35971126
Národný ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.
Pod Krásnou hôrkou 1, Bratislava, 83348, SVK
17312001
MEDITRADE spol. s r.o.
Levočská 1/2101, Bratislava, 85101, SVK
Prikrývky/podložky na reguláciu teploty pacienta
podložka, prikrývka, pediatrická, pre systém Bair Hugger
Tovar, Služba
1. Prikrývky/podložky na reguláciu teploty pacienta
|
|
---|---|
Funkcia |
prevencia hypotermie pacienta laminárnym prúdením ohriateho vzduchu |
slúžia k udržaniu normothermie pacienta v priebehu operačného výkonu |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1) Prikrývka celotelová pediatrická, označ. 530 | ks | 90 | ||
Veľkosť | cm | 188x21 | ||
Hmotnosť | g | 28 | ||
2) Prikrývka pre dolnú časť tela pediatrická - na zákroky v oblasti hlavy, hrudníka, brucha, označ. 537 | ks | 20 | ||
Veľkosť | cm | 89x61 | ||
Hmotnosť | g | 43 | ||
3) Podložka pod telo pacienta novorodenecká (novorodenci a kojenci), označ. 555 | ks | 140 | ||
Veľkosť | cm | 91x84 | ||
Hmotnosť | g | 85 | ||
4) Podložka pod telo pacienta pediatrická, označ. 550 | ks | 40 | ||
Veľkosť | cm | 152x81 | ||
Hmotnosť | g | 136 | ||
5) Podložka po telo pacienta pre dospelých, označ. 545 | ks | 20 | ||
Veľkosť | cm | 188x91 | ||
Hmotnosť | g | 142 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
podložky sú určené k systému Bair Hugger | áno |
podložky sú indikované v prípadoch, keď operačná technika vyžaduje neobmedzený prístup k celému telu pacienta | áno |
sú vyrobené z príjemného mäkkého materiálu a jedinečne rozmiestnených mikrootvorov | áno |
podložky sú vybavené praktickými samolepiacimi plochami pre zabráneniu posunu na operačnom stole | áno |
vhodné pre detských, ako aj dospelých pacientov | áno |
určené na použitie len pre jedného pacienta | áno |
produkt triedy I. | áno |
ochranný prúžok z chirurgickej náplasti | áno |
poskytujú neobmedzený prístup k telu pacienta počas operácie | áno |
drenážny povrch, ktorý odvádza tekutiny preč od pokožky pacienta | áno |
neobsahujúce latex | áno |
Názov |
Zmluva sa uzatvára na dobu 12 mesiacov, alebo do vyčerpania finančného limitu stanoveného pre túto zákazku, podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii, v prípade ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky technické požiadavky, objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
Spôsob, čas a miesto dodania tovaru: |
a) plnenie bude poskytnuté vo viacerých ucelených častiach na základe písomnej objednávky objednávateľa podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb, v pracovných dňoch, v čase od 7:00 - 14:00 hod. |
b) dodanie tovaru najneskôr do 5 pracovných dní od doručenia písomnej objednávky dodávateľovi, súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, číslo objednávky. |
Požaduje sa v lehote najneskôr do 5 pracovných dní od uzatvorenia Zmluvy predložiť objednávateľovi (poštou alebo elektronickou poštou, v listinnej alebo v elektronickej podobe, v jazyku slovenskom alebo anglickom alebo nemeckom): |
Podrobný rozpočet plnenia predmetu Zmluvy v položkovej špecifikácii, s uvedením kódov zdravotníckych pomôcok v predmete Zmluvy, pridelených ŠÚKL (viď ods. (5), § 110 Zákona č. 362/2011 Z. z. o liekoch a zdravotníckych pomôckach). |
Platobné podmienky: |
objednávateľ uhradí kúpnu cenu: |
- na základe dodávateľom vystavenej faktúry za prevzatú ucelenú časť tovaru, |
- splatnosť faktúry je 60 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry objednávateľovi, ak nie je dohodnuté inak. |
Osobitné ustanovenia o ukončení platnosti zmluvy: |
a) objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť: |
- ak dodávateľ písomne oznámi, že nie je z objektívnych alebo subjektívnych dôvodov schopný plniť dodávky tovaru, |
- ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky technické požiadavky, |
b) odstúpenie od zmluvy je účinné dňom jeho doručenia dodávateľovi. |
Dodávateľ je povinný počas trvania zmluvného vzťahu písomne informovať objednávateľa: |
a) o každej zmene údajov týkajúcich sa tovaru, zmene ceny tovaru vyvolanej zmenou jednotlivých regulačných cenových predpisov a zoznamov, |
b) k oznámeniu dodávateľ povinne priloží kópie dokladov preukazujúcich oprávnenosť vykonaných zmien údajov, resp. ceny súčasne aj návrh dodatku, ktorým sa táto zmena zmluvne upraví. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu negatívne hodnotených dodávateľov trhoviska a aj v prípade, kedy na zozname negatívne hodnotených dodávateľov je aj niektorý z členov skupiny dodávateľov. |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako nižšia cena) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ: |
- poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou, alebo môže od zmluvy odstúpiť. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok pričom objednávateľ: |
1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, |
2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
3. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa zápis v registri partnerov verejného sektora v zmysle novely zákona o verejnom obstarávaní - zákona č. 315/2016 Z. z. zákona o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, účinného od 1. februára 2017. |
Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy uzavretej s dodávateľom, ktorý nebol v čase uzatvorenia zmluvy zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ak bol vymazaný z registra partnerov verejného sektora. |
V súlade s § 187 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní odovzdávanie podkladov a komunikácia (ďalej len "informácie") medzi obstarávateľskou organizáciou a uchádzačmi sa môže do 18.10.2018 uskutočňovať písomne prostredníctvom pošty, elektronicky alebo faxom, podľa § 20 ods. 1, alebo ich kombináciou. |
Limbova 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
14.07.2017 08:59 — 14.07.2018 08:59
310,00 ks (podľa technickej špecifikácie predmetu)
4 458,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
03.07.2017 12:01
10.07.2017 08:58
10.07.2017 09:13
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.07.2017 13:39 - Vstupná ponuka | 4 458,00 | € | Cena bez DPH |
03.07.2017 13:39 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 458,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: