47759097
Slovak Investment Holding, a. s.
Grösslingová 44, Bratislava, 81109, SVK
50687115
HENRYSO, s.r.o.
Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK
Dokovateľný Notebook "Lenovo" alebo "Dell" alebo "ekvivalent"
notebook, prenosný počítač
Tovar, Služba
1. Dokovateľný Notebook "Lenovo" alebo "Dell" alebo "ekvivalent"
|
|
---|---|
Funkcia |
Notebook, prenosný počítač, dokovateľný notebook |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Procesor: Intel i5 6200 Skylake, ekvivalent alebo výkonnejší | GHz | 2,3 | ||
operačná pamäť (RAM) | GB | 8 | ||
displej, pomer strán 16:9 | palce | 13,3 | 13,9 | |
rozlíšenie displeja | pixel | 1920x1080 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Operačný systém | Windows 10 SK professional x64 (podmienka je verzia professional) |
kancelársky balík | MS Office 2016 pre podnikatelov Slovak |
pevný disk - SSD | minimálne 256 GB |
Výdrž batérie | 6 hodín a viac |
hmotnosť | do 2 kg |
ROZHRANIE: | |
- USB | min. 2 porty |
- grafické výstupy | HDMI, DP (display port) - kompatibilné |
- WiFi | |
- ďalšie rozhranie: | dokovateľný (nie USB dock) |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Zariadenie musí byť nové, nepoužité, nerepasované v originálnej neporušenej krabici |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
Záručná doba na predmet zmluvy je minimálne 36 mesiacov, pokiaľ na záručnom liste alebo na obale predmetu zmluvy nie je vyznačená dlhšia doba podľa záručných podmienok výrobcu. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia predmetu zmluvy na základe dodacieho listu. Záručný servis počas trvania záruky do 24 hod. na mieste, ktoré stanoví zákazník. |
Servisné stredisko musí byť na území Slovenskej republiky, ideálne v Bratislave |
V cene sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa |
Súčasťou dodávky bude aj dodací list |
Dodávateľ je povinný písomne sa vyjadriť k reklamácii najneskôr do 7 dní po jej doručení. Ak sa v tejto lehote nevyjadrí, objednávateľ má za to, že s opodstatnenosťou reklamácie dodávateľ súhlasí. |
Nedodržanie požiadaviek na predmet zákazky a všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky alebo požiadaviek uvedených v osobitných požiadavkách na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a je dôvodom na okamžité odstúpenie od kúpnej zmluvy. |
Ak dodávateľ nie je schopný odstrániť vadu/poruchu najneskôr do 72 hodín, môže objednávateľ od dodávateľa požadovať poskytnutie plne funkčného náhradného tovaru, a to počas celej doby opravy tovaru. |
Zostava nemôže byť vyskladaná dodávateľom, musí sa jednať o značkovú zostavu. Nedodržanie tejto podmienky sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Dodávateľ do 3 dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predloží záväznú ponuku s presnou špecifikáciou konfigurácie jednotlivých zariadení a uvedie ich značku a číslo. |
Objednávateľ do 3 dní odo dňa obdŕžania ponuky, ponuku odsúhlasí, alebo odmietne, pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
Požaduje sa poskytnutie bezplatného autorizovaného záručného servisu vykonávaného kvalifikovanými osobami a bezplatnej údržby tovaru (práca a originálne nepoužívané náhradne diely) počas celého trvania záručnej doby. |
Dopravu tovaru na miesto plnenia oznámiť najmenej 1 deň vopred kontaktnej osobe. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, ak nezodpovedá kvalite a opisu. |
V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť vadný tovar za nový a rovnakých parametrov. |
Grosslingová 44, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
29.06.2017 15:55 — 30.06.2017 12:55
2,00 predmet zákazky
2 400,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
22.06.2017 12:56
27.06.2017 14:54
27.06.2017 15:09
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
27.06.2017 14:53 - Vstupná ponuka | 2 400,00 | € | Cena bez DPH |
27.06.2017 14:53 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 399,99 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: