Z201731272
OF-136563
zrušená
00607231
Národný ústav detských chorôb
Limbová 1, Bratislava, 83340, SVK
INTEGRÁCIA KONEKTORA DRG A NADSTAVBA PRE REPORTING
integrácia konektora DRG a nadstavba pre reporting
Služba
1. INTEGRÁCIA KONEKTORA DRG A NADSTAVBA PRE REPORTING
|
|
---|---|
Funkcia |
Modul pre integráciu NIS MEDEA na služby „DRG“, pričom integrované budú všetky nižšie uvedené služby: |
DajJRUZIdentifikator_GW_v2 , DajOUPZS_v1 , DajEIIdentifikacnyPredmetPrZS_GW_v2 , DajZPr_v1 , OverVerziuCiselnikov_v1, DajZP_PrZS_GW_v2, DajRodneCisloPrZS_GW_v2 , ZapisSuhlasOsobyPrePZS, ZapisZaznamOVysetreni_v3 , DajZaznamOVysetreni , VyhladajZaznamyOVysetreniach , ZapisZaznamOVysetreni , VyhladajZaznamyOVysetreniPreZiadatela , ZapisPacientskehoSumaruKontaktneUdaje , ZapisPacientskehoSumaruVarovania , ZapisPacientskehoSumaruOsobnaAnamneza , ZapisPacientskehoSumaruZdravotneProblemy , ZapisPacientskehoSumaruSocialnaAnamneza , ZapisOckovanie, ZapisReakcieNaOckovanie , ... |
... ZapisPacientskehoSumaruVysetrenia , ZneplatniMedikacnyZaznam, StornujMedikacnyZaznam, ZapisMedikacnyZaznam , ZapisPacientskehoSumaruPorodnickaAnamneza , DajPacientskySumar, DajPacientskySumarKontaktneUdaje_v2, ZrusZapisZPacientskehoSumaru , VyhladajUdajeOUP , VyhladajDoplnujuceInformacie , VyhladajZaznamyEZKTlac , VyhladajKontaktneAICEUdaje , VyhladajUzivanieVolnopredajnychLiekov |
integračný modul bude nevyhnutne riešený takým spôsobom, aby užívateľ nemusel opustiť aplikáciu NIS |
integračný modul bude nevyhnutne riešený takým spôsobom, aby užívateľ nemusel informácie zapisovať duplicitne, najmä ambulantný nález, prepúšťaciu správu a pacientsky sumár |
integračný modul musí umožniť prácu v NIS aj v prípade nedostupnosti služieb NZIS “eZdravie”, t.j. užívateľ môže plnohodnotne pracovať v NIS, ošetrovať pacientov a tlačiť zdravotnú dokumentáciu pre pacienta, či archívne účely |
integračný modul musí umožniť prácu v NIS aj v prípade, že lekár nevloží kartu zdravotníckeho pracovníka do čítačky, t.j. užívateľ môže plnohodnotne pracovať v NIS, ošetrovať pacientov a tlačiť zdravotnú dokumentáciu pre pacienta, či archívne účely |
integračný modul musí umožniť spätné odoslanie nálezov, ktoré do NZIS neboli odoslané z rôznych dôvodov (napr. nedostupnosť služieb, nevložená karta, nefunkčná čítačka) |
integračný modul musí poskytnúť prehľad, ktoré správy boli odoslané do NZIS a ktoré zostali uložené len v lokálnej databáze NIS |
spracovane analýzy formou OLAP kociek s prehľadom DRG prípadov (otvorených aj uzavretých), ktoré boli zaradené prostredníctvom groupera a možnostť prístup k dátam prostredníctvom aplikácie MS Excel 2010 a vyššie |
automatizované načítanie dát z produkčných informačných systémov (MEDEA, PANAKEA, Výkazníctvo) |
spracovanie reportov a vybraných kľúčových indikátorov, najmä (blížiace sa prekročenie hornej ošetrovacej doby, prekročenie hornej ošetrovacej doby, alerting pri nákladoch na lieky a zdravotných materiál nad 80% a nad 100%) |
vyhodnocovanie DRG prípadov z hľadiska ich profitability voči priamym nákladom |
automatické denné doručenovanie reportov s vybranými KPI indikátormi vo forme MS EXCEL na vybrane adresy v určenom čase |
Názov |
Vrátane dopravy a konfigurácie na mieste plnenia podľa určenia objednávateľa predmetu zákazky. |
Vrátane inštalačných a konfiguračných prác v aplikačnom programovom vybavení NIS MEDEA a testovania v potrebnom rozsahu. |
Objednávateľ predmetu zákazky požaduje predložiť podrobný štruktúrovaný rozpočet s konkrétnym návrhom riešenia dodávateľa predmetu zákazky do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Objednávateľ predmetu zákazky požaduje predložiť platné certifikáty ISO 9001 a ISO 27001 dodávateľa predmetu zákazky, čestné prehlásanie o spôsobilosti dodávateľa predmetu zákazky potvrdené výrobcom aplikačného programového vybavenia NIS MEDEA do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Objednávateľ predmetu zákazky si vyhradzuje právo, že v prípade reklamácie dodaného tovaru neopustia žiadne dáta sídlo verejného obstarávateľa. |
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť prevziať poškodený predmet zákazky alebo predmet zákazky, ktorý nebude dodaný v zmysle funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky, uvedenej v zmluve. Takýto predmet zákazky objednávateľ predmetu zákazky nebude akceptovať a má právo odstúpiť od zmluvy. Následne objednávateľ predmetu zákazky vyhotoví negatívnu referenciu dodávateľovi predmetu zákazky. |
Objednávateľ predmetu zákazky si vyhradzuje právo odmietnuť prevziať poškodený predmet zákazky. Výška storno poplatkov, ktorú si môže nárokovať dodávateľ predmetu zákazky je vo výške 0% z hodnoty takto vráteného predmetu zákazky. |
Objednávateľ predmetu zákazky požaduje, aby zmluvná cena v sebe zahŕňala dopravné náklady, vrátane doručenia a vyloženia predmetu plnenia, poistenie prepravy, poistenie pre prípad škody spôsobenej treťou osobou v priestoroch dodávateľa. |
Nedodržiavanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa predmetu zákazky uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať na podstatné porušenie zmluvných podmienok. Objednávateľ predmetu zákazky si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy a vyhotovenie negatívnej referencie dodávateľovi predmetu zákazky. |
Limbová 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
03.07.2017 08:00 — 14.07.2017 15:00
1,00 riešenie
14 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
27.06.2017 09:54
30.06.2017 12:00
30.06.2017 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: