17335825
Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina
ul.Vojtecha Spanyola 43, Žilina, 01207, SVK
36284238
LEON global s.r.o.
Svätoplukova 15, Pezinok, 90201, SVK
Čistiace prostriedky
čistiace prostriedky, prací prášok, zmetáky, kefy, latexové rukavice, dezinfekčné prostriedky
Tovar, Služba
1. Čistiace prostriedky
|
|
---|---|
Funkcia |
Čistiace prostriedky na zabezpečenie čistoty |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1/ Tekutý čistiaci prostriedok na riad - JAR alebo ekvivalent, citron 5-15% aniónové povrchovo aktívne látky, menej ako 5% neiónové povrchovo aktívne látky, Benzisothiazolinone, Phenoxyethaol, Parfumy | ks | 5000 | ||
-obsah balenia | liter | 1,00 | 1,5 | |
2/ Čistiaci a leštiaci prípravok na okná a sklá s alkoholom - OKENA alebo ekvivalent | ks | 1500 | ||
-obsah balenia | liter | 0,5 | 0,75 | |
3/ Čistiaci sypký prášok na kuchynský riad, vane, umývadlá, hygienické zariadenia, keramické obkladačky, odstraňuje pripáleniny a iné nečistoty - CITRA alebo ekvivalent | ks | 1000 | ||
-obsah balenia | g | 400 | 600 | |
4/ Kyslý čistiaci prostriedok na vane, umývadlá, obkladačky, WC misy,ktorý odstraňuje hrdzu, vodný kameň a iné usadeniny, obsahuje menej ako 5% aniónovétenzidy, menej ako 5% neiónové tenzidy, kyselinu citrónová, Izopropanol, Parfum, Methylchloroisothiazolinone, Methyl isothiazolinone, - FIXINELA ružová alebo ekvivalent | ks | 3500 | ||
-obsah balenia | liter | 0,5 | 0,75 | |
5/ Univerzálny prací prostriedok, vhodný na biele aj farebné prádlo 3kg | ks | 500 | ||
- obsah balenia | kg | 3 | 4 | |
6/ Univerzálny prací prostriedok vhodný na biele aj farebné prádlo 600 g | ks | 100 | ||
- obsah balenia | g | 500 | 600 | |
7/ Prací prostriedok na biele prádlo bez žiadnych prídavných látok (napr. aviváž...) 600g - Merkúr na biele prádlo alebo ekvivalent | ks | 100 | ||
- obsah balenia | g | 500 | 600 | |
8/ Prípravok na dezinfekciu SAVO Clasic alebo ekvivalent, spoľahlivo likviduje baktérie, vírusy, riasy, zloženie: Aqua-Sodium Hypochlorite-Sodium chloride-Sodium hydroxide | ks | 1900 | ||
- obsah balenia | liter | 0,9 | 1 | |
9/ Čistiaci prostriedok s baktericídnym a fungicídnym účinkom -KREZOSAN alebo ekvivalent, na dezinfekciu hygienických a zdravotníckych priestorov všetkých druhov podláh, sociálnych zariadení a pod. | ks | 850 | ||
- obsah balenia | liter | 0,9 | 1 | |
10/ Mydlo toaletné | ks | 1100 | ||
- Mydlo toaletné - gramáž | g | 90 | 100 | |
11/ Mydlo detské | ks | 200 | ||
- Mydlo detské - gramáž | g | 90 | 100 | |
12/ Krém na ruky | ks | 1200 | ||
- obsah balenia | ml | 90 | 100 | |
13/ Mydlo na holenie v kelímku | ks | 40 | ||
- Mydlo na holenie v kelímku - gramáž | g | 150 | ||
14/ Holiaci strojček na obyčajné žiletky | ks | 100 | ||
15/ Žiletky obyčajné do holiaceho strojčeka | balenie | 1000 | ||
- Žiletky obyčajné do holiaceho strojčeka - počet kusov v balení | ks | 5 | ||
16/ Štetec na holenie | ks | 30 | ||
17/ Kefa na fľaše priemer 40 mm | ks | 100 | ||
18/ Kefka na ruky plastová | ks | 600 | ||
19/ Kefa na WC plastová | ks | 200 | ||
20/ WC komplet plastový -stojan+WC kefa okrúhla | sada | 60 | ||
21/ Rukavice gumené Starling alebo ekvivalent, Latexové rukavice pre domácnosť, velúrová úprava vnútorného povrchu, protišmykové štruktúry na dlani a prstoch - veľkosť "L" | pár | 1500 | ||
22/ Rukavice gumené Starling alebo ekvivalent, Latexové rukavice pre domácnosť, velúrová úprava vnútorného povrchu, protišmykové štruktúry na dlani a prstoch - veľkosť "M" | pár | 1500 | ||
23/ Rukavice textilné | pár | 400 | ||
24/ Mazľavé mydlo 9kg Zenit | ks | 600 | ||
25/ Drôtenka nerezová | ks | 50 | ||
26/ Tekutý prášok vhodný na čistenie odolných nečistôt v kuchyni, kúpeľni, podlahy a všetky tvrdé umývateľné povrchy REAL Classic levanduľa alebo ekvivalent | ks | 1900 | ||
- obsah balenia | liter | 0,5 | 0,75 | |
27/ Mycia pasta na ruky | ks | 80 | ||
- obsah balenia | g | 400 | 500 | |
28/ Šampón na vlasy jednorázový 10 g | ks | 800 | ||
29/ Kryštalická sóda 1kg | ks | 600 | ||
30/ Autošpongia | ks | 30 | ||
31/ Hubka (špongia) na riad profilová 9 x 6 x 4,5 cm | balenie | 170 | ||
- počet kusov v balení | ks | 10 | ||
32/ Lieh systetický -denaturovaný 1 liter TLH | ks | 30 | ||
33/ Zvon WC | ks | 20 | ||
34/ Metlička malá ručná plastová | ks | 50 | ||
35/ Zmeták na palicu 30 cm, drevený na násadu bez závitu, 6 radový, s čiernym vlasom, 100% prírodné vlákno | ks | 40 | ||
36/ Kartáč na podlahu ručný drevený | ks | 40 | ||
37/ Ryžák drevený na násadu | ks | 40 | ||
38/ Kefodrievko (lišta) drevená 40 cm s násadou | ks | 20 | ||
39/ Lopatka PVC malá s gumenou lištou | ks | 60 | ||
40/Násada drevená kompatibilná s ryžákom na podlahu, zmetákom na palicu, minimálna dĺžka násady 130 cm | ks | 80 | ||
41/ Metla ciroková 5 radová s rúčkou | ks | 150 | ||
42/ Aviváž 4 litrová | ks | 10 | ||
43/ Prostriedok na ručné tepovanie na báze tenzidov a polymernej disperzie KOBEX aktívna pena alebo ekvivalent | ks | 10 | ||
- obsah balenia | liter | 0,5 | 0,75 | |
44/ Petrolej 1 liter | ks | 20 | ||
45/ Politúra na čistenie dreva DIAVA alebo ekvivalent | ks | 10 | ||
- obsah balenia | liter | 0,2 | 0,5 | |
46 Hydroxid sodný 1 kg | ks | 150 |
Názov |
Nakoľko objednávateľ použil označenie konkrétneho výrobku je možné v technickom riešení použiť ekvivalent výrobku, ale len za predpokladu že dodávateľ preukáže rovnaké alebo lepšie kvalitatívne vlastnosti výrobku pri dodržaní plnej funkčnej charakteristiky výrobku. Za ekvivalent je považovaný prostriedok rovnakých alebo lepších parametrov |
Dodávateľ v prípade dodania ekvivalentu dodá platné Vyhlásenie o zhode výrobku, ktorý preukazuje zhodnosť ekvivalentu s požadovanými parametrami výrobku, s doplňujúcimi dokladmi k nemu, resp. certifikáty vydané autorizovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobku. Konečné posúdenie ekvivalentnosti je výlučne v kompetencii objednávateľa. |
Ak dodávateľ nevyužije možnosť použitia ekvivalentu a neuvedie vo svojej ponuke obchodný názov materiálu alebo výrobku, bude mať objednávateľ za to, že dodávateľ uvažoval s tým výrobkom, ktorého obchodný názov uviedol objednávateľ v technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
Predpokladané množstvo zákazky je stanovené podľa odobratého množstva za predchádzajúci rok. Uvedené predpokladané množstvo nie je pre Objednávateľa záväzné, nakoľko sa počet počas zmluvného vzťahu môže znížiť |
Dodávateľ sa zaväzuje, že aj v prípade neodobratia predpokladaného množstva predmetu zákazky za obdobie jedného roka nebude požadovať navýšenie ceny alebo úhradu za neodobratie predmetu zákazky |
Vrátane dopravy na miesto plnenia, dodania a vyloženia tovaru do určených priestorov |
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii |
Spôsob, čas a miesto dodania tovaru : |
a) Plnenie na základe čiastkových objednávok odoslaných e-mailom v priebehu 1 roka |
b) Termín dodania tovaru je do 7 dní od zaslania čiastkovej objednávky v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 15:00 hod. |
c) Súčasťou dodávky je povinne dodací list/faktúra, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo objednávky |
d) Oprávnená osoba objednávateľa a jeho e mailová adresa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi do 72 hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy |
Zmluvné a platobné podmienky: |
- Ako poskytovateľ zdravotnej starostlivosti v zmysle Obchodného zákonníka č.513/1991 Zb. §340 b) ods.5 požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia Fa objednávateľovi. |
- Faktúra sa vystaví dňom splnenia dodávky. Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list |
- Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná , zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru do miesta dodania, vrátane nákladov na dopravu |
- Predávajúci nie je oprávnený postúpiť svoju pohľadávku |
- Dodávateľ do 5 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predloží v písomnej forme alebo mailom objednávateľovi rozpis jednotkovej ceny za ks v rozsahu cena bez DPH, cena s DPH |
- Dohodnutú kúpnu cenu nie je možné zvýšiť - s výnimkou zmeny zákonnej sadzby DPH. Zmena kúpnej ceny z dôvodu zvýšenia zákonnej sadzby DPH je možná iba po dohode zmluvných strán na základe písomného dodatku. |
Sankcie: |
- V prípade omeškania predávajúceho s dodaním tovaru má kupujúci právo požadovať od predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania , nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý |
- Objednávateľ má nárok na voľbu nárokov uvedených v § 436 OZ ods.1 písmen. a) až d) ak ju oznámi predávajúcemu včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení. |
- Objednávateľ má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu |
Dodávateľ môže požadovať : |
- úrok z omeškania vo výške aktuálnej sadzby zákonných úrokov z omeškania podľa § 369 ods. 2 a § 369a Obchodného zákonníka v znení zákona č. 9/2013 Z. z. v spojení s § 1 ods. 1 nariadenia vlády Slovenskej republiky č. 21/2013 Z. z. |
Ukončenie zmluvného vzťahu: |
- zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán |
- výpoveďou s výpovednou lehotou dva mesiace pri výpovedi zo strany dodávateľa a jeden mesiac zo strany objednávateľa . Výpovedná lehota plynie odo dňa nasledujúceho po dni doručenia výpovede |
Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom za: |
a) nedodržanie termínu dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke |
b) dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve |
c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a ostatné podstatné porušenia zmluvy , ktoré upravujú aktuálne ustanovenia Obchodných podmienok trhoviska |
d) ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami ( black list) trhoviska. |
e) nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v tomto opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa , pričom objednávateľ : |
- ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti |
-vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
- vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom. |
Požaduje sa, aby do 30 dní od momentu uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OPET zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
Fyzická osoba a právnická osoba zapísané v registri konečných užívateľov výhod sa považujú za partnerov verejného sektora zapísaných v registri partnerov verejného sektora podľa zákona 315/2016 Z.z.Partner verejného sektora je povinný zabezpečiť overenie identifikácie konečného užívateľa výhod a podanie návrhu na zápis na účely zosúladenia zapísaných údajov do 31. júla 2017. |
Pri zámene tovaru, zaslaní iného sortimentu alebo množstva môže objednávateľ odmietnuť dodávku, náklady na vrátenie hradí dodávateľ |
Zodpovednosť za vady: |
Dodávateľ garantuje, že dodaný tovar bude po dobu záručnej doby spôsobilý na použitie na dohodnutý účel, resp. na obvyklý účel a zachová si dohodnuté, resp. inak obvyklé vlastnosti. Záruka za akosť dodávateľom dodaného tovaru sa vzťahuje na všetky jeho vlastnosti po dobu záručnej doby. Dodávateľ poskytne na tovar dodaný záručnú dobu v trvaní záručnej doby vyznačenej na obale výrobku |
Dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré má tovar v okamihu, keď prechádza nebezpečenstvo škody na tovare na objednávateľa aj keď sa stane zjavnou až po tomto čase |
Objednávateľ je povinný oznámiť bez zbytočného odkladu dodávateľovi všetky vady tovaru, zistené pri preberaní dodávaného tovaru, alebo bezprostredne, najneskôr do 7 dní po zistení vady, v písomnej forme prostredníctvom pošty, alebo e-mailom |
Dodávateľ je povinný oznámené vady tovaru odstrániť bez zbytočného odkladu, na vlastné náklady a bez nároku na kompenzáciu týchto nákladov voči objednávateľovi, pričom odstránením vád sa rozumie výlučne dodanie náhradného tovaru za vadný tovar, dodanie chýbajúceho tovaru. Týmto ustanovením nie je dotknuté právo objednávateľovi odstúpiť od dohody. |
Zodpovednosť za vady tovaru v rozsahu, ktorý nie je upravený zmluvou bude Objednávateľ riešiť v zmysle Obchodného zákonníka. |
Ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže,že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej ako nižšia cena)za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy , zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutoč. dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podla tejto zmluvy a nižšou cenou |
1. Zmluvná strana, ako verejný obstarávateľ, si v zmluve vyhradzuje právo na zmenu zmluvy/ rámcovej dohody v zmysle § 18 zákona o verejnom obstarávaní za podmienok: |
- doplnenia tovarov, stavebných prác alebo služieb, ktoré sú nevyhnutné a zmena druhej zmluvnej strany nie je z ekonomických alebo technických dôvodov možná |
- spôsobí verejnému obstarávateľovi ťažkosti a duplicitu nákladov |
- zmena zmluvy vyplynula z okolností, ktoré nemohol verejný obstarávateľ predvídať |
2 .Zmluvná strana si vyhradzuje právo zmeniť dodávateľa v zmysle § 18 zákona o verejnom obstarávaní v prípade, ak nemôže dodávať tovar, službu alebo stavebné práce za podmienok, ceny či v kvalite a množstve, ktoré si zmluvné strany navzájom dohodli, čím sa ale podstatne nezmení charakter zmluvy/ rámcovej dohody. |
V prípade, že nastanú okolnosti uvedené v bode 1. a 2. je zmluvná strana ako verejný obstarávateľ povinná písomne oznámiť druhej zmluvnej strane túto skutočnosť. Následne po tom, ako bude druhej zmluvnej strane doručené písomné oznámenie s presným a jednoznačným uvedením dôvodu zmeny zmluvy/rámcovej zmluvy, zmluvne strany urobia všetko preto, aby ani jednej strane nevznikla škoda z dôvodu zmeny. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Vojtecha Spanyola 43, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
04.07.2017 07:30 — 04.07.2018 16:00
1,00 Súhrn položiek definovaných v opise
23 222,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
23.06.2017 13:29
29.06.2017 10:00
29.06.2017 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
27.06.2017 14:26 - Vstupná ponuka | 23 222,00 | € | Cena bez DPH |
28.06.2017 10:13 - Najvýhodnejšia ponuka | 23 221,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: