30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
43555811
Ľubica Jelačičová - Veľkoobchod OZ
Coburgova 84, Trnava, 91702, SVK
Zemiaky
Zemiaky
Tovar, Služba
1. Zemiaky
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie dodávky zemiakov podľa potrieb objednávateľa, vrátane dopravy a vyloženia na miesto dodania. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Zemiaky konzumné (skoré/neskoré) | kg | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Zemiaky konzumné (skoré/neskoré) | I. trieda |
Zemiaky konzumné (skoré/neskoré) | varný typ A |
Zemiaky konzumné (skoré/neskoré) | pevné, lojovité, jemnej až stredne jemnej štruktúry, nezelenavé, nenamrznuté, nenaklíčené, farba šupky žltá alebo ružová, bez cudzej vône a chuti |
Zemiaky konzumné (skoré/neskoré) | balenie maximálne do 25 kg |
Názov |
Platnosť rámcovej dohody (lehota plnenia) najskôr od 11.7.2017. |
Platnosť rámcovej dohody (lehota plnenia) do 31.12.2017. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení rámcovej dohody fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení rámcovej dohody fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 3 pracovných dní v čase od 7:15 do 13:00 od objednania tovaru. Prípadne podľa obojstrannej dohody. |
V prípade nedodania tovaru v stanovenej (dohodnutej) dobe, je objednávateľ oprávnený objednaná tovar zakúpiť u iného dodávateľa. |
Ak dodávateľ 2 krát nedodá objednaný tovar alebo jeho časť v stanovenej (dohodnutej) dobe, považuje sa to za podstatné porušenie podmienok Rámcovej dohody. |
Celkové množstvá ("presná hod." v časti Technická špecifikácia predmetu zákazky) jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo predpokladané množstvo meniť podľa skutočnej potreby. |
Predávajúci sa zaväzuje a zodpovedá zároveň za to, že predmet čiastkovej výzvy v čase jeho dodania spĺňa všetky kvalitatívne požiadavky podľa platných noriem. Podľa Potravinového kódexu SR verejný obstarávateľ nepreberie od dodávateľa predmet zákazky, ktorý nie je viditeľne čerstvý, resp. ktorého doba minimálnej trvanlivosti už uplynula. |
Dodávaný tovar musí byť v 1. kategórii (triedy) a nesmie prekročiť prvú tretinu doby spotreby. Nedodržanie podmienky sa považuje za podstatné porušenie podmienok Rámcovej dohody. |
Dodávateľ sa zaväzuje na predmet zákazky dodávaný verejnému obstarávateľovi vyznačiť jeho minimálnu trvanlivosť (ďalej len ,,záručná doba“) na viditeľnom mieste alebo ju vyznačiť v dodacích listoch. |
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je v závislosti od druhu dodávaného tovaru spôsobilé na prepravu dodávaného tovaru podľa zákona. Nedodržanie podmienky sa považuje za podstatné porušenie podmienok Rámcovej dohody. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia rámcovej dohody (s uvedením ich obchodného názvu). Cenu uveďte za kg bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH. |
Pri dodaní tovaru prebehne fyzická kontrola /počet, váha, sortiment/, na základe ktorého bude podpísané prevzatie tovaru oprávnenou osobou objednávateľa. Zoznam oprávnených osôb objednávateľa zašle objednávateľ dodávateľovi po doručení podrobného rozpočtu. |
Faktúra je splatná 30 dní odo dňa doručenia kupujúcemu. Faktúra musí obsahovať náležitosti daňového dokladu a súčasťou musia byť dodacie listy o dodanom predmete – príslušnom množstve tovaru a preberacie protokoly potvrdené zástupcami oboch zmluvných strán. |
Kupujúci preddavky ani zálohy neposkytuje. |
Sankcie za nedodržanie podmienok tejto rámcovej dohody sú stanovené Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska v čase vyhlásenia obstarávania. |
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2143/2006-100 PK SR. |
Rámcovú dohodu je možné ukončiť a) písomnou výpoveďou ktorejkoľvek zo zmluvných strán s 3 mesačnou výpovednou lehotou. Výpovedná lehota začína plynúť dňom doručenia druhej zmluvnej strane. ,b) okamžitým odstúpením od Rámcovej dohody pri jej podstatnom porušení druhou stranou, c) v súlade s Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska. |
Tovar musí byť označený na obale v súlade s § 9 zákona č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov o potravinách a § 3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky. |
GPS súradnice 48°04'05.2"N 17°22'55.0"E (48.068110, 17.381943), Mierovo, Dunajská Streda, Trnavský, Slovenská republika
6
330,00 kg
198,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
03.07.2017 08:10
07.07.2017 08:30
07.07.2017 08:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.07.2017 13:10 - Vstupná ponuka | 198,00 | € | Cena s DPH |
06.07.2017 13:10 - Najvýhodnejšia ponuka | 198,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: