30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
46465081
RI - PEX s.r.o.
Slnečná 15, Rozhanovce, 04442, SVK
oprava mäkkej strešnej krytiny
oprava mäkkej strešnej krytiny
Stavebná práca, Tovar, Služba
1. oprava mäkkej strešnej krytiny
|
|
---|---|
Funkcia |
Súčasná mäkká strešná krytina je vplyvom poveternosti rozpadnutá je potrebné dať novú strešnú krytinu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Penetračný náter krytiny | m2 | 218,930 | ||
Oprava poteru cementového do hr. 50 mm | m2 | 8,000 | ||
Očistenie povrchu strechy s odstránením povlak. krytiny | m2 | 218,930 | ||
Zhotovenie povlakovej krytiny striech plochých do 10° pásmi pritavením NAIP na celej ploche | m2 | 437,860 | ||
MAT - Pas asfaltovaný ELASTOBIT ST s popieskovaním | m2 | 251,770 | ||
MAT - Pás ťažký asfaltový BITAGIT SRS 35 | m2 | 251,770 | ||
Vykonanie údržby povl.krytiny pasmi NAIP pritavením | kus | 18,000 | ||
Nátery kov. stav. doplnk. konštr. syntet. dvojnásobné + 1x email | m2 | 36,510 | ||
Odhrdzavenie povrchu rímsy, atiky a vetracích komínov | m2 | 36,510 | ||
Odpojenie a spätné pripojenie bleskozvodov | kus | 18,000 | ||
Presun hmôt a odvoz odpadu | súbor | 1,000 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Dodávateľ sa zaväzuje, že za podmienok dohodnutých v tejto zmluve, vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť pre objednávateľa vykoná dielo podľa uvedenej technickej špecifikácie. |
Dielo bude možné realizovať v pracovné dni v pracovnom čase od 7,00 do 15,00 hod. Zmenu pracovného času je možné dohodnúť na základe jednorazového povolenia. |
Dodávateľ nie je v omeškaní s termínom vykonania diela, pokiaľ mu vo vykonávaní diela bránili okolnosti na strane objednávateľa. |
Cena za dielo je stanovená dohodou zmluvných strán a je v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. |
Cena za vykonanie diela zahŕňa všetky náklady, ktoré v súvislosti s jeho vykonaním dodávateľovi vzniknú, vrátane nákladov na dopravu, ako aj nákladov na všetky pomocné práce, pomocný materiál. |
Dodávateľ predloží objednávateľovi faktúru za riadne vykonané dielo až po ukončení všetkých prác, na základe podpísaného zápisu o odovzdaní a prevzatí diela. Fakturačné údaje budú dodávateľovi oznámené po uzavretí zmluvy. |
Spôsob fakturácie bude upresnený po vygenerovaní zmluvy. |
Faktúra bude vystavená v zmysle § 71 a nasl. zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musí obsahovať údaje uvedené v § 74 ods. 1. tohto zákona. Povinnosť priznať a odviesť daň prechádza z dodávateľa na príjemcu plnenie - objednávateľa, dodávateľ vystaví pre objednávateľa faktúru bez dane, na ktorej uvedie slovnú informáciu „prenesenie daňovej povinnosti“. |
Objednávateľovi bude faktúra predložená v troch výtlačkoch do 15 dní po vykonaní a odovzdaní diela v celom rozsahu. Prílohou faktúry bude súpis vykonaných prác odsúhlasený a potvrdený povereným pracovníkom objednávateľa. Splatnosť faktúry dodávateľa za riadne vykonané dielo je do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
Dodávateľ sa zaväzuje odovzdať objednávateľovi pred začatím prác zoznam všetkých pracovníkov s ich osobnými údajmi, ktorí sa budú podieľať na vykonaní diela, ako aj zoznam techniky s uvedením evidenčných čísiel z dôvodu zabezpečenia vstupu do objektu. |
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí v priebehu celej doby plnenia tejto zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje prepraviť vzniknutý odpad podľa druhu na miesto zhodnotenia alebo zneškodnenia v zmysle zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov, pričom túto prepravu bude vykonávať na základe registrácie (odpady kategórie O alebo na základe súhlasu – odpady kategórie N vydaného príslušným Okresným úradom). |
Prepravu odpadu môže dodávateľ zabezpečiť aj treťou osobou, ktorá vlastní príslušnú registráciu alebo súhlas na prepravu odpadov. Objednávateľovi je povinný odovzdať doklady (vážne lístky, sprievodný list NO) zo skládky – zariadenia, kde bol odpad odovzdaný. Odpad dodávateľ odovzdá v mene objednávateľa. |
Ak dodávateľ nevykoná dielo v termíne, je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny diela za každý deň omeškania až do vykonania diela podľa zmluvných podmienok. |
Mesto vykonania diela: Prešov. |
Dodávateľ prehlasuje, že má oprávnenie vykonávať práce v celom rozsahu tejto zmluvy. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzatvorenia zmluvy. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Čapajevova 38, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
03.07.2017 07:00 — 03.08.2017 15:00
1,00 celok
5 040,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
16.06.2017 08:15
26.06.2017 08:00
26.06.2017 08:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.06.2017 13:32 - Vstupná ponuka | 5 028,00 | € | Cena s DPH |
19.06.2017 13:32 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 028,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: