• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.06.2017 10:31
  •    Predkladanie ponúk
    19.06.2017 10:40
  •    Ukončenie zákazky
    20.06.2017 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.06.2017 08:35

Detail zákazky Z201728965

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.06.2017 10:31
  •    Predkladanie ponúk
    19.06.2017 10:40
  •    Ukončenie zákazky
    20.06.2017 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.06.2017 08:35

Základné údaje

Z201728965

OF-135735

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2988710

Objednávateľ

00306207

Obec Šoporňa

1179, Šoporňa, 92552, SVK

Dodávateľ

46920765

UNIKOV NITRA, s.r.o.

Lehotská 4, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Obstaranie veľkoobjemných kontajnerov alebo ekvivalent

Veľkoobjemové kontajnery otvorené

  • 34928480-6 - Kontajnery a nádoby na odpad a odpadky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Obstaranie veľkoobjemných kontajnerov alebo ekvivalent
Funkcia
Predmetom zákazky je nákup nových kontajnerov a) pre veľkoobjemový odpad 2 ks a b) pre biologicky rozložiteľný komunálny odpad 2 KS
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Kontajner pre veľkoobjemový odpad m3 5,5
1. Kontajner pre veľkoobjemový odpad ks 2
1. Kontajner pre veľkoobjemový odpad - vnútorná dĺžka mm 3000 3500
1. Kontajner pre veľkoobjemový odpad - vnútorná šírka mm 1650 1750
1. Kontajner pre veľkoobjemový odpad - vnútorná výška mm 1250 1500
1. Kontajner pre veľkoobjemový odpad - hrúbka dna mm 4
1. Kontajner pre veľkoobjemový odpad - hrúbka stien mm 3 5
2. Kontajner pre biologicky rozložiteľný komunálny odpad m3 7
2. Kontajner pre biologicky rozložiteľný komunálny odpad ks 2
2. Kontajner pre biologicky rozložiteľný komunálny odpad - vnútorná dĺžka mm 3500 4000
2. Kontajner pre biologicky rozložiteľný komunálny odpad - vnútorná šírka mm 1680 1750
2. Kontajner pre biologicky rozložiteľný komunálny odpad - vnútorná výška mm 1400 1500
2. Kontajner pre biologicky rozložiteľný komunálny odpad - hrúbka dna mm 4
2. Kontajner pre biologicky rozložiteľný komunálny odpad - hrúbka stien mm 3 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kontajner otvorený s neodnímateľnou bočnou stenou
Kontajner stohovateľný
Kontajner všetky konštrukcie zvarované
Kontajner ramenový, nakladanie pomocou reťazového ramenového nakladača
Kontajner Povrchová úprava je zo základného náteru a dvoch vrchných náterov zvolenej farby.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena vrátane dopravy a inštalácie na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet, v ktorom dodávateľ uvedie jednotkové ceny jednotlivých položiek spolu s presnou špecifikáciou – uvedenie konkrétnej značky, výrobcu a typového označenia tovaru, ktorý bude predmetom dodania, na základe čoho sa preukáže splnenie požadovaných technických a iných požiadaviek na predmet zákazky do 7 dní od uzavretia zmluvy.
V prípade, ak dodávateľ nedoručí objednávateľom požadované doklady v stanovenej lehote podľa výzvy, objednávateľ to považujeza podstatné porušenie zmluvy a možnosť odstúpenia od zmluvy. Taktiež v prípade ak predložené doklady nepreukazujú splnenietechnických špecifikácií a technických vlastností tovaru požadovaných objednávateľom,objednávateľ to považuje za podstatnéporušenie zmluvy a možnosť odstúpenia od zmluvy
Súčasťou aktualizovaného rozpočtu a faktúry bude číslo súvisiaceho projektu v rámci ITMS2014+ s ktorým Objednávateľ oboznámi Dodávajúceho po uzavretí zmluvy.
Dodávateľ, ktorý predloží ponuku ako neplatca DPH prehlási, že v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platcu DPH je ním predložená kontraktačná cena konečná a nemenná a bude považovaná na úrovni s DPH.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Táto zmluva sa uzatvára v rámci projektu Operačného programu Kvalita životného prostredia.
Účinnosť zmluvy uzavretej cez elektronické trhovisko, ktorá bude spolufinancovaná z fondov EÚ, je naviazaná na výsledky kontroly predmetného verejného obstarávania zo strany poskytovateľa.
Ak výsledok predmetnej kontroly verejného obstarávania nebude kladný, nie je splnená podmienka k nadobudnutiu účinnosti zmluvyv súlade so všeobecnými zmluvnými podmienkami elektronického trhoviska. Z uvedeného dôvodu k plneniu zmluvy nemôže dôjsťskôr, ako sa zmluva s úspešným uchádzačom (dodávateľom) stane účinnou. Po doručení správy z kontroly verejného obstarávaniaprijímateľ (objednávateľ) bezodkladne upozorní na túto skutočnosť dodávateľa.
Lehota dodania je 2 mesiace od doručenia písomnej objednávky od Objednávateľa Dodávateľovi.
Všetky predmety zákazky musia byť dodané ako nové, nepoužívané.
Záručná doba minimálne 24 mesiacov.
Ide o zákazku spolufinancovanú z fondov EÚ.
Dodávateľ doručí objednávateľovi spolu s tovarom doklady vzťahujúce sa k predmetu zákazky - manuál v slovenskom, resp. českom jazyku.
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trnavský, Slovenská republika

01.07.2017 08:00 — 15.12.2017 10:00

1,00 súbor

4 529,60

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.06.2017 10:31

19.06.2017 10:40

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.06.2017 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 315
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.06.2017 08:42 - Vstupná ponuka 4 520,00 € Cena s DPH
19.06.2017 09:11 - Najvýhodnejšia ponuka 4 519,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS