Z201730230
OF-135804
zrušená
00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
Chemické laboratórne pomôcky
laboratórne pomôcky, laboratórny materiál, kryobox, preparačná ihla, box na podložné sklíčka, latexové rukavice
Tovar
1. Chemické laboratórne pomôcky
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Nákup laboratórneho materiálu vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky. |
2. Laboratórne pomôcky využiteľné na laboratórne práce, experimenty, zhotovovanie mikroskopických preparátov, spracovanie biologického materiálu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Kryobox z kartónu - biely, rozmery d x š x v 136 x 136 x 75 mm | ks | 10 | ||
2. Ihla preparačná priama s držiakom s dĺžkou 140 mm | ks | 5 | ||
3.Ihla preparačná lomená s držiakom s dĺžkou 140 mm | ks | 5 | ||
4. Box na podložné sklíčka - veľký modrý na 100 miest | ks | 20 | ||
5. Latexové vyšetrovacie rukavice, ľahko pudrované - veľkosť L (balenie 100 ks) | balenie | 4 | ||
6. Latexové vyšetrovacie rukavice, ľahko pudrované - veľkosť M (balenie 100 ks) | balenie | 3 |
Názov |
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: |
1.1. zoznam jednotlivých položiek s uvedením názvu výrobcu a technických parametrov každej položky, |
1.2. pre všetky položky rozpis jednotkových cien bez DPH a s DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta tak, aby prepočet v smere od jednotkových cien bez DPH dosiahol presnú sumu zmluvnej ceny s DPH (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre, ceny sú platné ako maximálne), |
1.3. prepočet zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien pre všetky položky. |
2. Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom a do 5 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené doklady a dokumenty: |
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo |
2.2. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
3. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za závažné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
4. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie tovaru na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky). |
5. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
6. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a miesto plnenia. Presný termín plnenia je dodávateľ povinný odkonzultovať s kontaktnou osobou objednávateľa. |
7. Termín dodania tovaru je do 30 pracovných dní odo dňa doručenia objednávky dodávateľovi. |
8. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
9. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
10. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Tr.A.Hlinku 1, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
29.06.2017 10:00 — 28.07.2017 15:00
1,00 súbor
280,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.06.2017 10:58
26.06.2017 11:00
26.06.2017 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: