00166537
Fyzikálny ústav SAV, v. v. i.
Dúbravská cesta 9, Bratislava, 84511, SVK
36488925
Balsam, s.r.o.
Slovenská 5, Bardejov, 08501, SVK
Pracovná zdravotná služba
PZS, pracovná zdravotná služba
Služba
1. Pracovná zdravotná služba
|
|
---|---|
Funkcia |
Komplexné zabezpečovanie poskytovania činnosti pracovnej zdravotnej služby (ďalej len "PZS") v súlade so zákonom č.´124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon č. 124/2006"), v súlade so zákonom č. 355/2007 Z. z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon č. 355/2007") a vyhláškou Ministerstva zdravotníctva č. 208/2014 o podrobnostiach o rozsahu a náplni výkonu pracovnej zdravotnej služby. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet zamestnancov | osoba | 110 | 115 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Pracovná zdravotná služba: | počas trvania zmluvného vzťahu |
a) hodnotí faktory práce a pracovného prostredia a spôsob vykonávania práce z hľadiska ich možného vplyvu na zdravie zamestnancov, | |
b) zisťuje expozíciu zamestnancov faktorom práce a pracovného prostredia a ich možné kombinované účinky na zdravie, | |
c) hodnotí zdravotné riziká, ktoré ohrozujú zdravie zamestnancov pri práci, a podieľa sa na vypracovaní posudku o riziku pre zamestnávateľa, navrhuje zamestnávateľovi opatrenia na zníženie alebo odstránenie rizika, | |
d) vypracúva návrhy na zaradenie prác do kategórií z hľadiska zdravotných rizík, | |
e) podporuje prispôsobovanie práce a pracovných podmienok zamestnancom z hľadiska ochrany zdravia, | |
f) poskytuje primerané poradenstvo zamestnávateľovi a zamestnancom pri: | |
1. plánovaní a organizácii práce a odpočinku zamestnancov vrátane usporiadania pracovísk a pracovných miest a spôsobu výkonu práce z hľadiska ochrany zdravia, | |
2. ochrane zdravia pred nepriaznivým vplyvom faktorov práce a pracovného prostredia alebo technológií, ktoré sa používajú alebo plánujú používať, | |
3. ochrane a kladnom ovplyvňovaní zdravia, hygiene, fyziológii práce, psychológii práce a ergonómii, | |
g) zúčastňuje sa na: | |
1. vypracúvaní programov ochrany a podpory zdravia zamestnancov, na zlepšovaní pracovných podmienok a na vyhodnocovaní nových zariadení a technológií zo zdravotného hľadiska, | |
2. rozboroch pracovnej neschopnosti, chorôb z povolania a ochorení súvisiacich s prácou, | |
3. organizovaní systému prvej pomoci, ak ide o ohrozenie života alebo zdravia zamestnancov, | |
4. organizovaní vzdelávania vybraných zamestnancov na poskytovanie prvej pomoci alebo vzdeláva vybraných zamestnancov na poskytovanie prvej pomoci podľa osobitného predpisu, | |
h) spolupracuje pri poskytovaní informácií, vzdelávania a výchovy v oblasti ochrany a kladného ovplyvňovania zdravia, hygieny, fyziológie, psychológie práce a ergonómii, | |
i) upozorňuje zodpovedného zástupcu objednávateľa na povinnosti vyplývajúce z legislatívy v danej oblasti, | |
j) odporúča opatrenia na odstránenie zistených nedostatkov v oblasti PZS, | |
k) vypracuje potrebnú dokumentáciu a priebežne ju aktualizuje. | |
l) vypracuje návrhy potrebných interných riadiacich aktov, ktoré v prípade legislatívnych zmien a zmien nahlásených objednávateľom priebežne aktualizuje. | |
m) zabezpečuje výkon preventívnych lekárskych prehliadok vo vzťahu k práci na posudzovanie zdravotnej spôsobilosti na prácu | predpokladaný počet cca 30 |
Názov |
Požaduje sa predložiť v uzatvorenej obálke na adresu objednávateľa v lehote najneskôr do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy kópiu platného oprávnenia na výkon pracovnej zdravotnej služby vydaného Úradom verejného zdravotníctva Slovenskej republiky. |
Požaduje sa, aby Dodávateľ poskytoval službu najmä v súlade so zákonom 124/2006, zákonom 355/2007 a vyhláškou Ministerstva zdravotníctva SR č. 208/2014 o podrobnostiach o rozsahu a náplni výkonu pracovnej zdravotnej služby, o zložení tímu odborníkov, ktorí ju vykonávajú, a o požiadavkách na ich odbornú spôsobilosť, a v súlade ostatnými všeobecne záväznými predpismi vzťahujúcimi sa na plnenie predmetu zmluvy. |
Dodávateľ je povinný do 60 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy vykonať vstupnú previerku u objednávateľa (2 pracoviská) zameranú na zistenie skutkového stavu vo vzťahu k výkonu PZS a aktualizovať systém PZS Objednávateľa. |
Požaduje sa, aby dodávateľ bral na vedomie, že môže byť v prípade potreby, objednávateľom vyzvaný k vypracovaniu plánu, resp. posudku vyššie neuvedenému. |
Požaduje sa objednávateľovi písomne poskytovať informácie o skutočnostiach uvedených v § 4 zákona č. 208/2014 , a to do 14 pracovných dní od ich zistenia. |
Požaduje sa vykonávať záväzky vyplývajúce z tejto zmluvy prostredníctvom osôb, ktoré spĺňajú predpísané odborné predpoklady na ich výkon v súlade s platnými právnymi predpismi. |
Požaduje sa, aby dodávateľ vhodným spôsobom upozornil objednávateľa na škodu, ktorá môže vzniknúť nerešpektovaním navrhovaných opatrení, odporúčaní a usmernení dodávateľa v súvislosti s pokytovaním pracovnej zdravotnej služby. |
Požaduje sa zodpovedať za škodu, ktorá preukázateľne vznikla objednávateľovi v priamej súvislosti s nesprávnym postupom pri poskytovaní pracovnej zdravotnej služby. |
Plnenie sa poskytuje postupne. Za ucelenú časť plnenia sa považujú služby dodané v priebehu jedného štvrťroka. Dodávateľovi bude uhrádzaný každý štvrťrok pravidelný paušálny poplatok za poskytovanie služieb. |
Dodávateľ vystaví faktúru za každú dodanú ucelenú časť plnenia v súlade s platobnými podmienkami Všeobecných zmluvných podmienok najneskôr do 15. dňa nasledujúceho kalendárneho mesiaca po uplynutí štvrťroka. Povinnou prílohou faktúry je zmluvnými stranami potvrdený protokol o poskytnutí služby obsahujúci popis výkonov poskytnutých objednávateľovi v príslušnom štvrťroku. |
Objednávateľ sa zaväzuje odovzdať poskytovateľovi všetky informácie a údaje a doklady potrebné na plnenie úloh vyplývajúcich zo špecifikácie predmetu zmluvy. Objednávateľ umožní poskytovateľovi vstup do všetkých priestorov na pracoviskách v Bratislave a Piešťanoch. |
Objednávateľ oznámi dodávateľovi termín každej kontroly vykonávanej oprávnenými orgánmi v oblasti PZS najmenej 3 pracovné dni pred jej začatím. Dodávateľ je povinný zabezpečiť svoju účasť pri každej kontrole a pri prerokovaní zápisnice z kontroly. V prípade, že z objektívnych príčin nie je objednávateľ schopný dodržať opísanú lehotu na oznámenie, dodávateľ zabezpečí svoju účasť primerane okolnostiam. |
Požaduje sa vykonávať 1 x ročne audit spočívajúci v kontrole prevádzky objednávateľa zameranej na pracovné podmienky a faktory práce a pracovného prostredia. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia - pracovisko v Bratislave a Piešťanoch |
Dúbravská cesta 9, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika
01.07.2017 16:29 — 30.06.2018 00:00
1,00 súbor
3 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.06.2017 16:31
23.06.2017 10:00
23.06.2017 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.06.2017 08:49 - Vstupná ponuka | 3 000,00 | € | Cena s DPH |
23.06.2017 09:58 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 998,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: