• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.06.2017 08:08
  •    Predkladanie ponúk
    04.07.2017 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.07.2017 10:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.07.2017 10:25

Detail zákazky Z201731611

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.06.2017 08:08
  •    Predkladanie ponúk
    04.07.2017 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.07.2017 10:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.07.2017 10:25

Základné údaje

Z201731611

OF-136546

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=3010852

Objednávateľ

00610470

Fakultná nemocnica Trenčín

Legionárska 28, Trenčín, 91171, SVK

Dodávateľ

36488925

Balsam, s.r.o.

Slovenská 5, Bardejov, 08501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pracovná zdravotná služba

Pracovná zdravotná služba

  • 85100000-0 - Zdravotnícke služby

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pracovná zdravotná služba
Funkcia
Pracovná zdravotná služba vykonáva všetky činnosti definované zákonom Národnej rady SR č. č.204/2014 Z.z., ktorým sa mení a dopĺňa zákon Národnej rady SR č. 355/2007 Z. z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov
a vyhlášky Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky č. 208/2014 Z.z. o podrobnostiach o rozsahu a náplni výkonu pracovnej zdravotnej služby, o zložení tímu odborníkov, ktorí ju vykonávajú, a o požiadavkách na ich odbornú spôsobilosť
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
ionizujúce žiarenie psychická záťaž karcinogenné fak. fyzická záťaž biologické faktory chemické faktory hluk-kategória rizika 3 počet zamestnancov 105
práca v nočnej zmene počet zamestnancov 613
spolu všetci zamestnanci počet zamestnancov 1 280
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1/Pracovná zdravotná služba pri výkone dohľadu nad pracovnými podmienkami hodnotí faktory práce a pracovného prostredia a pracovné podmienky, ktoré môžu ovplyvňovať zdravie zamestnancov so zameraním na :
a) identifikáciu zdravotných rizík z chemických, fyzikálnych, biologických a iných faktorov práce a pracovného prostredia, vypracúvanie návrhov na zaradenie prác do kategórií z hľadiska zdravotných rizík, alebo vyradenie prác z tretej kategórie alebo štvrtej kategórie,
b) sledovanie expozície zamestnancov zdraviu škodlivým faktorom práce a pracovného prostredia z hľadiska intenzity, trvania a frekvencie pôsobenia týchto faktorov na zamestnancov a ich možných kombinovaných účinkov na zdravie,
c) kvalitatívne a kvantitatívne hodnotenie zdravotných rizík z expozície identifikovaným zdraviu škodlivým faktorom práce a pracovného prostredia
2/Pracovná zdravotná služba poskytuje zamestnávateľovi poradenstvo a navrhuje opatrenia z hľadiska ochrany zdravia zamestnancov so zameraním na :
a) znižovanie expozície zamestnancov zdraviu škodlivým faktorom práce a pracovného prostredia
b) stav pracovného prostredia z hľadiska ochrany zdravia zamestnancov , najmä dispozičné, priestorové a ergonomické riešenie pracoviska, vetranie, vykurovanie, osvetlenie z hľadiska vhodnosti na vykonávané pracovné činnosti a používané technológie alebo plánované technológie,
c) zabezpečenie dostatočného množstva pitnej vody na pracovisku
d) zariadenia na osobnú hygienu a iné zariadenia pre zamestnancov, ktorými sú priestory na umývanie a sušenie pracovnej obuvi, pranie a sušenie pracovných odevov, ohrievarne a oddychové miestnosti,
e) stravovanie zamestnancov, stravovacie zariadenia a ubytovacie zariadenia z hľadiska dodržiavania požiadaviek ustanovených osobitnými predpismi, ak ich prevádzkuje zamestnávateľ.
3/Pracovná zdravotná služba sleduje a hodnotí zdravotný stav zamestnancov a vydáva lekárske posudky o zdravotnej spôsobilosti na prácu:
a) pred uzatvorením pracovnoprávneho vzťahu alebo obdobného pracovného vzťahu alebo pred začatím výkonu práce,
b) v súvislosti s výkonom práce,
c) pri opakovanom výskyte choroby z povolania u rovnakej profesie na tom istom pracovisku
d) ak zo zdravotných dôvodov nevykonávali prácu dlhšie ako šesť mesiacov,
e) pred každou zmenou pracovného zaradenia,
f) pri podozrení na zmeny zdravotného stavu vo vzťahu k vykonávanej práci alebo aby sa zistili kontraindikácie na vykonávanie práce a odporúčali vhodné opatrenia na ochranu zdravia zamestnanca, alebo opodstatnenosť jeho preradenia na inú prácu a poskytnutie pracovnej rehabilitácie
g) pri skončení pracovnoprávneho vzťahu alebo obdobného pracovného vzťahu zo zdravotných dôvodov,
h) po skončení pracovnoprávneho vzťahu alebo obdobného pracovného vzťahu, ak o to zamestnanec požiada bývalého zamestnávateľa, u ktorého vykonával prácu s rizikovými faktormi s neskorými následkami na zdravie
4/ Pracovná zdravotná služba sa ďalej zúčastňuje na vypracúvaní a vykonávaní programov ochrany a podpory zdravia zamestnancov vrátane štúdií o vplyve práce, pracovných podmienok a pracovného prostredia na zdravie zamestnancov.
5/ Pracovná zdravotná služba sa podieľa aj na výchove a vzdelávaní zamestnávateľov a zamestnancov o ochrane a podpore zdravia pri práci, o problematike vplyvu práce, pracovných podmienok a faktorov pracovného prostredia na zdravie;
výchova a vzdelávanie je zamerané na možné príčinné súvislosti akútneho poškodenia zdravia alebo chronického poškodenia zdravia a poškodenia zdravia, ktoré sa môže prejaviť neskôr, na špecifické zmeny a nešpecifické zmeny zdravotného stavu a na prevenciu pred týmito možnými nepr. účinkami na zdravie
6/ Pracovná zdravotná služba poskytuje informácie :
a) zamestnancovi o zdravotných rizikách pri práci a ochrane pred nimi,
b) zamestnancovi o výsledkoch vyšetrení jeho zdravotného stavu v súvislosti s expozíciou faktorom práce a pracovného prostredia a o záveroch posúdenia zdravotnej spôsobilosti na prácu,
c) zamestnávateľovi o
1. závere posúdenia zdravotnej spôsobilosti zamestnanca na prácu formou lekárskeho posudku o zdravotnej spôsobilosti na prácu,
2. opodstatnenosti preradenia zamestnanca na inú vhodnú prácu, ak je to potrebné,
3. záveroch zdravotného dohľadu vrátane skupinového biologického monitorovania expozície zamestnancov,
d) zástupcom zamestnancov pre bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci a komisii bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci o
1. skupinových výsledkoch posúdenia zdravotnej spôsobilosti zamestnancov na prácu,
2. záveroch zdravotného dohľadu vrátane skupinového biologického monitorovania expozície zamestnancov,
e) orgánom štátnej správy na úseku verejného zdravotníctva o príčinách výskytu zdravotných rizík pri práci vrátane výsledkov individuálneho a kolektívneho posúdenia zdravotného stavu zamestnancov vo vzťahu k faktorom práce a pracovného prostredia.
7/ Pracovná zdravotná služba písomne upozorňuje zamestnávateľa, ak neplní povinnosti ustanovené všeobecne záväznými právnymi predpismi na zabezpečenie ochrany zdravia pri práci, alebo ak nepostupuje v súlade so záverom lekárskeho posudku o zdravotnej spôsobilosti zamestnanca na prácu.
8/ Pracovná zdravotná služba pri výkone zdravotného dohľadu spolupracuje:
a) s poskytovateľmi zdravotnej starostlivosti pri posudzovaní zdravotnej spôsobilosti na prácu,
b) s orgánmi štátnej správy na úseku verejného zdravotníctva,
c) so Sociálnou poisťovňou
d) so zdravotnými poisťovňami,
e) s bezpečnostnotechnickou službou
f) s príslušnými orgánmi štátnej správy v oblasti inšpekcie práce,
g) s orgánmi miestnej štátnej správy,
h) s inštitúciami a pracoviskami, ktoré sa zaoberajú problematikou zdravia a bezpečnosti pri práci,
i) so vzdelávacími inštitúciami.
9/Pracovná zdravotná služba zabezpečuje:
a/organizovanie systému prvej pomoci na pracoviskách, t.j. uskutočňuje pravidelné školenia vybraných zamestnancov v oblasti prvej pomoci,
b/účasť na vypracúvaní a realizácii programov ochrany a podpory zdravia zamestnancov vrátane štúdií o vplyve práce, pracovných podmienok a pracovného prostredia na zdravie zamestnancov,
10/Pracovná zdravotná služba zabezpečí u zamestnávateľa minimálny rozsah výkonu služby podľa kategórie prác (§ 31 ods. 1 až 5, zákona NR SR č. 355/2007 Z.z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia, ktorý je uvedený v prílohe č. 3b.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Spôsob, čas a miesto poskytnutia služby :
a) termín poskytnutia služby je 3 mesiace od účinnosti zmluvy alebo do vyčerpania prostriedkov v pracovných dňoch
d) oprávnená osoba objednávateľa a jeho e mailová adresa pre účely poskytovania služby bude upresnená poskytovateľovi do 72 hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy
Zmluvné ceny a platobné podmienky:
- Ako poskytovateľ zdravotnej starostlivosti v zmysle Obchodného zákonníka č.513/1991 Zb. §34 ods.5 požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia dodávateľovi/
- čiastková faktúra sa vystaví mesačne vždy k poslednému dňu v mesiaci. Faktúra musí mať všetky náležitosti, ktoré stanovujú prísl. všeobecné záväzne právne predpisy.
- kúpna cena zahŕňa odmenu za výkon činnosti pracovnej zdravotnej služby v mieste objednávateľa v zmysle technických požiadaviek
-Poskytovateľ nie je oprávnený postúpiť svoju pohľadávku
Sankcie:
- v prípade omeškania poskytovateľa s poskytnutím služby má objednávateľ právo požadovať od poskytovateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania , nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý
- Objednávateľ má nárok na voľbu nárokov uvedených v § 436 OZ ods.1 písmen. a) až d) ak ju oznámi poskytovateľovi včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení.
- Objednávateľ má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu uvedenú vyššie
V súlade s ustanovením Nariadenia vlády SR č.303/2014, ktorým sa mení a dopĺňa nar. vlády SR č.21/2013 Z.z., ktorým sa vykonávajú niektoré ustanovenia OZ článok 1 §1 ods.2 môže predávajúci požadovať :
- úroky z omeškania v sadzbe, ktorá sa rovná základnej úrokovej sadzbe ECB platnej k prvému dňu omeškania zvýšenej o deväť percentuálnych bodov. Takto určená sadzba úrokov z omeškania platí počas celej doby omeškania
Ukončenie zmluvného vzťahu:
- zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán
- výpoveďou s výpovednou lehotou tri mesiace, ktorá začína plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca, ktorý nasleduje po mesiaci , v ktorom bola výpoveď doručená druhej zmluvnej strane
Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy poskytovateľom :
a) ak poskytovateľ poruší svoje povinnosti vyplývajúce z tejto zmluvy a z ustanovení Obchodného zákonníka a napriek písomnému upozorneniu objenávateľa toto porušenie povinnosti poskytovateľ neodstráni ani do 10 kalendárnych dní od doručenia písomného upozornenia poskytovateľovi
Poskytovateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy v prípade :
- a) ak objednávateľ poruší svoje povinnosti vyplývajúce z tejto zmluvy a z ustanovení Obchodného zákonníka a napriek písomnému upozorneniu poskytovateľa toto porušenie povinnosti objednávateľ neodstráni ani do 10 kalendárnych dní od doručenia písomného upozornenia objednávateľovi
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Požaduje sa predložiť platné oprávnenie na vykonávanie pracovnej zdravotnej služby vydaného Úradom verejného zdravotníctva

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Legionárska 28, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

17.07.2017 00:00 — 16.07.2018 23:59

1,00 pracovná zdravotná služba

6 912,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

29.06.2017 08:08

04.07.2017 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.07.2017 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 79
 53
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.07.2017 11:47 - Vstupná ponuka 6 900,00 € Cena bez DPH
04.07.2017 08:57 - Najvýhodnejšia ponuka 6 889,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS