00306525
Mesto Komárno
Nám. gen. Klapku 1, Komárno, 94501, SVK
17325269
AGROLET spol. s r. o.
Hálova 10, Bratislava, 85101, SVK
Letecká dezinsekcia_2017
dezinsekcia
Služba
1. Letecká dezinsekcia_2017
|
|
---|---|
Funkcia |
Jedná sa o sčasti viacnásobnú leteckú aplikáciu insekticídu proti lietajúcemu hmyzu (dezinsekciu) na komármi najviac zamorených územiach s rozlohou 855 ha v roku 2017 |
Celková súhrnná plocha postreku počas trvania zmluvy spolu činí 1400 ha |
Dezinsekciu - postrek proti komárom v roku 2017 požadujeme prevádzať opakovane (2 x 700 ha) na základe pokynu obstarávateľa vo fázach v časovom rozpätí, zodpovedajúcim technológii prevádzaných prác (postrekov) |
Postrek vykonávať výlučne na pokyn obstarávateľa a to v skorých ranných hodinách tesne pred východom slnka resp. v podvečerných hodinách po západe slnka pri bezvetrí v suchom počasí |
Ako postrek použiť certifikovaný insekticíd |
Všetky prípravky musia byť schválené Ministerstvom zdravotníctva Slovenskej republiky, musia spĺňať všetky príslušné zdravotné a technické predpisy stanovené pre dané prípravky |
Karty bezpečnostných údajov použitých prípravkov budú priložené k protokolu o vykonaní prác |
Postrek vykonávať osobou disponujúcou osvedčením o odbornej spôsobilosti na prácu s veľmi jedovatými a s jedovatými látkami |
Postrek vykonávať lietadlom s vhodnými aplikačnými zariadeniami so zodpovedajúcou technickou výbavou a príslušnými povoleniami na vykonávanie leteckých prác. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Komármi najviac zamorené územia | ha | 1400 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
I. etapa leteckej aplikácie | - podľa pokynov verejného obstarávateľa |
II. etapa leteckej aplikácie | - podľa pokynov verejného obstarávateľa |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať zásahy v predom dohodnutých termínoch, ktoré budú dodávateľovi oznámené formou objednávky |
Vykonanie prác v jednotlivých objektoch bude realizované v dohodnutých termínoch za prítomnosti zodpovednej osoby objednávateľa |
Každý zásah bude predstavovať jeden ucelený blok, ktorý bude možné po prevzatí riadne vyfakturovať v súlade s potvrdeným dodacím listom. |
Termín splatnosti jednotlivých faktúr je 30 dní |
Dodávateľ svojou činnosťou nesmie narušiť bezpečnosť osôb nachádzajúcich sa v blízkosti miesta poskytovanej služby |
Dodávateľ musí bez meškania a písomne informovať objednávateľa o vzniku akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje realizáciu predmetu zákazky |
Termín celoplošných zásahov oznámiť v dostatočnom časovom predstihu dotknutým osobám resp. organizáciám, formou letákov a uverejnením v miestnych oznamovacích prostriedkoch |
Poskytovateľ služby musí byť držiteľom oprávnenia poskytovať službu, ktorá je predmetom zákazky |
Poskytovateľ je oprávnený vykonávať celoplošný zásah v súlade s určeným termínom |
Do 2 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ doručí platné Osvedčenie o odbornej spôsobilosti na prácu s prípravkami používanými pri dezinsekcii |
Do 2 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ doručí platný doklad o oprávnení podnikať na daný predmet zákazky |
Do 2 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ doručí doklad o strojovom a technickom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícii na poskytnutie služby |
Do 2 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ doručí rozpis požadovaných služieb v zložení: názov prípravkov, cena bez DPH na 1 ha, hodnota DPH, cena s DPH na 1 ha |
Všetky doklady musia byť predložené ako originály alebo úradne overené kópie originálnych dokladov |
Predpokladaná hodnota zákazky predstavuje maximálnu cenu za celý predmet zákazky |
V cene musia byť zahrnuté všetky náklady spojené s výkonom, materiál, vykonaná služba, poradenská služba |
Po realizácii zásahu musí byť spísaný odovzdávací protokol podpísaný obidvoma zmluvnými stranami. Deň podpisu protokolu oboma zmluvnými stranami sa považuje deň ukončenia zásahu |
Platba sa uskutoční po poskytnutí služby na základe vystavenej faktúry, ktorej súčasťou je protokol o vykonaní prác potvrdený kontaktnou osobou objednávateľa |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov |
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej riadneho doručenia doručenia objednávateľovi. |
Názov | Upresnenie |
Lokality o celkovej rozlohe 855 ha s najväčším výskytom komárov | plocha v ha |
Ľavý breh Dunaja Komárno - Nová Stráž | 65 |
Nová Stráž - záhradky | 22,6 |
Vadaš - záhradky | 8,3 |
Bratislavská cesta - záhradky | 4 |
Maják - záhradky | 2,9 |
Nová Osada - Spodná časť I. + II. | 12 |
Nová Osada - Severná časť | 14,7 |
Mŕtve rameno Váhu - Juhozápad | 11,33 |
Mŕtve rameno Váhu - Sever (les) | 19,14 |
Nová Osada - Inundácia | 6,2 |
Nová Osada - Nad čerpačkou (Darányi) | 125 |
Ľavý breh Váhu - na kavu (mimo CHKO) | 264,5 |
Teheľňa - záhradky komplet obojstranne | 35 |
Ľavý breh Váhu - Špic - Harčáš | 79 |
Pravý breh Váhu - Mosty | 42,8 |
Ďulov Dvor | 15 |
Lándor | 6 |
Kava | 10,26 |
Hadovce | 27 |
Nová Stráž - obec | 73 |
Čerhát | 7,6 |
Pavel | 3,8 |
Námestie generála Klapku č. 1, 945 01 Komárno, Komárno, Komárno, Nitriansky, Slovenská republika
29.06.2017 12:41 — 31.10.2017 12:42
1,00 cely predmet zákazky
14 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.06.2017 12:46
19.06.2017 13:00
20.06.2017 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.06.2017 12:53 - Vstupná ponuka | 13 999,00 | € | Cena s DPH |
15.06.2017 13:26 - Najvýhodnejšia ponuka | 13 960,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: