Z201731839
OF-132661
zrušená
30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
oprava nádrže na predohrev vody
oprava nádrže na predohrev vody
Služba, Tovar, Stavebná práca
1. oprava nádrže na predohrev vody
|
|
---|---|
Funkcia |
Za účelom opravy je potrebné vymeniť poškodenú 4000 l nádrž na predohrev vody do plynového kotla BK6 za novú s rovnakým objem. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Demontáž stropu kontajneru prevozný kotol BK 6 (8,6mx2,5m) | m2 | 21,500 | ||
Demontáž stropu kontajneru prevozný kotol BK 6 (8,6mx2,5m) | m2 | 21,500 | ||
Demontáž -odstrojenie plášťa nádrže | kus | 1,000 | ||
Odstránenie izolácie napájacej nádrže | súbor | 1,000 | ||
Demontáž prírubových spojov, hladinových plavákov, vodoznaku | súbor | 1,000 | ||
Demontáž snímačov hladiny, teploty, tlakomerov | súbor | 1,000 | ||
Demontáž ventilov selenoidných | súbor | 1,000 | ||
Demontáž nádrže na predohrev vody OVL 4000 litrov | kus | 1,000 | ||
Montáž výmenníka tepla - nádrž na predohrev kotla OVL 4000 litr., úprava držiakov nádrže | súbor | 1,000 | ||
MAT - Zásobník na predohrev ku kotlu OVL 4000 lit. | kus | 1,000 | ||
Napojenie elektro snímačov hladiny, teploty a pohonov, seleoidných ventilov | súbor | 1,000 | ||
Montáž prírubových spojov primárneho a sekundárneho rozvodu a napojenie snímačov | súbor | 1,000 | ||
Tepel. izolácia telies- izolovanie nádrže a opláštenia | súbor | 1,000 | ||
Montáž - úprava vývodov na pripojenie nádrže | súbor | 1,000 | ||
Nátery potrubí, nádrží | súbor | 1,000 | ||
Tlaková skúška zariadenia, odskúšanie po oprave a vystavenie protokolu | súbor | 1,000 | ||
Presun hmôt pre strojovne umiestnené vo výške do 6 m | tona | 4,950 | ||
Poplatok za odvoz a uloženie a zneškodnenie st.odpadu na určených skládkach | súbor | 1,000 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Dodávateľ sa zaväzuje, že za podmienok dohodnutých v tejto zmluve, vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť pre objednávateľa vykoná dielo podľa uvedenej technickej špecifikácie. |
Dielo bude možné realizovať v pracovné dni v pracovnom čase od 7,00 do 15,00 hod. Zmenu pracovného času je možné dohodnúť na základe jednorazového povolenia. |
Dodávateľ nie je v omeškaní s termínom vykonania diela, pokiaľ mu vo vykonávaní diela bránili okolnosti na strane objednávateľa. |
Cena za dielo je stanovená dohodou zmluvných strán a je v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. |
Cena za vykonanie diela zahŕňa všetky náklady, ktoré v súvislosti s jeho vykonaním dodávateľovi vzniknú, vrátane nákladov na dopravu, ako aj nákladov na všetky pomocné práce, pomocný materiál. |
Dodávateľ predloží objednávateľovi faktúru za riadne vykonané dielo až po ukončení všetkých prác, na základe podpísaného zápisu o odovzdaní a prevzatí diela. Fakturačné údaje budú dodávateľovi oznámené po uzavretí zmluvy. |
Spôsob fakturácie bude upresnený po vygenerovaní zmluvy. |
Faktúra bude vystavená v zmysle § 71 a nasl. zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musí obsahovať údaje uvedené v § 74 ods. 1. tohto zákona. Povinnosť priznať a odviesť daň prechádza z dodávateľa na príjemcu plnenie - objednávateľa, dodávateľ vystaví pre objednávateľa faktúru bez dane, na ktorej uvedie slovnú informáciu „prenesenie daňovej povinnosti“. |
Objednávateľovi bude faktúra predložená v troch výtlačkoch do 15 dní po vykonaní a odovzdaní diela v celom rozsahu. Prílohou faktúry bude súpis vykonaných prác odsúhlasený a potvrdený povereným pracovníkom objednávateľa. Splatnosť faktúry dodávateľa za riadne vykonané dielo je do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
Dodávateľ sa zaväzuje odovzdať objednávateľovi pred začatím prác zoznam všetkých pracovníkov s ich osobnými údajmi, ktorí sa budú podieľať na vykonaní diela, ako aj zoznam techniky s uvedením evidenčných čísiel z dôvodu zabezpečenia vstupu do objektu. |
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí v priebehu celej doby plnenia tejto zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje prepraviť vzniknutý odpad podľa druhu na miesto zhodnotenia alebo zneškodnenia v zmysle zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov, pričom túto prepravu bude vykonávať na základe registrácie (odpady kategórie O alebo na základe súhlasu – odpady kategórie N vydaného príslušným Okresným úradom). |
Prepravu odpadu môže dodávateľ zabezpečiť aj treťou osobou, ktorá vlastní príslušnú registráciu alebo súhlas na prepravu odpadov. Objednávateľovi je povinný odovzdať doklady (vážne lístky, sprievodný list NO) zo skládky – zariadenia, kde bol odpad odovzdaný. Odpad dodávateľ odovzdá v mene objednávateľa. |
Ak dodávateľ nevykoná dielo v termíne, je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny diela za každý deň omeškania až do vykonania diela podľa zmluvných podmienok. |
Miesto vykonania diela: Martin |
Dodávateľ prehlasuje, že má oprávnenie vykonávať práce v celom rozsahu tejto zmluvy. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Jilemnického, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika
17.07.2017 07:00 — 18.09.2017 15:00
1,00 celok
13 560,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
30.06.2017 09:11
10.07.2017 10:00
10.07.2017 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: