35971126
Národný ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.
Pod Krásnou hôrkou 1, Bratislava, 83348, SVK
36396222
AUTOCONT s.r.o.
Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK
Osobný počítač s LCD monitorom pre firemné prostredie
Osobný počítač, LCD monitor
Tovar, Služba
1. Osobný počítač s LCD monitorom pre firemné prostredie
|
|
---|---|
Funkcia |
• Dodávateľ dodá podľa nasledovnej technickej špecifikácie osobné počítače s LCD monitorom, ktoré sú určené pre firemné prostredie. |
• Dodávateľ bude vykonávať servis počas záručnej doby v zmysle špecifikácie. |
• PC zostava je zložená zo samotného PC s predinštalovaným operačným systémom a LCD monitora. |
• PC a monitor sú prepojené káblom s digitálnym výstupom podľa špecifikácie. |
• PC zostava vrátane klávesnice a myši musia byť od rovnakého výrobcu. |
• Záruka na počítače musí byť overiteľná na webovej stránke výrobcu po zadaní sériových čísiel resp. výrobných čísiel. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kancelárske PC určené pre firemné prostredie podľa nasledovnej špecifikácie | ks | 160 | ||
Monitor od rovnakého výrobcu ako kancelárske PC | ks | 160 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Kancelárske PC | Minimálne požiadavky objednávateľa |
Prevedenie skrinky | Small form factor (SFF) |
Procesor | Intel Core i5-6500 (3,2 GHz, až 3,6 GHz s technológiou Intel Turbo Boost, vyrovnávacia pamäť 6 MB, 4 jadrá) alebo vyšší procesor 6. generácie |
Výkon procesora | Výkon procesora CPU Mark podľa www.cpubenchmark.net min.7200 bodov |
Čipová sada | Intel H270 |
Pamäť | min. 4 GB DDR4-2400 SDRAM |
Voľný pamäťový slot | áno min. 1 slot |
Pevný disk prevedenie | Solid state drive (SSD) |
Pevný disk kapacita | min. 250 GB |
Grafická karta | Integrovaná Intel HD Graphics 530 |
Optická mechanika | Tenká napaľovačka diskov DVD SATA |
Porty a konektory | vpredu: 2 porty USB 3.1 Gen 1; 1 konektor pre náhlavnú súpravu.Vzadu: 1 vstupný zvukový konektor; 1 port RJ-45; 1 výstupný zvukový konektor; 1 port DisplayPort; 1 port VGA; 4 porty USB 2.0; ........ |
pokračovanie | .............2 porty USB 3.1 Gen 1; 1 napájací konektor |
Sieťové rozhranie | Sieťové pripojenie Realtek RTL8111 HSH GbE LOM |
Klávesnica | USB klávesnica s integrovanou čítačkou kariet smart so slovenským popisom od rovnakého výrobcu ako kancelárske PC |
Myš | USB optická myš s kolieskom od rovnakého výrobcu ako kancelárske PC |
Napájanie | 80 PLUS Bronze: 180 W, účinnosť až 85%, aktívna korekcia účinníka |
Operačný systém | Windows 10 Pro s právom prechodu Windows 7 Professional 64-bit umožňujúci pridanie PC do domény objednávateľa |
Ovládače | stiahnuteľné z domovskej stránky výrobcu kancelárskeho PC (podpora pre Windows 7 a Windows 10) |
Záruka | 36 mesiacov na mieste inštalácie u objednávateľa podľa bodu 1.4 časť servisné podmienky |
Monitor | Minimálne požiadavky objednávateľa |
Typ displeja | LED s podsvietením displeja bez obsahu ortuti, sklo monitora bez obsahu arzénu |
Uhlopriečka | min. 21,5" max. 24" |
Natívne rozlíšenie | 1920x1080 |
Pomer strán | 16:9 |
Vstupný signál | 1x port VGA; 1x port DisplayPort 1.2 (s podporou HDCP) |
Zhoda s normami energetickejefektívnosti | Certifikácia ENERGY STAR® |
Dodávané káble | Sieťový napájací kábel; Kábel VGA; Kábel DisplayPort; |
Záruka | 36 mesiacov v autorizovanom servise u dodávateľa podľa bodu 1.4 časť servisné podmienky |
Názov |
Najneskôr do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy dodávateľ predloží na adresu objednávateľa v uzavretej obálke/ obale označenej heslom "Neotvárať súťaž Osobný počítač s LCD monitorom " nasledovné: |
1. cenový návrh na plnenie s uvedením jednotkovej ceny príslušnej časti PC zostavy bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu PC zostavy bez DPH, s DPH, celková cena za celkové množstvo PC zostáv bez DPH, s DPH, |
2. doklady preukazujúce splnenie všetkých technických vlastností uvedených v bode 1.3 Opisného formulára, napr. prospektový materiál, dátový hárok (Datasheet) zvlášť za kancelárske PC a monitor, ktorý musí obsahovať technické vlastnosti a obrázok ponúkaného produktu |
3. originál, resp. úradne osvedčenú kópiu Potvrdenie o autorizovanom servise vydané výrobcom kancelárskeho PC a monitora, ktorým dodávateľ preukáže svoju schopnosť vykonávať autorizovaný servis, |
4.predloží e-mailovú adresu a tel. číslo určené na ohlásenie poruchy alebo problému počas trvania záruky, |
5. predloží doklad vystavený výrobcom, že kancelárske PC a monitor, ktoré sú predmetom zmluvy pochádzajú z oficiálnej distribúcie určenej na predaj Slovenskej republike, |
6. podpísaný Zoznam (súpis) všetkých predložených dokladov, |
7. Identifikačný list s kontaktnými údajmi oprávnenej osoby dodávateľa, ktorý musí obsahovať minimálne tieto údaje: |
- meno, priezvisko, titul, pracovnú pozíciu dodávateľom oprávnenej kontaktnej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky, |
- telefónne číslo kontaktnej osoby, |
- e-mail kontaktnej osoby. |
Dodávateľom predložené doklady objednávateľ skontroluje a v prípade: |
a) ak predložené doklady budú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento zašle dodávateľovi Oznámenie o splnení objednávateľom stanovených podmienok a požiadaviek, na základe ktorého bude mať dodávateľ oprávnenie na realizáciu predmetu zákazky, |
b) ak predložené doklady nebudú doručené v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
Servisné podmienky: |
1. bezplatné poskytnutie autorizovaného záručného servisu a s použitím originálnych a nepoužívaných náhradných dielov počas trvania záručnej doby PC zostáv, |
2. požadujeme vykonávanie záručného a servisu PC zostáv odborne kvalifikovanými osobami, |
3. nástup servisného technika na servisnú opravu v sídle objednávateľa najneskôr do 1 pracovného dňa od písomného nahlásenie poruchy dodávateľovi, |
4. odstránenie poruchy PC zostavy najneskôr do 2 pracovných dní od nástupu technika na servisnú opravu, |
5. ak dodávateľ nie je schopný poruchu v požadovaných termínoch, je povinný poskytnúť objednávateľovi plne funkčnú náhradnú PC zostavu, a to počas celej doby trvania opravy, najneskôr do 24 hodín od uplynutia termínu na opravu, |
6. ak je potrebné odstrániť poruchu na kancelárskom PC mimo sídla objednávateľa SSD disk počas servisu ostáva u objednávateľa okrem prípadu poruchy SSD disku. |
Cena zahŕňa aj dopravu na miesta plnenia stanovené objednávateľom vrátane dopravných nákladov na servis počas trvania záručnej doby. |
PC zostavu požadujeme dodať novú od výrobcu (továrensky vyrobenú), zapečatenú opatrenú ochrannými prvkami výrobcu t.j. krabica je prelepená originálnou neporušenou ochrannou páskou výrobcu. |
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike. |
Dodávateľ je povinný dodávať PC zostavy do miest plnenia na základe priebežných objednávok pričom v jednej objednávke je min. 15 ks PC zostáv počas plnenia zmluvy na dohodnuté miesta plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o miestach plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi spresnené bezprostredne po účinnosti zmluvy). |
Termín dodania: do 14 pracovných dní od doručenia objednávky. |
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu. |
Objednávateľ sa zaväzuje zaplatiť dodávateľovi cenu za predmet zmluvy na základe faktúr vystavených dodávateľom a doručených objednávateľovi. |
Právo fakturovať vzniká dodávateľovi dňom dodania predmetu zmluvy. |
Splatnosť faktúr: do 30 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi. |
Ak počas trvania zmluvy dôjde k ukončeniu predaja kancelárskeho PC alebo monitora dodávateľ toto oznámi objednávateľovi a do 3 pracovných dní predloží doklad vystavený doklad výrobcom zariadení o ukončení predaja. |
Následne môže predložiť novú špecifikáciu kancelárskeho PC alebo monitora, pričom cena nesmie byť vyššia ako zmluvná cena. |
Objednávateľ posúdi predloženú špecifikáciu a v prípade: |
a) ak navrhovaná špecifikácia a cena spĺňa požiadavky objednávateľa zašle objednávateľovi súhlas zo zmenou špecifikácie a vystaví ďalšiu objednávku, |
b) ak navrhovaná špecifikácia a cena nespĺňa požiadavky objednávateľa zašle objednávateľovi oznámenie o ukončení zmluvy. |
Ak dodávateľ nedodá predmet zmluvy v opísanom rozsahu a včas podľa zmluvy za cenu ním uvedenú, objednávateľ je oprávnený vyúčtovať dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 20% z ceny predmetu dodávky. |
Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu účtovanú v súlade s predchádzajúcim bodom týchto podmienok týchto podmienok na bankový účet objednávateľa uvedený v zmluve do 15 dní od doručenia výzvy dodávateľovi na jej úhradu. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu negatívne hodnotených dodávateľov trhoviska a aj v prípade, kedy na zozname negatívne hodnotených dodávateľov je aj niektorý z členov skupiny dodávateľov. |
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa zápis v registri partnerov verejného sektora v zmysle novely zákona o verejnom obstarávaní - zákona č.315/2016Z.z.zákona o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, účinného od1.februára 2017. |
Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy uzavretej s dodávateľom, ktorý nebol v čase uzatvorenia zmluvy zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ak bol vymazaný z registra partnerov verejného sektora. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok pričom objednávateľ: |
1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, |
2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
3. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
V súlade s § 187 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní odovzdávanie podkladov a komunikácia (ďalej len „informácie“) medzi obstarávateľskou organizáciou a uchádzačmi sa môže do 18.10.2018 uskutočňovať písomne prostredníctvom pošty, elektronicky alebo faxom, podľa § 20 ods. 1,alebo ich kombináciou. |
Pod Krásnou hôrkou 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
12.07.2017 13:03 — 12.07.2018 00:00
320,00 ks
112 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
29.06.2017 13:07
06.07.2017 13:04
06.07.2017 13:19
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
30.06.2017 09:43 - Vstupná ponuka | 112 000,00 | € | Cena bez DPH |
06.07.2017 09:24 - Najvýhodnejšia ponuka | 111 840,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: