34112146
KOMPOZITUM s.r.o.
Ilkovičova 3, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, 84104, SVK
34120297
MIKRON SLOVAKIA s.r.o.
Svetlá 8, Bratislava - Staré Mesto, 81102, SVK
Plnoautomatická brúska na plocho.
Brúska, elektrické pracovné náradie
Tovar, Služba
1. Plnoautomatická brúska na plocho.
|
|
---|---|
Funkcia |
Zariadenie pre strojárenský priemysel s vertikálnym aj priečnym pojazdom- guľočková skrutka, chladiaci systém s papierovou filtráciou a príslušenstvo. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Plnoautomatická brúska na plocho s príslušenstvom | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
PLNOAUTOMATICKÁ BRÚSKA NA PLOCHO ZÁKLAD STROJA: | |
Dĺžky brúsenia: | Dĺžka cez hydrauliku Min. 600 mm |
Dĺžky brúsenia: | Dĺžka cez manuálny pohyb Min. 700 mm |
Dĺžky brúsenia: | Priečny pojazd v automatickom móde Min. 300 |
Dĺžky brúsenia: | Výška od osi vretena Min. 580 mm |
Možnosť upnutia elektromagnetu | Min. 300x600 mm |
Systém mazania stroja | Automaticky |
Vertikálny aj priečny pojazd | Guľočková skrutka |
Prachový separátor s chladiacim agregátom | Počet Min. 1 ks |
Chladiaci systém s papierovou filtráciou | Počet Min. 1 ks |
Regulátor a demagnetizér elektromagnetu | Počet Min. 1 ks |
PRÍSLUŠENSTVO K BRÚSKE: | |
Orovnávanie brúsneho kotúča | Automatické |
Kompenzácia orovnávania brúsneho kotúča | Automatická |
Vyvažovacia sada pre brúsne kotúče | Počet Min. 1 sada |
Príruba pre brúsny kotúč | Počet Min. 3 ks |
Diamantový orovnávač | Počet Min. 1 ks |
Prípravok na montáž a demontáž brúsneho kotúča | Počet Min. 1 ks |
Paralelný automatický orovnávač | Počet min. 1 ks |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Požaduje sa dvojročný servis. |
Požaduje sa montáž s uvedením do prevádzky a základným zaškolením prevádzky zariadenia. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. S aktualizovaným rozpočtom je dodávateľ povinný predložiť špecifikáciu tovaru, vrátane výrobcu, obchodného názvu a typu a dokumentáciu preukazujúcu splnenie všetkých požadovaných parametrov. |
Ak daná špecifikácie nie je v súlade s požiadavkami objednávateľa, dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní predložiť špecifikáciu, ktorá bude požiadavky spĺňať. Ak ani táto špecifikácia nebude zodpovedať zadanej špecifikácii, alebo nebudú čo i len čiastočne predložené dokumenty, z ktorých vyplýva splnenie všetkých požadovaných parametrov, objednávateľ má právo tovar neodobrať a od zmluvy odstúpiť. |
Súčasťou aktualizovaného rozpočtu a faktúry bude číslo súvisiaceho projektu v rámci ITMS, s ktorým objednávateľ oboznámi dodávateľa po uzavretí zmluvy. |
Pre všetky prípadné požiadavky zadávateľa, ktoré sa vzťahujú na predmet zákazky a ktoré sa viažu na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu platí, že boli uvedené za účelom dostatočne presného a zrozumiteľného opisu predmetu zákazky a v ponuke môžu byť predložené tieto alebo ekvivalentné. |
V prípade konkrétnych technických a výrobných označení materiálov a zariadení takto špecifikovaných v týchto súťažných podkladoch výlučne z dôvodu jednoznačného vyjadrenia požiadaviek a funkčných súvislostí, zadávateľ pripúšťa ekvivalentné riešenie. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy . |
Poistená doprava zariadenia do miesta plnenia. |
Návod na obsluhu a programovanie v slovenskom alebo českom jazyku. |
Predávajúci sa zaväzuje dodať kupujúcemu technické zariadenie v plnom rozsahu, riadne, včas, v súlade s podmienkami tejto zmluvy a postupovať pri tom s patričnou odbornou starostlivosťou. |
Predávajúci sa zaväzuje po zaplatení kúpnej ceny previesť na kupujúceho všetky vlastnícke práva k technickému zariadeniu. |
Predávajúci potvrdzuje, že sa v plnom rozsahu zoznámil s rozsahom predmetu plnenia zmluvy, že sú mu známe technické podmienky na dodanie technického zariadenia a že disponuje dostatočnými kapacitami a potrebnými odbornými znalosťami na kvalitnú a bezproblémovú realizáciu zmluvy. |
Kupujúci sa zaväzuje za podmienok stanovených v tejto zmluve prevziať riadne a včas dodané technické zariadenie a zaplatiť predávajúcemu kúpnu cenu. |
Predávajúci je povinný písomne oznámiť štatutárnemu zástupcovi kupujúceho, že je pripravený Zrealizovať dodávku technického zariadenia, a to najmenej 15 (slovom pätnásť) pracovných dní vopred. |
Kupujúci je povinný pri dodržaní podmienok stanovených v tejto zmluve poskytnúť predávajúcemu primeranú súčinnosť pri odovzdaní a prevzatí technického zariadenia. |
Podkladom pre zaplatenie kúpnej ceny bude faktúra vystavená predávajúcim. Vyhotovuje sa len jedna faktúra na celý predmet zmluvy, po sfunkčnení inštalovaného zariadenia a zaškolení obsluhy. Faktúra bude vyhotovená na základe skutočne vykonaných a kupujúcim odsúhlasených preberacích protokolov. |
Preddavky (zálohy) kupujúci neposkytuje. |
Každá faktúra, ktorú predloží predávajúci kupujúcemu musí byť predložená v troch originálnych rovnopisoch a musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle príslušných platných právnych predpisov SR. |
Neoddeliteľnými prílohami faktúry bude kupujúcim a predávajúcim potvrdený Protokol o odovzdaní a prevzatí technického zariadenia ako Príloha k faktúre. |
V prípade, že faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti uvedené v tejto zmluve, kupujúci je oprávnený vrátiť ju predávajúcemu na prepracovanie. V takom prípade sa preruší plynutie splatnosti a nová lehota splatnosti začne plynúť doručením opravenej faktúry kupujúcemu. |
Kupujúci je povinný zaplatiť fakturovanú čiastku v dohodnutej lehote splatnosti 30 (tridsať) kalendárnych dní. |
V prípade, že je kupujúci v omeškaní so splatením faktúry, je predávajúci oprávnený účtovať úrok z omeškania vo výške 0,05 % (slovom päť stotín percenta) z akumulovanej dlžnej čiastky za každý kalendárny deň omeškania. |
Predávajúci sa zaväzuje pri realizácii predmetu zmluvy dodržiavať všetky technické normy, bezpečnostné a právne predpisy platné na území SR a vzťahujúce sa na plnenie tejto zmluvy. Pokiaľ ich porušením vznikne kupujúcemu škoda, predávajúci je povinný uvedenú škodu uhradiť, vrátane úhrady nákladov spojených so zosúladením stavu s príslušnou normou, resp. predpisom. |
Predávajúci sa zaväzuje garantovať kvalitu dodávky technického zariadenia vlastnými pracovníkmi ako aj subdodávateľmi tým, že pri dodávke budú používať technológie, schválené pre územie SR, najmä výrobky podliehajúce na území SR certifikácii výrobkov, pričom pri odovzdávaní technického zariadenia predloží a odovzdá kupujúcemu všetky prehlásenia o zhode. |
Predmet zmluvy musí byť po ukončení dodávky technického zariadenia kompletný, musí byť bez závad a musí spĺňať všetky funkčné a platnými normami predpísane vlastnosti. |
Predávajúci je povinný pripraviť a pri preberacom konaní kupujúcemu predložiť a odovzdať všetky platné atesty, platné prehlásenia o zhode, platné certifikáty, záručné listy a návody k obsluhe a iné doklady alebo podklady, ktoré sa všeobecne vyžadujú a súvisia s dodaním technického zariadenia. Bez týchto dokladov sa bude mať za to, že predmet zmluvy je nedokončený a nespôsobilý k odovzdaniu a to až do doby splnenia uvedenej podmienky. |
Všetky uvedené dokumenty sa predkladajú ako originály, v prípade, ak je originál v inom ako slovenskom alebo českom jazyku, spolu s originálom sa predkladá aj jeho úradne overený preklad do slovenského jazyka. |
Predávajúci a kupujúci sa dohodli, že pod závadou budú rozumieť odchýlku v kvantite a v kvalite, v rozsahu a v parametroch technického zariadenia stanovených v tejto zmluve všeobecne záväznými technickými normami (STN). |
O priebehu odovzdania a prevzatia technického zariadenia je predávajúci povinný vypracovať preberací protokol, v ktorom bude okrem iného uvedený súpis všetkých zistených závad s uvedením dohodnutého termínu ich odstránenia. Preberací protokol podpíše kompetentný zástupca predávajúceho a kupujúceho. |
Pokiaľ kupujúci odmietne technické zariadenia prevziať, je povinný uviesť v preberacom protokole svoje dôvody. |
Predmet zmluvy bude považovaný za ukončený až po dodaní všetkých technických zariadení a po odstránení všetkých závad uvedených v preberacom protokole. |
Kupujúci nemá povinnosť technické zariadenie prevziať až do doby, pokiaľ predávajúci neodstráni všetky zistené závady. |
V prípade rozporov medzi kupujúcim a predávajúcim ohľadne zistených závad, je predávajúci povinný bezodkladne zabezpečiť odborné vyjadrenie tretej osoby – nezávislého autorizovaného odborníka. |
Ak kupujúci do piatich pracovných dní od jeho predloženia písomne vyjadrí súhlas s jeho odborným vyjadrením, bude to znamenať, že predmetná závada bola odstránená. V prípade jeho nesúhlasu, je povinný zabezpečiť odborné vyjadrenie ďalšieho nezávislého autorizovaného odborníka. |
Ak nedôjde k zhode medzi odbornými vyjadreniami vybraných znalcov, je kupujúci oprávnený obrátiť sa na rozhodcovský súd v súlade so zákonom č. 244/2002 Z. z. o rozhodcovskom konaní s výnimkou sporov vyňatých z pôsobnosti tohto zákona. |
V prípade, že predávajúci nedodá technické zariadenie, ktoré sú predmetom tejto zmluvy riadne a včas a neodovzdá ich v stanovenom termíne, zaväzuje sa zaplatiť kupujúcemu zmluvnú pokutu v čiastke 0,5 % (slovom pol percenta) z ceny technického zariadenia za každý začatý kalendárny deň omeškania. Týmto nie je dotknutá náhrada škody podľa § 373 a nasl. Obchodného zákonníka, ktorá vznikne v dôsledku omeškania predávajúceho s dodaním predmetu zmluvy. |
V prípade omeškania s odstraňovaním závad zistených pri protokolárnom odovzdaní a prevzatí predmetu zmluvy sa predávajúci zaväzuje zaplatiť kupujúcemu zmluvnú pokutu v čiastke 1,0 % (slovom jedno percento) z ceny technického zariadenia za každý začatý kalendárny deň omeškania. |
Zmluvná pokuta je splatná dňom uvedeným na faktúre ako deň splatnosti. |
Vznikom povinnosti zaplatiť zmluvnú pokutu nezaniká povinnosť zaistená zmluvnou pokutou a ani nie je dotknutý nárok kupujúceho na náhradu škody v plnej výške. Zmluvné pokuty sa do výšky škody nezapočítavajú. |
Predávajúci zodpovedá za to, že predmet zmluvy bude mať vlastnosti dohodnuté v tejto zmluve. |
Poskytnutou zárukou predávajúci ručí, že predmet zmluvy bude mať po celý čas trvania záručnej doby vlastnosti stanovené touto zmluvou a zároveň sa zaväzuje, že po celý čas trvania záručnej doby bude technické zariadenie plne funkčné a spôsobilé na riadne využívanie. |
Poskytnutá záruka na technické zariadenie je 24 mesiacov (slovom dvadsaťštyri mesiacov) odo dňa ich protokolárneho odovzdania a prevzatia. |
Predávajúci po dobu trvania záručnej doby uvedenej v predchádzajúcom odseku zodpovedá za všetky závady, ktoré sa pri užívaní technického zariadenia vyskytnú alebo ktoré zistí kupujúci a ktoré bude reklamovať. |
Predávajúci preberá záruku podľa všeobecne platných podmienok v SR a v Európskej únii. |
Kupujúci je povinný závady po ich zistení bez zbytočného odkladu písomne reklamovať, pričom uvedie o akú závadu sa jedná. |
Predávajúci je povinný najneskôr do 24 hodín (slovom dvadsaťštyri hodín) po doručení reklamácie písomne doručiť kupujúcemu oznámenie o prijatí reklamácie, o jej uznaní a o lehote odstránenia závady. |
Reklamáciu je možné uplatniť najneskôr do posledného dňa záručnej doby, pričom aj reklamácia preukázateľne odoslaná kupujúcim v posledný deň záručnej doby sa považuje za uplatnenú v záručnej dobe. |
Reklamáciu je možné uplatniť najneskôr do posledného dňa záručnej doby, pričom aj reklamácia preukázateľne odoslaná kupujúcim v posledný deň záručnej doby sa považuje za uplatnenú v záručnej dobe. |
Predávajúci sa zaväzuje prijať reklamáciu na jeho adrese uvedenej v úvode tejto zmluvy, alebo v prípade zmeny adresy predávajúceho na novej adrese. Každú zmenu adresy sa predávajúci zaväzuje bezodkladne oznámiť kupujúcemu. |
Predávajúci sa zaväzuje vybaviť reklamáciu do 24 hodín, v zložitých prípadoch do 3 (slovom troch) pracovných dní. |
V prípade, že predávajúci v lehote do 3 pracovných dní (slovom troch) nedoručí kupujúcemu rozhodnutie o vybavení reklamácie, má sa za to, že reklamáciu v plnom rozsahu uznal. |
Predávajúci je povinný reklamovanú závadu v dohodnutom termíne odstrániť. V prípade, že sa jedná o závadu, ktorá bude kupujúcemu brániť v prevádzke daného technického zariadenia, alebo bude mať povahu havárie, je predávajúci povinný začať s jej odstraňovaním do 24 hodín (slovom dvadsaťštyri hodín) od nahlásenia reklamácie kupujúcim. |
Kupujúci v prípade uznania reklamácie oznámi lehotu, v rámci ktorej má byť reklamovaná závada diela odstránená a predávajúci reklamovanú závadu v tejto lehote neodstráni, má kupujúci právo dať reklamovanú závadu odstrániť tretej osobe, pričom predávajúci sa zaväzuje zaplatiť všetky náklady, ktoré vznikli kupujúcemu v súvislosti s jej odstránením. |
Kupujúci v prípade uznania reklamácie oznámi lehotu, v rámci ktorej má byť reklamovaná závada diela odstránená a predávajúci reklamovanú závadu v tejto lehote neodstráni, má kupujúci právo dať reklamovanú závadu odstrániť tretej osobe, pričom predávajúci sa zaväzuje zaplatiť všetky náklady, ktoré vznikli kupujúcemu v súvislosti s jej odstránením. |
Prípadné spory, ktoré vzniknú v súvislosti s plnením tejto zmluvy, sa budú zmluvné strany snažiť riešiť predovšetkým formou dohody. V prípade, že k dohode nedôjde, spory budú riešené podľa právnych predpisov platných a účinných na území Slovenskej republiky na príslušnom súde Slovenskej republiky. |
Zmluvné strany berú na vedomie a rešpektujú, že Zákazka financovaná z fondov EÚ, ohľadom ktorej sa uzatvára Zmluva jedným z Kontraktačných postupov Trhoviska, bude predmetom kontroly verejného obstarávania realizovaného cez elektronické trhovisko zo strany príslušného oprávneného orgánu. Osobitné ustanovenia o zákazkách financovaných z fondov EÚ sú uvedené v Čl.XV. VZP. Osobitne sa predmetná záležitosť týka povinnosti dodávateľa strpieť výkon kontroly a auditu. |
Ak výsledok predmetnej kontroly nebude kladný, alebo oprávnené orgány odhalia akúkoľvek nezrovnalosť, alebo k schváleniu nedôjde najneskôr do 3 mesiacov od nadobudnutia platnosti Zmluvy, je ktorákoľvek zo zmluvných strán oprávnená od Zmluvy odstúpiť. Schválenie Zákazky v rámci kontroly oprávneným orgánom je zároveň podmienkou nadobudnutia účinnosti Zmluvy. |
Zmluvné strany berú na vedomie a rešpektujú povinnosť súvisiacu s uzatvorením zmluvy a zapísaním dodávateľa do registra partnerov verejného sektora v súlade s čl.IV VZP, ak to v čase uzatvárania zmluvy bude platná legislatíva vyžadovať |
Zmluvné strany berú na vedomie a rešpektujú povinnosti dodávateľa súvisiace s prípadnou zmenou subdodávateľa v súlade s čl.VI. VZP. Dodávateľ je povinný najneskôr v deň nadobudnutia účinnosti zmluvy uviesť údaje o všetkých známych subdodávateľoch, údaje o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, adresa pobytu, dátum narodenia. |
Strany sa dohodli, že každá zo zmluvných strán môže od tejto zmluvy odstúpiť v prípade, že druhá strana podstatným spôsobom poruší zmluvnú povinnosť vyplývajúcu z tejto zmluvy. |
Pod podstatným porušením sa rozumie predovšetkým: nesplnenie dohodnutých priebežných termínov a konečného termínu dodania technického zariadenia stanovených v tejto zmluve, nedodržanie cenových a platobných podmienok stanovených v tejto zmluve, nedodržanie technických parametrov a podmienok dodania technického zariadenia stanovených v v týchto osobitných podmienkach. |
Tiež nesplnenie akejkoľvek uvedenej podmienky alebo zistenie akéhokoľvek porušenia zákona o verejnom obstarávaní výsledkom ktorého bola táto zmluva sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy s právom objednávateľa od zmluvy odstúpiť. |
Dopravná 3A, Topoľčany, Topoľčany, Nitriansky, Slovenská republika
02.10.2017 08:00 — 30.03.2018 15:00
1,00 ks
44 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
01.08.2017 11:07
15.08.2017 12:00
15.08.2017 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
08.08.2017 11:56 - Vstupná ponuka | 44 000,00 | € | Cena bez DPH |
15.08.2017 08:26 - Najvýhodnejšia ponuka | 43 900,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: