• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.06.2017 12:03
  •    Predkladanie ponúk
    07.07.2017 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.07.2017 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.07.2017 14:50

Detail zákazky Z201731691

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.06.2017 12:03
  •    Predkladanie ponúk
    07.07.2017 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.07.2017 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.07.2017 14:50

Základné údaje

Z201731691

OF-135433

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=3013595

Objednávateľ

00610721

Nemocnica s poliklinikou Myjava

Staromyjavská 59, Myjava, 90701, SVK

Dodávateľ

31350780

B.Braun Medical s.r.o.

Hlučínska 3, Bratislava, 83103, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Antibakteriálne látky na systémové použitie

Antibakteriálne látky na systémové použitie

  • 33651100-9 - Látky ničiace baktérie na systémové použitie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Antibakteriálne látky na systémové použitie
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
h) Účinná látka: amikacin
h) ATC skupina: J01GB06
h) Podanie: i.v.infúzny roztok
h) Koncentrácia účinnej látky: i.v.forma-1000mg/100ml inf.roztoku, resp.500 mg/100 ml inf.roztoku
h) Predpokladaná spotreba do 31.12.2017: 60 fliaš pre infúziu/konc. 1000mg/100ml
h) Predpokladaná spotreba do 31.12.2017: 300 fliaš pre infúziu/konc. 500mg/100ml
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Na humánne použitie.
Dodávateľ do 2 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
Dodávky predmetu zákazky budú realizované postupne počas zmluvného obdobia na základe čiastkových písomných objednávok objednávateľa v závislosti od prevádzkových potrieb objednávateľa.
Fakturácia sa bude realizovať po ukončení jednotlivých dodávok.
V prípade, ak objednávateľovi nevznikne prevádzková potreba, vyhradzuje si právo neodobrať žiadne množstvo tovaru.
Tovar musí byť po nahlásení objednávky dodaný najneskôr do 24 hodín.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na vrátenie tovaru v prípade nepoužitia, ak tovar bol dodaný v lehote ohrozenej doby použiteľnosti. Expirácia pri dodávke: minimálne 12 mesiacov.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na vrátenie nevyhovujúceho tovaru.
Zmluva sa uzatvára do 31.12.2017.
Lehota splatnosti je 60 dní.
Cena nesmie prekročiť cenu podľa aktuálne platnej kategorizácie liekov, prípadne úradne určenú cenu, pokiaľ nie je v zozname kategorizovaných liekov. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Registrácia lieku v SR platná v čase dodávky.
Dodávateľ má povinnosť ihneď po zistení ohlásiť objednávateľovi výpadok tovaru na trhu.
Dodávateľ musí mať povolenie MZ SR na veľkodistribúciu humánnych liekov podľa zákona č. 362/2011 Z.z. o liekoch a zdravotníckych pomôckach a o zmene a doplnení niektorých zákonov, povolenie musí byť platné minimálne do konca zmluvného obdobia. Dodávateľ povolenie predloží na vyžiadanie objednávateľa.
V prípade, ak sa po uzatvorení zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako nižšia cena) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ:
- poskytnúť objednávateľovi pre takého plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Staromyjavská 59, Myjava, Myjava, Trenčiansky, Slovenská republika

6

1,00 celok

2 459,45

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

29.06.2017 12:03

07.07.2017 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.07.2017 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 293
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.06.2017 11:56 - Vstupná ponuka 2 459,45 € Cena bez DPH
01.07.2017 16:38 - Najvýhodnejšia ponuka 2 459,44 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS