36126624
Trenčiansky samosprávny kraj
K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, 91101, SVK
50206648
Ján Meliško - MeliTech
Ulica V. Benedikta 208/22, Prievidza, 97101, SVK
Tonery a valec (Drum unit) do tlačiarne Develop ineo+ 220
originálne tonery, tonerové náplne, valec, drum unit, náplne do tlačiarní
Tovar, Služba
1. Tonery a valec (Drum unit) do tlačiarne Develop ineo+ 220
|
|
---|---|
Funkcia |
Tonery - originálne od výrobcu zariadení danej značky |
Valec (Drum unit) použiteľný pre farbu čiernu/black pre Develop ineo+ 220 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Originálny toner do tlačiarne Develop ineo+ 220, TN 216K čierny/black A11G1D1 | ks | 1 | ||
2. Originálny toner do tlačiarne Develop ineo+ 220, TN 216Y žltý/yellow A11G2D1 | ks | 1 | ||
3. Originálny toner do tlačiarne Develop ineo+ 220, TN 216M purpurový/magenta A11G3D1, | ks | 1 | ||
4. Originálny toner do tlačiarne Develop ineo+ 220, TN 216C azúrový/cyan A11G4D1 | ks | 1 | ||
5. Valec do tlačiarne Develop DR311K black Ineo +220/+280/+360 | ks | 1 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Predmetom zákazky je kúpa originálnych, nie repasovaných a kompatibilných náplní, vyrobených podľa štandardov výrobcu do konkrétne výrobcom určených zariadení. |
Dodávateľ dodá nové, nepoužívané tonery. |
Dodanie na miesto plnenia do 14 dní od uzavretia zmluvy. |
Na predmet zmluvy bude vystavená faktúra (prílohou je dodací list). Fakturačné údaje budú poskytnuté dodávateľovi s spojitosti s miestom dodania. |
Splatnosť faktúry 30 dní. V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že lehota splatnosti začne plynúť po doručení opravenej, resp. doplnenej faktúry. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi. |
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku. |
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. |
Dodávateľ zašle e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy obchodnú značku, typ ponúknutého tovaru a rozpis jednotkových cien s DPH aj bez DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta. Kontaktná osoba objednávateľa posúdi dokumenty predložené dodávateľom a najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (e-mailom), či predložené dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v zmluve. |
Kontaktná osoba objednávateľa je zodpovedná za prevzatie tovaru, ktorý je v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zmluvy. |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade dodania iného tovaru, alebo nekompletného tovaru, neprevziať takýto tovar. |
Dodávateľ poskytne záruku 24 mesiacov odo dňa prevzatia predmetu zmluvy objednávateľom. V prípade reklamácie, náklady súvisiace s odoslaním tovaru, znáša dodávateľ. |
Objednávateľ pripúšťa len ponuku spĺňajúcu všetky požiadavky technickej špecifikácie. |
Pokiaľ objednávateľ preukáže, že predkladaný tovar nespĺňa požadované špecifikácie, bude sa toto považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Nedodržanie technickej špecifikácie predmetu zákazky je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie od zmluvy a udelenie negatívnej referencie. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Dodanie tovaru skôr, ako je zmluvne stanovená lehota sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok. |
Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní celého predmetu zákazky tejto zmluvy a je nemenná. |
V cene budú zahrnuté aj prepravné a iné poplatky súvisiace s dodaním predmetu zmluvy na miesto plnenia. |
K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
11.07.2017 10:16 — 18.07.2017 10:17
5,00 ks
426,38
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.06.2017 10:20
27.06.2017 11:00
27.06.2017 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.06.2017 10:28 - Vstupná ponuka | 426,00 | € | Cena s DPH |
27.06.2017 09:21 - Najvýhodnejšia ponuka | 423,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: