvy, čím nie je dotknutý nárok Objednávateľa na náhradu škody. |
Názov | Upresnenie |
Komplexnosť | Uchádzač je povinný predložiť ponuku na celý predmet zákazky. |
Trnavská cesta 100/II 821 01 Bratislava, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
10.07.2017 09:00 — 21.07.2017 09:00
2,00 ks
2 924,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
30.06.2017 12:44
06.07.2017 09:00
06.07.2017 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: