• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.06.2017 12:49
  •    Predkladanie ponúk
    29.06.2017 14:42
  •    Ukončenie zákazky
    29.06.2017 15:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.06.2017 15:45

Detail zákazky Z201731113

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.06.2017 12:49
  •    Predkladanie ponúk
    29.06.2017 14:42
  •    Ukončenie zákazky
    29.06.2017 15:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.06.2017 15:45

Základné údaje

Z201731113

OF-136565

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=3004390

Objednávateľ

42317673

Stredná odborná škola služieb a lesníctva

Kolpašská 1586/9, Banská Štiavnica, 96956, SVK

Dodávateľ

31345115

S.T.C. spol. s r.o.

Galvaniho 16, Bratislava, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Sprchové závesy

Sprchový záves

  • 39515100-6 - Záclony/závesy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Sprchové závesy
Funkcia
Sprchové závesy pre potreby verejného obstarávateľa
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Sprchový záves vrátane plastových úchytov v tvare C ks 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Sprchový záves vrátane plastových úchytov v tvare C závesy sa musia dať pripevniť na vodiacu tyč, musia byť odolné voči vode a povrchovému opotrebovaniu, umývateľné s možnosťou prania, horný lem spevnený s otvormi na plastové úchytky
Kvalita materiál nesmie obsahovať PVC a škodlivé látky, musí byť ekologicky odbúrateľný
Rozmer 180x200 cm
Zloženie 100 % PEVA
Farba pekné farby s pekným motívom
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ zabezpečí aj služby súvisiace s dodaním tovaru vrátane dopravy na miesto dodania, jeho vyložením na určenom mieste. Uvedené služby musia byť započítané v ponukovej cene predávajúceho.
Tovar musí byť nový, nepoužitý, 1. akostnej triedy, v originálnych balenia, neporušené, nepoškodené.
Požadovaná záručná doba je minimálne 24 mesiacov.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien, jednotkovú cenu bez DPH, sadzbu DPH, jednotkovú cenu s DPH, celková cena bez DPH a celková cena s DPH.
Doba splatnosti faktúry je 30 dní bezhotovostným platobným prevodom. Za deň úhrady sa považuje dátum pripísania platnej sumy na účet dodávateľa. Objednávateľ neposkytuje zálohové platby.
Požadujeme dodanie plnenia v pracovných dňoch od 7,00 hod. do 12,00 hod. najneskôr do 7 pracovných dní po zaslaní objednávky e-mailom, telefonicky.
Vyhradzujeme si právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný a nezaplatiť cenu za neprevzatý tovar.
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu bezodkladne, najneskôr však do 7 dní od doručenia reklamácie. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady prevziať tovar, vady odstrániť a tovar dodať späť.
Objednávateľ požaduje predloženie kópie aktuálneho dokladu o oprávnení podnikať v rozsahu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky.
Požaduje sa, aby dodávateľ počas trvania zmluvného vzťahu informoval objednávateľa o každej zmene písomne, bezodkladne, najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmeny, predložením kópie dokladov, ktorými preukáže oprávnenosť vykonaných zmien.
Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva druhu tovaru v termíne, oboznámi o tom objednávateľa bez zbytočného odkladu telefonicky a následne potvrdí e-mailom.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kolpašská 1586/9, Banská Štiavnica, Banská Štiavnica, Banskobystrický, Slovenská republika

28.08.2017 07:00 — 28.08.2017 11:00

50,00 ks

520,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.06.2017 12:49

29.06.2017 14:42

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.06.2017 14:57

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 360
 24
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.06.2017 15:09 - Vstupná ponuka 519,60 € Cena s DPH
26.06.2017 17:05 - Najvýhodnejšia ponuka 516,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS