30806101
Správa účelových zariadení
Pražská 3744/7, Bratislava, 81104, SVK
00167436
DRUTECHNA, autodružstvo, Bratislava
Trenčianska 57, Bratislava, 82510, SVK
Opravy, údržba a súvisiace služby pre vozidlá
servis vozidla, opravy vozidla, diagnostika vozidla, údržba vozidla
Služba, Tovar
1. Opravy, údržba a súvisiace služby pre vozidlá
|
|
---|---|
Funkcia |
Pravidelný a nepravidelný servis služobných motorových vozidiel vo vlastníctve Objednávateľa podľa pokynov stanovených výrobcom pre konkrétne motorové vozidlo, podľa počtu najazdených kilometrov, podľa z časového hľadiska predpísaných prehliadok v zmysle pokynov výrobcov jednotlivých motorových vozidiel, ako aj podľa objednávok Objednávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Servisné práce | normohodina | 100 | ||
Mechanické práce | normohodina | 100 | ||
Elektrikárske práce | normohodina | 100 | ||
Klampiarske práce | normohodina | 100 | ||
Lakovnícke práce | normohodina | 100 | ||
Pneuservis práce | normohodina | 100 | ||
Zľava z ceny originálnych náhradných dielov a príslušenstva voči cene uvedenej v oficiálnych cenníkoch | percento | 10 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Predpokladaná pevne stanovená cena náhradných dielov počas trvania zmluvy | 20 000,00 EUR |
Miesto výkonu predmetu zákazky | Bratislava |
Mechanické a elektrikárske práce zahŕňajú najmä: | servis brzdových systémov, výmena brzdových obložení, generálne opravy motorov a prevodoviek, montáž zabezpečovacích zariadení, nastavenie svetiel, geometria, |
Mechanické a elektrikárske práce zahŕňajú najmä: | kontrola a výmena olejov, filtrov a mazania, výmena rozvodových remeňov, opravy podvozkových častí, opravy elektroinštalácie, vzduchotlaku, bŕzd |
Mechanické a elektrikárske práce zahŕňajú najmä: | opravy prevodoviek, tlmičov, náprav, opravy ABS, elektronických systémov ASR, ESP atď |
Klampiarske a lakovnícke práce zahŕňajú najmä: | opravy havarovaných automobilov - brúsenie, zváranie, tmelenie, vyklepávanie, opravy karosérií vozidla |
Klampiarske a lakovnícke práce zahŕňajú najmä: | ošetrenie a konzervácia podvozkových častí a dutín vozidla, zváranie plastov, výmena všetkých skiel, lakovanie |
Servisné práce zahŕňajú najmä: | odstránenie závad zistených povinnou technickou kontrolou na základe predbežného protokolu STK a EK |
Servisné práce zahŕňajú najmä: | pravidelné prehliadky - autorizovaný, resp. neautorizovaný servis, kontrola komponentov vozidla podľa servisného plánu |
Servisné práce zahŕňajú najmä: | odtiahnutie nepojazdných vozidiel Objednávateľa počas 24 hodín denne, pričom táto služba je pre Objednávateľa v rámci SR bezplatná |
Pneuservis práce zahŕňajú najmä: | výmena kolies (pneumatík, duší, diskov, ventilov), oprava defektov, vyváženie hustenie, likvidácia ojazdených pneumatík a duší |
Pneuservis práce zahŕňajú najmä: | očistenie, nakonzervovanie, zabalenie, uloženie a plnenie pneumatík |
Drobné úkony (výmena stieračov a pod.) | bezodkladne |
Základné služby (menšie zásahy v rámci obhliadky, pravidelný servis, jednoznačne definovaná závada, závada bez nutnosti demontáže ďalších zariadení a skupín) | bežný termín plnenia maximálne 24 hodín |
Opravy stredného rozsahu ( nutná demontáž ďalších zariadení, resp. celkov, montážne práce na karosérii) | bežný termín plnenia maximálne 3 dni |
Rozsiahle opravy (montáž a demontáž celkov a podskupín) | termín plnenia dohodou |
Celkový zoznam vozového parku Objednávateľa: | |
MB VITO | rok výroby 1999, naj. km 134 110 |
MB VITO | rok výroby 1999, naj. km 158 103 |
MB 200 E | rok výroby 2003, naj. km 229 143 |
MB 200 E | rok výroby 2003, naj. km 272 430 |
MB Sprinter | rok výroby 2006, naj. km 387 487 |
MB 350 E | rok výroby 2010, naj. km 178 508 |
MB 350 E | rok výroby 2010, naj. km 178 332 |
Škoda SuperB | rok výroby 2010, naj. km 192 887 |
Škoda SuperB | rok výroby 2010, naj. km 189 506 |
Škoda SuperB | rok výroby 2010, naj. km 136 966 |
Škoda SuperB | rok výroby 2010, naj. km 174 355 |
Škoda SuperB | rok výroby 2011, naj. km 129 011 |
Škoda SuperB | rok výroby 2011, naj. km 176 955 |
Škoda SuperB | rok výroby 2011, naj. km 157 226 |
Škoda SuperB | rok výroby 2011, naj. km 110 033 |
VW Passat | rok výroby 2011, naj. km 140 564 |
VW Caravelle | rok výroby 2014, naj. km 49 640 |
VW Crafter | rok výroby 2014, naj. km 120 625 |
VW Transporter | rok výroby 2015, naj. km 4 160 |
VW Crafter | rok výroby 2016, naj. km 33 295 |
VW Passat | rok výroby 2016, naj. km 24 645 |
VW Passat | rok výroby 2016, naj. km 19 921 |
VW Caravelle | rok výroby 2017, naj. km 1 668 |
KIA CEED | rok výroby 2011, naj. km 52 688 |
KIA CEED | rok výroby 2011, naj. km 31 511 |
Opel ASTRA | rok výroby 2003, naj. km 40 306 |
Opel ASTRA | rok výroby 2003, naj km 97 401 |
Opel ASTRA | rok výroby 2003, naj. km 63 073 |
Seat Inca | rok výroby 2002, naj. km 173 669 |
Názov |
Celková cena za predmet zákazky pozostáva z pevne stanovenej predpokladanej ceny náhradných dielov a ceny práce jednotlivých služieb počas trvania zmluvy. |
Pevne stanovená cena náhradných dielov počas trvania je síce predpokladaná, musí však byť súčasťou celkovej ceny zákazky v plnej výške. |
Reálna cena náhradných dielov počas trvania zmluvy bude odvodená od množstva reálne spotrebovaných náhradných dielov za jednotlivé opravy objednané Objednávateľom. Objednávateľ nie je povinný počas trvania zmluvy objednať náhradné diely v plnej výške pevne stanovenej predpokladanej ceny. |
Celková cena práce za jednotlivé služby uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky počas trvania zmluvy pozostáva zo súčtu normohodín uvedených v stĺpci "presne" technickej špecifikácie zákazky vynásobenej jednotkovou cenou za 1 normohodinu jednotlivých služieb. |
Počty normohodín za realizáciu jednotlivých služieb počas doby trvania zmluvy sú odhadované. Objednávateľ nie je povinný počas trvania zmluvy objednať celkové množstvo normohodín uvedených v technickej špecifikácii tohto opisného formulára za jednotlivé služby. |
Súčet cien za predpokladanú pevne stanovenú cenu náhradných dielov a za celkovú cenu práce predstavuje zmluvnú cenu. Táto cena je konečná a zahŕňa všetky náklady a výdavky súvisiace s poskytnutím uvedených služieb Objednávateľovi. |
Reálne množstvo spotrebovaných náhradných dielov a realizovaných normohodín za jednotlivé služby počas doby trvania zmluvy bude výlučne závisieť od potrieb Objednávateľa. |
Poskytovateľ sa zaväzuje doručiť Objednávateľovi podrobný cenník za jednotlivé služby a predloží oficiálny cenník náhradných dielov a príslušenstva pre vozový park uvedený v technickej špecifikácii predmetu zákazky, prípadne poskytne prístup do prostredia, cez ktoré náhradné diely, súčiastky a príslušenstvo objednáva do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy. |
Cena 1 normohodiny opravy, ktorú Poskytovateľ uvedie v cenníku je nemenná aj pre prípad opráv, ktoré nie sú presne uvedené v technickej špecifikácii, ale spadajú pod niektorú z uvedených typov prác. |
Poskytovateľ sa zaväzuje predložiť Objednávateľovi do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy certifikát oprávňujúci Poskytovateľa vykonávať služby požadované Objednávateľom uvedené v technickej špecifikácii zákazky. |
Poskytovateľ sa zaväzuje, že výkony patriace do rozsahu základných služieb uvedených v technickej špecifikácii tejto zmluvy a dôkladnú diagnostiku bude realizovať výlučne vo svojich prevádzkach. Poskytovateľ je povinný realizovať opravy a údržbu vozidiel vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť vo vlastnej prevádzke. |
Poskytovateľ je povinný disponovať takými diagnostickými zariadeniami, ktoré umožnia určiť závadu všetkých typov vozidiel Objednávateľa bez zbytočného časového odkladu a zdržania zapríčineného prípadnou diagnostikou zabezpečovanou subdodávateľsky. Cena diagnostiky je zahrnutá v cene jednotlivých služieb. |
Poskytovateľ bude realizovať jednotlivé služby na základe samostatných objednávok Objednávateľa. |
Doručenie objednávky bude Poskytovateľ povinný potvrdiť bezodkladne po obdržaní objednávky, najneskôr do 30 minút od jej obdržania v rámci pracovnej doby Poskytovateľa a to formou potvrdzujúceho e-mailu, alebo inou vhodnou formou. |
Vozidlo musí byť na údržbu alebo opravu prevzaté bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 24 hodín po obdržaní objednávky pri základných službách (opravy menšieho rozsahu), do 3 dní pri opravách stredného rozsahu a pri pravidelných servisných prehliadkach a do max. 7 dní pri opravách havarovaných vozidiel (podľa rozsahu škody). |
Reklamačné a garančné opravy sa realizujú do 24 hodín od zadania objednávky. |
Poskytovateľ sa zaväzuje, že vozidlo Objednávateľa bude na základe uzatvorenej servisnej zmluvy (zákazkový list) prevzaté na opravu prijímacím technikom, ktorý je v mene Poskytovateľa oprávnený prevziať vozidlo za účelom opravy, servisu a údržby. |
Objednávateľ je povinný pristaviť vozidlo v dohodnutom čase na adrese prevádzky Poskytovateľa počas otváracej doby prevádzky. Nebezpečenstvo škody na vozidle prechádza na Poskytovateľa po prevzatí vozidla a Poskytovateľ v celom rozsahu zodpovedá za škodu vzniknutú na vozidle počas realizácie objednaných služieb až do okamihu prevzatia vozidla poverenou osobou Objednávateľa. |
Vozidlá, ktoré odovzdáva Objednávateľ Poskytovateľovi na realizáciu opravy, servisu, údržby sú prevádzkované v súlade s návodmi výrobcu vozidla. |
Objednávateľ je povinný poskytnúť Poskytovateľovi aj ďalšiu dokumentáciu súvisiacu s opravou, servisom a údržbou vozidla, ak je táto podľa uváženia Poskytovateľa potrebná k riadnemu výkonu opravy, servisu, resp. údržby vozidla. |
Poskytovateľ sa zaväzuje, že služby podľa zmluvy bude poskytovať v súlade s technologickými postupmi a pokynmi výrobcu vozidiel a bude na tento účel používať zariadenia, vybavenie a náradie pri dodržiavaní najvyšších kvalitatívnych štandardov. |
Poskytovateľ sa zaväzuje pri poskytovaní služieb uvedených podľa zmluvy používať originálne náhradné diely a po ich výmene na požiadanie vracať všetky vymenené diely Objednávateľovi pri odovzdaní vozidla po oprave, ako aj dodržiavať servisné postupy, predpísané výrobcom vozidla. |
Poskytovateľ sa zaväzuje pri opravách a údržbe využívať v maximálnej možnej miere všetky možnosti vedúce k zníženiu nákladov servisných prác doporučených, respektíve schválených výrobcom vozidiel. |
Poskytovateľ sa zaväzuje poskytovať služby v súlade so zmluvou prostredníctvom preukázateľne odborne zaškolených pracovníkov. |
Poskytovateľ sa zaväzuje, že po dobu trvania zmluvy zabezpečí potrebnú zásobu originálnych náhradných dielov potrebných k realizácii opráv a údržby v súlade s dohodnutými termínmi plnenia zmluvy. |
Poskytovateľ sa zaväzuje, že dĺžka realizácie opravy vozidla bude stanovená Poskytovateľom pri prevzatí vozidla od Objednávateľa na základe odborného posúdenia rozsahu výkonov potrebných k realizácii opravy v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zákazky. |
Po prevzatí vozidla Poskytovateľ predbežne ocení celkovú službu vrátane náhradných dielov na základe odhadovaného množstva normohodín v súlade s "Flat Rate" manuálom, čiže súpisom normohodín za jednotlivé pracovné úkony určené výrobcom pre autorizované servisy vozidiel a cenníkom originálnych náhradných dielov. Poskytovateľ nesmie účtovať vyšší rozsah prác (počet normohodín), ako stanovuje výrobca. |
V prípade poskytnutia služby, aké sa neuvádzajú v technickej špecifikácii predmetu zákazky bude dĺžka realizácie opravy spolu s ďalšími podmienkami dohodnutá osobitne. |
Poskytovateľ pri prevzatí vozidla na opravu odovzdá Objednávateľovi zákazkový list, ktorý bude obsahovať najmä presný rozsah požadovanej služby, predbežný termín ukončenia požadovanej služby, ako aj jej predbežnú Objednávateľom akceptovanú cenu. |
Poskytovateľ sa zaväzuje, že v prípade, ak sa počas realizácie opravy vyskytne situácia, že bude nevyhnutné vykonať servisnú službu, ktorá nie je uvedená v zákazkovom liste, zmeniť termín ukončenia zákazky, prípadne navýšiť celkovú dohodnutú cenu zákazky o viac ako 10 % v porovnaní s cenou uvedenou v zákazkovom liste, bude o tejto skutočnosti bezodkladne informovať Objednávateľa. |
Poskytovateľ sa zaväzuje ešte pred zahájením realizácie služby, respektíve pred použitím náhradných dielov, ktoré nie sú uvedené v zákazkovom liste kontaktovať Objednávateľa za účelom písomného odsúhlasenia uvedených zmien v porovnaní s pôvodným zákazkovým listom a to formou dodatočného zákazkového listu. Lehota plnenia sa môže v takomto prípade predĺžiť. |
Objednávateľ sa zaväzuje, že po ukončení realizácie opravy, servisu alebo údržby vozidla bude vozidlo prebraté osobou určenou Objednávateľom, ktorá svojim podpisom na zákazkovom liste potvrdí prebratie vozidla od Poskytovateľa. Poverená osoba svojim podpisom potvrdí prebratie vozidla v riadnom stave bez viditeľného poškodenia a s výbavou, s ktorou bolo vozidlo odovzdané pred realizáciou údržby, servisu alebo opravy. |
Vlastnícke právo k náhradným dielom, ktoré boli použité pri oprave, resp. servise vozidla Objednávateľa, prechádza na Objednávateľa až definitívnym uhradením servisných úkonov vyúčtovaných Objednávateľovi faktúrou Poskytovateľa. |
Objednávateľ sa zaväzuje Poskytovateľovi uhradiť cenu za realizovanú opravu, servis alebo údržbu na základe vystavenej faktúry v súlade s cenami za jednotlivé služby podľa cenníka, ktorý bude podľa požiadaviek tohto opisného formulára tvoriť prílohu zmluvy. |
Objednávateľ nebude akceptovať osobitné fakturácie za diagnostiku, skúšobnú jazdu, skladovanie vozidiel, umývanie a príplatky za vykonávanie servisu alebo opravy mimo pracovnej doby. |
Poskytovateľ sa zaväzuje, že za poskytnuté služby podľa zákazkového listu vystaví Objednávateľovi faktúru, ktorej prílohou bude zákazkový list, respektíve potvrdenie o dodatočnom rozšírení požadovanej služby a kópia objednávky, s lehotou splatnosti do 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. |
Poskytovateľ je oprávnený vystaviť faktúru za realizáciu objednaných služieb až po potvrdení zákazkového listu Objednávateľom na základe skutočného počtu normohodín vykonanej práce a použitého materiálu. Skutočná fakturovaná cena nesmie bez predchádzajúcej dohody medzi Poskytovateľom a Objednávateľom presiahnuť predbežne dohodnutú cenu o viac ako 10% . |
Prílohou faktúry obsahujúcej cenu za materiál a prípadné náhradné diely použité pri výkone činnosti musí byť podrobný rozpis nákupnej ceny predmetného materiálu a náhradných dielov pre možnosť porovnania s cenníkom požadovaným podľa tohto opisného formulára. |
Objednávateľ sa zaväzuje, že prípadnú reklamáciu za prevedenú opravu, údržbu, respektíve servis vozidla uplatní bezodkladne po jej zistení, Poskytovateľ sa zaväzuje začať s odstraňovaním prípadných chýb bez zbytočného odkladu a chyby odstrániť v čo najkratšom možnom čase, pokiaľ sa nedohodnú inak. |
Poskytovateľ a Objednávateľ si do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy vymenia potrebné údaje kontaktných osôb, ktoré budú zabezpečovať vzájomnú komunikáciu. |
Objednávateľ, alebo ním poverená osoba si vyhradzuje právo kontroly stavu vozidla a kontroly namontovaných náhradných dielov. Poskytovateľ sa zaväzuje po vzájomnej dohode strpieť kontrolu v na to určenom mieste počas poskytovania jednej zo služieb uvedených v technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
Poskytovateľ zodpovedá Objednávateľovi za škodu spôsobenú nekvalitným poskytovaním služby, omeškaním a porušením povinností pri výkone služby. |
Ak Poskytovateľ poruší povinnosť poskytnúť plnenie riadne a včas podľa zmluvy, je Objednávateľ oprávnený uplatniť voči Poskytovateľovi zmluvnú pokutu podľa bodu 13.1 Všeobecných zmluvných podmienok Obchodných podmienok elektronického trhoviska (VZP OPET). |
V prípade poskytnutia služieb v rozpore s požiadavkami Objednávateľa a uplatnenej reklamácie s prihliadnutím na obsah reklamácie, si je Objednávateľ oprávnený uplatniť aj primeranú zľavu zo zmluvnej ceny podľa 12.5 písm. e) VZP OPET a to až do 80 % z ceny konkrétnej poskytnutej služby. |
V prípade poškodenia Objednávateľa v súvislosti s nekvalitným poskytnutím služby si je Objednávateľ oprávnený uplatniť voči Poskytovateľovi zmluvnú sankciu podľa 13.1 alebo 13.2 VZP OPET. |
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej, technickej špecifikácie predmetu zmluvy a osobitných požiadaviek na plnenie podľa podmienok uvedených v zmluve je považované za porušenie zmluvy a oprávňuje Objednávateľa odstúpiť od zmluvy, vymáhať náhradu škody a udeliť Poskytovateľovi negatívnu referenciu. |
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov | |
Pôvodná hodnota | Objednávateľ nebude akceptovať osobitné fakturácie za diagnostiku, skúšobnú jazdu, skladovanie vozidiel, umývanie a príplatky za vykonávanie servisu alebo opravy mimo pracovnej doby. |
Navrhnutá hodnota | Objednávateľ nebude akceptovať osobitné fakturácie za diagnostiku, skúšobnú jazdu, skladovanie vozidiel, umývanie |
OBJEDNAVATEL BUDE MUSIET ZNASAT OSOBITNE FAKTURACIE ZA DIAGNOSTIKU, SKLADOVANIE ALEBO UMYVANIE VOZIDIEL, NAKOLKO JE TO SPOPLATNENA SLUZBA, ALEBO SA OBJEDNAVATELOVI NEBUDU VYKONAVAT TIETO SLUZBY
Názov | |
Pôvodná hodnota | V prípade poskytnutia služieb v rozpore s požiadavkami Objednávateľa a uplatnenej reklamácie s prihliadnutím na obsah reklamácie, si je Objednávateľ oprávnený uplatniť aj primeranú zľavu zo zmluvnej ceny podľa 12.5 písm. e) VZP OPET a to až do 80 % z ceny konkrétnej poskytnutej služby. |
Navrhnutá hodnota | V prípade poskytnutia služieb v rozpore s požiadavkami Objednávateľa a uplatnenej reklamácie |
V PRIPADE UZNANEJ REKLAMMACIE DODAVATEL SLUZBY UZNAVA 100% CENY A NIE IBA 80%
Pražská 7, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
600,00 normohodina + náhradné diely
30 800,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
29.06.2017 11:33
06.07.2017 11:30
06.07.2017 11:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
29.06.2017 12:13 - Vstupná ponuka | 30 400,00 | € | Cena bez DPH |
06.07.2017 11:29 - Najvýhodnejšia ponuka | 28 990,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: