30416094
Ministerstvo dopravy Slovenskej republiky
Námestie slobody č. 6, Bratislava, 81005, SVK
35787473
JUTEX - Contract, s.r.o.
Ivánska cesta 2, Bratislava, 82104, SVK
Koberce do chodieb a kancelárií 2017
koberce, kancelárie, chodby, sokle
Tovar, Služba
1. Koberce do chodieb a kancelárií 2017
|
|
---|---|
Funkcia |
Odstránenie starých kobercov, ekologická likvidácia, úprava podkladu, položenie nových kobercov, výroba a osadenie soklov na chodbách a v kanceláriách. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
koberce do kancelárií | m2 | 285 | ||
koberce do chodieb | m2 | 361 | ||
koberec: hmotnosť vlákna | g/m2 | 550 | 1200 | |
koberec: výška vlákna | mm | 3,5 | 5 | |
koberec: celková hmotnosť | g/m2 | 2100 | 2250 | |
koberec: počet uzlíkov | m2 | 190000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
koberec | všívaný, strihaný vlas, odolnosť voči chlóru |
vlákno | 100 % polyamide |
spôsob farbenia | SDN-v hmote farebné vlákno |
podklad | action backing |
trieda horľavosti | Cfl S1 podľa EN13501-1, B1 podľa Din 4102 |
antistatická úprava | Walking Test menej ako 2,0 KV, Resistance viac ako 1010 |
trieda zaťaženia | EN 1307-33- veľmi namáhané priestory |
opotrebenie kolieskovou stoličkou | Class A podľa EN 985:2001 Test A |
schopnosť absorbovať hluk | cca 23-29 dB ISO 140-8 |
farebná stálosť | na svetle viac ako 7 podľa ISO 105B02, v otere viac ako 4 podľa ISO 105-X12 |
použitie na schodoch | namáhané priestory podľa EN 1963 |
farba koberca | možnosť výberu podľa predloženého vzorkovníka |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia, dve miesta v rámci Bratislavy. |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia. |
Zákazka sa bude plniť postupne v závislosti od potreby objednávateľa. |
Nástup na vykonanie prác do 14 dní od čiastkovej výzvy objednávateľa. |
Uvedená výmera v m2 je maximálna možná, ktorú objednávateľ požaduje kobercami pokryť. |
Podkladom pre zaplatenie kúpnej ceny bude faktúra vystavená dodávateľom. Dodávateľovi vznikne právo na vystavenie faktúry dňom riadneho a včasného dodania predmetu zmluvy po podpise preberacieho protokolu poverenými zástupcami oboch zmluvných strán. |
Objednávateľ bude oprávnený odstúpiť od zmluvy v zmysle § 19 zákona o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,zákon o verejnom obstarávaní") alebo pri podstatnom porušení zmluvy alebo v prípadoch uvedených v týchto osobitných požiadavkách na plnenie alebo na základe dôvodov uvedených v Obchodných podmienkach elektronického trhoviska verzia 3.1 účinná odo dňa 01.02.2017. |
Dodávateľ má povinnosť zapísať sa do registra partnerov verejného sektora, ak sú splnené podmienky podľa § 2 zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Nesplnenie tejto povinnosti podľa § 19 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní bude mať za následok odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa. |
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto zmluvy riadne oboznámil s Funkčnou, Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky. |
Dodávateľ do troch pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží objednávateľovi: |
1. zoznam, v ktorom uvedie údaje kontaktnej osoby (meno, priezvisko, telefón, e-mail, adresu). |
2. podrobný rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek vychádzajúci z celkovej ceny plnenia podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky. Jednotkové ceny položiek musia byť uvedené na maximálne dve desatinné miesta. |
3. doklad o oprávnení dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. |
Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje: |
1. Ak dodávateľ dodáva tovar v rozpore s požadovanou Technickou špecifikáciou predmetu zákazky alebo tovar neposkytuje vôbec. |
2. Ak je dodávateľ v omeškaní, t.j. neplní riadne a včas svoje záväzky vyplývajúce mu zo zmluvy a podľa požiadaviek objednávateľa. |
3. Ak dodávateľ nepredloží doklad o oprávnení dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
10.07.2017 08:00 — 31.12.2017 00:00
1,00 projekt
23 400,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
26.06.2017 13:41
03.07.2017 11:00
03.07.2017 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.07.2017 10:29 - Vstupná ponuka | 19 800,00 | € | Cena s DPH |
03.07.2017 10:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 19 399,99 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: