Z201731364
OF-135019
zrušená
30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
Odber, odvoz, zneškodnenie a likvidácia odpadov Nitriansky kraj
likvidácia odpadov, nebezpečný odpad, ostatný odpad, zneškodňovanie
Služba
1. Odber, odvoz, zneškodnenie a likvidácia odpadov Nitriansky kraj
|
|
---|---|
Funkcia |
Zneškodnenie odpadov kategórie nebezpečné odpady (ďalej len „NO“) a kategórie odpadov, ktoré nie sú nebezpečné – ostatných odpadov (ďalej len „OO“) vyprodukovaných organizačnými zložkami objednávateľa a s tým súvisiace činnosti realizované v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o odpadoch“), vyhláškou MŽP SR č. 371/2015 Z. z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch a v súlade s ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov. |
Zneškodnenie NO a OO pre účely tejto rámcovej dohody pozostáva z vykonania analytickej kontroly NO, odobratia NO a OO z rôznych jám, nádrží, odlučovačov, skladov, kontajnerov a iných priestorov, resp. obalov, preloženia NO a OO do vlastných prepravných obalov dodávateľa (odberateľa), naloženia NO a OO a vlastného zneškodnenia NO a OO. |
Súvisiace činnosti pre účely tejto rámcovej dohody pozostávajú najmä zo spracovania a vedenia predpísanej dokumentácie a evidencie zneškodňovaného NO. |
Druhy odpadov označené šesťmiestnym číselným kódom a názvom skupiny, podskupiny a druhu odpadu podľa Vyhlášky MŽP SR č. 365/2015 Z. z., ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov určené na zneškodnenie NO a uvedením miest plnenia, ktorými budú objekty a zariadenia v sídlach organizačných zložiek objednávateľa v obciach a mestách na Území SR sú uvedené nižšie: |
08 03 12 / odpadová tlačiarenská farba obsahujúca nebezpečné látky - miesto plnenia: Topolčany; |
09 01 02 / roztoky vodorozpustných vývojok ofsetových dosiek - miesto plnenia: Topolčany; |
13 02 06 / syntetické motorové, prevodové a mazacie oleje - miesto plnenia: Levice; |
13 05 03 / kaly z lapačov nečistôt - miesto plnenia: Nitra; |
13 08 02 / iné emulzie - miesto plnenia: Nitra; |
15 01 10 / obaly obsahujúce zvyšky nebezpečných látok alebo kontaminované nebezpečnými látkami - miesto plnenia: Nitra, Topolčany, Levice; |
15 02 02 / absorbenty, filtračné materiály vrátane olejových filtrov inak nešpecifikovaných, handry na čistenie, ochranné odevy kontaminované nebezpečnými látkami - miesto plnenia: Nitra, Topolčany, Levice; |
16 01 07 / olejové filtre - miesto plnenia: Topolčany; |
16 01 14 / nemrznúce kvapaliny obsahujúce nebezpečné látky - miesto plnenia: Topolčany; |
16 06 06 / oddelene zhromaždený elektrolyt z batérií a akumulátorov - miesto plnenia: Nitra; |
16 07 08 / odpady obsahujúce olej - miesto plnenia: Nitra, Topolčany; |
16 10 01 / vodné kvapalné odpady obsahujúce nebezpečné látky - miesto plnenia: Topolčany; |
18 01 03 / odpady, ktorých zber a zneškodňovanie podliehajú osobitným požiadavkám z hľadiska prevencie nákazy - miesto plnenia: Nitra, Topolčany; |
Druhy odpadov označené šesťmiestnym číselným kódom a názvom skupiny, podskupiny a druhu odpadu podľa Vyhlášky MŽP SR č. 365/2015 Z. z., ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov určené na zneškodnenie OO a uvedením miest plnenia, ktorými budú objekty a zariadenia v sídlach organizačných zložiek objednávateľa v obciach a mestách na Území SR sú uvedené nižšie: |
02 01 02 / odpadové živočíšne tkanivá - miesto plnenia: Nitra; |
18 01 01 / ostré predmety okrem 18 01 03 - miesto plnenia: Nitra; |
18 01 09 / liečivá iné ako uvedené v 18 01 08 - miesto plnenia: Nitra; |
19 08 09 / zmesi tukov a olejov z odlučovačov oleja z vody obsahujúce oleje a tuky - miesto plnenia: Topoľčany, Nitra, Levice; |
20 01 08 / biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad - miesto plnenia: Topoľčany, Nitra, Levice; |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Číslo skupiny, podskupiny a druhu odpadu: 08 03 12 /NO/ | kg | 200 | ||
Číslo skupiny, podskupiny a druhu odpadu: 09 01 02 /NO/ | kg | 100 | ||
Číslo skupiny, podskupiny a druhu odpadu: 13 02 06 /NO/ | kg | 3000 | ||
Číslo skupiny, podskupiny a druhu odpadu: 13 05 03 /NO/ | kg | 22 000 | ||
Číslo skupiny, podskupiny a druhu odpadu: 13 08 02 /NO/ | kg | 3000 | ||
Číslo skupiny, podskupiny a druhu odpadu: 15 01 10 /NO/ | kg | 5230 | ||
Číslo skupiny, podskupiny a druhu odpadu: 15 02 02 /NO/ | kg | 5500 | ||
Číslo skupiny, podskupiny a druhu odpadu: 16 01 07 /NO/ | kg | 60 | ||
Číslo skupiny, podskupiny a druhu odpadu: 16 01 14 /NO/ | kg | 100 | ||
Číslo skupiny, podskupiny a druhu odpadu: 16 06 06 /NO/ | kg | 500 | ||
Číslo skupiny, podskupiny a druhu odpadu: 16 07 08 /NO/ | kg | 1800 | ||
Číslo skupiny, podskupiny a druhu odpadu: 16 10 01 /NO/ | kg | 650 | ||
Číslo skupiny, podskupiny a druhu odpadu: 18 01 03 /NO/ | kg | 90 | ||
Číslo skupiny, podskupiny a druhu odpadu: 02 01 02 /OO/ | kg | 50 | ||
Číslo skupiny, podskupiny a druhu odpadu: 18 01 01 /OO/ | kg | 40 | ||
Číslo skupiny, podskupiny a druhu odpadu: 18 01 09 /OO/ | kg | 50 | ||
Číslo skupiny, podskupiny a druhu odpadu: 19 08 09 /OO/ | kg | 6500 | ||
Číslo skupiny, podskupiny a druhu odpadu: 20 01 08 /OO/ | kg | 12 816 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Odber odpadov z pracovísk objednávateľa. | Podľa prevádzkových potrieb objednávateľa na základe avizovaného vývozu kontaktnou osobou objednávateľa, 14 dní pred požadovaným termínom vývozu. |
Cena za mernú jednotku odpadu bude zahŕňať všetky náklady spojené s predmetom zákazky vrátane nákladov na dopravu. | Áno |
Vstup a výjazd na pracoviská objednávateľa. | Poskytovateľ služby je povinný 7 dní pred požadovaným vývozom z areálu objednávateľa predložiť menný zoznam pracovníkov a techniky s identifikačnými údajmi kontaktnej osobe objednávateľa. |
Názov |
Požaduje sa predložiť kontaktnej osobe objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto rámcovej dohody podrobný položkový rozpočet najneskôr do 7 dní odo dňa nadobudnutia činnosti tejto rámcovej dohody, ktorým sa rozumie rozpis celkovej ceny za poskytnutie služby podľa tejto rámcovej dohody na jednotlivé položky – jednotlivé druhy odpadu podľa katalógového čísla odpadov s uvedením jednotkovej ceny za zneškodnenie za jeden kg príslušného druhu odpadu a celkovej ceny za zneškodnenie za jeden kg príslušného druhu odpadu, ako aj ceny za analýzu odpadu. |
Rámcová dohoda s uzatvára na dobu určitú do 31.12.2017. |
Ak poskytovateľ zabezpečí analytickú kontrolu nebezpečného odpadu, ktorej výsledkom bude zistenie, že nebezpečný odpad bol zaradený pod nesprávnym katalógovým číslom, pričom správne zaradený nebezpečný odpad nie je možné zaradiť v rámci predmetu tejto zmluvy, je objednávateľ povinný prebrať nebezpečný odpad späť v mieste jeho odberu a uhradiť poskytovateľovi všetky oprávnené a preukázateľne vynaložené náklady spojené s vyhotovením analýzy a s prepravou nebezpečného odpadu. |
Poskytovateľ sa zaväzuje, že oprávnenej osobe objednávateľa odošle do 1 pracovného dňa od doručenia písomnej objednávky späť jedno vyhotovenie akceptovanej písomnej objednávky e-mailom na adresu, z ktorej bola doručená. Poskytovateľ je povinný písomnú objednávku akceptovať (potvrdiť) výlučne len podpisom oprávnenej osoby poskytovateľa a odtlačkom pečiatky. |
Poskytovateľ je povinný doručiť objednávateľovi v lehote do 3 pracovných dní od jej odoslania e-mailom aj originál potvrdenej objednávky poštou, ak ho na to objednávateľ vyzve resp. uvedie túto skutočnosť v písomnej objednávke doručovanej e-mailom. |
Poskytovateľ sa zaväzuje, že oznámi oprávnenej osobe objednávateľa najmenej 1 pracovný deň vopred presný termín odberu odpadov a spôsob ich prepravy. |
Poskytovateľ sa zaväzuje, že bude spracovávať a viesť predpísanú dokumentáciu a doklady týkajúce sa poskytnutej služby v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov pre vlastnú potrebu. |
Poskytovateľ sa zaväzuje, že preberá v plnom rozsahu zodpovednosť za nakladanie s odpadom od doby jeho prevzatia v mieste plnenia časti služby týkajúcej sa odberu odpadov. |
Poskytovateľ sa zaväzuje, že v prípade prepravy odpadov na zneškodnenie vo vratných obaloch objednávateľa, vráti vyprázdnené vratné obaly oprávnenej osobe objednávateľa v najbližšom možnom termíne, najneskôr však do 45 pracovných dní od ukončenia prepravy. |
Poskytovateľ sa zaväzuje že bude vykonávať všetky činnosti súvisiace s touto zmluvou v súlade s ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov, najmä zákona č. 79/2015 Z. z. v znení neskorších predpisov a vyhlášky MŽP SR č. 371/2015 Z. z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch. |
Poskytovateľ sa zaväzuje, že počas platnosti a účinnosti tejto zmluvy bude disponovať platnými povoleniami, súhlasmi a dokladmi potrebnými na riadne poskytovanie služby v súlade s ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov, najmä zákona č. 79/2015 Z. z. v znení neskorších predpisov a vyhlášky MŽP SR č. 371/2015 Z. z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch. Ak poskytovateľ nebude disponovať uvedenými povoleniami, súhlasmi a dokladmi, oznámi túto skutočnosť bezodkladne objednávateľovi, pričom až do nadobudnutia platných dokladov nebude spôsobilý poskytovať službu. |
Požaduje sa, aby poskytovateľ predložil k vykonávaniu činnosti podľa tejto rámcovej dohody udelený súhlas vydaný príslušným orgánom štátnej správy odpadového hospodárstva, príslušne zákonom stanovené platné povolenia, potvrdenia a rozhodnutia a ako subjekt vykonávania tejto činnosti spĺňal všetky zákonom stanovené podmienky, na adresu určenú objednávateľom. |
Poskytovateľ sa zaväzuje, že počas platnosti a účinnosti tejto zmluvy zašle vždy v termíne do 10 kalendárnych dní po uplynutí príslušného kalendárneho mesiaca v písomnej podobe na adresu určenú objednávateľom fotokópie všetkých faktúr a vážnych lístkov/potvrdení o deklarovanej hmotnosti odoberaného odpadu a sprievodných listov nebezpečných odpadov za príslušný mesiac, ktoré vystavila oprávnená osoba objednávateľa. |
Uvedené doklady (netýka s to faktúr) budú okrem iného potvrdené príjemcom odpadu (prevádzkovateľ zariadenia na zneškodňovanie odpadov), ktoré boli odovzdané na zneškodnenie a budú riadne preukazovať akým spôsobom bolo naložené s odpadom. |
Kuchynský odpad (20 01 08 – biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad) sa poskytovateľ zaväzuje vyvážať 3x do kalendárneho týždňa alebo podľa potreby na základe dohody poskytovateľa s oprávnenou osobou objednávateľa alebo ňou poverená osoba. |
Poskytovateľ sa zaväzuje vyčleniť vhodný prepravný cisternový prostriedok na prevoz a technické prostriedky na prečerpanie nebezpečného odpadu uloženého v mieste odberu. |
Objednávateľ sa zaväzuje, že doručí poskytovateľovi najneskôr 3 pracovné dni pred požadovaným termínom zneškodnenia odpadov písomnú objednávku v skenovanej podobe na príslušnú e-mailovú adresu poskytovateľa. |
Písomná objednávka musí obsahovať najmä: identifikáciu objednávateľa a poskytovateľa a ich oprávnené osoby (názov; kontaktnú adresu; IČO a bankové spojenie; meno a priezvisko oprávnenej osoby vrátane telefonického, e-mailového spojenia; číslo zmluvy; druhy a kategóriu odpadov; predpokladané množstvo odpadov; miesto plnenia – miesto odberu odpadov; typ a počet obalov; odtlačok pečiatky a podpis oprávnenej osoby objednávateľa. |
Množstvo odpadov uvedených v písomnej objednávke je stanovené na základe odborného odhadu, maximálna prípustná odchýlka od skutočného množstva je +/- 20%. |
Hmotnosť odoberaného odpadu bude zistená odvážením na vážnom zariadení (metrologicky overená certifikovaná váha) a zaznamenaná na vážnom lístku. Vážne lístky o odobratom množstve odpadu potvrdené podpisom objednávateľa budú podkladmi pre fakturáciu. V prípade malých množstiev do 0,05 ton je možné vážny lístok nahradiť potvrdením o deklarovanej hmotnosti odobratého odpadu, ktoré bude písomne potvrdené objednávateľom. |
Povinnou prílohou faktúry bude v prípade nebezpečného odpadu vážny lístok o odobratom množstve odpadu alebo potvrdenie o deklarovanej hmotnosti odobratého odpadu a sprievodný list nebezpečných odpadov. Vážny lístok o odobratom množstve odpadu, potvrdenie o deklarovanej hmotnosti odobratého odpadu a sprievodný list nebezpečných odpadov musia byť potvrdené podpisom objednávateľa. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti podľa obchodných podmienok elektronického trhoviska (ll. časť „všeobecné zmluvné podmienky“, bod 11.1 a 11.2) doplnené o príslušný kód zneškodnenia odpadu podľa prílohy č. 1 a 2 zákona o odpadoch (jeden z kódov pre činnosti R1 až R13 a D1 až D15) a názov hospodárskeho subjektu, ktorý zneškodnenie konkrétneho druhu odpadu vykonal spolu s uvedením platného čísla súhlasu s nakladaním s odpadmi. |
Poskytovateľ má zároveň právo v prípade preukázateľnej chyby zo strany objednávateľa (napr. v prípade nesprávneho zaradenia odpadu) odmietnuť odpady odobrať, čím nedochádza k porušeniu rámcovej dohody a poskytovateľ nie je v omeškaní s plnením dohodnutým v tejto rámcovej dohode. |
Objednávateľ sa zaväzuje, že odpady bude odovzdávať vo vhodných obaloch zvolených podľa povahy odpadu. Ak obal nebude vyhovovať podľa platnej právnej úpravy v odpadovom hospodárstve, je poskytovateľ oprávnený odmietnuť odber takéhoto odpadu až do doby nápravy. V takomto prípade poskytovateľ neporušil túto rámcovú dohodu ani nie je v omeškaní s plnením dohodnutým v tejto rámcovej dohode. |
Objednávateľ služby do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy predloží kontaktnej osobe poskytovateľa zoznam kontaktných osôb a kontaktných miest poskytnutia služby. Miesto poskytnutia služby je: Topoľčany, Levice a Nitra a maximálne do vzdialenosti 10 km po pozemných komunikáciách od značky udávajúcej koniec mesta (obce). |
Nitriansky, Slovenská republika
6
1,00 Súbor
5 052,98
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
27.06.2017 14:14
10.07.2017 10:00
10.07.2017 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: