00306207
Obec Šoporňa
1179, Šoporňa, 92552, SVK
46920765
UNIKOV NITRA, s.r.o.
Lehotská 4, Nitra, 94901, SVK
Obstaranie veľkoobjemných kontajnerov alebo ekvivalent
Veľkoobjemové kontajnery otvorené
Tovar, Služba
1. Obstaranie veľkoobjemných kontajnerov alebo ekvivalent
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je nákup nových kontajnerov a) pre veľkoobjemový odpad 2 ks a b) pre biologicky rozložiteľný komunálny odpad 2 KS |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Kontajner pre veľkoobjemový odpad | m3 | 5,5 | ||
1. Kontajner pre veľkoobjemový odpad | ks | 2 | ||
1. Kontajner pre veľkoobjemový odpad - vnútorná dĺžka | mm | 3000 | 3500 | |
1. Kontajner pre veľkoobjemový odpad - vnútorná šírka | mm | 1650 | 1750 | |
1. Kontajner pre veľkoobjemový odpad - vnútorná výška | mm | 1250 | 1500 | |
1. Kontajner pre veľkoobjemový odpad - hrúbka dna | mm | 4 | ||
1. Kontajner pre veľkoobjemový odpad - hrúbka stien | mm | 3 | 5 | |
2. Kontajner pre biologicky rozložiteľný komunálny odpad | m3 | 7 | ||
2. Kontajner pre biologicky rozložiteľný komunálny odpad | ks | 2 | ||
2. Kontajner pre biologicky rozložiteľný komunálny odpad - vnútorná dĺžka | mm | 3500 | 4000 | |
2. Kontajner pre biologicky rozložiteľný komunálny odpad - vnútorná šírka | mm | 1680 | 1750 | |
2. Kontajner pre biologicky rozložiteľný komunálny odpad - vnútorná výška | mm | 1400 | 1500 | |
2. Kontajner pre biologicky rozložiteľný komunálny odpad - hrúbka dna | mm | 4 | ||
2. Kontajner pre biologicky rozložiteľný komunálny odpad - hrúbka stien | mm | 3 | 5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Kontajner | otvorený s neodnímateľnou bočnou stenou |
Kontajner | stohovateľný |
Kontajner | všetky konštrukcie zvarované |
Kontajner | ramenový, nakladanie pomocou reťazového ramenového nakladača |
Kontajner | Povrchová úprava je zo základného náteru a dvoch vrchných náterov zvolenej farby. |
Názov |
Cena vrátane dopravy a inštalácie na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet, v ktorom dodávateľ uvedie jednotkové ceny jednotlivých položiek spolu s presnou špecifikáciou – uvedenie konkrétnej značky, výrobcu a typového označenia tovaru, ktorý bude predmetom dodania, na základe čoho sa preukáže splnenie požadovaných technických a iných požiadaviek na predmet zákazky do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
V prípade, ak dodávateľ nedoručí objednávateľom požadované doklady v stanovenej lehote podľa výzvy, objednávateľ to považujeza podstatné porušenie zmluvy a možnosť odstúpenia od zmluvy. Taktiež v prípade ak predložené doklady nepreukazujú splnenietechnických špecifikácií a technických vlastností tovaru požadovaných objednávateľom,objednávateľ to považuje za podstatnéporušenie zmluvy a možnosť odstúpenia od zmluvy |
Súčasťou aktualizovaného rozpočtu a faktúry bude číslo súvisiaceho projektu v rámci ITMS2014+ s ktorým Objednávateľ oboznámi Dodávajúceho po uzavretí zmluvy. |
Dodávateľ, ktorý predloží ponuku ako neplatca DPH prehlási, že v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platcu DPH je ním predložená kontraktačná cena konečná a nemenná a bude považovaná na úrovni s DPH. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
Táto zmluva sa uzatvára v rámci projektu Operačného programu Kvalita životného prostredia. |
Účinnosť zmluvy uzavretej cez elektronické trhovisko, ktorá bude spolufinancovaná z fondov EÚ, je naviazaná na výsledky kontroly predmetného verejného obstarávania zo strany poskytovateľa. |
Ak výsledok predmetnej kontroly verejného obstarávania nebude kladný, nie je splnená podmienka k nadobudnutiu účinnosti zmluvyv súlade so všeobecnými zmluvnými podmienkami elektronického trhoviska. Z uvedeného dôvodu k plneniu zmluvy nemôže dôjsťskôr, ako sa zmluva s úspešným uchádzačom (dodávateľom) stane účinnou. Po doručení správy z kontroly verejného obstarávaniaprijímateľ (objednávateľ) bezodkladne upozorní na túto skutočnosť dodávateľa. |
Lehota dodania je 2 mesiace od doručenia písomnej objednávky od Objednávateľa Dodávateľovi. |
Všetky predmety zákazky musia byť dodané ako nové, nepoužívané. |
Záručná doba minimálne 24 mesiacov. |
Ide o zákazku spolufinancovanú z fondov EÚ. |
Dodávateľ doručí objednávateľovi spolu s tovarom doklady vzťahujúce sa k predmetu zákazky - manuál v slovenskom, resp. českom jazyku. |
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny |
Trnavský, Slovenská republika
01.07.2017 08:00 — 15.12.2017 10:00
1,00 súbor
4 529,60
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.06.2017 10:31
19.06.2017 10:40
20.06.2017 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.06.2017 08:42 - Vstupná ponuka | 4 520,00 | € | Cena s DPH |
19.06.2017 09:11 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 519,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: