00156621
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky
Dobrovičova 12, Bratislava, 81266, SVK
31325602
SECAR spol. s r.o.
Hattalova 12/A, Bratislava, 83103, SVK
Monitorovanie služobných motorových vozidiel a následné spracovanie údajov o ich prevádzke
Monitorovanie, spracovanie údajov, GPS
Služba, Tovar
1. Monitorovanie služobných motorových vozidiel a následné spracovanie údajov o ich prevádzke
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávka a prevádzka monitorovacích zariadení GPS (Globálny lokalizačný systém, ďalej len "GPS") do služobných motorových vozidiel Objednávateľa prevádzkovateľom. Služba je určená na monitorovanie pohybu vozidiel a na následné spracovanie a vyhodnotenie údajov o ich prevádzke. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1) Monitorovacie zariadenie | ks | 5 | ||
2) Mesačný paušál monitorovania | paušal | 120 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Monitorovacie zariadenie musí byť: | kompaktné, mechanicky odolné. |
Monitorovacie zariadenie musí byť: | pevne umiestnené v kabíne vozidla prípadne mimo kabíny vozidla a zabezpečené proti zásahom zvonku. |
Monitorovacie zariadenie musí zabezpečovať: | on-line zber a poskytovanie snímaných údajov. |
Údržba a oprava: | Požadujeme údržbu a opravy monitorovacích zariadení a systému po dobu 24 mesiacov/ trvania zmluvy. |
Cena dodania monitorovacieho zariadenia: | Požadujeme, aby v cene dodania monitorovacieho zariadenia bolo zahrnuté: prvotné nastavenie, príp. ďalšie potrebné nastavenia, prvotné zaškolenie 2 zamestnancov zo systémom monitorovania. |
Inštalácia monitorovacieho zariadenia: | Požadujeme inštaláciu monitorovacích zariadení a aktiváciu systému. |
Montáž monitorovacieho zariadenia na uvedené vozidlá: | 1. VW Passat - rok výroby 2008, 2. Škoda Superb - rok výroby 2009, 3. Škoda Superb - rok výroby 2009, 4. Škoda Superb - rok výroby 2009, 5. Škoda Superb - rok výroby 2006 |
Názov |
1. Zistenie aktuálnej polohy prostredníctvom GPS satelitov a údajov všetkých vozidiel s uličnou podrobnosťou pre SR a EU. |
2. Požadujeme aby všetky údaje o vozidle boli zaznamenané v elektronickej knihe jázd. |
3. Mesačný prehľad s vyčíslením najazdených kilometrov/ mesto -vonku / a spotreby vozidla. |
4. Bezplatný servis počas celej doby prevádzky – 24 mesiacov. |
5. Požadujeme pevné umiestnenie monitorovacieho zariadenia v kabíne vozidla zabezpečené proti zásahom zvonku. |
6. Požadujeme, aby služobné motorové vozidlo, ktoré sa nachádza mimo územia Slovenskej republiky, malo evidované jazdy v elektronickej knihe jázd bez navýšenia mesačného poplatku za službu. |
7. Požadujeme zaškolenie 2 zamestnancov zo systémom monitorovania. |
8. Verejný obstarávateľ nepripúšťa, aby uvedená monitorovacia jednotka bola dodávaná neautorizovaným subjektom, príp. boli inštalované iné druhy zariadení s inými komponentmi. |
9. Dodanie a montáž monitorovacieho zariadenia požadujeme realizovať vlastným technikom dodávateľa. |
10. Požadujeme do ceny montáže započítať možnú reinštaláciu monitorovacieho zariadenia z vozidla do iného vozidla v predpokladanom počte 2x. |
11. Požadujeme dohľadanie (určenie presnej polohy) vozidla 24 hodín denne. |
12. Požadujeme opravu monitorovacieho zariadenia najneskôr do dvoch pracovných dní po nahlásení poruchy. |
13. Požadujeme kompletnú evidenciu trasy pohybu vozidla, celoročnú históriu pohybu s možnosťou zobrazenia na mape. |
14. Požadujeme export nameraných a spracovaných údajov vo formátoch XLS a PDF. |
15. Požadujeme zobrazenie vozidiel na mapových podkladoch v reálnom čase s možnosťou filtrovania a voliteľného zoraďovania údajov. |
16. Požadujeme mapové podklady (napr. Google) ako aj alternatívne riešenie, vrátane kompletnej aktualizácie počas celej doby využívania monitorovacieho systému v rámci potrebnej licencie. |
17. Požadujeme aby bola zabezpečená evidencia nákladov na PHM. |
18. Kompaktné monitorovacie zariadenie musí zabezpečovať GPS aj GSM signál. |
19. Požadujeme, aby v prípade demontáže monitorovacieho zariadenia (v predpokladanom počte max. 5), ktoré nebude namontované do ďalšieho vozidla, bola zabezpečená bezplatná deaktivácia služby a s tým súvisiaci mesačný poplatok (zariadenie zostane nečinné). |
20. Požadujeme evidenciu spracovaných dát z monitorovacieho zariadenia v mesačných databázach. |
21. Požaduje sa predložiť aktualizovaný rozpočet za každú položku uvedenú v technickej špecifikácii (GPS, Mesačný paušál) v EUR bez DPH / v EUR s DPH do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy. |
22. Kalkulácia musí byť v zložení: cena tovarov t.j. 5x sada (monitorovacie zariadenie + montáž monitorovacieho zariadenia a cena mesačného paušálu za všetky služby pre 1 vozidlo (počet vozidiel 5 ks x počet mesiacov 24). |
23. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti podľa § 71 v znení Zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty. V prípade, že faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti, bude vrátená dodávateľovi. |
24. Požadujeme vystaviť samostatnú faktúru za dodanie monitorovacích zariadení (montáž a aktiváciu na 5 vozidiel) a samostatné mesačné faktúry za poskytovanie služieb. |
25. Splatnosť faktúry 30 dní. |
26. Dodávateľ do 5 dní odo dňa účinnosti zmluvy dodá podrobnú špecifikáciu predmetu zákazky vrátane prospektovej dokumentácie. |
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov | |
Pôvodná hodnota | 12. Požadujeme opravu monitorovacieho zariadenia najneskôr do dvoch pracovných dní po nahlásení poruchy. |
Navrhnutá hodnota | 12. Požadujeme opravu monitorovacieho zariadenia najneskôr do piatich pracovných dní po nahlásení poruchy. |
diskriminačná požiadavka, prosíme o predĺženie lehoty na 5 dní
Dobrovičova 12, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
10.07.2017 00:00 — 10.07.2019 00:00
1,00 celok
2 400,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.06.2017 10:03
21.06.2017 10:00
21.06.2017 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.06.2017 09:24 - Vstupná ponuka | 2 399,88 | € | Cena s DPH |
21.06.2017 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 160,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: