36601284
Východoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb
Ondavská 8, Košice, 04011, SVK
50197975
Surgitech s. r. o.
Pri suchom mlyne 58, Bratislava, 81104, SVK
Lineárne dávkovače
lineárny, injekčný, dávkovač, kontinuálne podávanie liečiv,
Tovar, Služba
1. Lineárne dávkovače
|
|
---|---|
Funkcia |
Kompletizácia a doplnenie existujúcich infúznych systémov. Kontinuálne podávanie liekov, roztokov a infúznej terapie. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Položka č. 1 - Lineárny dávkovač | ks | 9 | ||
Položka č. 2 - Kovový držiak | ks | 9 | ||
Položka č. 3 - Napájacie trafo | ks | 9 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Položka č. 1 - Lineárny dávkovač | |
1.1 musia umožňovať podávanie veľkých a malých objemov infúznych roztokov s najvyššou presnosťou s možnosťou zapojenia do PC siete a ovládania zo vzdialeného miesta pri zachovaní bezpečnosti pacienta | |
1.2 presné dávkovanie malých objemov pomocou jednorázových striekačiek bežne používaných objemov - 2, 3, 5, 10, 20, 30, 50, 60 ml od rôznych výrobcov | |
1.3 automatické uchytenie piesta striekačky čeľusťami pumpy | |
1.4 presnosť dávkovania: | ± 2 % |
1.5 prednastavenie objemu: | 0,1 – 9999 ml |
1.6 prednastavenie času: | 1 min – 99 hod 59 min. |
1.7 rozsah dávkovania: | 0,01 – 999,9 ml/hod. |
1.8 nastavenie oklúzneho tlaku v min. 8 stupňoch | |
1.9 možnosť režimu PCA – pacientom kontrolovaná analgézia | |
1.10 možnosť rozšírenia o režim TCI (target controlled infusion) – algoritmom riadené podávanie Propofolu a Remifentanilu | |
1.11 možnosť rozšírenia o integráciu algoritmu na kontrolu glykémie – podporný systém rozhodovania pre dávkovanie inzulínu s cieľom dosiahnutia a udržania požadovanej hladiny glykémie u pacienta | |
1.12 s pomocou príslušenstva možnosť použitia v prostredí MRI | |
1.13 výpočet rýchlosti dávky v mg, µg, mmol, IE v závislosti na hmotnosti pacienta/čase | |
1.14 rýchlosť bolusu nastaviteľná v rozsahu 1 – 1800 ml/hod. s možnosťou prednastavenia rôznych rýchlostí pre jednotlivé veľkosti objemov injekčných striekačiek | |
1.15 bolus manuálny aj automatický s prednastavením objemu/času bolusu | |
1.16 Alarmy - vizuálne a zvukové, regulácia hlasitosti zvukového alarmu, textové hlásenie príčiny alarmu: | |
1.16.1 detekcia vloženia a správnosti vloženia injekčnej striekačky | |
1.16.2 meranie tlaku a alarm pri prekročení nastavenej hranice oklúzneho tlaku | |
1.16.3 automatické odbúranie naakumulovaného bolusu pri tlakovom alarme do striekačky | |
1.16.4 alarm pri zadaní hodnoty mimo povolený rozsah (ak je užívateľom nastavený) | |
1.16.5 signalizácia pred ukončením podávania infúzie (nastaviteľný interval) | |
1.16.6 signalizácia ukončenia podávania infúzie (prázdna striekačka) | |
1.16.7 signalizácia ukončenia podávania prednastaveného objemu | |
1.16.8 predalarm vybitia akumulátora a signalizácia vybitého akumulátora | |
1.16.9 dlhšia nečinnosť zapnutého prístroja | |
1.16.10 ukončenie Stand-by | |
1.17 vnútorná porucha prístroja | |
1.18 možnosť zadať zoznam až 700 liekov, obsahujúcich názov, koncentráciu, rýchlosť podávania a rýchlosť dávky vrátane hard a soft limitov, nastavenie bolusu, s možnosťou zaradenia liekov do minimálne 14 kategórií | |
1.19 história udalostí – pamäť na min. 900 posledných operácií pumpy s registráciou dátumu a času | |
1.20 možnosť softvérovo zablokovať prístroj proti neautorizovanému ovládaniu pomocou PIN kódu | |
1.21 aktívne samostatne podsvietené každé tlačidlo | |
1.22 nemožnosť úplne vypnúť prístroj v prípade, že je vložená striekačka | |
1.23 akumulátor s kapacitou na cca 8 hodín prevádzky, automatické dobíjanie akumulátoru pri pripojení do napájacej siete | |
1.24 automatický program údržby batérie (úplné vybitie a nabitie) s nastaviteľným časovým intervalom | |
1.25 možnosť vzájomného uchytenia troch púmp do zostavy s fixáciou proti ich odpojeniu | |
1.26 hmotnosť do 1,5 kg vrátane akumulátora | |
1.27 interval odporúčanej pravidelnej technickej prehliadky – minimálne dva roky | |
1.28 software v slovenskom jazyku | |
1.29 možnosť použitia v dokovacej stanici B. Braun Space Station so spoločným napájaním a centrálnym alarmom | |
1.30 kvôli zachovaniu funkčnosti sa vyžaduje kompatibilita s existujúcim systémom Space, ktorého je verejný obstarávateľ vlastníkom. | |
Položka č. 2 - Kovový držiak | kompatibilný s položkou č. 1 |
Položka č. 3 - Napájacie trafo | kompatibilný s položkou č. 1 |
Verejný obstarávateľ pripúšťa predložiť ponuku aj s ekvivalentným riešením, ak bude spĺňať požiadavky verejného obstarávateľa a zabezpečí požadovanú funkčnosť prevádzky u verejného obstarávateľa, ak toto riešenie nebude mať vplyv na zmenu požadovaných funkcií predmetu zákazky. |
Názov |
Nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu a/alebo vzorky a/alebo nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na predmet zákazky bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ môže: |
1. ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, |
2. vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
3. vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu pre úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom, pričom zo strany úradu pre verejné obstarávanie môže byť dodávateľovi podľa § 182 Správne delikty zákona o VO uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní resp. mu môže byť zo strany úradu pre verejné obstarávanie uložená pokuta. |
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ |
DOKLADY, ktoré je dodávateľ povinný predložiť: |
(Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk disponuje všetkými objednávateľom požadovanými dokladmi, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky) |
- najneskôr do 5 pracovných dní od uzavretia kúpnej zmluvy s objednávateľom, |
- na adresu objednávateľa, |
- v uzatvorenej obálke označenej heslom "NEOTVÁRAŤ - DOKLADY - Lineárne dávkovače". |
1. Dodávateľom vystavený a potvrdený Zoznam (súpis) všetkých predložených dokladov a dokumentov. |
2. Dodávateľom vystavený a potvrdený List s kontaktnými údajmi oprávnenej osoby dodávateľa, ktorý musí obsahovať minimálne tieto údaje: |
a) meno, priezvisko, titul, pracovnú pozíciu dodávateľom oprávnenej kontaktnej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky, |
b) telefónne číslo kontaktnej osoby podľa písmena a) tohto bodu, |
c) e-mail kontaktnej osoby podľa písmena a) tohto bodu, |
d) meno, priezvisko, titul, pracovnú pozíciu dodávateľom oprávnenej kontaktnej osoby pre účely plnenia zmluvy na predmetnú zákazku, |
e) telefónne číslo kontaktnej osoby podľa písmena d) tohto bodu, |
f) e-mail kontaktnej osoby podľa písmena d) tohto bodu. |
3. Fotokópiu aktuálneho dokladu o oprávnení podnikať v rozsahu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. |
4. Štruktúrovaný rozpočet ceny predmetu zákazky, t.j. všetkých ponúkaných tovarov, ktoré spĺňajú technickú špecifikáciu predmetu zákazky uvedenú v opisnom formulári. Dodávateľ vyplní prílohu č.1 opisného formulára - Štruktúrovaný rozpočet ceny predmetu zákazky (ďalej len "Štruktúrovaný rozpočet"). |
5. Prospektový materiál ku všetkým ponúkaným produktom uvedeným v Štruktúrovanom rozpočte: |
- v tlačenej forme a zároveň na dátovom nosiči vo formáte umožňujúcom bezproblémovú tlač, |
- prospektový materiál musí obsahovať popis všetkých funkcií a technických parametrov ponúkaného produktu tak, aby na základe nich mohol verejný obstarávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných minimálnych technických vlastností, parametrov a hodnôt uvedených v opisnom formulári, |
- prospektový materiál musí byť preložený do slovenského jazyka. |
6. Ku všetkým ponúkaným produktom uvedeným v Štruktúrovanom rozpočte neoverenú kópiu skúšobného protokolu alebo osvedčenia vydaného orgánom posudzovania zhody vykonávajúcim činnosti posudzovania zhody vrátane kalibrácie, skúšania, osvedčovania a inšpekcie, ktorý je akreditovaný podľa osobitného predpisu. |
7. Ku všetkým ponúkaným produktom uvedeným v Štruktúrovanom rozpočte neoverenú kópiu Potvrdenia ŠÚKL (výstup z databázy registrovaných/evidovaných zdravotníckych pomôcok), resp. iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie. |
8. V prípade, ak má dodávateľ v úmysle zadať časť plnenia subdodávateľovi, je povinný postupovať v súlade s príslušnými ustanoveniami OPET a zákona o VO. Nepredložením požadovaného dokladu má objednávateľ za to, že dodávateľ nemá v úmysle zadať časť plnenia subdodávateľovi. |
9. V prípade, ak dodávateľ poskytne pre objednávateľa osobné údaje štatutárnych zástupcov, zamestnancov alebo iných osôb, v širšom rozsahu a na iný účel ako ustanovuje §10 ods. 3 písm. b) a §12 ods. 3 zákon č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, je povinný objednávateľovi doložiť písomný súhlas s vlastnoručným podpisom dotknutej osoby so spracovaním osobných údajov s uvedením: |
9.1 osoby, ktorá tento súhlas dáva (t.j. meno, priezvisko, titul a adresu trvalého pobytu dotknutej osoby), |
9.2 osoby, ktorej tento súhlas dáva (t.j. obchodné meno a sídlo podnikania objednávateľa), |
9.3 účelu, na aký dotknutá osoba súhlas dáva (t.j. na účel verejného obstarávania), |
9.4 zoznamu alebo rozsahu osobných údajov (t.j. presný rozsah osobných údajov, ktoré dotknutá osoba objednávateľovi poskytuje), |
9.5 času platnosti súhlasu (t.j. na čas nevyhnutný na plnenie účelu verejného obstarávania najviac však po dobu 5 rokov od uzavretia zmluvy). |
Nepredložením požadovaného dokladu má objednávateľ za to, že dodávateľ neposkytuje osobné údaje osôb uvedených v predchádzajúcej vete objednávateľovi. |
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ |
10. Dodávateľom predložené doklady a vzorky objednávateľ skontroluje a v prípade: |
a) ak predložené doklady a vzorky budú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento zašle dodávateľovi Oznámenie o splnení objednávateľom stanovených podmienok a požiadaviek, na základe ktorého bude mať dodávateľ oprávnenie na realizáciu predmetu zákazky, |
b) ak predložené doklady a vzorky nebudú doručené v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = |
B. OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY: |
(Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky osobitné požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky.) |
1. Požaduje sa uzatvorenie kúpnej zmluvy. |
2. Požaduje sa jednorazové dodanie tovaru, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
3. Dodanie sa uskutoční na základe vystavenej písomnej objednávky objednávateľa. Tovar sa špecifikuje priamo v objednávke alebo v prílohe objednávky. V objednávke bude vždy uvedená oprávnená osoba objednávateľa pre prevzatie tovaru. |
4. Dodávateľ potvrdí príjem objednávky písomne a to zaslaním spätného potvrdzujúceho e-mailu objednávateľovi na rovnakú e-mailovú adresu, z ktorej bola zaslaná objednávka. |
5. Dodávateľ zabezpečí kompletné služby súvisiace s dodaním tovaru ( t.j. najmä jeho vyloženie na miesto určenia výlučne vlastnými technickými a personálnymi kapacitami). Uvedené služby musia byť započítané v jednotkovej cene tovaru ponúkaného dodávateľom. |
6. Miestom dodania predmetu zákazky je sídlo objednávateľa, pričom konkrétne pracovisko bude špecifikované v objednávke. |
7. Dodávateľ je povinný oprávnenej osobe objednávateľa vopred telefonicky a to najneskôr 1 pracovný deň pred predpokladaným dňom doručenia predmetu zákazky, oznámiť deň a predpokladaný čas dodania tovaru na miesto plnenia. Objednávateľ si zároveň vyhradzuje právo zmeny termínu uvedeného dodávateľom po odsúhlasení dodávateľom. |
8. Dodávateľ je povinný zabaliť objednaný počet kusov tovaru zabaleného v originálnom balení od výrobcu a zabezpečiť proti poškodeniu pri preprave, manipulácií a uskladnení a musí zabezpečiť účinnú ochranu tovaru voči akémukoľvek znehodnoteniu. Dodávateľ je povinný na prepravnom obale uviesť označenie dodávateľa tovaru a dátum balenia. |
9. Požaduje sa dodanie tovaru: |
9.1 do 30 pracovných dní od doručenia písomnej objednávky dodávateľovi, |
9.2 v pracovných dňoch (do termínu sa nezapočítavajú dni pracovného voľna, pracovného pokoja a štátne sviatky), |
9.3 v čase od 07:00 hod. do 14:00 hod., |
9.4 na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené v objednávke), |
9.5 s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo objednávky, číslo kúpnej zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, celkovú cenu spolu za všetky položky bez DPH, s DPH. |
V prípade, ak je dodávaný tovar z krajiny EÚ (okrem SR), je dodávateľ povinný uviesť v dodacom liste, okrem náležitostí uvedených v predchádzajúcej vete, aj: |
- kód tovaru podľa aktuálne platného colného sadzobníka, |
- údaj o krajine pôvodu tovaru (t.j. krajina kde bol tovar vyrobený). |
10. Dodávka tovaru bude prevzatá oprávnenými osobami objednávateľa na mieste dodania na základe dodacieho listu. Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba tovar funkčný a bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ pre účel objednávateľom vykonávanej kontroly odovzdaného tovaru zabezpečil osobu, za účasti ktorej poverená osoba objednávateľa vykoná kontrolu dodaného tovaru (t.j. kontrolu, či dodaný tovar je v požadovanom stave, v požadovanom množstve, zabalený podľa požiadaviek objednávateľa). |
V prípade, ak dodávateľ takúto osobu nezabezpečí, správnosť dodaného tovaru posúdi poverená osoba objednávateľa. Dodanie tovaru objednávateľ potvrdí podpísaním dodacieho listu. Podpísaním dodacieho listu oprávnenou osobou objednávateľa neprechádza na objednávateľa zodpovednosť za vady dodaného tovaru. |
V prípade, ak dodávateľ preukázateľne neodôvodní (preukázateľným dôvodom je dôvod písomne schválený objednávateľom) dodanie tovaru v inom akom požadovanom stave a/alebo v inom ako požadovanom množstve a/alebo nezabalený podľa požiadaviek objednávateľa, objednávateľ si vyhradzuje právo nepodpísať dodací list, neprebrať dodaný tovar a nezaplatiť cenu za neprebraný tovar. |
11. Dodávateľ je povinný k faktúre vždy priložiť kópiu objednávky objednávateľa ako povinnú prílohu faktúry. Dodávateľ je rovnako povinný k faktúre priložiť kópiu dodacieho listu ako jej povinnú prílohu, okrem prípadov, kedy je faktúra doručená zároveň s dodacím listom. |
12. Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj : |
- číslo kúpnej zmluvy (KZ),názvy jednotlivých položiek predmetu KZ, celkový počet kusov každej položky predmetu KZ,jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, DPH, sadzbu DPH, s DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, DPH, s DPH, celkovú cenu spolu za všetky položky predmetu KZ bez DPH, DPH, s DPH, dátum dodania tovaru. |
13. Požaduje sa v zmysle § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
14. Záručná doba na tovar je 24 mesiacov, pokiaľ na záručnom liste alebo obale tovaru nie je vyznačená dlhšia doba podľa záručných podmienok výrobcu. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru na základe potvrdeného dodacieho listu. Vzniknuté náklady spojené s oprávnenou reklamáciou objednávateľa znáša v plnom rozsahu dodávateľ (napr. doprava). |
15. Predávajúci sa zaväzuje poskytnúť kupujúcemu záručný servis na dodané zariadenia a príslušenstvo s nástupom na servisný výkon v mieste dodania najneskôr do 3 pracovných dní od nahlásenia poruchy/vady faxom, telefonicky, alebo elektronickou poštou na emailovú adresu. |
16. V prípade, ak vadu na zariadení nie je možné odstrániť do 7 pracovných dní odo dňa nástupu predávajúceho na servisný výkon, zaväzuje sa predávajúci poskytnúť kupujúcemu bezodkladne náhradný tovar po dobu trvania opravy, ktorý zodpovedá špecifikácii podľa tejto zmluvy, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. O odovzdaní a prevzatí náhradného tovaru bude spísaný protokol. |
17. V prípade, ak vadu tovaru nie je možné odstrániť najneskôr do 30 kalendárnych odo dňa nahlásenia vady, predávajúci sa zaväzuje dodať kupujúcemu nový tovar, zodpovedajúci špecifikácii podľa tejto zmluvy. O odovzdaní a prevzatí nového tovaru bude spísaný protokol. |
18. Predávajúci sa zaväzuje, že pri odstraňovaní akýchkoľvek vád tovaru, bude používať výhradne originálne a nepoužívané náhradné diely výrobcu rovnakého typu zariadenia aký je predmetom opravy. |
19. Požaduje sa, aby výsledná cena predmetu zákazky ponúknutá dodávateľom po ukončení elektronickej aukcie bola v súlade s aktuálne (t.j. v čase lehoty na predkladanie ponúk) obvyklou trhovou cenou predmetu zákazky. |
20. Požaduje sa, aby v prípade ak sa úspešným dodávateľom po elektronickej aukcii stane: |
a) dodávateľ, ktorý je alebo bol dodávateľom predmetu zákazky, a ak jeho konečná jednotková cena za MJ bez DPH je vyššia ako súčasne aktuálna alebo predtým platná jednotková cena za MJ bez DPH, za ktorú verejný obstarávateľ nakupuje alebo nakupoval od dodávateľa pred vyhlásením tejto súťaže, alebo |
b) dodávateľ, ktorý verejnému obstarávateľovi predložil aktuálnu cenovú ponuku pred vyhlásením tejto súťaže a jeho konečná jednotková cena za MJ bez DPH je vyššia ako cena, ktorú predložil v aktuálnej cenovej ponuke pred vyhlásením tejto súťaže, tak: |
objednávateľ vyzve dodávateľa na podanie vysvetlenia k uvedenému, a ak po prehodnotení písomného zdôvodnenia: |
- uzná navýšenie konečnej jednotkovej ceny za MJ bez DPH príslušnej položky predmetu zákazky, zašle objednávateľ dodávateľovi oznámenie, v ktorom potvrdí oprávnenie ním ponúknutej ceny; |
- neuzná navýšenie konečnej jednotkovej ceny za MJ bez DPH príslušnej položky predmetu zákazky a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
21. Objednávateľ a dodávateľ v zmysle § 187 odsek 8 zákona o VO uskutočňujú komunikáciu a výmenu informácií vo verejnom obstarávaní do 18.10.2018 písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, faxom, elektronicky podľa § 20 ods. 1 zákona o VO alebo ich kombináciou. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Ondavská 8, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika
10.07.2017 09:41 — 25.08.2017 09:43
27,00 ks
17 190,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
20.06.2017 09:45
23.06.2017 11:30
23.06.2017 11:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.06.2017 09:38 - Vstupná ponuka | 17 190,00 | € | Cena bez DPH |
21.06.2017 10:41 - Najvýhodnejšia ponuka | 17 150,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: