00306207
Obec Šoporňa
1179, Šoporňa, 92552, SVK
46920765
UNIKOV NITRA, s.r.o.
Lehotská 4, Nitra, 94901, SVK
Obstaranie veľkoobjemných kontajnerov alebo ekvivalent
Veľkoobjemové kontajnery otvorené
Tovar, Služba
|
1. Obstaranie veľkoobjemných kontajnerov alebo ekvivalent
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Predmetom zákazky je nákup nových kontajnerov a) pre veľkoobjemový odpad 2 ks a b) pre biologicky rozložiteľný komunálny odpad 2 KS |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| 1. Kontajner pre veľkoobjemový odpad | m3 | 5,5 | ||
| 1. Kontajner pre veľkoobjemový odpad | ks | 2 | ||
| 1. Kontajner pre veľkoobjemový odpad - vnútorná dĺžka | mm | 3000 | 3500 | |
| 1. Kontajner pre veľkoobjemový odpad - vnútorná šírka | mm | 1650 | 1750 | |
| 1. Kontajner pre veľkoobjemový odpad - vnútorná výška | mm | 1250 | 1500 | |
| 1. Kontajner pre veľkoobjemový odpad - hrúbka dna | mm | 4 | ||
| 1. Kontajner pre veľkoobjemový odpad - hrúbka stien | mm | 3 | 5 | |
| 2. Kontajner pre biologicky rozložiteľný komunálny odpad | m3 | 7 | ||
| 2. Kontajner pre biologicky rozložiteľný komunálny odpad | ks | 2 | ||
| 2. Kontajner pre biologicky rozložiteľný komunálny odpad - vnútorná dĺžka | mm | 3500 | 4000 | |
| 2. Kontajner pre biologicky rozložiteľný komunálny odpad - vnútorná šírka | mm | 1680 | 1750 | |
| 2. Kontajner pre biologicky rozložiteľný komunálny odpad - vnútorná výška | mm | 1400 | 1500 | |
| 2. Kontajner pre biologicky rozložiteľný komunálny odpad - hrúbka dna | mm | 4 | ||
| 2. Kontajner pre biologicky rozložiteľný komunálny odpad - hrúbka stien | mm | 3 | 5 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Kontajner | otvorený s neodnímateľnou bočnou stenou |
| Kontajner | stohovateľný |
| Kontajner | všetky konštrukcie zvarované |
| Kontajner | ramenový, nakladanie pomocou reťazového ramenového nakladača |
| Kontajner | Povrchová úprava je zo základného náteru a dvoch vrchných náterov zvolenej farby. |
| Názov |
| Cena vrátane dopravy a inštalácie na miesto plnenia |
| Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet, v ktorom dodávateľ uvedie jednotkové ceny jednotlivých položiek spolu s presnou špecifikáciou – uvedenie konkrétnej značky, výrobcu a typového označenia tovaru, ktorý bude predmetom dodania, na základe čoho sa preukáže splnenie požadovaných technických a iných požiadaviek na predmet zákazky do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
| V prípade, ak dodávateľ nedoručí objednávateľom požadované doklady v stanovenej lehote podľa výzvy, objednávateľ to považujeza podstatné porušenie zmluvy a možnosť odstúpenia od zmluvy. Taktiež v prípade ak predložené doklady nepreukazujú splnenietechnických špecifikácií a technických vlastností tovaru požadovaných objednávateľom,objednávateľ to považuje za podstatnéporušenie zmluvy a možnosť odstúpenia od zmluvy |
| Súčasťou aktualizovaného rozpočtu a faktúry bude číslo súvisiaceho projektu v rámci ITMS2014+ s ktorým Objednávateľ oboznámi Dodávajúceho po uzavretí zmluvy. |
| Dodávateľ, ktorý predloží ponuku ako neplatca DPH prehlási, že v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platcu DPH je ním predložená kontraktačná cena konečná a nemenná a bude považovaná na úrovni s DPH. |
| Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
| Táto zmluva sa uzatvára v rámci projektu Operačného programu Kvalita životného prostredia. |
| Účinnosť zmluvy uzavretej cez elektronické trhovisko, ktorá bude spolufinancovaná z fondov EÚ, je naviazaná na výsledky kontroly predmetného verejného obstarávania zo strany poskytovateľa. |
| Ak výsledok predmetnej kontroly verejného obstarávania nebude kladný, nie je splnená podmienka k nadobudnutiu účinnosti zmluvyv súlade so všeobecnými zmluvnými podmienkami elektronického trhoviska. Z uvedeného dôvodu k plneniu zmluvy nemôže dôjsťskôr, ako sa zmluva s úspešným uchádzačom (dodávateľom) stane účinnou. Po doručení správy z kontroly verejného obstarávaniaprijímateľ (objednávateľ) bezodkladne upozorní na túto skutočnosť dodávateľa. |
| Lehota dodania je 2 mesiace od doručenia písomnej objednávky od Objednávateľa Dodávateľovi. |
| Všetky predmety zákazky musia byť dodané ako nové, nepoužívané. |
| Záručná doba minimálne 24 mesiacov. |
| Ide o zákazku spolufinancovanú z fondov EÚ. |
| Dodávateľ doručí objednávateľovi spolu s tovarom doklady vzťahujúce sa k predmetu zákazky - manuál v slovenskom, resp. českom jazyku. |
| Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny |
Trnavský, Slovenská republika
01.07.2017 08:00 — 15.12.2017 10:00
1,00 súbor
4 529,60
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.06.2017 10:31
19.06.2017 10:40
20.06.2017 08:00
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 19.06.2017 08:42 - Vstupná ponuka | 4 520,00 | € | Cena s DPH |
| 19.06.2017 09:11 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 519,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: