Z201730623
OF-135374
zrušená
00606707
Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice
Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK
Výmena zasklených stien so vstupnými dverami na chirurgickom monobloku
Demontáž pôvodných zasklených stien a dodávka a montáž nových hliníkových stien
Stavebná práca
1. Výmena zasklených stien so vstupnými dverami na chirurgickom monobloku
|
|
---|---|
Funkcia |
Demontáž pôvodných oceľohliníkových zasklených stien s 2-krídlovými dverami a dodávka a montáž nových hliníkových zasklených stien s posuvnými automatickými dverami s možnosťou pevného uzamykania exteriérových posuvných dverí |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Exteriérová zasklená stena hliníková s posuvnými dverami so šírkou otvoru pre dvere 1600 s pevne zasklenými bočnými stenami s možnosťou uzamykania, otvor pre zasklenú stenu 3220x2360 | kpl | 1 | ||
Stavebné opravy omietok po inštalovaní zasklených stien vrátane vymaľovania | kpl | 1 | ||
Inštalácia prívodných rozvodov k pohonom posuvných dverí ukončené 240 V zásuvkou vrátane dodávky a montáže istiaceho rozvádzača a prívodu do rozvádzača s napojením do stavajúceho rozvádzača vo vzdialenosti cca 10 m | kpl | 1 | ||
Demontáž pôvodnej zasklenej oceľohliníkovej steny s potrebnými búracími prácami a likvidáciou odpadu | ks | 1 |
Názov |
1. Zhotoviteľ doručí objednávateľovi zoznam kontaktných osôb a kontaktné údaje osôb zodpovedných za plnenie zmluvy vrátane dokladu o oprávnení podnikať v predmete obstarávania |
2. Realizácia predmetu zmluvy bude prebiehať za plnej prevádzky a preto si Objednávateľ vyhradzuje právo upravovať harmonogram jednotlivých prác dodávateľa počas ich plnenia. Práce bude potrebné realizovať aj po pracovnej dobe |
3. Zhotoviteľ sa zaväzuje, že dielo v súlade so zmluvou vykoná do 4 týždňov od uzatvorenia Zmluvy o diele v rámci EKS. Presné rozmery otvorov zasklených stien je potrebné si zamerať pred realizáciou / zadaním do výroby / priamo na mieste plnenia. |
4. Ak Zhotoviteľ vykoná dielo pred dohodnutým časom v zmluve, Objednávateľ sa zaväzuje vykonané dielo v celom rozsahu prevziať pred dohodnutým časom plnenia. |
5. Objednávateľ požaduje, aby financovanie predmetného diela v ich priebehu zabezpečil Zhotoviteľ |
6. Zhotoviteľ zhotoví celé dielo v rozsahu, kvalite a lehotách podľa zmluvy. |
7. Objednávateľ požaduje od Zhotoviteľa odovzdať dokumentáciu skutočného vyhotovenia stavby, stavebný denník, zápisy o vykonaných kontrolách a skúškach, protokoly o vykonaných odborných prehliadkach a skúškach, osvedčenia a prehlásenia o použitých výrobkov a materiálov k preberaciemu konaniu. |
8. Objednávateľ požaduje predložiť podrobný rozpočet jednotkových cien položiek s uvedením MJ, množstva celkom, ceny jednotkovej, ceny celkom s DPH a bez DPH najneskôr pri prevzatí staveniska vyhotovený v súlade s podmienkami a požiadavkami uvedenými v predmetnom verejnom obstarávaní. |
9. Cena za vykonanie diela je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahrňa všetky náklady, poplatky a úhrady Zhotoviteľa pri vykonaní celého diela tejto zmluvy a je nemenná. |
10. Objednávateľ sa zaväzuje dielo zhotovené v súlade so zmluvou prevziať a zaplatiť za dielo dohodnutú zmluvnú cenu a poskytnúť Zhotoviteľovi spolupôsobenie, za podmienok dohodnutých v zmluve. |
11. Zhotoviteľ sa zaväzuje zhotoviť dielo vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť a je povinný zabezpečiť na svoje náklady dopravu všetkých materiálov, výrobkov a zariadení a ich presun na stavenisko. |
12. Cena za dielo je stanovená v zmysle zákona NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov, Vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. |
13. Zhotoviteľ je oprávnený vystaviť faktúru až po odovzdaní diela. Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť dohodnutú cenu za vykonané dielo na základe faktúry vystavenej Zhotoviteľom. |
14. Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku na základe odsúhlaseného súpisu zrealizovaných prác. |
15. Prílohou faktúry bude preberací protokol o odovzdaní a prevzatí diela, ktoré je verejnou prácou podľa vyhlášky č. 83/2008 Z. z. potvrdený oprávnenými zástupcami obidvoch zmluvných strán a súpisom zrealizovaných prác, rovnako potvrdeným Zhotoviteľom a stavebným dozorom Objednávateľa. |
16. Lehota splatnosti faktúry je do šesťdesiat / 60 / kalendárnych dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. |
17. Zhotoviteľom predložená faktúra musí byť vyhotovená v súlade s ustanovením zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
18. V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti, alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má Objednávateľ právo vrátiť ju Zhotoviteľovi na zmenu a doplnenie s tým, že k uvedenému dňu prestane plynúť lehota splatnosti pôvodnej faktúry. |
19. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry Objednávateľovi. |
20. Zhotoviteľ dodá objednávateľovi 2 originály faktúry. Na faktúre bude označený predmet fakturácie presným názvom diela podľa zmluvy. |
21. Zhotoviteľ zodpovedá za čistotu a poriadok v mieste zhotovenia diela počas realizácie diela. |
22. Zhotoviteľ v plnom rozsahu zodpovedá za dodržiavanie všetkých bezpečnostných a protipožiarnych opatrení v zmysle príslušných platných právnych predpisov a noriem. Zhotoviteľ je povinný zúčastniť sa na vstupnom školení BOZP a PO u odborných zamestnancov Objednávateľa. |
23. Zhotoviteľ zodpovedá za škodu, ktorú on alebo jeho prípadný subdodávateľ spôsobí Objednávateľovi pri vykonávaní diela a zaväzuje sa uhradiť Objednávateľovi všetky škody spôsobené zamestnancami Zhotoviteľa alebo jeho prípadným subdodávateľom pri vykonaní diela. |
24. Objednávateľ je oprávnený kontrolovať vykonávanie diela. Ak Objednávateľ zistí, že Zhotoviteľ vykonáva dielo v rozpore s jeho povinnosťami, je Objednávateľ oprávnený dožadovať sa toho, aby Zhotoviteľ odstránil vady vzniknuté vadným vykonávaním diela a dielo vykonal riadnym spôsobom. |
25. Ak Zhotoviteľ zistí pri vykonávaní diela skryté prekážky týkajúce sa miesta, kde sa má dielo vykonať a tieto prekážky znemožňujú vykonanie diela dohodnutým spôsobom, je Zhotoviteľ povinný oznámiť to bez zbytočného odkladu Objednávateľovi. |
26. Objednávateľ sa zaväzuje poskytnúť Zhotoviteľovi potrebnú súčinnosť pri realizácii diela. |
27. Zhotoviteľ prehlasuje, že má uzatvorené poistenie majetku a zodpovednosti za škodu spôsobenú tretím osobám výkonom činnosti a prevádzkou vrátane poistenia materiálu proti stráte, poškodeniu, zničeniu na výšku zaisťujúcu plnenie príslušnej poisťovne. |
28. Zhotoviteľ pri realizácii diela zabezpečí bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci svojich zamestnancov vrátane všetkých ďalších osôb, ktoré sa budú pohybovať na stavenisku. |
29. Zhotoviteľ je povinný počas realizácie prác dodržiavať NV SR č. 396/2006 Z. z. a Plán bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci vypracovaný Zhotoviteľom, ktorým boli určené pravidlá na vykonávanie prác na stavenisku. |
30. Objednávateľ sa zaväzuje po celú dobu, po ktorú má Zhotoviteľ vykonávať dielo podľa tejto zmluvy, zabezpečiť: prívod vody, elektrického prúdu s napätím 220 V, riadny prístup pre vykonávanie diela zamestnancom a vozidlám Zhotoviteľa, ktorý predloží menný zoznam svojich zamestnancov a vozidiel. |
31. Zhotoviteľ je povinný dodržiavať interné predpisy Objednávateľa a to Pl-01 a Pl 02.1, ktoré sa týkajú opatrení pri havarijnom úniku nebezpečných odpadov a nebezpečných látok do životného prostredia - havarijný plán. Objednávateľ oboznamí s týmito predpismi Zhotoviteľa pred začatím prác. |
32. Zhotoviteľ sa zaväzuje všetky prípadné zásahy do objektu a zariadení, spôsobené pri realizácii diela uviesť do pôvodného stavu kvalifikovaným zamestnancom. |
33. Zhotoviteľ je pri nakladaní s odpadom povinný v plnom rozsahu plniť povinnosti vyplývajúce pre pôvodcu odpadu v súlade so zákonom č. 223/2001 Z. z. v znení neskorších predpisov a je povinný Objednávateľovi odovzdať doklady o uložení/ likvidácii odpadu zo stavebnej činnosti na predmetnom diele. |
34. Zhotoviteľ vybaví svojich zamestnancov príslušnými ochrannými pracovnými pomôckami a zároveň zabezpečí výkon prác podľa ich druhu a charakteru tak, aby zodpovedali príslušným STN a platným právnym predpisom. |
35. Zhotoviteľ je pre oblasť požiarnej ochrany povinný zabezpečiť dodržiavanie zákona č. 314/2001 Z. z. o ochrane pred požiarmi v znení neskorších predpisov. |
36. Vzhľadom k tomu, že dielo sa bude vykonávať za plnej prevádzky zdravotníckého zariadenia, ktoré je poskytovateľom zdravotníckych služieb Zhotoviteľ bude túto skutočnosť zohľadňovať pri búracích prácach a transporte materiálu. |
37. Ak je zhotoviteľ v omeškaní s odovzdaním diela objednávateľovi podľa zmluvy alebo je v omeškaní s odstránením reklamovanej vady alebo vád, zistených pri odovzdaní diela, je Zhotoviteľ povinný zaplatiť Objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % ceny diela za každý začatý deň omeškania. |
38. Zhotoviteľ je povinný v súlade s internou normou IN 14.4 dôsledne separovať odpad vznikajúci jeho činnosťou, ukladať ho a zneškodňovať ako aj udržiavať používané mechanizmy v takom technickom stave, aby z nich nedochádzalo k úniku ropných látok a viesť evidenciu o vyprodukovaných odpadoch. |
39. Zmluvné pokuty a sankcie dojednané touto zmluvou hradí povinná strana, nezávisle od toho, či a v akej výške vznikne druhej strane škoda porušením povinnosti, ktorú možno vymáhať samostatne. |
40. Zhotoviteľ zodpovedá za to, že dielo bude mať v čase jeho odovzdania a prevzatia všetky zmluvne dohodnuté vlastnosti a že nemá vady, ktoré by znižovali hodnotu alebo schopnosť jeho využitia. |
41. Zhotoviteľ splní svoju povinnosť vykonať dielo jeho riadnym dodaním, montážou a protokolárnym odovzdaním predmetu zmluvy Objednávateľovi. |
42. Zhotoviteľ sa zaväzuje písomne oznámiť Objednávateľovi pripravenosť diela na odovzdanie a termín odovzdania oznámiť najmenej tri dni vopred v mieste plnenia o čom vykoná aj zápis do stavebného denníka. |
43. Ak má dielo vady, ktoré bránia jeho riadnemu užívaniu, môže Objednávateľ odmietnuť prevziať dielo až do ich odstránenia Zhotoviteľom. |
44. Zhotoviteľ je povinný viesť na stavbe stavebný denník v súlade so Stavebným zákonom a vyhláškou MŽP SR č. 453/2000 Z.z. ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia Stavebného zákona, a to odo dňa začatia prác až do odstránenia poslednej vady, resp. nedorobku, zisteného pri preberacom konaní. |
45. Stavebný denník sa musí nachádzať na stavbe a musí byť trvale prístupný Objednávateľovi, zápisy do neho robí Zhotoviteľ v deň, kedy boli práce vykonané alebo nastali okolnosti, ktoré je potrebné riešiť. |
46. Po ukončení prác na diele, je Zhotoviteľ povinný bezodkladne stavenisko úplne vypratať, odstrániť zvyšný materiál, odpady a pod. |
47. Nebezpečenstvo škody na diele prechádza na Objednávateľa odovzdaním diela. |
48. Zhotoviteľ na vykonané práce poskytuje záruku 2 roky na plnú funkčnosť a na fyzikálne vlastnosti dodaných výrobkov, ktorá začína plynúť odo dňa prevzatia diela Objednávateľom. Záručná doba sa predlžuje o dobu uplatnenia vád do doby ich odstránenia. |
49. Objednávateľ je povinný vady diela reklamovať u Zhotoviteľa písomne bez zbytočného odkladu, za písomnú reklamáciu sa považuje aj reklamácia uplatnená e-mailovou poštou. |
50. Zhotoviteľ je povinný nastúpiť na odstránenie reklamovaných vád do 2 pracovných dní po uplatnení písomnej reklamácie. |
51. Ktorákoľvek zmluvná strana je oprávnená od tejto zmluvy odstúpiť z dôvodov uvedených v zákone alebo z dôvodov uvedených v tejto zmluve. |
52. Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť z dôvodov, ak Zhotoviteľ: a/ nezačne s vykonávaním diela do 3 pracovných dní odo dňa prevzatia staveniska, b/bude vykonávať dielo v rozpore s dohodnutými podmienkami, c/ prerušil vykonávanie diela na viac ako 3 dní, pričom prerušenie nebolo nevyhnutné |
z dôvodu nepriaznivých poveternostných podmienok, ktoré by bránili vykonávaniu diela, d/ bude v omeškaní s odovzdaním diela o viac ako 10 dní, e/ použije na vykonanie diela iné materiály alebo dielo vykoná v inej technickej špecifikácii ako požadoval Objednávateľ vo Výkaze výmer, |
f/ nebude dodržiavať schválený harmonogram prác a pokyny Objednávateľa, vzhľadom na špecifický charakter plnenia zmluvy / zdravotníckeho zariadenie /, g/ pri vykonávaní diela porušuje právne predpisy SR, h/ poskytne Objednávateľovi nepravdivé alebo zavádzajúce informácie vzťahujúce sa na dielo. |
53. Zhotoviteľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak Objednávateľ : a/ neodovzdá Zhotoviteľovi stavenisko/ miesto vykonania diela do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti tejto zmluvy, b/ najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa prevzatia staveniska/miesta vykonania diela neposkytne potrebnú súčinnosť, |
c/ požiada o prerušenie vykonávania diela z prevádzkových dôvodov a toto prerušenie bude trvať viac ako 30 pracovných dní, d/ pri vykonávaní diela porušuje právne predpisy SR, e/ poskytne Zhotoviteľovi nepravdivé a zavádzajúce informácie vzťahujúce sa na dielo. |
54. Zmluvu je možné meniť a dopĺňať v písomnej forme na základe vzájomnej dohody obidvoch zmluvných strán formou dodatku. |
55. Právne vzťahy výslovne touto zmluvou neupravené sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a platných všeobecne záväzných právnych predpisov Slovenskej republiky. |
56. Vrátane dopravy na miesto plnenia |
57. Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny |
58. Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika
11.07.2017 08:00 — 18.08.2017 08:00
1,00 ks
2 588,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
23.06.2017 10:14
29.06.2017 08:00
29.06.2017 08:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: