30416094
Ministerstvo dopravy Slovenskej republiky
Námestie slobody č. 6, Bratislava, 81005, SVK
36768758
BISMARCK s.r.o.
Horný Val 8/17, Žilina, 01001, SVK
Výroba a dodanie magnetiek a vzdelávacích magnetických hier
magnety, vzdelávacie hry
Tovar, Služba
1. Výroba a dodanie magnetiek a vzdelávacích magnetických hier
|
|
---|---|
Funkcia |
Magnetky budú potlačené dôležitými informáciami týkajúcimi sa tém bezpečnosti cestnej premávky a budú preto napomáhať vyššej informovanosti účastníkov cestnej premávky.Vzdelávacie magnetické hry majú za cieľ zlepšovať vedomosti detí o základných pravidlách cestnej premávky. Hra je tvorená dopravnou situáciou vo formáte A4, na ktorú bude možné prikladať magnetické dopravné prostriedky a magnetické dopravné značky, ktoré si dieťa vystrihne z dvoch formátov A5. Na hre bude preto možné vytvárať rozličné dopravné situácie. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. magnetka (potlač - dôležité tel. čísla na záchranné a zásahové zložky) | ks | 6000 | ||
- rozmer | mm | 60 x 60 | ||
- plnofarebná fototlač s rozlíšením | dpi | 5760 x 1440 | ||
- lesklý fotopapier s gramážou | g/m2 | 200 | ||
2. magnetka (potlač – pravidlá poskytovania prvej pomoci); | ks | 6000 | ||
- rozmer | mm | 120 x 50 | ||
- plnofarebná fototlač s rozlíšením | dpi | 5760 x 1440 | ||
- lesklý fotopapier s gramážou | g/m2 | 200 | ||
3. magnetka (potlač – povinná výbava bicykla). | ks | 6000 | ||
- rozmer | mm | 80 x 50 | ||
- plnofarebná fototlač s rozlíšením | dpi | 5760 x 1440 | ||
- lesklý fotopapier s gramážou | g/m2 | 200 | ||
4. magnetická hra | ks | 10000 | ||
- plnofarebná fototlač s rozlíšením | dpi | 5760 x 1440 | ||
- lesklý fotopapier s gramážou | g/m2 | 200 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
magnetka | kovová, so zalisovaným magnetom zo zadnej strany v rozmeroch magnetky, z prednej strany s ochrannou čírou fóliou, plnofarebnou fototlačou na lesklom fotopapieri |
magnetická hra bude tvorená z : | 3 magnetických fólií |
1. magnetickej fólie | hrúbka 0,7 mm, 10.000 ks v rozmere cca 29 x 21 cm / formát A4 (4 typy dopravnej situácie, z každej dopravnej situácie 2.500 ks, ktoré bude možné v prípade potreby navzájom spojiť). |
- | Jednotlivé varianty dopravnej situácie budú obsahovať napr. cesty, križovatky, kruhový objazd. |
2. magnetickej fólie | hrúbka 0,3 mm, 10.000 ks v rozmere cca 14 x 21 cm / formát A5(potlač vystrihovateľnými 8 druhmi dopravných prostriedkov, 2 chodcami, 2 priechodmi pre chodcov) |
3. magnetickej fólie | hrúbka 0,3 mm, 10.000 ks v rozmere cca 14 x 21 cm / formát A5 (potlač 11 ks rôznych vystrihovateľných dopravných značiek a 2 ks semaforov). |
obal na magnetické hry | 10.000 ks jednoduchých priehľadných obalov s plnofarebnou potlačou s logom |
Názov |
1. Vrátane dodania grafických návrhov magnetiek a vzdelávacích magnetických hier na miesto plnenia. |
1.1 Grafické návrhy magnetiek a vzdelávacích magnetických hier podliehajú odsúhlaseniu kontaktnej osoby objednávateľa. |
1.2 Na magnetickej fólii formátu A4 (dopravné situácie) bude vhodne umiestnené plnofarebné logo, ktoré poskytne objednávateľ dodávateľovi do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
2. Miesto plnenia oznámi objednávateľ dodávateľovi do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. Termín dodania predmetu plnenia je najneskôr do dvoch mesiacov, ktoré musí dodávateľ dodať v súlade s technickými vlastnosťami a technickou špecifikáciou na tovar. |
3. Dodávateľ bude fakturovať dodaný a prevzatý tovar na základe podpísaných dodacích listov. Fakturovaná suma za úhradu bude vypočítaná na základe skutočne dodaného tovaru a jednotkových cien položkovitého rozpočtu dodávateľa. Splatnosť faktúry za dodávku tovaru je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
4. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z.z. o Dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o DPH"). V prípade nesplnenia náležitostí v súlade so zákonom o DPH, objednávateľ faktúru vráti dodávateľovi a lehota splatnosti začína plynúť dňom doručenia opravenej faktúry. |
5. V prípade nedodržania podmienok zo strany dodávateľa je objednávateľ oprávnený fakturovať a dodávateľ je povinný zaplatiť za každý jednotlivý prípad porušenia zmluvných podmienok zmluvnú pokutu vo výške 500 €. |
6. Objednávateľ bude oprávnený odstúpiť od zmluvy v zmysle § 19 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov ( ďalej len ,,zákon o verejnom obstarávaní") alebo pri podstatnom porušení zmluvy alebo v prípadoch uvedených v týchto osobitných požiadavkách na plnenie alebo na základe dôvodov uvedených v Obchodných podmienkach elektronického trhoviska verzia 3.1 účinná odo dňa 01.02.2017. |
7. Dodávateľ má povinnosť zapísať sa do registra partnerov verejného sektora, ak sú splnené podmienky podľa § 2 zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Nesplnenie tejto povinnosti podľa § 19 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní bude mať za následok odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa. |
8. Dodávateľ nesmie byť zapísaný v Registri osôb so zákazom účasti vo verejnom obstarávaní vedenom na webovom sídle ÚVO. |
9. Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy nasledovné dokumenty a informácie: |
9.1 Čestné vyhlásenie, že na jeho majetok nebol vyhlásený konkurz, nie je v likvidácií ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku v prípade, ak túto skutočnosť nemá zapísanú vo výpise zoznamu hospodárskych subjektov vedenom na webovom sídle ÚVO. |
9.2 Položkový rozpočet v eur bez DPH, s DPH na jednotlivé položky uvedené v bode 1.3 technickej špecifikácii predmetu. |
9.3 Oznámi objednávateľovi kontaktnú osobu s uvedením mena, čísla telefónu, e-mail adresy, ktorá bude oprávnená komunikovať s objednávateľom. |
9.4 Dodávateľ musí mať vo výpise z obchodného registra resp. vo výpise zo živnostenského registra zapísanú činnosť rovnakú alebo obdobnú ako je predmet plnenia. V prípade ak túto skutočnosť nemá zapísanú v predmete činnosti vo výpise z obchodného registra resp. vo výpise zo živnostenského registra, je to dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
10. V cene predmetu plnenia sú zohľadnené všetky náklady spojené s nakládkou, vyložením a dodávkou predmetu plnenia zmluvy (doprava a pod.) do miesta plnenia. |
11. Zmluva sa uzatvára na obdobie do 29.09.2017 odo dňa nadobudnutia účinnosti kúpnej zmluvy. |
Námestie slobody 6, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
17.07.2017 12:00 — 28.08.2017 12:00
1,00 projekt
27 272,40
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
27.06.2017 13:53
03.07.2017 13:45
03.07.2017 14:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.07.2017 09:27 - Vstupná ponuka | 27 000,00 | € | Cena s DPH |
03.07.2017 11:22 - Najvýhodnejšia ponuka | 26 940,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: