35919001
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK
36688843
MAPEKA s.r.o.
Pútnická 7583/82, Bratislava, 84106, SVK
Upratovacie a čistiace služby
upratovanie, upratovacie služby, čistenie
Služba
1. Upratovacie a čistiace služby
|
|
---|---|
Funkcia |
Vykonávanie upratovacích a čistiacich služieb v objektoch obstarávateľa od 1.7.2017 |
1. Administratívna budova: prízemie 266,19 m2 (kancelárie,chodby, schodisko, zasadačka, soc. priestory); poschodie 217,00 m2 (kancelárie, chodba, schodisko, soc. priestory, archív, serverovňa) |
2. Budova dopravy: 237,63 m2 (kancelárie, chodba, zasadačka, soc. priestory) |
3. Budova vrátnice: 62,10 m2 (vrátnica, soc.priestory, chodba) |
4. Prevádzková budova (cestmajsterstvo): 227,63 m2 (kancelárie, chodba, soc. priestory, archív) |
Budovy 1.,2.,3. sa nachádzajú v areály administratívnej budovy. Budova 4. je vzdialená od areálu administratívnej budovy cca 200 m. |
Upratovanie žiadame vykonávať v pracovných dňoch pondelok-piatok - požadujeme denný 5 hodinový pracovný úväzok v stanovenom čase od 11,00-16,00 hod. |
Obstarávateľ požaduje predloženie ponuky na celú dobu vykonávania služby od 1.7.2017 do 31.12.2017 t.j. 610 pracovných hodín. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Podlahy kancelárie - umývanie | m2 | 174,76 | ||
Podlahy kancelárie - vysávanie | m2 | 93,76 | ||
Podlahy kancelárie - tepovanie | m2 | 93,76 | ||
Sociálne priestory - umývanie | m2 | 326,94 | ||
Kuchynka, zasadačka- umývanie | m2 | 105,26 | ||
Chodby - umývanie | m2 | 192,92 | ||
Schody - umývanie | m2 | 50,24 | ||
Technické miestnosti (archívy, serverovňa...) | m2 | 66,67 | ||
WC misy | ks | 16 | ||
Pisoáre | ks | 13 | ||
Umývadlá | ks | 32 | ||
Sprchové kúty | ks | 13 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Vyprázdnenie odpadkových košov, výmena sáčkov | denne |
Utretie prachu z voľných plôch vlhkou handrou na dosah z podlahy (pracovné stoly, nábytok, parapetné dosky...) | denne |
Utretie prachu suchou handrou z výpočtovej techniky (počítače, skenery, telefóny...) | denne |
Umytie umývadiel, sprchových kútov, WC mís, pisoárov. | denne |
Umytie podláh v sociálnych zariadeniach (umyvárne, toalety), nocľahárňach, šatniach. | denne |
Pozametanie a umytie podláh bez kobercov (kancelárie, chodby), vrátane vstupného schodiska. | denne |
Vysávanie priestorov pokrytých kobercami, čalúneného nábytku. | dva krát týždenne |
Umytie všetkých vstupných dverí. | jeden krát týždenne |
Dezinfekcia sociálnych zariadení. | jeden krát týždenne |
Vymieňať posteľnú bielizeň v nocľahárňach, uteráky v sociálnych miestnostiach. | jeden krát týždenne, alebo podľa potreby |
Utrieť zvislé plochy na nábytkoch. | jeden krát mesačne |
Umytie interiérových dverí, kľučiek a okien vrátnice. | jeden krát mesačne |
Umytie zábradlia na schodisku. | jeden krát mesačne |
Čistenie priestorov od pavučín. | jeden krát mesačne |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Poskytovateľ sa zaväzuje plniť a zabezpečiť upratovacie a čistiace služby v rozsahu a v periodicite uvedenej v zmluve, podľa stanovených podmienok a požiadaviek. |
Poskytovateľ sa zaväzuje odstrániť všetky nedostatky, v prípade, že predmet zmluvy nebude vykonávaný v súlade s dohodnutými podmienkami a objednávateľ nedostatky písomne oznámi poskytovateľovi a to do 24 hodín od prijatia reklamácie-písomného oznámenia objednávateľa o nedostatkoch. Reklamácia bude doručená elektronicky na e-mail zodpovednej osoby poskytovateľa. |
V cene za upratovanie budú zahrnuté všetky náklady poskytovateľa súvisiace s realizáciou predmetu zmluvy, t.j. mzdy,odvody, doprava, čistiace prostriedky, sáčky do košov, technické a strojné vybavenie, pracovné nástroje a pomôcky, poistenie zodpovednosti za vzniknuté škody. |
Objednávateľ požaduje na plnenie zmluvy prítomnosť jedného pracovníka poskytovateľa po dobu 5 hodín denne od pondelka do piatku, každý pracovný deň, pričom pracovník poskytovateľa musí byť po celý čas prítomný na pracovisku. |
Objednávateľ poskytne bezplatne vodu a elektrickú energiu pre výkon služby, vrátane priestoru na odkladanie osobných vecí zamestnancov, pracovných pomôcok a zásob nevyhnutných čistiacich a dezinfekčných materiálov pre výkon služby. |
Hygienické potreby (toaletný papier, papierové utierky, tekuté mydlo) zabezpečuje objednávateľ. |
Pracovný čas je stanovený od 11,00-16,00 hod. každý pracovný deň. |
Poskytovateľ zodpovedá za všetky škody, ktoré spôsobia je zamestnanci pri plnení predmetu zmluvy v mieste výkonu práce. Poskytovateľ v takomto prípade uhradí objednávateľovi spôsobenú škodu. |
Poskytovateľ je povinný do 48 hodín odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi originál poistnej zmluvy, alebo certifikátu, ktorej predmetom je poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú pri poskytovaní upratovacích a čistiacich služieb, pričom platnosť poistnej zmluvy musí byť minimálne po dobu trvania zmluvy uzatvorenej s objednávateľom. Poistná zmluva musí byť uzavretá v min. sume 500 000,00 €. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a bude dôvodom na okamžité odstúpenie od zmluvy. |
Poskytovateľ sa zaväzuje zabezpečiť plnenie dohodnutého rozsahu a harmonogramu upratovacích služieb odborne a kvalitne, v súlade s certifikátom kvality STN EN ISO 9001:2009 Systém manažérstva kvality. Na základe uvedeného je poskytovateľ povinný preukázať do 48 hodín odo dňa uzavretia zmluvy, že takýmto certifikátom disponuje. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a bude dôvodom na okamžité odstúpenie od zmluvy. |
Poskytovateľ sa zaväzuje používať ekologické a environmentálne čistiace prostriedky, v súlade s certifikátom kvality STN EN ISO 14001:2004 Systém enviromentálneho manažérstva. Na základe uvedeného je poskytovateľ povinný do 48 hodín odo dňa uzavretia zmluvy preukázať, že takýmto certifikátom disponuje. Zároveň v uvedenom termíne predloží aj zoznam enviromentálnych čistiacich prostriedkov. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a bude dôvodom na okamžité odstúpenie od zmluvy. |
Poskytovateľ zodpovedná za plnenie požiadaviek zo strany jeho zamestnancov vyplývajúcich zo zákona č. 124/2006 Z.z. o BOZP v znení neskorších predpisov, za dodržanie zásad požiarnej ochrany na pracovisku v zmysle z.č. 314/2001 Z.z. o ochrane pred požiarmi v znení neskorších predpisov a ďalších súvisiacich ustanovení všeobecne záväzných právnych predpisov v súlade s certifikátom kvality STN EN OHSAS 18001:2007 Systém manažérstva BOZP. Poskytovateľ je povinný do 48 hodín od uzavretia zmluvy preukázať, že takýmto certifikátom disponuje. |
Poskytovateľ do 48 hodín objednávateľovi predloží menný zoznam pracovníkov, s ktorými plánuje uvedenú službu zabezpečiť. Poskytovateľ sa zaväzuje zabezpečiť, aby pravidelné upratovanie v objektoch objednávateľa vykonávala vždy rovnaká osoba počas celej doby platnosti zmluvy. Uvedený zoznam je možné meniť len na základe choroby (po predložení relevantného dokladu) alebo počas čerpania dovolenky (po predložení relevantného dokladu). |
Poskytovateľ zodpovedá za dôsledné využitie pridelených kľúčov len na účely poskytovania služby. |
Poskytovateľ sa zaväzuje, že zamestnanci, ktorí budú plniť predmet zákazky budú odborne zaškolení v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany pred požiarmi ako aj v oblasti hygienických predpisov. |
Poskytovateľ je zodpovedný za zatváranie okien, vchodových dverí, uzamykanie kancelárií. |
Poskytovateľ sa zaväzuje vymeniť osoby, prostredníctvom ktorých bude plniť predmet zmluvy a ktoré opakovane porušia pracovnú disciplínu alebo dobré mravy v súvislosti s plnením predmetu zmluvy a to do jedného pracovného dňa odo dňa, v ktorom sa dozvedel o skutočnostiach zakladajúcich mu túto povinnosť buď pri výkone vlastného dohľadu alebo prostredníctvom objednávateľa. |
Poskytovateľ sa zaväzuje zabezpečiť výkon dohodnutých služieb tak, aby nedošlo k výpadku upratovania a služby boli vykonávané v súlade s uzavretou zmluvou o poskytovaní služieb. |
Úhrada dohodnutej ceny sa uskutoční na základe mesačnej faktúry, ktorú vystaví poskytovateľ za predchádzajúci mesiac do 10. dňa nasledujúceho mesiaca a je 1/6 dohodnutej ceny za celý predmet obstarávania. Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. Prílohou faktúry bude výkaz o výkone služieb - potvrdený objednávateľom. |
Objednávateľ v súčasnej dobe nedisponuje žiadnym pracovníkom na poskytovanie upratovacích služieb, ktorého by mohol prípadne odporučiť víťaznému poskytovateľovi-uchádzačovi, preto upozorňuje potencionálnych poskytovateľov aby predkladali ponuky, len tí ktorí uvedené služby dokážu zabezpečiť v uvedenom termíne a kvalite vlastnými kapacitami. |
Objednávateľ požaduje predložiť návrh poskytovateľa na plnenie zmluvy (harmonogram denných, týždenných a mesačných poskytovaných služieb). |
Pri Rámcovej dohode - periodicita zasielania Čiastkových výziev na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody - najviac 1x mesačne. |
Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie od 1.7.2017 do 31.12.2017. |
Matúškovská cesta č. 886, Galanta, Galanta, Trnavský, Slovenská republika
6
1,00 zákazka
5 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
20.06.2017 13:24
23.06.2017 13:25
23.06.2017 13:40
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.06.2017 21:00 - Vstupná ponuka | 5 000,00 | € | Cena bez DPH |
23.06.2017 13:24 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 198,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: