Z201729272
OF-132351
zrušená
00607231
Národný ústav detských chorôb
Limbová 1, Bratislava, 83340, SVK
Servis MR Achieva 3.0T Philips a digitálny RTG prístroj Digital Diagnost Philips
CT systém, servis a údržba
Služba
1. Servis MR Achieva 3.0T Philips a digitálny RTG prístroj Digital Diagnost Philips
|
|
---|---|
Funkcia |
Servisná starostlivosť o nainštalovaný MR systém a RTG prístroj špecifikovaný v názve predmetu zákazky na RTG pracovisku zdravotníckeho zariadenia (ďalej len "zariadenia") na obdobie 18 mesiacov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Preventívna údržba v určenom počte pracovných (údržbových) dní za kalendárny rok a v rozsahu podľa servisného manuálu určeného výrobcom zariadení a všetky práce s tým spojené | počet | 1 | ||
Elektrické revízie v zmysle platných predpisov v určenom počte za rok | počet | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Všetky práce spojené s opravami zariadení | áno |
Udržiavanie kontinuálnej prevádzkyschopnosti hardvérovej časti zariadení | áno |
Servisný softvérový Upgrade firmy Philips | áno |
Výmena všetkých náhradných dielov (ND) včítane RTG žiariča výlučne novými ND | áno |
Dodávka hélia pre MR systém nie je predmetom zákazky | áno |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Dodávateľ je povinný dodať všetky náhradné diely v potrebnom množstve, vrátane dodávok vákuových výrobkov (RTG - žiarič). Náhradné diely musia byť nové, nie repasované, alebo inak použité. |
Súčasťou paušálnych platieb sú všetky náklady spojené s činnosťou servisného pracovníka počas výkonu činností uvedených v predchádzajúcich bodoch, to znamená, že mimo dohodnutej paušálnej odplaty za servis nebudú v súvislosti s uzavretou zmluvou, objednávateľovi fakturované žiadne náklady naviac |
Objednávateľ je povinný upozorniť dodávateľa na potrebu vykonania opravy najneskôr do 24 hod. od zistenia potreby vykonania opravy |
Dodávateľ je povinný nastúpiť na výkon opravy do 24 hod. od nahlásenia. Pri nedodržaní je objednávateľ oprávnený uplatniť zmluvnú pokutu vo výške 100 € za každú hodinu omeškania. |
Návrh splatnosti faktúr je najneskôr 60 dní od ich doručenia a poskytnutia riadneho plnenia za fakturované obdobie |
Dodávateľ musí byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Zmluvné obdobie bude 18 mesiacov s 2 mesačnou výpovednou lehotou |
LImbová 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
01.07.2017 09:00 — 31.12.2018 09:00
2,00 počet prístrojov
164 304,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
16.06.2017 10:02
21.06.2017 10:00
21.06.2017 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.06.2017 14:11 - Vstupná ponuka | 164 304,00 | € | Cena bez DPH |
16.06.2017 14:11 - Najvýhodnejšia ponuka | 164 304,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: