Z201730643
OF-136259
zrušená
00691852
Zariadenie pre seniorov a Zariadenie opatrovateľskej služby
Vyšný mlyn 13, Kežmarok, 06001, SVK
Informačný systém pre poskytovateľa sociálnych služieb ( prenájom formou licencie na 2 roky )
informačný systém
Tovar, Služba
1. Informačný systém pre poskytovateľa sociálnych služieb ( prenájom formou licencie na 2 roky )
|
|
---|---|
Funkcia |
Komplexná evidencia (základné údaje, adresa, kontaktné osoby a pod.) klientov zariadenia sociálnych služieb aktuálnych a bývalých klientov, žiadateľov o starostlivosť. |
Spoľahlivé stanovenie predpisov úhrady, výpočet vratiek za neprítomnosť, evidencia finančných a hmotných depozít, spracovanie výplatnej listiny dôchodkov, vyúčtovanie klientov. |
Evidencia komplexnej sociálnej a ošetrovateľskej dokumentácie o klientoch(formuláre, zmluvy klientov, zostavenie a hodnotenie individuálnych plánov a sledovanie ich realizácie |
Evidencia ucelenej sociálnej a ošetrovateľskej dokumentácie o klientoch (formuláre dokumentácie, zostavenie a hodnotenie individuálnych plánov klientov, zostavenie a sledovanie realizácie plánov starostlivosti, plán rizík a ošetrovateľský plán). |
možnosť vzájomného zdieľania dát sociálnej, opatrovateľskej a ošetrovateľskej dokumentácie medzi jednotlivými úsekmi |
Evidencia neprítomnosti prepojená na stravovaciu prevádzku a normovanie potravin |
Evidencia skladov metódou priemerných cien (zadávanie príjemiek a výdajok, tlač výkazov, realizácia inventúr a uzávierok). |
Nástroje na vedenie stravovacej prevádzky (normovanie receptúr jedál, zostavovanie jedálnych lístkov, rozbory a výdajky, napojenie na sklad potravín). |
automatické prepojenie objednávok stravy zamestnancov s prehľadom služieb v nepretržitej a jednosmennej prevádzke |
Nástroje pre objednávanie stravy (pre zamestnancov, klientov a cudzích stravníkov), vyúčtovanie stravného vrátane tlače stravných lístkov a pokladničných dokladov. |
Komplexná evidencia (osobné údaje, kontakty, adresy a pod.) zamestnancov. |
Nástroje na naplánovanie služieb zamestnancov v nepretržitej / zmennej prevádzke. |
Nástroje na spracovanie a vyhodnotenie dochádzky zamestnancov a tvorba podkladov pre spracovanie miezd. |
Možnosť sledovania skutočnej dochádzky zamestnancov pomocou elektronického dochádzkového systému. |
Nástroje pre hodnotenie zamestnancov a stanovenie potrieb ich ďalšieho vzdelávania. |
Nástroje pre tvorbu individuálnych vzdelávacích plánov zamestnancov, vzdelávacieho harmonogramu organizácie, sledovanie požiadaviek na vzdelávanie u jednotlivých zamestnancov. |
evidencia nárokov na osobné ochranné pracovné pomôcky (OOPP) pre zamestnancov s prepojením na sklad OOPP |
možnosť evidencie a sledovania lekárskych preventívnych prehliadok zamestnancov s automatickými pripomienkami kontrol |
štatistické výstupy z evidencie klientov , starostlivosti aj ekonomiky |
Manažérske nástroje informujúce o stave, prevádzke a ekonomike zariadenia, informácie o využití funkcií informačného systému |
Možnosť užívať systém na ľubovoľnom počte PC v rámci jedného miesta užívania. |
všetky funkcionality v rámci jedného systému (softvéru) |
Aktualizácie systému podľa legislatívy, telefonická a emailová podpora, správa systému na diaľku |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Informačný systém pre 200 klientov v členenení podľa funkčných oblastí: | celok | 1 | ||
1. Starostlivosť o klientov | ks | 1 | ||
2. stravovacia prevádzka | ks | 1 | ||
3. personalistika a mzdy | ks | 1 | ||
4.manažérske nástroje | ks | 1 | ||
2. hardware a SW vo forme čítačky bezkontaktného čipu na zaznamenávanie dochádzky zamestnancov | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
prenos záznamov z dochádzkovej čítačky do programu | automaticky v pravidelných intervaloch |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane zaškolenia užívateľov |
nastavenie dochádzkovej čítačky |
Vrátane inštalácie a prevodu dát zo súčasných SW riešiacich predmetnú funkciu do nového informačného systému na mieste plnenia |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Vyšný mlyn 13, Kežmarok, Kežmarok, Prešovský, Slovenská republika
01.08.2017 10:35 — 31.07.2019 00:00
2,00 rok
8 040,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
23.06.2017 10:45
29.06.2017 10:00
29.06.2017 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: