35937874
Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.
Panónska cesta 2, Bratislava, 85104, SVK
46946411
skRASTer s.r.o.
47, Vyšný Orlík, 09011, SVK
Zabezpečenie produkcie tlače na samolepiacu fóliu a služby s tým súvisiace.
potlač, výlep, tlač,
Služba, Tovar
1. Zabezpečenie produkcie tlače na samolepiacu fóliu a služby s tým súvisiace.
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie predmetu zákazky pre výstavy, podujatia, označenie budov objednávateľa v roku 2017, realizácia podľa potreby na základe realizačnej objednávky. |
• potlač na externú plachtu • zabezpečenie tlače na matnú samolepiacu fóliu • výlep potlačených samolepiacich fólií • odstránenie výlepu po skončení akcie • označenie pracoviska objednávateľa |
o výroba loga zo styroduru, o výroba reklamného nesvetelného pútača z PVC o zabezpečenie tlače na matnú samolepiacu fóliu, o zabezpečenie tlače na pieskovú samolepiacu fóliu, o zabezpečenie tlače na plátno canvas, o montáž, výlep |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Potlač na exteriérovú plachtu | m2 | 60,00 | ||
tlač na matnú fóliu 4+0 | m2 | 70,00 | ||
tlač na matnú fóliu 1+0 | m2 | 5,00 | ||
výlep fólie | m2 | 75,00 | ||
odstránenie výlepu | m2 | 75,00 | ||
ploter na navigačnú tabuľu, 120x4 cm; výlep, devýlep, čistenie riadku na navigačnej tabuli, tlač 1+0 | riadok | 80 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Pracovisko objednávateľa č. 1 | Počet /rozsah |
výroba farebné PVC tabuľka s potlačou označenie pracoviska - interiér, š 660mm x v 300mm | 6 |
Závesný systém na tabuľky - kovový | 6 |
Montáž závesného systému zo stropu | 6 |
Vstupné dvere - piesková fólia s bielou potlačou loga, š 2500 x v 600 mm | 1 |
Potlač samolepky - otváracie hodiny - zrkadlová tlač , A4 | 1 |
Piesková fólia s vyrezaným nápisom (1 slovo - 9 písmen) , š 820 x v 1100 | 1 |
Informácie - piesková fólia s vyrezaným nápisom (1 slovo - 10 písmen) , š 820 x v 1100 mm | 1 |
Nápis (2 slová - 19 písmen)- farbené PVC, š 1200 x v 180mm | 1 |
Bezpečnostný pás na vstup - piesková fólia , ploter , š 1020 x v 450mm | 1 |
Piktogram "mobil" - vyrezanie z pieskovej fólia , š 160 x v 140 mm | 1 |
Piktogram "poradové číslo" - vyrezanie z pieskovej fólie , š 165 x v 140 mm | 1 |
Obraz - tlač na canvas plátno, čistý rozmer š 1500x v 500mm, rámovanie - drevený skrytý rám | 2 |
Obraz - tlač na canvas plátno, čistý rozmer š 2000 x v 500mm, rámovanie - drevený skrytý rám | 1 |
Nesvetelný reklamný pútač , hrúbka v rozmedzí 50 až 100 mm š 700 x v 800mm; obojstranný, hliníkový rám s kotvením do stany, farebné PVC s potlačou | 1 |
Výroba - logo na fasádu - farbený styrodur, hrúbka 40mm , š 5800 x v 610mm | 1 |
Montáž loga na fasádu, vyžaduje plošinu/lešenie s prácami vo výške nad 2,5 m | 1 |
Výlep fólii (m2) | 3,8 |
Montáž reklamného pútaču | 1 |
Montáž nápisu (2 slová - 19 písmen) | 1 |
Pracovisko objednávateľa č. 2 | Počet /rozsah |
Výroba - logo na fasádu - farbený styrodur, hrúbka 40 mm, š 5300 x v 1500mm | 1 |
Inštalácia na fasádu vyžaduje plošinu/lešenie s prácami vo výške nad 2,5 m | 1 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Dodávateľ sa zaväzuje, že činnosti bude vykonávať pri dodržaní technologických postupov, ako aj platných STN, právnych, prevádzkových a bezpečnostných predpisov. |
Dodávateľ vykoná predmet zákazky vo vlastnom mene, na vlastné náklady, na vlastné nebezpečenstvo a v dohodnutom čase. |
Ak pri vykonaní predmetu zákazky dôjde k zakrytiu dovtedy vykonaných činností alebo častí činnosti, je dodávateľ povinný vyzvať objednávateľa na kontrolu predmetu zákazky písomne dva pracovné dni vopred. Ak dodávateľ nesplní uvedenú povinnosť, je povinný umožniť objednávateľovi vykonanie dodatočnej kontroly a znášať náklady s tým spojené. |
Ak dodávateľ na mieste, kde má vykonať činnosti, zistí skryté prekážky, ktoré mu bránia zhotoviť predmet zákazky riadne a včas, je povinný takéto prekážky ihneď oznámiť objednávateľovi. |
Dodávateľ nezodpovedá za vady, ktoré boli priamo spôsobené použitím podkladov alebo vecí, prevzatých od objednávateľa a dodávateľ ani pri vynaložení všetkej odbornej starostlivosti nemohol zistiť ich nevhodnosť, alebo na ne písomne upozornil objednávateľa, a ten na ich použití písomne trval. |
Dodávateľ berie na vedomie, že realizácia činnosti bude prebiehať počas prevádzky objednávateľa. Dodávateľ je povinný počas realizácie činnosti usporiadať svoje zariadenia, materiál a odpad v priestoroch tak, aby nebola rušená prevádzka objednávateľa v budove. |
Dodávateľ zodpovedá za bezpečnosť a ochranu zdravia osôb v priestoroch realizácie činnosti, za dodržiavanie všeobecne záväzných právnych predpisov a STN, ochrany životného prostredia ako aj interných predpisov objednávateľa, s ktorými ho objednávateľ oboznámi. Pokiaľ porušením povinnosti dodávateľa vznikne škoda v priestoroch objednávateľa, dodávateľ je povinný takto vzniknutú škodu nahradiť v celom rozsahu. Dodávateľ bude objednávateľom oboznámený s vnútorným prevádzkovým režimom budovy a internými predpismi objednávateľa. |
Objednávateľ sa zaväzuje, že pripraví priestory pre vykonávanie činnosti tak, aby dodávateľ mohol začať vykonávať činnosti v týchto priestoroch. |
Objednávateľ sa zaväzuje po celú dobu, po ktorú má dodávateľ vykonávať činnosti podľa tejto zmluvy, zabezpečiť: a) riadny prístup pre vykonávanie činnosti zamestnancom dodávateľa, pričom dodávateľ predloží objednávateľovi menný zoznam oprávnených zamestnancov 5 dni po uzatvorení Rámcovej dohody, b) priestory, v ktorých má dodávateľ vykonávať činnosti, na skladovanie materiálu a vecí pre zamestnancov dodávateľa, pričom objednávateľ nezodpovedá za prípadné škody, vzniknuté na materiáli a veciach dodávateľa, pokiaľ nebudú preukázateľne spôsobené zamestnancami objednávateľa. |
Objednávateľ je oprávnený kontrolovať vykonávanie činnosti. Ak objednávateľ zistí, že dodávateľ vykonáva činnosti v rozpore s rámcovou dohodou , je objednávateľ oprávnený dožadovať sa toho, aby dodávateľ upustil od vykonávania činnosti v rozpore so zmluvou a odstránil vady vzniknuté vadným vykonávaním činnosti a činnosti vykonal riadnym spôsobom. |
Dodávateľ splní svoju povinnosť vykonať činnosti ich riadnou realizáciou v dohodnutom čase plnenia a protokolárnym odovzdaním predmetu zmluvy objednávateľovi v dohodnutej lehote. |
Dokladom o prevzatí predmetu zmluvy objednávateľom bude potvrdený preberací protokol o prevzatí predmetu zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje písomne oznámiť objednávateľovi pripravenosť predmetu zmluvy na odovzdanie najmenej 24 hodín vopred. |
Písomný preberací protokol diela musí obsahovať najmä: a) vyhlásenie zmluvných strán o tom, či predmet zmluvy bol vykonaný v súlade s touto zmluvou, c) zhodnotenie akosti vykonaného diela a súpis zistených vád a prípadných nedorobkov, d) dohodu o opatreniach (vrátane lehôt) na odstránenie zistených vád a nedorobkov, e) dátum odovzdania a prevzatia diela, f) podpisy zástupcov zmluvných strán |
Nebezpečenstvo škody na predmete zmluvy ako aj na veciach a materiáloch, potrebných na realizácii predmetu zmluvy, znáša dodávateľ až do času protokolárneho odovzdania a prevzatia. |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšiu cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, |
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takého plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšiu cenou. |
Termín dodávky 21 dní od vystavenia objednávky. Fakturácia bude priebežná na základe dodacích listov jednotlivých činnosti. Faktúry budú vystavené so splatnosťou 30 dní od ich doručenia obstarávateľovi. |
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní odo dňa uzavretia rámcovej dohody. |
Jednotlivé plnenia budú zmluvné strany realizovať na základe samostatných objednávok vystavených objednávateľom. Objednávka bude vystavená v závislosti od podmienok, potrieb a strategických rozhodnutí objednávateľa. Objednávateľ nie je povinný vyčerpať celý predmet zmluvy. |
Objednávateľ má právo na náhradu škody, preukázateľne vzniknutej nesplnením vlastnej daňovej povinnosti poskytovateľa, platiteľa DPH, v zmysle § 78 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Objednávateľ má zároveň právo uplatniť u poskytovateľa trovy konania, ktoré mu vzniknú v konaní s príslušným daňovým úradom podľa § 69b zákona č. 222/2004 Z. z. a z podania dodatočného daňového priznania k dani z pridanej hodnoty a dodatočného kontrolného výkazu k dani z pridanej hodnoty |
Objednávateľ je oprávnený jednostranne započítať svoje pohľadávky voči poskytovateľovi, ktoré mu vznikli z dôvodu uplatnenia ručenia za daň voči objednávateľovi v zmysle § 69b zákona č. 222/2004 Z. z., vrátane trov konania, ktoré mu vznikli v konaní s príslušným daňovým úradom a pohľadávky vzniknuté z dôvodu dlžného poistného na zdravotné poistenie. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy aj v prípadoch - ak zistí, že poskytovateľ je zverejnený v zozname osôb, u ktorých nastali dôvody zrušenia registrácie dane z pridanej hodnoty podľa § 81 ods. 4 písm. b) druhého bodu zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, ktorý v zmysle tohto zákona zverejňuje Finančné riaditeľstvo SR na portáli Finančnej správy SR - ak sa dodávateľ stane dlžníkom poistného na zdravotné poistenie voči objednávateľovi |
Slovenská republika
7
1,00 súbor podľa Technickej špecifikácie
10 800,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.06.2017 13:22
22.06.2017 14:00
22.06.2017 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.06.2017 15:39 - Vstupná ponuka | 10 704,00 | € | Cena s DPH |
22.06.2017 13:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 800,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: