36061701
Národný bezpečnostný úrad
Budatínska 30, Bratislava, 85106, SVK
35948507
VK-KLIMASERVIS, s.r.o.
Strečnianska 16, Bratislava, 85105, SVK
Pozáručný autorizovaný servis klimatizačných zariadení a vzduchotechnických zariadení
servis, klimatizačné zariadenia, oprava, náhradné diely, vzduchotechnické zariadenie, vzduchotechnika
Služba, Tovar
1. Pozáručný autorizovaný servis klimatizačných zariadení a vzduchotechnických zariadení
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom rámcovej dohody (ďalej len "zmluva") je vykonávanie pozáručného autorizovaného servisu, opráv, údržby, čistenia a dezinfekcie klimatizačných zariadení (ďalej len "KZ") a vzduchotechnických zariadení (ďalej len "vzduchotechnika") prevádzkovaných v objekte objednávateľa na území Slovenskej republiky v rozsahu: |
- servis na zavolanie, ktorý zahŕňa opravu, odstraňovanie porúch a uvedenie nefunkčného KZ a vzduchotechniky do prevádzky počas platnosti zmluvy, |
- servisná profylaktická prehliadka zameraná na diagnostiku KZ a vzduchotechniky vrátane návrhu riešenia prípadnej opravy, |
- vykonávanie tlakových skúšok KZ a vzduchotechniky pri opravách výmenou, |
- dodávka a výmena náhradných dielov a spotrebného materiálu, |
- oprava KZ a vzduchotechniky výmenou vrátane poučenia o užívateľských funkciách, |
- vedenie elektronickej evidencie pre KZ aj vzduchotechniku, |
- likvidácia odpadu, doprava a iné služby súvisiace s poskytovaním predmetu zákazky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
MIESTO PLNENIA | počet | 1 | ||
VONKAJŠIE JEDNOTKY KZ: SERVISNÁ PROFYLAKTICKÁ SKÚŠKA KZ do 5 kW | ks | 2 | ||
VONKAJŠIE JEDNOTKY KZ: SERVISNÁ PROFYLAKTICKÁ SKÚŠKA KZ do 5 kW do 20 kW | ks | 87 | ||
VNÚTORNE JEDNOTKY KZ: SERVISNÁ PROFYLAKTICKÁ SKÚŠKA KZ do 5 kW | ks | 227 | ||
TLAKOVÁ SKÚŠKA KZ do 30 kg náplne | ks | 89 | ||
TLAKOVÁ SKÚŠKA vzduchotechniky do 30 kg náplne | ks | 5 | ||
VEDENIE ELEKTRONICKEJ EVIDENCIE K VYKONANÝM TLAKOVÝM SKÚŠKAM | ks | 94 | ||
POČET A TYP KZ, Z TOHO: | ks | 316 | ||
Mitsubishi - vonkajšia jednotka | ks | 58 | ||
Mitsubishi - vnútorná jednotka | ks | 189 | ||
Samsung - vonkajšia jednotka | ks | 2 | ||
Samsung - vnútorná jednotka: | ks | 2 | ||
Airwell - vonkajšia jednotka | ks | 5 | ||
Airwell - vnútorná jednotka | ks | 6 | ||
Aermec - vonkajšia jednotka | ks | 12 | ||
Aermec - vnútorná jednotka | ks | 13 | ||
Daikin - vonkajšia jednotka | ks | 8 | ||
Daikin - vnútorná jednotka | ks | 8 | ||
Toshiba - vonkajšia jednotka | ks | 1 | ||
Toshiba - vnútorná jednotka | ks | 1 | ||
Lenox - vonkajšia jednotka | ks | 3 | ||
Lenox - vnútorná jednotka | ks | 3 | ||
Aelia - vnútorná jednotka | ks | 5 | ||
POČET A TYP VZDUCHOTECHNIKY, Z TOHO (vonkajšie aj vnútorné jednotky: | ks | 11 | ||
Lenox - chladiaca vonkajšia jednotka | ks | 4 | ||
Airwell - chladiaca vonkajšia jednotka | ks | 1 | ||
AZ KLIMA - VNÚTORNÉ JEDNOTKY, TYP: | ks | 6 | ||
AIR COM 02.00 /E/ | ks | 1 | ||
AIR COM 04.00 /E/ | ks | 1 | ||
AIR FLA 03.50 | ks | 1 | ||
AIR FLA 02.00 | ks | 1 | ||
AIR FLA 03.15 | ks | 1 | ||
AIR 02.02 | ks | 1 | ||
OPRAVA KZ VÝMENOU | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. ROZSAH PROFYLAKTICKÝCH PREHLIADOK | |
. | |
1.1 KAZETOVÉ A PODSTROPNÉ KZ | |
1.1.1 VNÚTORNÁ JEDNOTKA | |
- vyčistenie filtrov, | |
- kontrola chodu ventilátora vo všetkých rýchlostiach, | |
- kontrola funkcie ovládača, | |
- kontrola a dotiahnutie svoriek silového napojenia, | |
- kontrola odvodu kondenzátu, | |
- kontrola funkcie kondenzačného čerpadla, | |
- ďalšie činnosti podľa pokynov a odporúčaní výrobcov jednotlivých typov KZ. | |
1.1.2 VONKAJŠIA JEDNOTKA | |
- vyčistenie kondenzátora od nánosov, | |
- kontrola tesnosti chladiaceho okruhu, | |
- kontrola ukotvenia jednotky, | |
- kontrola chodu ventilátora, | |
- kontrola regulátora otáčok ventilátora - kalibrácia, | |
- kontrola ohrevu kompresora, | |
- kontrola kondenzačnej teploty, | |
- kontrola prúdového odberu kompresora, | |
- kontrola prúdového odberu ventilátora, | |
- kontrola tlakových ochrán, | |
- kontrola nastavenia prúdových ochrán, | |
- kontrola a dotiahnutie svoriek silového napojenia, | |
- ďalšie činnosti podľa pokynov a odporúčaní výrobcov jednotlivých typov KZ, | |
- spísanie protokolu o vykonaní servisných prác. | |
. | |
1.2 MOBILNÉ KZ | |
1.2.1 VNÚTORNÁ JEDNOTKA | |
- vyčistenie filtrov, | |
- kontrola chodu ventilátora vo všetkých rýchlostiach, | |
- kontrola funkcie ovládača, | |
- kontrola a dotiahnutie svoriek silového napojenia, | |
- kontrola odvodu kondenzátu, | |
- kontrola funkcie kondenzačného čerpadla. | |
1.2.2 VONKAJŠIA JEDNOTKA | |
- kontrola tesnosti chladiaceho okruhu, | |
- kontrola ukotvenia jednotky, | |
- kontrola chodu ventilátora, | |
- kontrola prúdového odberu ventilátora, | |
- kontrola prúdového odberu kompresora, | |
- kontrola tlakových ochrán, | |
- kontrola a dotiahnutie svoriek silového napojenia, | |
- spísanie protokolu o vykonaní servisných prác. | |
. | |
1.3 MOBILNÉ KZ BEZ VONKAJŠEJ JEDNOTKY | |
1.3.1 VNÚTORNÁ JEDNOTKA | |
- vyčistenie filtrov, | |
- kontrola chodu ventilátora vo všetkých rýchlostiach, | |
- kontrola funkcie ovládača, | |
- kontrola a dotiahnutie svoriek silového napojenia, | |
- kontrola odvodu kondenzátu, | |
- kontrola funkcie kondenzačného čerpadla, | |
- spísanie protokolu o vykonaní servisných prác. | |
. | |
1.4 VZDUCHOTECHNIKA | |
1.4.1 VZDUCHOTECHNICKÉ ZARIADENIA | |
- PROTIDAŽĎOVÉ ŽALÚZIE: kontrola poškodenia a upevnenia, kontrola znečistenia a korózie, čistenie, | |
- MRIEŽKY A DISTRIBUČNÉ ELEMENTY: kontrola znečistenia, poškodenia, korózie a upevnenia, zoradenie, nastavenie výstupnej rýchlosti vzduchu, čistenie, | |
- PROTIPOŽIARNE KLAPKY: kontrola funkčnosti klapiek, odstránenie nečistôt, kontrola utesnenia veka, konzervácia mechanizmu klapiek, kontrola servopohonu, kontrola signalizácie, vizuálna kontrola, funkčná skúška v medziobdobí, zapísanie výsledkov revízií do protokolu o revízii požiarnych klapiek, | |
- REGULAČNÉ KLAPKY: kontrola poškodenia a pevnosti, kontrola chodu a upevnenia tiahla, premazanie tiahla a ložísk, kontrola znečistenia a korózie, čistenie, | |
- VZDUCHOVODY A KOMORY: kontrola znečistenia, poškodenia a korózie, kontrola vzduchových parametrov vstupu a výstupu, kontrola vonkajšieho poškodenia izolácií (vizuálna), kontrola tesnosti pružných spojov, kontrola závesov, antibakteriálne čistenie, | |
- TLMIČE HLUKU: kontrola zanesenia, poškodenia a korózie, čistenie, výmena tlmiacich vložiek | |
1.4.2 VZDUCHOTECHNICKÉ JEDNOTKY | |
- VENTILÁTORY: kontrola znečistenia, korózie a pevnosti, čistenie a ošetrenie, kontrola vyváženosti obežného kolesa, premazanie ložísk, kontrola tlmičov chvenia, kontrola tesnosti ventilátorovej skrine, | |
- ELEKTROMOTOROVÝ POHON: kontrola znečistenia, korózie a upevnenia, čistenie a ošetrenie, kontrola smeru otáčania, kontrola ložísk, kontrola prúdových odberov, | |
- REMEŇOVÝ POHON: kontrola znečistenia, opotrebenia a poškodenia, kontrola napnutia a súosovosti, zoradenie, výmena remeňov, | |
- VÝMENNÍKY TEPLA A CHLADU: kontrola zanesenia, poškodenia a korózie, čistenie a ošetrenie, kontrola teplôt prívodu a odvodu vody - zápis merania, odvzdušnenia, antibakteriálne očistenie, | |
- FILTRE: kontrola zanesenia, poškodenia a korózie, kontrola tlakovej diferencie a regulácie tlakovej diferencie, preskúšanie tesnosti dosadnutia filtračných vložiek, výmena filtračných vložiek (2 x ročne), čistenie filtračných vložiek, | |
- ŽALÚZIOVÉ KLAPKY: kontrola znečistenia, poškodenia, korózie a upevnenia, zoradenie, čistenie, | |
- OVLÁDACIE SKRINE: kontrola poškodenia a korózie, čistenie a ošetrenie, kontrola spínačov a ovládacích prvkov, kontrola meracích prístrojov, kontrola ochrán a stýkačov, kontrola a dotiahnutie elektrických svoriek, kontrola priebehu riadiacich a spínacích programov. | |
. | |
2. ROZSAH TLAKOVÝCH SKÚŠOK | |
2.1 dodávateľ vykoná v súlade s platnou legislatívou. | |
. | |
3. ŠPECIFIKÁCIA KZ - OPRAVA VÝMENOU: | |
A.) ŠPECIFIKÁCIA KZ (tovar): | |
Klimatizačné zariadenie DAIKIN alebo ekvivalent | |
- vonkajšia jednotka RZQ SG 140LYI | |
- vnútorná jednotka FBQ 140 D | |
- káblový ovládač | |
- chladiaci výkon: | 14 kW |
- napätie: | 3 x 400 V |
- chladivo R410A | |
B.) SERVISNÉ PRÁCE KU KZ realizovanej výmenou: | |
- demontáž pôvodnej vnútornej + vonkajšej jednotky | |
- dodávka + montáž nového KZ (vnútorná + vonkajšia) | |
- elektro kábel, potrubná časť + izolácia pre chladivový okruh | |
- odpad kondenzátu | |
- oživenie v režime chladenia |
Názov |
1. ÚVODNÉ USTANOVENIA: |
Zmluva sa uzatvára na dobu 12 mesiacov od nadobudnutia účinnosti alebo do vyčerpania maximálnej výšky zdrojov určených na predmet zmluvy v celkovej hodnote 51 000,00 EUR s DPH, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
Hodnota zákazky je určená ako súčet predpokladaných výdavkov na opravy vrátane náhradných dielov (oprava výmenou a pod.) KZ a vzduchotechniky, servisné práce, pravidelnú údržbu a servis KZ a vzduchotechniky, konkrétne vyšpecifikovanej opravy výmenou 2 ks KZ a pod. |
Maximálna výška zdrojov určených na predmet zmluvy je 42 500,00 bez DPH, t. j. 51 000,00 EUR s DPH. |
Suma za servisnú hodinu predmetu zmluvy (pravidelná údržba, servis, oprava) nesmie presiahnuť 12,50 EUR bez DPH, 15,00 EUR s DPH. |
Predpokladaná suma určená na pravidelnú údržbu a servis KZ a vzduchotechniky počas platnosti tejto zmluvy je 10 000,00 EUR bez DPH, 12 000,00 EUR s DPH. Uvedená suma sa môže počas platnosti zmluvy meniť podľa potrieb objednávateľa, avšak nemôže presiahnuť maximálnu výšku zdrojov určených na predmet zmluvy 51 000,00 EUR s DPH. |
Predpokladaná suma určená na opravy vrátane náhradných dielov zahŕňajúc aj opravy výmenou a pod. počas platnosti tejto zmluvy je 20 000,00 bez DPH, 24 000,00 s DPH. Uvedená suma sa môže počas platnosti zmluvy meniť podľa potrieb objednávateľa, avšak nemôže presiahnuť maximálnu výšku zdrojov za predmet zmluvy 51 000,00 EUR s DPH. |
Predpokladaná suma určená na opravu výmenou 2 ks KZ (vrátane všetkých prác súvisiacich s výmenou) počas platnosti tejto zmluvy je 12 500,00 bez DPH, 15 000,00 s DPH. Uvedená suma sa môže počas platnosti zmluvy meniť podľa potrieb objednávateľa, avšak nemôže presiahnuť maximálnu výšku zdrojov určených na predmet zmluvy 51 000,00 EUR s DPH. |
Počet/rozsah poskytnutých služieb a tovarov je predpokladaný a slúži pre výpočet ceny v rámci stanoveného kritéria na vyhodnotenie ponúk. Fakturovanie bude na základe skutočne poskytnutých služieb a dodaných tovarov do vyčerpania maximálnej výšky zdrojov určených na predmet zmluvy. |
Objednávateľ bude realizovať plnenie zmluvy prostredníctvom samostatných objednávok. |
Objednávateľ nie je povinný objednávať celý rozsah definovaného predmetu zmluvy uvedeného v časti Technická špecifikácia predmetu zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje uvedené právo objednávateľa akceptovať. |
Dodávateľ si nemôže nárokovať, aby počas trvania tejto zmluvy objednávateľ odobral celé množstvo predmetu zmluvy v rozsahu podľa časti Technická špecifikácia predmetu zmluvy. Neodobratie predmetu zmluvy objednávateľom v celom množstve nezakladá práva dodávateľa uplatniť si nárok na náhradu škody a ani od zmluvy odstúpiť. |
Objednávateľ je oprávnený meniť počet a typ KZ a vzduchotechniky (uvedených v technickej špecifikácii predmetu zákazky), na ktoré sa bude vzťahovať funkčná špecifikácia predmetu zmluvy a osobitné požiadavky tejto zmluvy, a to bez potreby zmeny ustanovení zmluvy alebo uzavretia písomného dodatku ku zmluve. |
. |
PODMIENKY ÚČASTI / POVINNOSTI DODÁVATEĽA: |
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy preukázať, že je oprávnený poskytovať služby vo vzťahu k predmetu zákazky, na ktorú predkladá ponuku. |
Dodávateľ je povinný do 2 dní odo dňa uzavretia zmluvy predložiť oprávnenia na vykonávanie predmetu zmluvy s ohľadom na funkčnú a technickú špecifikáciu predmetu zmluvy v súlade s príslušnou platnou legislatívou (ďalej len "predmet zmluvy"). Porušenie tejto povinnosti sa považuje za porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy. |
Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe za verejné obstarávanie objednávateľa najneskôr do 2 pracovných dní od nadobudnutia platnosti zmluvy podrobný rozpis celkovej ceny za predmet zmluvy (cena bez DPH, vyčíslenie DPH a cena s DPH - zaokrúhlenie na 2 desatinné miesta). |
Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe za verejné obstarávanie objednávateľa najneskôr do 2 pracovných dní od nadobudnutia platnosti zmluvy podrobný rozpis ceny (cena bez DPH, vyčíslenie DPH a cena s DPH - zaokrúhlenie na 2 desatinné miesta) určenej: |
- za servisnú hodinu (max. suma 12,50 EUR bez DPH), |
- na pravidelnú údržbu a servis KZ a vzduchotechniky (max. suma 10 000,00 bez DPH), |
- na konkrétnu opravu výmenou 2 ks KZ (max. suma 12 500,00 EUR bez DPH), |
- na opravy (vrátane náhradných dielov) KZ a vzduchotechniky (max. suma 20 000,00 EUR bez DPH). |
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy predložiť cenovú ponuku na 2 ks KZ s uvedením presného typového označenia KZ vrátane podrobného rozpisu ceny, u ktorých je nutné realizovať opravu výmenou. |
Dodávateľ je povinný do 2 dní od nadobudnutia platnosti zmluvy oznámiť objednávateľovi kontaktné údaje na dodávateľom určenú poverenú osobu na komunikáciu s objednávateľom (ďalej len "kontaktná osoba dodávateľa") a kontaktné údaje na hlásenie havarijných stavov. |
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti predložiť zoznam minimálne 3 servisných technikov určených na vykonávanie predmetu zmluvy. |
Na preukázanie odbornej spôsobilosti servisných technikov je dodávateľ povinný predložiť príslušný platný certifikát, resp. osvedčenie o odbornom zaškolení priamo výrobcom, resp. oprávneným autorizovaným distribútorom za každého ním určeného servisného technika, poprípade iné osvedčenie. |
Dodávateľ je povinný predložiť elektronicky do 5 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy kópiu zmluvy o zodpovednosti za škodu uzatvorenú na hodnotu minimálne 60 000,00 EUR (najmä z dôvodu poškodenia súvisiacich technologických zariadení, resp. iného poškodenia predmetu zmluvy dodávateľom). |
Dodávateľ je povinný do 5 dní od nadobudnutia platnosti zmluvy predložiť objednávateľovi podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať subdodávateľom, zoznam navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok. Dodávateľ je povinný bezodkladne oznámiť objednávateľovi akúkoľvek zmenu o subdodávateľovi. |
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie požadovaných podkladov (dokumentov), ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za nedodržanie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
. |
REALIZÁCIA PREDMETU ZMLUVY: |
Dodávateľ zodpovedá za to, že všetky služby budú poskytované na najvyššej odbornej úrovni. |
Dodávateľ je povinný vykonávať všetky činnosti súvisiace s predmetom zmluvy výlučne odborne vyškoleným personálom. |
Dodávateľ je povinný dodržiavať servisné postupy predpísané výrobcami KZ a vzduchotechniky (v súlade s technickou špecifikáciou). |
Dodávateľ zabezpečí odstránenie porúch na KZ a vzduchotechnike, výmenu chybných komponentov (ucelených častí) KZ a vzduchotechniky alebo spotrebného materiálu tak, aby zariadenie uviedol do opätovnej plnohodnotnej prevádzky. |
. |
V prípade, ak oprava zariadenia bude následkom poruchy nerentabilná (cena opravy sa priblíži cene nového zariadenia), alebo náhradný diel potrebný na odstránenie poruchy bude nedostupný (napr. zastavenie technickej podpory príslušného typu zariadenia), dodávateľ identifikuje rozsah poškodenia, poverený zástupca dodávateľa oznámi túto skutočnosť poverenému zástupcovi objednávateľa a predloží predbežnú kalkuláciu na opravu a po vzájomnom odsúhlasení môže byť oprava realizovaná výmenou za nové zariadenie (oprava výmenou). |
Ak zo záverov vykonanej profylaktickej prehliadky vyplynie potreba spotrebného materiálu a náhradných dielov, dodávateľ o tejto skutočnosti informuje kontaktnú osobu objednávateľa, ktorý schvaľuje ich použitie. |
Do doby odstránenia poruchy / opravy sa bude započítavať nepretržitý čas (7x24 hodín). |
. |
Dodávateľ pre potreby opráv KZ a vzduchotechniky alebo výmeny spotrebného materiálu použije len originálne komponenty, ktoré sú na tento účel doporučené alebo certifikované výrobcom predmetného KZ alebo vzduchotechniky. Pokiaľ je výroba spotrebného materiálu alebo náhradných dielov pre konkrétny typ KZ alebo vzduchotechniky ukončená a nie je dostupný originálny komponent na opravu, resp. výmenu, dodávateľ môže použiť aj kvalitatívne rovnocenné náhradné diely a spotrebný materiál dostupné na trhu kompatibilné s takýmto KZ alebo vzduchotechnikou (ďalej len "ekvivalent"). |
Za ekvivalent sa považuje komponent alebo náhradný diel s rovnakými, resp. vyššími parametrami a vlastnosťami, aké mal náhradný diel alebo spotrebný materiál, ktorého výroba bola ukončená v rovnakej alebo nižšej cene, ako je uvedené v cenovej kalkulácii. |
Dodávateľ je povinný mať k dispozícii dostatočnú zásobu bežných originálnych alebo kvalitatívne rovnocenných, resp. repasovaných dielov pre pokrytie potreby kompletného predmetu zmluvy pre dodržanie zmluvne dohodnutých termínov a úkonov v zmysle zmluvy. |
Kvalitatívne rovnocenný alebo repasovaný náhradný diel je možné použiť len po dohode s objednávateľom, pričom objednávateľ musí elektronicky potvrdiť dodávateľom navrhnuté ekvivalentné riešenie. |
Pokiaľ z Technickej špecifikácie predmetu zmluvy vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, výrobný postup, značka, obchodný názov, patent alebo typ, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné riešenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov. Dodávateľ je povinný objednávateľovi riadne preukázať parametre navrhovaného ekvivalentu. Dodanie navrhovaného ekvivalentu musí byť odsúhlasené objednávateľom (elektronicky). |
Zmeny tovarových položiek podľa predošlých dvoch bodov budú možné len na základe písomnej akceptácie navrhnutého náhradného tovaru zo strany objednávateľa. |
Štandardné opravy sa dodávateľ zaväzuje poskytovať na základe aktuálnych potrieb objednávateľa a na základe vystavenej a doručenej objednávky objednávateľom. Dodávateľ je povinný nastúpiť na opravu do 4 hodín od doručenia objednávky dodávateľovi (emailom) a vykonať ju bezodkladne najneskôr do 48 hodín od nástupu na opravu. V prípade nutnosti výmeny náhradných dielov je dodávateľ povinný dohodnúť termín opravy s povereným zamestnancom objednávateľa v čo najkratšom možnom čase, najneskôr do 7 kalendárnych dní od nástupu na opravu, ak sa objednávateľ s dodávateľom nedohodne inak. |
V prípade havárie v technologických miestnostiach objednávateľa je nástup na poruchu do 2 hodín od nahlásenia poruchy objednávateľom, na mieste poruchy diagnostika zariadenia, odstránenie poruchy a uvedenie zariadenia do prevádzky do 24 hodín od nástupu na opravu, ak sa objednávateľ s dodávateľom nedohodne inak. |
. |
KOORDINÁCIA PRIEBEHU REALIZÁCIE PREDMETU ZMLUVY: |
Dodávateľ bude prijímať hlásenie poruchy alebo objednávku na opravu alebo dodávku a výmenu spotrebného materiálu, na vykonanie profylaktických prehliadok a na vykonanie tlakových skúšok a pod. elektronicky (z určenej emailovej adresy). Súčasťou hlásení o poruche alebo požiadaviek na opravu bude minimálne: |
a.) miesto požadovaného plnenia a meno zodpovedného zamestnanca objednávateľa, ktorý bude dodávateľovi k dispozícii v mieste plnenia predmetu zákazky, |
b.) predbežný rozsah poruchy alebo predpokladaný rozsah opravy, typ zariadenia, dátum a čas nahlásenia poruchy. |
. |
Komunikácia medzi dodávateľom a objednávateľom musí byť realizovaná elektronicky. Prípadné ústne dohody musia byť následne potvrdené elektronicky. |
- kontaktná osoba objednávateľa kontaktuje kontaktnú osobu dodávateľa, |
- kontaktná osoba dodávateľa bezodkladne zabezpečí ohliadku predmetu zmluvy v réžii dodávateľa v sídle objednávateľa, |
- po bezodkladnej obhliadke v sídle objednávateľa, oznámi dodávateľ objednávateľovi (prostredníctvom kontaktných osôb) predbežnú cenu predpokladaných prác (servis, oprava) vrátane prípadných náhradných dielov, |
- predbežné ocenenie dodávateľ odsúhlasí s objednávateľom emailom (prostredníctvom kontaktných osôb), |
- objednávateľ vystaví objednávku na predmet zákazky v súlade s technickou špecifikáciou tejto zmluvy a bezodkladne ju zašle dodávateľovi, |
- dodávateľ potvrdí (elektronicky) objednávateľovi prijatie objednávky na dodanie predmetu objednávky najneskôr do 1 hodiny od jej doručenia dodávateľovi, |
- po potvrdení objednávky dodávateľom (emailom) je dodávateľ povinný realizovať predmet objednávky v súlade s predmetom tejto zmluvy, |
- po ukončení servisného úkonu zástupca dodávateľa preukáže funkčnosť opraveného zariadenia poverenej osobe objednávateľa a ten potvrdí zástupcovi dodávateľa vykonaný servisný úkon s cenovou kalkuláciou na zákazkovom liste, |
- po zrealizovaní predmetu objednávky dodávateľ zašle objednávateľovi zákazkový list s rozpisom skutočných prác a cien jednotlivých komponentov použitého spotrebného materiálu, tovarov, príslušenstva, kvapalín a pod., |
- kontaktná osoba objednávateľa bezodkladne potvrdí emailom predmetný zákazkový list kontaktnej osobe dodávateľa, |
- na základe potvrdeného zákazkového listu dodávateľ vystaví faktúru, pričom neoddeliteľnou súčasťou faktúry je zákazkový list. V prípade zistenia nedostatkov pri vykonaní predmetu objednávky je objednávateľ oprávnený nepodpísať zákazkový list a dodávateľ je povinný dohodnúť s objednávateľom lehotu na odstránenie nedostatkov, |
- ak dodávateľ pri poskytovaní služby zistí poškodenie, opotrebovanie a pod. iných dielov a súčastí predmetu zákazky, ktoré nie sú predmetom objednávky, bezodkladne o tejto skutočnosti i s odhadom ceny informuje objednávateľa. Bez súhlasu objednávateľa nie je dodávateľ oprávnený opravu týchto dielov a súčastí vykonať. Ak objednávateľ dá súhlas na vykonanie takejto opravy, dodávateľ zašle emailom cenovú kalkuláciu a následne objednávateľ vystaví a zašle objednávku. Lehota plnenia sa v takomto prípade môže primerane predĺžiť, |
- zmeny v dohodnutom rozsahu servisných prác môžu dohodnúť len kontaktné osoby oboch zmluvných strán. |
. |
Objednávateľ bude hlásiť poruchy alebo oznamovať požiadavky na opravu zariadení dodávateľovi v pracovných dňoch od 7,00 h do 16,00 h elektronicky, v odôvodnených prípadoch (najmä havarijné situácie) telefonicky. Prípadne ústne (telefonické) dohovory musia byť následne potvrdené elektronicky. |
. |
CENA: |
Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
Cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou predmetu zmluvy, vrátane dopravy a všetkých nákladov nevyhnutných na realizáciu predmetu zmluvy. |
Celková cena predmetu zmluvy a cena za jednotlivé položky uvedené v časti Technická špecifikácia predmetu zmluvy obsahuje všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu (likvidácia odpadu, doprava,...) a tiež všetky dane, celá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
Cena náhradných dielov dodaných v spojitosti s vykonanou opravou a údržbou sa bude v každom jednotlivom prípade tvoriť dohodou zmluvných strán, pričom za objednávateľa bude túto cenu vopred s dodávateľom odsúhlasovať vecne poverená osoba objednávateľa a potvrdzovať emailom kontaktnej osobe dodávateľa. Každá cenová ponuka predložená dodávateľom musí byť rozpísaná na položky a musí byť vopred odsúhlasená kontaktnou osobou objednávateľa. |
Cena za 1 hodinu diagnostiky a servisného úkonu zahŕňa okrem ceny za výkon, aj cenu za dopravu, diagnostiku závad a porúch, vypracovanie cenových ponúk a špecifikáciu veľkých opráv. Celková cena za servisný úkon sa určí ako súčin hodinovej sadzby servisného úkonu a skutočnej doby trvania servisného úkonu. Skutočná doba trvania servisného úkonu musí byť vyjadrená v celých hodinách. Pri servisných úkonoch, ktorých doba trvania nebude celá hodina sa bude reálny čas zaokrúhľovať na 30-minútové intervaly. |
Účtovať sa bude cena podľa počtu odpracovaných hodín a v prípade 30-minútových intervalov alikvotnou čiastkou z hodinovej sadby servisného úkonu. |
Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
Celková cena a jednotkové ceny v cenovej kalkulácii budú zaokrúhlené maximálne na dve (2) desatinné miesta. |
Cena poskytnutých náhradných dielov nesmie byť vyššia ako priemerná cena predajcov originálneho príslušenstva a náhradných dielov. Cena iného príslušenstva (napr. oleje, kvapaliny, atď.) nemôžu byť vyššia ako ceny uvedené v aktuálnom cenníku dodávateľa v čase konkrétneho úkonu v zmysle tejto zmluvy. |
Dodávateľ je povinný dodržiavať ustanovenia všeobecných obchodných podmienok elektronického trhoviska čl. 16, body 16.1.8, 16.1.9 b.), 16.1.10. |
Vlastnícke práva k náhradným dielom prechádzajú na objednávateľa až úplným zaplatením ceny za predmet objednávky v súlade s touto zmluvou. |
Dodávateľ je povinný elektronicky zasielať kontaktnej osobe objednávateľa aktuálne cenníky iného príslušenstva (napr. oleje, kvapaliny, atď.). |
Dodávateľ je povinný vopred informovať objednávateľa o realizovaných akciách a mimoriadnych zľavách na tovar, ktorý je predmetom tejto zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi tovar prednostne za akciové ceny a poskytnúť mu mimoriadne zľavy a iné zľavy, ktoré sú v danom čase poskytované. |
. |
FAKTURÁCIA A PLATOBNÉ PODMIENKY: |
Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne resp. neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na dopracovanie a dodávateľ je povinný vystaviť opravenú faktúru s novou lehotou splatnosti. |
Dodávateľ je zároveň povinný bezodkladne doručiť objednávateľovi opravenú faktúru. |
Dodávateľ sa zaväzuje posielať vyhotovenú faktúru elektronicky vo formáte PDF v súlade so zákonom č. 272/2016 Z. z. o dôveryhodných službách pre elektronické transakcie na vnútornom trhu a o zmene a doplnení niektorých zákonov, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. |
Dodávateľ je povinný vo faktúre uvádzať číslo objednávky a číslo Rámcovej dohody. |
E-mailovú adresu, na ktorú bude dodávateľ zasielať faktúry elektronicky oznámi objednávateľ dodávateľovi do 2 pracovných dní odo nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. |
Preddavok sa neposkytuje. Predmet zmluvy bude uhrádzaný bezhotovostným prevodom na základe faktúry a potvrdeného protokolu. Splatnosť faktúry je 30 dní od potvrdenia protokolu. |
. |
ÚROKY Z OMEŠKANIA, POKUTY A PENÁLE |
Ak dodávateľ nedodrží dohodnutý termín ukončenia zákazky, zaväzuje sa uhradiť objednávateľovi úrok z omeškania 0,05 % z fakturovanej sumy za každý deň omeškania. Pri opakovanom omeškaní v tej istej veci 1 % z fakturovanej ceny za plnenie, s ktorým je opätovne v omeškaní. |
Ak objednávateľ nedodrží lehotu splatnosti faktúry, je dodávateľ oprávnený účtovať úrok z omeškania vo výške 0,05 % z fakturovanej ceny za každý deň omeškania. |
. |
ZÁRUKA A ZÁRUČNÉ PODMIENKY: |
Dodávateľ je povinný poskytnúť objednávateľovi záruku na vykonané práce v trvaní 6 mesiacov a za dodané náhradné diely v trvaní 24 mesiacov, resp. sa na náhradné diely vzťahuje záruka poskytnutá ich výrobcom, avšak minimálne v trvaní 24 mesiacov. Záručná lehota začína plynúť dňom potvrdenia protokolu objednávateľom. |
Záruka sa nevzťahuje na poruchy preukázateľne zavinené objednávateľom. |
Záruka sa nevzťahuje na vady preukázateľne nezavinené dodávateľom. |
. |
ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY A ICH ODSTRÁNENIE: |
Závady vzniknuté pri vykonaní predmetu zmluvy budú zo strany dodávateľa odstránené bezodkladne a bezplatne. |
Oznámenie o vadách musí obsahovať číslo zmluvy, resp. číslo objednávky a popis vady alebo spôsobu, akým sa vada prejavuje. |
Skryté vady zistené po vykonanom servisnom úkone dodávateľom sa dodávateľ zaväzuje odstrániť na vlastné náklady na základe písomnej reklamácie objednávateľa v termíne do 48 hodín od nahlásenia vady s výnimkou reklamácií na predmet zmluvy v technologických miestnostiach, kde je nutné ich odstrániť bezodkladne, najneskôr do 24 hodín. Táto lehota môže byť v odôvodnených prípadoch predĺžená po vzájomnej dohode oboch zmluvných strán. Reklamáciu je objednávateľ povinný uplatniť bezodkladne po jej zistení v rámci dohodnutej záručnej lehoty. |
. |
UKONČENIE ZMLUVNÉHO VZŤAHU: |
V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenia uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie požadovaných podkladov (dokumentov), ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ bude považovať za nedodržanie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy v prípade, že nebudú splnené funkčné, technické a osobitné požiadavky tejto zmluvy. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy v prípade nesplnenia podmienok v súlade s § 19 ods. 36 zák. č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
Zmluva môže byť ukončená písomnou dohodou alebo výpoveďou bez uvedenia dôvodu každou zmluvnou stranou na základe písomného oznámenia doručeného druhej zmluvnej strane. Výpovedná doba je dva mesiace, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. Výpovedná doba začína plynúť prvým dňom nasledujúceho kalendárneho mesiaca po doručení výpovede. |
Objednávateľ môže zmluvu vypovedať s okamžitou platnosťou v prípade závažného porušenia povinností vyplývajúcich z tejto zmluvy. Za závažné porušenia sa považuje napr., ak dodávateľ stratí oprávnenie vykonávať predmet zmluvy. Účinky výpovede s okamžitou účinnosťou nastávajú dňom doručenia písomného oznámenia dodávateľovi. |
. |
OSTATNÉ USTANOVENIA: |
Vzťahy v tejto zmluve výslovne neupravené sa riadia právnym poriadkom Slovenskej republiky, najmä Obchodným zákonníkom v platnom znení. |
Dodávateľ sa zaväzuje zachovávať mlčanlivosť o všetkých skutočnostiach týkajúcich sa objednávateľa, o ktorých sa dozvedel počas trvania tejto zmluvy. Zároveň sa dodávateľ zaväzuje nepoužiť meno objednávateľa za účelom marketingu a propagácie, či na reklamné účely bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa, s výnimkou podkladov na predloženie ponuky a spracovanie verejných súťaží, ktorých jednou z podmienok je predloženie referenčných ponúk. |
Uvedené podmienky majú prednosť pred obchodnými podmienkami a cenníkmi dodávateľa. |
Všetky doklady a dokumenty musiať byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. |
Dodávateľ sa zaväzuje pre povolenie vstupu do objektu minimálne 2 pracovné dni pred realizáciou predmetu zmluvy oznámiť e-mailom mená a priezviská, čísla OP pracovníkov dodávateľa, ktorí budú vstupovať do priestorov objednávateľa. Objednávateľ je oprávnený požadovať zmenu pracovníka dodávateľa a dodávateľ je povinný túto zmenu akceptovať. |
Budatínska 30, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 celá zákazka
51 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
16.06.2017 10:39
26.06.2017 09:00
26.06.2017 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.06.2017 13:52 - Vstupná ponuka | 29 700,00 | € | Cena s DPH |
21.06.2017 13:52 - Najvýhodnejšia ponuka | 29 700,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: