00316962
Mesto Turany
Osloboditeľov 83/91, Turany, 03853, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Zabezpečenie stravovania zamestnancov formou stravných poukážok
stravné poukážky, stravné lístky
Tovar, Služba
1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov formou stravných poukážok
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok vo vybraných zmluvných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota stravnej poukážky | EUR | 3,60 | ||
Množstvo stravných poukážok objednaných počas platnosti zmluvy | ks | 6500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka obsahuje | názov a logo dodávateľa |
Stravná poukážka obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
Stravná poukážka obsahuje | rok platnosti stravnej poukážky |
Stravná poukážka obsahuje | nominálnu hodnotu stravnej poukážky |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia - sídlo objednávateľa. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok riadne a včas do sídla objednávateľa určené v objednávke s menovitou personalizáciou. Dodanie stravných poukážok dodávateľ zabezpečí do 5 pracovných dní odo dňa doručenia objednávky. Plnenie sa uskutoční na základe čiastkových objednávok. |
Zmluvné strany sa dohodli, že zmluva sa uzatvára na obdobie od 24.07.2017 do 23.07.2018. Nakoľko potrebu stravných lístkov nie je možné vypočítať presne, verejný obstarávateľ požaduje akceptovanie podmienky, že nie je povinný odobrať celkové zadané množstvo SL. |
Objednávky môže objednávateľ zadať e-mailom, poštou alebo telefonicky. |
Celková cena za dodané stravné poukážky bude fakturovaná na základe jednotlivých objednávok. Faktúru za dodanie stravných poukážok doručí dodávateľ po každom plnení do sídla objednávateľa. |
Lehota splatnosti faktúr je 30 dní odo dňa jej doručenia, výhradne prevodným príkazom na bankový účet dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
Celková cena stravnej poukážky je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky a provízie vyjadrenej v EUR vrátane DPH (ak dodávateľ je platcom DPH), ktorá do výpočtu vstupuje zaokrúhlene na 5 desatinných miest. |
Výška provízie je rozdiel medzi ponúknutou cenou uchádzača za jednu stravnú poukážku a nominálnou hodnotou jednej stravnej poukážky a vyjadruje sa v % z nominálnej hodnoty stravnej poukážky. Výška provízie počas platnosti zmluvy sa meniť nebude. |
Provízia dodávateľa pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravných poukážok, spojené s vyhotovením a dodaním stravných poukážok do odberného miesta objednávateľa a všetky ďalšie náklady spojené s plnením predmetu zákazky. |
Výška provízie za jednu stravnú poukážku v EUR (VP) sa po ukončení súťaže a uzavretí zmluvy stanoví s presnosťou na 5 desatinných miest na základe nasledovného vzorca VP=(3,60 x VP%) : 100. |
Daňový doklad - faktúra za dodané stravné poukážky na základe objednávky bude dodaná objednávateľovi súčasne so stravnými poukážkami. |
Pri zmene nominálnej hodnoty stravnej poukážky vyplývajúcej zo zmeny príslušných zákonných ustanovení dodávateľ vymení nepoužité stravné lístky za nové v novej požadovanej nominálnej hodnote alebo dodá stravné lístky rozdielnej hodnoty, bez dopadu na výšku provízie. |
Dodávateľ nebude účtovať žiadne iné poplatky ako tie, s ktorými ráta zadávanie tejto zákazky. |
Názov | Upresnenie |
Právo objednávateľa na vrátenie nepoužitých stravných poukážok dodávateľovi | najneskôr do 30 dní po ukončení ich platnosti |
Doba platnosti stravných poukážok | minimálne do konca kalendárneho roka, v ktorom boli vydané |
Interval objednávania stravných poukážok | raz mesačne, v mesiacoch november a december stravné poukážky s novým emisným obdobím |
Technické špecifikácie položky
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika | |
Pôvodná hodnota | Stravná poukážka obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
Navrhnutá hodnota | Stravná poukážka obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
Podľa § 9 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní: „Pri zadávaní zákaziek sa musí uplatňovať princíp rovnakého zaobchádzania, princíp nediskriminácie uchádzačov alebo záujemcov, princíp transparentnosti a princíp hospodárnosti a efektívnosti.” Podľa rozsudku Najvyššieho súdu SR, sp. zn. 2 Sžo 69/2008, zo dňa 11.02.2009
Osloboditeľov 83/91, Turany, Martin, Žilinský, Slovenská republika
12
6 500,00 3,60
23 400,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.06.2017 12:13
27.06.2017 11:56
27.06.2017 12:11
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.06.2017 12:22 - Vstupná ponuka | 23 400,00 | € | Cena s DPH |
27.06.2017 11:15 - Najvýhodnejšia ponuka | 23 397,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: