Z201730177
OF-129978
zrušená
36513458
Nemocnica Poprad, a. s.
Banícka 803/28, Poprad, 05845, SVK
Pranie nemocničnej bielizne
pranie, dezinfekcia, bielenie, žehlenie, skladanie, balenie posteľnej bielizne,
Služba
1. Pranie nemocničnej bielizne
|
|
---|---|
Funkcia |
- pranie, dezinfekcia, bielenie, žehlenie, skladanie, balenie posteľnej bielizne, operačnej bielizne, ostatnej bielizne a pracovných odevov pre zamestnancov, drobné opravy a zabezpečenie identifikácie bielizne a odevov vrátane súvisiacich služieb podľa vyhlášky Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky č. 553/2007 Z.z. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo bielizne a odevov | kg | 270 000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
manipulácia s bielizňou a odevami, zber, naloženie a odvoz znečistenej bielizne a odevov z oddelení a pracovísk, dovoz a vyloženie čistej bielizne a odevov na jednotlivých oddeleniach a úsekoch (DZS, PZS, nukleárna medicína, kožný stacionár, geriatrické oddelenie, tepelné hospodárstvo, údržba, dvorní robotníci, ústredňa, mikrobiológia,UDZS,RUVZ, patologicko-anatomické oddelenie, odborné ambulancie Nemocnice Poprad a.s., VšZP so sídlom na Tolstého ulici v Poprade, sukromní lekári), a podľa potrieb a požiadaviek objednávateľa | áno |
úspešný dodávateľ zabezpečí označenie všetkej bielizne a pracovných odevov, ktorý bude obsahovať minimálne skratku názvu objednávateľa, označenie pracoviska, pri pracovnom odeve zamestnanca meno pracovníka, hmotnosť (váhu) bielizne alebo pracovného odevu v čistom stave, nákladové stredisko (NS) pracoviska | áno |
proces manipulácie s bielizňou, prania a dezinfekcie musí prebiehať v zmysle § 8 vyhlášky č. 553/2007 Z.z | áno |
úspešný dodávateľ zabezpečí váženie čistej a suchej bielizne na základe ktorej bude vykonaná fakturácia | áno |
Názov |
1. Predmetom tejto zmluvy je záväzok dodávateľa vykonávať pre objednávateľa pranie, dezinfekciu, žehlenie, triedenie, sušenie, skladanie, balenie nemocničnej bielizne a osobných ochranných pracovných prostriedkov zamestnancov, ako aj všetky služby spojené s manipuláciou s predmetom: prania, ako zber použitého predmetu prania z jednotlivých pracovísk objednávateľa, jeho naloženie, odvoz a následne dovoz, roztredenie a vyloženie čistého predmetu prania na jednotlivé pracoviská objednávateľa podľa potreby a požiadaviek objednávateľa (ďalej len "služby"). |
pokračovanie bodu 1: Proces prania a dezinfekcie musí prebiehať bez agresívnych chemických prostriedkov, ktoré skracujú životnosť doby používania bielizne a zanechajú stálu farebnosť bielizne. |
2. Predpokladaný rozsah predmetu zmluvy je v zmysle bodu 1 v množstve cca 22 500 kg suchej bielizne mesačne (270 000 kg suchej bielizne za 12 mesiacov). Tento predpokladaný rozsah nie je nijakým spôsobom záväzný a objednávateľ je oprávnený zadať dodávateľovi len také množstvo zákazky aké mu reálne vznikne na základe jeho potreby. |
3. Podkladom pre výpočet ceny budú doklady/žiadanky, ktorými zmluvné strany potvrdia prevzatie čistej bielizne na jednotlivých pracoviskách objednávateľa v danom kalendárnom mesiaci. Na základe týchto dokladov/žiadaniek dodávateľ zostaví presný prehľad rozsahu predmetu zmluvy podľa jednotlivých nákladových stredísk objednávateľa, ktorý dodávateľ pre objednávateľa vykonal v kalendárnom mesiaci, za ktorý sa faktúra vystavuje a v zmysle ktorého došlo k výpočtu celkovej ceny v danom kalendárnom mesiaci. Na každej žiadanke bude uvedený počet ks a váha. |
pokračovanie bodu 3: Prehľad rozsahu zmluvy bude obsahovať hmotnosť bielizne,ktorá bola dodávateľom vypratá v kalendárnom mesiaci, za ktorý sa faktúra vystavuje, s uvedením celkovej váhy predmetu prania, ako aj celkovú váhu predmetu prania, ktorý dodávateľ pre objednávateľa vykonal v kalendárnom mesiaci, za ktorý sa faktúra vystavuje. Prílohu faktúry bude tvoriť rozpis Nákladových stredísk(NS) a súkromných lekárov, kde je uvedený dátum prania a váha . |
4. Cena za vykonanie služby bude vypočítaná ako súčin váhy suchej čistej bielizne vypratej dodávateľom v kalendárnom mesiaci, za ktorý sa faktúra vystavuje a ceny za jeden kilogram suchej bielizne. Určenie hmotnosti bielizne podľa bodu 3 sa uskutoční v zmysle jednotkovej váhy za kus a druh prádla, ktorú určí komisia zložená zo zamestnancov objednávateľa a zamestnancov dodávateľa. |
5. Zmluvné strany sa dohodli, že prílohou každej faktúry vystavenej dodávateľom bude konečný a presný prehľad rozsahu predmetu zmluvy za daný mesiac. |
6. V prípade, že k faktúre nebude pripojený prehľad rozsahu predmetu zmluvy, resp. prehľad nebude správny, objednávateľ je oprávnený vrátiť ju dodávateľovi na doplnenie. V takom prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti a nová lehota splatnosti faktúry začne plynúť jej doručením objednávateľovi spolu s predmetným prehľadom. |
7.Zmluvné strany sa dohodli, že certifikovanú váhu na určenie hmotnosti zabezpečí dodávateľ na svoje vlastné náklady. |
8. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
9. Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
10. Požaduje sa predložiť výpis s obchodného registra do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
11. Požaduje sa predložiť zoznam technologických zariadení na ktorých dodávateľ prevádzkuje svoju činnosť do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
12. Požaduje sa predložiť schválenie činnosti v zmysle vyhlášky č. 553/2007 Z.z a prevádzkový poriadok vlastnej prevádzky do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
13. Požaduje sa predložiť doklad o tom, že dodávateľ je vlastníkom dopravného prostriedku ktorým zabezpečuje transport špinavej a čistej bielizne v zmysle § 8 ods. 8 písm. f), vyhlášky č. 553/2007 Z.z. |
14.Požaduje sa predložiť karty bezpečnostných údajov pracích prostriedkov a dezinfekčných prostriedkov, ktoré používa dodávateľ pri praní a dezinfekcii nemocničnej bielizne do 7 dní od uzatvorenia zmluvy. |
15. Uvedené množstvo prádla je len predpokladané, skutočné množstvo prádla bude určené podľa potreby objednávateľa. |
16. Dodávateľ sa zaväzuje dodržiavať proces prania a dezinfekcie bez agresívnych chemických prostriedkov. ktoré skracujú životnosť doby používania prádla a zanechajú stálu farebnosť prádla. |
17. Dodávateľ zabezpečí zber použitej bielizne a rozvoz čistej bielizne v čase od 06:00 hod. do 14:00 hod v pracovných dňoch. |
18. Objednávateľ si vyhradzuje právo vykonať kedykoľvek počas trvania zmluvy audit prevádzky dodávateľa a skontrolovať proces prania bielizne a vykonať dokumentáciu zisteného stavu. Zároveň si objednávateľ vyhradzuje právo odobrať kedykoľvek počas procesu vzorky a odoslať ich na kontrolu. |
19. Faktúru predkladá dodávateľ v mesačnom intervale podľa skutočne vykonaných a objednávateľom potvrdených prác. |
20. Faktúry budú obsahovať náležitosti podľa platných predpisov. |
21. Splatnosť faktúry je 60 dní od jej doručenia. |
22.Dodávateľ odo dňa prevzatia znečisteného prádla, odovzdá objednávateľovi prádlo aj so žiadankami (kde je uvedený počet aj váha) po jeho vypratí, vyžehlení, potrebných opravách, zabalení podľa jednotlivých stredísk a odvážení podľa jednotlivých stredísk - do 24 hodín v pracovné dni. a v prípade sviatkov a dní pracovného pokoja do 72 hodín. Po uplynutí 72 hodín (v prípade sviatkov a dní pracovného pokoja) je dodávateľ povinný zabezpečiť odvoz znečisteného prádla. |
23.Dodávateľ zabezpečí opravu poškodenej bielizne, ktorého poškodenie vzniklo pri pracom procese a manipulácii z bielizňou zo strany dodávateľa. V prípade ak prádlo bude poškodené natoľko, že sa nebude dať opraviť dodávateľ zabezpečí dodanie nového prádla a to na vlastné náklady. (v počte a druhu poškodeného prádla). |
24.Dodávateľ musí v zmysle § 8 ods. 19 písm. c) vyhlášky č. 553/2007 Z.z, dokladovať výsledky kontrol reziduí pracích, bieliacich a dezinfekčných prostriedkov vo výluhoch z operačnej bielizne, osobných ochranných prostriedkov a posteľnej bielizne. Výsledky kontrol zabezpečí dodávateľ v akreditovanom laboratóriu a to minimálne raz za tri mesiace. |
25. Dodávateľ musí dokladovať mikrobiologickú čistotu bielizne - akreditovaným laboratóriom. Mikrobiologickú čistotu preukáže minimálne raz za tri mesiace. |
26. Dodávateľ musí vrátiť objednávateľovi len opratu bielizeň označenú Nemocnicou Poprad a.s., a vyexpedovanú Nemocnicou Poprad a.s. a bielizeň označenú odberateľmi uvedenými v bode 1.3 Bielizeň označenú inými zdravotníckymi zariadeniami bude objednávateľ posielať zhotoviteľovi späť a následne žiadať náhradu za bielizeň. |
27. Objednávateľ si vyhradzuje právo odvážiť dovezenú čistú a suchú bielizeň. |
28. Objednávateľ si vyhradzuje právo vykonať kontrolu mikrobiologickej čistoty bielizne Regionálnym úradom verejného zdravotníctva podľa vlastného uváženia. V prípade, že odobraté vzorky budú pozitívne, dodávateľ uhradí objednávateľovi v plnej výške náklady na vykonanie kontroly. Následne dodávateľ predloží objednávateľovi do 21 dní mikrobiologickú čistotu vlastnej prevádzky a dopravy. |
29. Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť inému svoju pohľadávku vzniknutú z titulu plnenia tejto zmluvy. |
30. Dodávateľ preberá zodpovednosť za všetky škody spôsobené objednávateľovi porušením povinnosti podľa ustanovení tejto zmluvy alebo platných právnych predpisov. |
31. Dodávateľ je pri plnení predmetu zmluvy povinný najmä: |
- Vykonať dielo v zmysle zmluvy na svoje náklady a na svoje nebezpečenstvo včas, pričom za včasné vykonanie diela sa považuje vykonanie diela tak, aby bolo možné dodržať termíny zvozu a rozvozu bielizne v zmysle požiadaviek objednávateľa; vykonať dielo riadne, t.j. v rozsahu podľa požiadaviek objednávateľa tak, aby po vykonaní diela bielizeň bola bez akýchkoľvek vád (najmä, aby bola bielizeň čistá, suchá, nepoškodená a spôsobilá na účel, na ktorý je určená); |
- oznamiť objednávateľovi všetky okolnosti, ktoré zistil pri vykonávaní predmetu zmluvy a ktoré môžu mať vplyv na zmenu pokynov objednávateľa; |
- dodržiavať Vyhlášku MZ SR č. 553/2007 Z.z, ktorou sa ustanovujú podrobnosti o požiadavkách na prevádzku zdravotníckych zariadení z hľadiska ochrany zdravia; bielizeň z infekčného pracoviska a z operačných sál baliť zvlášť a takúto bielizeň prať v súlade s dodržiavaním hygienicko-epidemiologického režimu a po vykonaní prania túto bielizeň odovzdať objednávateľovi samostatne zabalenú na jednotlivé pracoviská podľa požiadaviek objednávateľa; |
- postupovať samostatne s odbornou starostlivosťou a v zmysle obvyklých postupov pri praní bielizne, v zmysle zásad hygieny a uskutočňovať vykonávanie prania bielizne podľa pokynov objednávateľa a v súlade s jeho záujmami; |
- zabezpečiť na vlastné náklady potrebnú technológiu na zber, triedenie, zvoz, rozvoz a pranie bielizne; pri praní bielizne je dodávateľ povinný použiť tunelovú práčku alebo barierovú hygienickú práčku; |
- poskytnúť objednávateľovi na každé pracovisko podľa požiadaviek objednávateľa prepravníky, ktoré zabezpečia ochranu bielizne pri jej manipulácii a zabezpečiť ich funkčnosť počas celej doby trvania zmluvy; |
- uskutočniť zber použitej bielizne, jej naloženie, odvoz z jednotlivých pracovísk objednávateľa a následne dovoz a vyloženie čistej suchej bielizne na jednotlivé pracoviská podľa potreby a požiadaviek objednávateľa; |
- pri zbere použitej bielizne z jednotlivých pracovísk prevziať a odovzdať od zodpovedných pracovníkov objednávateľa na jednotlivom pracovisku žiadanku, ktorá bude obsahovať údaje v zmysle podmienok uvedených v tejto zmluve a takúto žiadanku/doklad podpísať; |
- po vykonaní prania roztriediť bielizeň do prepravníkov podľa druhu bielizne s uvedením názvu pracoviska objednávateľa a odovzdať čistú bielizeň suchú, nie vlhkú; |
- v prípade ak dodávateľ nebude môcť z akýchkoľvek príčin spočívajúcich na jeho strane dodržať dohodnuté lehoty na vykonanie služby podľa podmienok tejto zmluvy, zabezpečí v celom rozsahu dodávku čistej bielizne náhradným spôsobom na jeho vlastné náklady za podmienok dodhodnutých v tejto zmluve, pričom za takéto náhradné plnenie zodpovedá dodávateľ ako keby vakonal pranie sám; |
- v prípade otvorenia nového pracoviska je dodávateľ povinný vykonávať dielo aj na tomto pracovisku, podľa cenových podmienok v zmysle tejto zmluvy; |
32 . Objednávateľ je pri plnení zmluvy povinný najmä: |
- zabezpečiť a pripraviť dodávateľovi na vykonanie služby podľa tejto zmluvy použitú bielizeň na odber na jednotlivých pracoviskách a v termínoch podľa požiadaviek objednávateľa; |
- odovzdať prostredníctvom svojho povereného zamestnanca na jednotlivom pracovisku preberajúcemu pracovníkovi dodávateľa použitú bielizeň splu s dokladom/žiadankou, ktorá bude obsahovať údaje v zmysle podmienok uvedených v tejto zmluve a takúto žiadanku/doklad podpísať; |
- prevziať prostredníctvom svojho povereného zamestnanca na jednotlivom pracovisku od odovzdávajúceho pracovníka dodávateľa čistú suchú bielizeň spolu s dokladom/žiadankou, ktorá bude obsahovať údaje v zmysle podmienok uvedených v tejto zmluve a takúto žiadanku/doklad podpísať; |
- umožniť pracovníkom dodávateľa zodpovedným za realizáciu diela prístup na všetky pracoviská, t.j. jednotlivé pracoviská podľa požiadaviek objednávateľa; |
- zabezpečiť vstup vozidla dodávateľa do areálu objednávateľa; |
33. Objednávateľ je oprávnený kontrolovať vykonávanie diela. Ak objednávateľ zistí, že dodávateľ vykonáva pranie bielizne v rozpore so svojimi povinnosťami, je objednávateľ oprávnený dožadovať sa toho, aby dodávateľ odstránil vady vzniknuté vadným vykonávaním a pranie vykonával riadnym spôsobom. |
34. splní svoju povinnosť vykonať predmet zmluvy riadnym ukončením a odovzdaním objednávateľovi v mieste určenom podľa požiadaviek objednávateľa, prípadne v mieste, ktoré bude určené dohodou zmluvných strán pre konkrétny prípad. |
35. Zmluva sa uzatvára na obdobie 12 mesiacov resp. do vyčerpania predpokladaného množstva prádla. |
Poprad, Poprad, Prešovský, Slovenská republika
21.07.2017 08:14 — 20.07.2018 08:14
270 000,00 kg
162 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
28.06.2017 12:44
07.07.2017 12:00
07.07.2017 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.07.2017 11:56 - Vstupná ponuka | 161 999,00 | € | Cena bez DPH |
07.07.2017 11:56 - Najvýhodnejšia ponuka | 161 999,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: