Z201730418
OF-133965
zrušená
00165336
Národný onkologický ústav
Klenová 1, Bratislava, 83110, SVK
Elektro svietidla / svetelný zdroj
svietidla , žiarovky
Tovar, Služba
1. Elektro svietidla / svetelný zdroj
|
|
---|---|
Funkcia |
Osvetlenie, elektoinštalácia |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Prisadené svietidlo LEDMED 275mm + svetelný zdroj LED E27 | ks | 1 | ||
Svietidlo do steny štvorcove - LED 1W,60lm,4000K | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. PANLUX LEDMED PLAFONIERA 275 stropné a nástenné svietidlo LM31006001 | áno |
1. povrchová úprava - neutrálna biela , priemer 27,7x11 cm | áno |
1. trieda bezpečnosti IP44 - Balenie obsahuje zdroj pre závit (E27) s výkonom 20W, 360°, wihite | svetelný zdroj vid príloha |
1. Materiál (kryt): plast | áno |
1. Rozmery: D275x95 | áno |
1. Energetický štítok SK, Vyhlasenie o shode | áno |
2. Šírka: 86 Hĺbka: 35 Dĺžka: 86 | viď príloha |
2. Druh pätice: LED - Počet LED čipov: 16Max.výkon: 1W (60lm) Žiarovka: zabudovaný LED modul | áno |
2. Farba svetla (K): neutrálne biele svetlo (4000K) Napätie: 220-240V IP: IP20 Farba: SILVERMateriál: plast | áno |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia - Objednávateľ vyžaduje vyloženie tovaru na miesto určenia ( chodba - sklad ) |
Dodávateľ predloží elektronicky podrobný rozpis položiek tovaru v zložení: názov, typové označenie, špecifikácia, doplnené o JC bez DPH, DPH, JC s DPH - do 24 hod. od uzavretia zmluvy. Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovaného typu, nebude možné dôjsť k plneniu. |
Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí, v ktorom je vystavený objednávkový formulár. |
Kupujúci požaduje predloženie vzorky tovaru zo strany predávajúceho do 2 pracovných dní odo dňa podpisu zmluvy zmluvnými stranami. |
Schválenie predloženej vzorky je podmienené písomným súhlasom kupujúceho. |
Uvedené množstvá sú orientačné (pre potreby plánovania). Objednávateľ si vyhradzuje právo neprebrať za obdobie trvania zmluvy celý predmet plnenia zákazky. |
Dodávateľ v prípade dodania ekvivalentu dodá platné Vyhlásenie o zhode výrobku, ktorý preukazuje zhodnosť ekvivalentu s požadovanými parametrami výrobku, s doplňujúcimi dokladmi k nemu, resp. certifikáty vydané autorizovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobku. |
V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH |
zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad. |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať |
Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi do 3 dní odo dňa uzavretia zmluvy, potvrdenie, že nie je v reštrukturalizácii, a to v prípade ak tento údaj nemá zapísaný v Zozname podnikateľov vedenom Úradom pre verejné obstarávanie. |
Dodávateľ dodá tovar zabalený v originálnych obaloch od výrobcu, nový , nepoužívaný, nepoškodený. |
Dodávateľ je povinný v prípade záručnej reklamácie osobne do 2 prac. dní prevziať reklamovaný tovar, alebo zabezpečiť jeho odvoz z miesta plnenia na servisné miesto na vlastné náklady. Následne je dodávateľ povinný na vlastné náklady doručiť opravený alebo vymenený tovar na miesto plnenia. |
Skryté chyby nezistené objednávateľom pri prevzatí predmetu zmluvy, ale až pri prevádzke, je objednávateľ oprávnený (e-mailom) nahlásiť a reklamovať dodávateľovi bez zbytočného odkladu po ich zistení, najneskôr do konca dohodnutej záručnej doby. |
Nepredloženie ktoréhokoľvek DOKLADU a/alebo VZORKY sa bude považovať za nesplnenie osobitných požiadaviek na plnenie, kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ: |
1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti |
2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS |
3. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom |
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OEPET zmluva nadobudne účinnosť najneskôr v deň zápisu dodávateľa do tohoto registra. |
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú kúpno predajnú zmluvu EKS spolu s faktúrou dodacím listom a tovarom. Splatnosť faktúry 60 dní. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Klenová, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
18.07.2017 09:00
40,00 1 položka 28ks , 2 položka 12
640,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
03.07.2017 09:07
07.07.2017 09:10
07.07.2017 09:25
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.07.2017 12:09 - Vstupná ponuka | 640,00 | € | Cena bez DPH |
06.07.2017 12:09 - Najvýhodnejšia ponuka | 640,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: