00633453
Domov sociálnych služieb
Pionierska 850/13, Detva, 96212, SVK
44137761
EUROGASTROP s.r.o.
Čergovská 10, Prešov, 08001, SVK
Teleskopická priebežná umývačka riadu s odpadovým čerpadlom
Teleskopická umývačka riadu priebežná s odpadovým čerpadlom
Tovar, Služba
1. Teleskopická priebežná umývačka riadu s odpadovým čerpadlom
|
|
---|---|
Funkcia |
Zariadenie na umývanie riadu v zariadení sociálnych službách |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nová, nepoužitá teleskopická umývačka riadu s odpadovým čerpadlom I 100EP | ks | 1 | ||
Vonkajší rozmer umývačky -šírka | mm | 640 | ||
Vonkajší rozmer umývačky- výška | mm | 1540 | ||
Vonkajší rozmer umývačky - hĺbka | mm | 740 | ||
Celkový príkon | kW | 8,5 | ||
Napájacie napätie | V | 400 | ||
Cyklus | minúta | 60, 120, 180 | ||
Rozmer koša (šxh) | mm | 500X500 | ||
Maximálna vstupná výška | mm | 410 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Nová, nepoužitá teleskopická priebežná umývačka riadu s odpadovým čerpadlom I 100EP | áno |
Prevedenie | jednoplášťová |
Spotreba vody | 2,7 litra/ 1 cyklus |
Bojler | tlakový |
Horné a dolné rotačné umývacie a oplachovacie ramená | áno |
Elektronické ovládanie | áno |
Samočistiaci program | áno |
Odpadové čerpadlo | áno |
počítadlo umývacích cyklov | áno |
autodiagnostický systém detekcie závad | áno |
Termostop pre garantovanú teplotu oplachu podľa HACCP | áno |
Účinný filtračný systém | áno |
Základné príslušenstvo | kôš na sklo, kôš na taniere, kontajner na príbory, dávkovač umývacieho prostriedku, dávkovač oplachového prostriedku, RM umývací prostriedok 12 kg, RM oplachový prostriedok 10 kg |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia, montáže a zaškolenia minimálne 2 zamestnancov na mieste plnenia Domov sociálnych služieb, Pionierska 850/13, Stredisko PIEŠŤ, Piešť II. č. 128, 962 12 DETVA - kuchyňa v pracovných dňoch v čase od 7.00 hod do 14.00 hod, prípadne dohodou. |
Dodávateľ do 48 hodín po nadobudnutí účinnosti zmluvy predloží kupujúcemu dokument s technickou špecifikáciou ponúkaného výrobku, ktorý bude predmetom dodávky vrátane presných podmienok na elektrické zapojenie vrátane hodnôt istenia, vypínača. V dokumente musia byť explicitne uvedené všetky požadované technické vlastnosti a ich plnenie. Ponúkaný výrobok musí spĺňať všetky požadované technické vlastnosti. Za nedodržanie technickej špecifikácie objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy a vystaviť uchádzačovi negatívne referencie. |
Dodávateľ do 48 hodín po nadobudnutí účinnosti zmluvy predloží kupujúcemu aj originálny prospekt ponúkaného výrobku priamo od výrobcu ponúkaného výrobku, z ktorého bude možné kupujúcim overiť všetky požadované technické vlastnosti a ich plnenie. Za nedodržanie špecifikácie je právo objednávateľa odstúpiť od zmluvy a vystaviť uchádzačovi negatívnu referenciu v systéme EKS, ktorú zašle aj na ÚVO. |
Dodávateľ do 48 hodín po nadobudnutí účinnosti zmluvy predloží kupujúcemu doklad o odbornej spôsobilosti osoby na daný výrobok, ktorá bude v mene dodávateľa vykonávať bezplatný servis ponúkaného výrobku počas záručnej doby. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že do troch pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predloží objednávateľovi zoznam zodpovedných osôb za plnenie zmluvy, a to v rozsahu: meno, priezvisko, funkcia, e-mail, telefónne čislo. |
Termín dodania a inštalácie umývačky riadu - najneskôr do 21 dní od účinnosti zmluvy. |
Termín dodania tovaru oznámi predávajúci kupujúcemu najmenej 2 dni vopred na jeho e-mailovú adresu aj telefonicky. |
Súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu v EUR bez DPH aj s DPH, sadzbu DPH. |
Objednávateľ požaduje dodať NOVÝ, NEPOUŽITÝ PREDMET ZÁKAZKY. Nový pre tento účel znamená vyrobený v r. 2017. Dodávateľ je povinný najneskôr 3 dni pred dodaním doručiť kupujúcemu doklad od výrobcu zariadenia, z ktorého bude zrejmý dátum výroby zariadenia v roku 2017. |
V prípade, ak bude zistené, že tovar nezodpovedá zadanej technickej špecifikácii predmetu zákazky, objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neprebrať. |
Dodávateľ je povinný odovzdať tovar na mieste plnenia len poverenej osobe objednávateľa, ktorá vykoná obhliadku tovaru a podpíše protokol o prevzatí tovaru. |
Objednávateľ požaduje spísanie a odovzdanie odovzdávajúceho a preberacieho protokolu, ktorým objednávateľ potvrdí prevzatie kompletnej zákazky vrátane dokumentácie - odovzdanie vyhlásenia o zhode a certifikátu, návod na obsluhu a údržbu, písomné potvrdenia o zaškolení personálu a údržby, montážne a revízne správy a iné. |
Dodávateľ je povinný odovzdať doklady a dokumentáciu k predmetu zákazky v slovenskom alebo českom jazyku. |
Odborné zaškolenie a zaučenie personálu na obsluhu zariadenia odborne spôsobilou osobou s písomným potvrdením o zaškolení. |
Vystavenie a odovzdávanie montážnych a revíznych správ k termínu montáže umývačky riadu. |
Dodávateľ vystaví faktúru dňom splnenia dodávky. Podkladom na vystavenie faktúry bude povinne potvrdený dodací list a preberací protokol potvrdený oboma zmluvnými stranami. Faktúra musí obsahovať označenie, že ide o faktúru, všetky náležitosti podľa článku XI všeobecných zmluvných podmienok trhoviska, IČO, bankové spojenie oboch zmluvných strán. |
Splatnosť faktúry musí byť minimálne 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
Požadujeme zásah pre záručný a pozáručný servis do 24 hodín od nahlásenia poruchy telefonicky alebo e-mailom. |
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný prevziať zariadenie v sídle objednávateľa na vlastné náklady a po oprave zariadenie doručiť do sídla objednávateľa na vlastné náklady. |
Kúpna cena je stanovená ako úplná a pevná, zahŕňa kúpnu cenu tovaru, montáž zariadenia, dopravu na miesto určenia, vyskúšanie a zaškolenie personálu. |
Ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ alebo jeho subdodávateľ, za splnenia podmienok uvedených v zákone číslo 315/2016 Z.z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "ZRPVS"), zapísaných v registri partnerov verejného sektora, konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra avšak najneskôr do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy, ostatné podmienky pre účinnosť zmluvy podľa týchto VZP tým nie sú dotknuté. |
Objednávateľ požaduje poskytnutie bezplatného záručného servisu vrátane potrebných náhradných dielov, dopravy minimálne počas 24 mesiacov odo dňa podpísania preberacieho protokolu. |
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto zmluvy riadne oboznámil s technickou špecifikáciou predmetu zákazky a osobitnými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky. |
Pionierska 850/13, Detva, Detva, Banskobystrický, Slovenská republika
01.07.2017 09:43 — 31.07.2017 09:43
1,00 ks
2 610,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.06.2017 09:48
23.06.2017 09:44
23.06.2017 09:59
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.06.2017 10:02 - Vstupná ponuka | 2 610,00 | € | Cena s DPH |
22.06.2017 16:41 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 520,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: