30807484
Sociálna poisťovňa
29. augusta 8 - 10, Bratislava, 81363, SVK
04102746
OPAlight media online s.r.o.
Dlouhá 730/35, Praha, 11000, CZE
Odborné prehliadky a odborné skúšky elektrických zariadení, bleskozvodov, revízie elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia - Oblasť 6 (Banskobystrický kraj)
odborné prehliadky, odborné skúšky, revízie, elektrické zariadenia, bleskozvody, elektrické spotrebiče, elektrické ručné náradie
Služba
1. Odborné prehliadky a odborné skúšky elektrických zariadení, bleskozvodov, revízie elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia - Oblasť 6 (Banskobystrický kraj)
|
|
---|---|
Funkcia |
1.2.1 Odborné prehliadky, odborné skúšky (ďalej len "OP a OS") elektrických zariadení (ďalej len "EZ") a bleskozvodov v zmysle vyhlášky MPSVaR č. 508/2009 Z. z. v znení neskorších predpisov a STN 33 1500 a revízie elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia v zmysle vyhlášky MPSVaR č. 508/2009 Z. z. v znení neskorších predpisov a STN 33 1600 a STN 33 1610 v rozsahu: |
1.2.1.1 OP a OS EZ zahŕňa celý objekt (vrátane prístavby, technických miestností, regulačnej stanice plynu a kotolne, ak nie sú uvedené samostatne) v rozsahu: hlavné, podružné rozvádzače, svetelná inštalácia, zásuvková inštalácia, zásuvková inštalácia PC, inštalácia klimatizácií a hlavné prívody k výťahu. |
V prípade rozsiahlejších objektov sa vykonávajú aj čiastkové OP a OS samostatných technických zariadení, v tomto prípade OP a OS celej budovy zahŕňa aj vykonanie týchto čiastkových OP a OS. |
1.2.1.2 OP a OS bleskozvodu - zahŕňa kompletnú inštaláciu bleskozvodnej sústavy, vrátane prístavieb, kotolní a pod., elektrostatické pospojovanie u vybraných objektoch, uzemnenie a zvodiče prepätia v danom objekte. |
1.2.1.3 Revízie elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia (bežné elektrospotrebiče a náradie - tlačiarne, PC, monitory, kopírovacie stroje, TV prijímače, rádiá, chladničky, mikrovlnné rúry, varné kanvice, napájacie šnúry, uhlové brúsky, píly, vŕtačky, vírivá vaňa, parný kúpeľ, Fínska sauna, a pod.), vrátane vytvorenia zoznamu revidovaných elektrických spotrebičov s identifikáciou elektrického spotrebiča (zapísanie spotrebiča s uvedením inventárneho alebo evidenčného čísla spotrebiča resp. iné označenie podľa dohody s objednávateľom) a označenia spotrebiča štítkom. |
1.2.2 Odstránenie závad a nedostatkov zistených pri OP a OS vrátane použitia drobného spotrebného materiálu (napr. skrutky, matice, a podložky, označovacie štítky, označovacie bužírky, samolepky s elektrotechnickým označením v zmysle STN, elektrické zásuvky 230V/16A, elektrické vypínače 230V/16A, vodiče žltozelené - priemer 4 – 6 mm, svorky zemniace Bernard- ZSA, svorkovnice na pripojenie vodičov, poistky 6 -25 A, izolačné pásky atď.) v určenom limite 300 EUR s DPH/zmluvné obdobie (limit drobného spotrebného materiálu - určený na odstraňovanie závad a nedostatkov zistených pri OP a OS). |
1.2.3 Vykonanie opráv - t.j. odstránenie ostatných závad a nedostatkov zistených pri OP a OS - v prípadoch, ak materiál potrebný na odstránenie závad a nedostatkov presiahne určený limit 300 EUR s DPH/zmluvné obdobie (limit drobného spotrebného materiálu - určený na odstraňovanie závad a nedostatkov zistených pri OP a OS); činnosti budú vykonávané na základe samostatnej objednávky. |
1.2.3.1 Dodanie materiálu a náhradných dielov špecifikovaných v technickej špecifikácii – určeného na vykonanie opráv; dodávka materiálu bude na základe samostatnej objednávky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
miesta plnenia | počet | 10 | ||
elektrické spotrebiče a elektrické ručné náradie 06/2017 - 12/2019 spolu | ks | 5 782 | ||
Limit drobného spotrebného materiálu - určený na odstraňovanie závad a nedostatkov zistených pri OP a OS / zmluvné obdobie | EUR s DPH | 300 | ||
Vykonanie opráv | počet osobohodín | 100 | ||
Dodávka nasledovného vybraného materiálu a náhradných dielov na vykonanie opráv: | * | * | ||
1. zásuvka 230V/ 16A - pod omietku | ks | 10 | ||
2. vypínač 230V/16A - pod omietku | ks | 10 | ||
3. zásuvka 230V/ 16A - vonkajšia na omietku IP44 | ks | 2 | ||
4. vypínač 230V/16A - vonkajší na omietku IP44 | ks | 2 | ||
5. vodič žltozelený priemer 4 mm2 | m | 5 | ||
6. vodič žltozelený priemer 4 mm2 | m | 5 | ||
7. kábel CYKY 3C x 1,5 mm | m | 10 | ||
8. kábel CYKY 3C x 2,5 mm | m | 10 | ||
9. kábel CYKY 3C x 4 mm | m | 10 | ||
10. kábel CYKY 3C x 6 mm | m | 10 | ||
11. kábel CYKY 5C x 1,5 mm | m | 10 | ||
12. kábel CYKY 5C x 2,5 mm | m | 10 | ||
13. kábel CYKY 5C x 4 mm | m | 5 | ||
14. kábel CYKY 5C x 6 mm | m | 5 | ||
15. kábel CYKY 5C x 10 mm | m | 5 | ||
16. istič jednopólový 230V / 6 A | ks | 3 | ||
17. istič jednopólový 230V / 10 A | ks | 3 | ||
18. istič jednopólový 230V / 16 A | ks | 3 | ||
19. istič jednopólový 230V / 20 A | ks | 3 | ||
20. istič trojpólový 230V / 16 A | ks | 3 | ||
21. istič trojpólový 230V / 20 A | ks | 3 | ||
22. istič trojpólový 230V / 25 A | ks | 3 | ||
23. istič trojpólový 230V / 32 A | ks | 3 | ||
24. istič trojpólový 230V / 40 A | ks | 3 | ||
25. stykač jednopólový 230 V / 10 A | ks | 3 | ||
26. stykač trojpólový 400 V / 9A | ks | 3 | ||
27. stykač trojpólový 400 V / 12 A | ks | 3 | ||
28. stykač trojpólový 400 V / 18 A | ks | 3 | ||
29. stykač trojpólový 400 V / 25 A | ks | 3 | ||
30. HUS -hlavná uzemnňovacia svorkovnica | ks | 3 | ||
31. štítky na označovanie káblov | ks | 20 | ||
32. označovacia bužírka na vodiče , žltá 1,5 mm / 1 m | m | 20 | ||
33. zbernica N (modrá) - na DIN lištu | ks | 2 | ||
34. zbernica PE (zelenožltá) - na DIN lištu | ks | 2 | ||
35. prepäťová ochrana jednopólová 12,5 KA | ks | 2 | ||
36. prepäťová ochrana trojpólová 12,5 KA | ks | 2 | ||
37. prepäťová ochrana štvorpólová 12,5 KA | ks | 2 | ||
38. prúdový chránič 25A/ 400V / 300mA | ks | 2 | ||
39. prúdový chránič 40A/ 400V / 300mA | ks | 2 | ||
40. prúdový chránič 16A/ 230V / 300mA | ks | 2 | ||
41. prúdový chránič 20A/ 230V / 300mA | ks | 2 | ||
42. krabica rozvodná ACEDUR 6455-11P, IP 67 | ks | 3 | ||
43. chránička kábla Kopoflex KF ,32 mm | m | 10 | ||
44. svorkovnica- plast 1,5 mm, pripojenie 14 vodičov | ks | 2 | ||
45. zemniaca páska medená 0,5 m | ks | 10 | ||
46. svorka zemniaca Bernard - ZSA | ks | 5 | ||
47. strešná úchytka na bleskozvod | ks | 5 | ||
48. svorka univerzálna na guľatinu 40x30/M8/2,4 kN- vedenie bleskozvodu | ks | 5 | ||
49. guľatina na bleskozvod- drôt 0,8 mm - Al/Mg/Si, 10 kg | ks | 5 | ||
50. križová svorka na bleskozvod -SK - 8,0-10,0 mm Fe/Zn | ks | 5 | ||
51. odbočovacia spojovacia svorka na bleskozvod -SR 02 (M6) 55x38 Fe/Zn | ks | 5 | ||
52. skúšobná svorka na bleskozvod - SZ -Fe/Zn | ks | 3 | ||
53. elektrotechnické značenia -samolepky v zmysle STN | ks | 20 | ||
54. poistka 10A | ks | 4 | ||
55. poistka 16A | ks | 4 | ||
56. poistka 20A | ks | 4 | ||
57. poistka 25A | ks | 4 | ||
58. objímka E27 porcelánová | ks | 4 | ||
59. armatúra E27 porcelánová rovná | ks | 4 | ||
60. armatúra E27 porcelánová šikmá | ks | 4 | ||
61. prúdový chránič 3F-B 25A/0,03A | ks | 2 | ||
62. kryt poistky E33 | ks | 2 | ||
63. kryt poistky E27 | ks | 2 | ||
64. izolačná páska 19/10mm čierna | ks | 3 | ||
65. izolačná páska 19/10mm žltozelená | ks | 3 | ||
66. izolačná páska 19/10mm červená | ks | 3 | ||
67. izolačná páska 19/10mm modrá | ks | 3 | ||
68. žiarovka 60W/E27 230V | ks | 5 | ||
69. žiarovka 75W/E27 230V | ks | 5 | ||
70. žiarovka 100W/E27 230V | ks | 5 | ||
71. žiarovka 60W/E27 230V -LED | ks | 5 | ||
72. žiarovka 75W/E27 230V-LED | ks | 5 | ||
73. Žiarovka 100W/E27 230V-LED | ks | 5 | ||
74. žiarivka 24W/E27 úsporná | ks | 5 | ||
75. žiarivka trubica 18W/60cm studená | ks | 5 | ||
76. žiarivka trubica 36W/120cm studená | ks | 5 | ||
77. ventilátor nástenný 16W/230V - axiálny - Aero alebo ekvivalentný | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Žiar nad Hronom: OP a OS bleskozvodu; počet zvodov 4 | 06/2017 |
Žiar nad Hronom: OP a OS regulačnej stanice plynu | 06/2017 |
Žiar nad Hronom: OP a OS plynovej kotolne | 06/2017 |
Brezno: OP a OS budovy; počet rozvádzačov - 5 ks, počet ističov - 58 ks | 06/2017 |
Brezno: OP a OS plynovej kotolne a RSP; počet rozvádzačov - 1 ks, počet ističov - 6 ks | 06/2017 |
Zvolen- a: OP a OS bleskozvodu; počet zvodov 4 | 06/2017 |
Lučenec: OP a OS bleskozvodu; počet zvodov 4 | 07/2017 |
Rimavská Sobota: OP a OS regulačnej stanice plynu (RSP) | 09/2017 |
Zvolen- a: OP a OS budovy; počet rozvádzačov - 4 ks, počet ističov - 63 ks | 10/2017 |
Zvolen- a: OP a OS plynovej kotolne; počet rozvádzačov - 1 ks, počet ističov - 10 ks | 10/2017 |
Brezno: OP a OS bleskozvodu; počet zvodov 5 | 10/2017 |
Lučenec: OP a OS regulačnej stanice plynu (RSP) | 11/2017 |
Staré Hory: OP a OS mokré prostredie | 12/2017 |
Zvolen a: OP a OS regulačnej stanice plynu (RSP) | 04/2018 |
Žiar nad Hronom: OP a OS vonkajšie prostredie - osvetlenie | 04/2018 |
Žiar nad Hronom: OP a OS MaR kotolne | 04/2018 |
Žiar nad Hronom: OP a OS bleskozvodu kotolne; počet zvodov 1 | 05/2018 |
Banská Bystrica: OP a OS ad. budovy; počet rozvádzačov - 14 ks, počet ističov - 177 ks | 05/2018 |
Banská Bystrica: OP a OS plynovej kotolne a RSP; počet rozvádzačov -1 ks, počet ističov - 21 ks | 05/2018 |
Staré Hory: OP a OS bleskozvodu; počet zvodov 11 | 10/2018 |
Banská Bystrica: OP a OS bleskozvodu (ad. budova); počet zvodov 6 | 11/2018 |
Rimavská Sobota: OP a OS bleskozvodu; počet zvodov 5 | 11/2018 |
Veľký Krtíš: OP a OS bleskozvod; počet zvodov 7 | 11/2018 |
Zvolen- b: OP a OS budovy; počet rozvádzačov - 1 ks, počet ističov - 15 ks | 11/2018 |
Staré Hory: OP a OS budovy - celý objekt; počet rozvádzačov - 19 ks, počet ističov - 300 ks | 12/2018 |
Staré Hory: OP a OS mokré prostredie | 12/2018 |
Žiar nad Hronom: OP a OS regulačnej stanice plynu | 06/2019 |
Žiar nad Hronom: OP a OS bleskozvodu; počet zvodov 4 | 06/2019 |
Veľký Krtíš: OP a OS budovy; počet rozvádzačov - 6 ks, počet ističov - 122 ks | 05/2019 |
Zvolen- a: OP a OS bleskozvodu; počet zvodov 4 | 06/2019 |
Brezno: OP a OS regulačnej stanice plynu | 06/2019 |
Lučenec: OP a OS bleskozvodu; počet zvodov 4 | 07/2019 |
Lučenec: OP a OS garáže | 07/2019 |
Rimavská Sobota: OP a OS regulačnej stanice plynu | 09/2019 |
Brezno: OP a OS bleskozvodu; počet zvodov 3 | 10/2019 |
Lučenec: OP a OS plynovej kotolne a RSP | 11/2019 |
Staré Hory: OP a OS mokré prostredie | 12/2019 |
Staré Hory: revízie elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia - 480 ks | 06/2017 |
Rimavská Sobota: revízie elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia - 340 ks | 08/2017 |
Lučenec: revízie elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia -460 ks | 09/2017 |
Lučenec: revízie elektrického ručného náradia - 9 ks | 09/2017 |
Žiar nad Hronom: revízie elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia - 690 ks | 11/2017 |
Žiar nad Hronom: revízie elektrického ručného náradia - 5 ks | 11/2017 |
Banská Štiavnica: revízie elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia - 30 ks | 11/2017 |
Žarnovica: revízie elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia - 20 ks | 11/2017 |
Banská Bystrica: revízie elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia - 720 ks | 02/2018 |
Brezno: revízie elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia - 90 ks | 02/2018 |
Lučenec: revízie elektrického ručného náradia - 9 ks | 09/2018 |
Žiar nad Hronom: revízie elektrického ručného náradia - 5 ks | 11/2018 |
Veľký Krtíš: revízie elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia - 340 ks | 12/2018 |
Zvolen- a: revízie elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia - 360 ks | 12/2018 |
Zvolen- c: revízie elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia - 120 ks | 12/2018 |
Detva: revízie elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia - 40 ks | 12/2018 |
Krupina: revízie elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia - 30 ks | 12/2018 |
Staré Hory: revízie elektrických spotrebičov - 480 ks | 06/2019 |
Rimavská Sobota: revízie elektrických spotrebičov - 340 ks | 08/2019 |
Lučenec: revízie elektrických spotrebičov - 460 ks | 09/2019 |
Lučenec: revízie elektrického ručného náradia - 9 ks | 09/2019 |
Žiar nad Hronom: revízie elektrického ručného náradia - 5 ks | 11/2019 |
Žiar nad Hronom: revízie elektrických spotrebičov- 690 ks | 11/2019 |
Banská Štiavnica: revízie elektrických spotrebičov- 30 ks | 11/2019 |
Žarnovica: revízie elektrických spotrebičov- 20 ks | 11/2019 |
Názov |
I. CENA |
1. Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi podrobnú Cenovú kalkuláciu v rozsahu tabuľky "Cenová kalkulácia", a to do 4 pracovných dní od poskytnutia tejto tabuľky objednávateľom. Objednávateľ poskytne tabuľku "Cenová kalkulácia" dodávateľovi do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy. Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenej v článku IV Zmluvy- Zmluvná cena. |
1.1. Celková cena predmetu zmluvy sa skladá z: |
1.1.1. cien za vykonanie OP a OS EZ a bleskozvodov a revízií elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia súčasťou ktorých sú: |
a) náklady na odstránenie závad a nedostatkov zistených pri OP a OS, ktoré zahŕňajú: |
a1) náklady na prácu |
a2) náklady na použitie drobného spotrebného materiálu (napr. skrutky, matice, a podložky, označovacie štítky, označovacie bužírky, samolepky s elektrotechnickým označením v zmysle STN, elektrické zásuvky 230V/16A, elektrické vypínače 230V/16A, vodiče žltozelené - priemer 4 – 6 mm, svorky zemniace Bernard- ZSA, svorkovnice na pripojenie vodičov, poistky 6 -25 A, izolačné pásky atď.) v celkovom limite 300 EUR s DPH/zmluvné obdobie (určeného na odstraňovanie závad a nedostatkov zistených pri OP a OS) |
b) vyhotovenie a odovzdanie správ a protokolov z OP a OS, revíznych správ, výkazov spotreby drobného spotrebného materiálu v rámci určeného limitu 300 EUR s DPH/zmluvné obdobie (určeného na odstraňovanie závad a nedostatkov zistených pri OP a OS), protokolov o odstránení zistených závad a nedostatkov z OP a OS a revízií |
c) náklady na vytvorenie zoznamu revidovaných elektrických spotrebičov s identifikáciou el. spotrebiča |
d) náklady na dopravu, príp. ubytovanie |
1.1.2. ceny za vykonanie opráv - práca v rozsahu 100 osobohodín, t.j. ceny za odstránenie ostatných závad a nedostatkov zistených pri OP a OS v prípadoch, ak materiál potrebný na ich odstránenie presiahne stanovený limit 300 EUR s DPH/zmluvné obdobie (limit drobného spotrebného materiálu - určený na odstraňovanie závad a nedostatkov zistených pri OP a OS); v tejto cene budú zahrnuté aj náklady na vyhotovenie a odovzdanie protokolov o vykonaní opráv, náklady dopravu na miesto plnenia a späť, príp. náklady na ubytovanie |
1.1.3. ceny za dodanie materiálu a náhradných dielov špecifikovaných v technickej špecifikácii predmetu určeného na vykonanie opráv. |
2. V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladania ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za poskytovanie služieb o hodnotu DPH. |
3. Celková cena predmetu (zákazky) zmluvy a ceny za jednotlivé položky obsahujú všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu (diagnostika, doprava, príp. ubytovanie, ...) a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
4. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
5. Celková cena a jednotkové ceny v cenovej kalkulácii budú zaokrúhlené maximálne na dve (2) desatinné miesta. |
II. MIMORIADNE NÍZKA PONUKA |
1. V prípade, ak cena dodávateľa bude neprimerane nízka vo vzťahu tovaru alebo službe, resp. bude vykazovať znaky mimoriadne nízkej podľa § 53 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon o verejnom obstarávaní), dodávateľ je povinný predložiť na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom doklady a vyjadrenie, ktorým preukáže v rozsahu § 53 zákona o verejnom obstarávaní reálnosť plnenia za zmluvnú cenu. |
2. Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenia preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zákazky/zmluvy za cenu vykazujúce znaky neprimerane nízkej ceny, resp. mimoriadne nízkej ponuky, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
III. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY |
1. Objednávateľ poskytne dodávateľovi do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy podrobný harmonogram OP a OS a revízií s uvedením kontaktov zodpovedných pracovníkov. |
2. Miestami plnenia sú: Lučenec, Rimavská Sobota, Staré Hory, Brezno, Zvolen (3), Banská Bystrica, Veľký Krtíš a Žiar nad Hronom, ktoré sú už uvedené v bode 1.3 Technická špecifikácia predmetu; presné adresy plnenia objednávateľ poskytne dodávateľovi do 2 pracovných dní po uzavretí zmluvy. |
3. Plnenie bude uskutočňované v pracovné dni a v pracovnom čase objednávateľa (8:00 - 14:00 h / pružný pracovný čas 6:00 - 18:00). |
4. Dodávateľ je povinný dohodnúť presný termín výkonu prác so zodpovedným pracovníkom príslušného miesta plnenia a po príchode na miesto plnenia sa bezpodmienečne sa ohlásiť u tohto zodpovedného pracovníka pred výkonom činností. V opačnom prípade realizovaný výkon činností nebude objednávateľom uznaný. |
5. Dodávateľ je povinný vykonávať služby v súlade s príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi, sprievodnou technickou dokumentáciou, prevádzkovými predpismi alebo pokynmi výrobcov a termínoch uvedených v technickej špecifikácii. |
6. Odstránenie drobných závad sa bude vykonávať bezprostredne po ich zistení v rámci výkonu služieb, resp. po ich ukončení. |
7. Dodávateľ je povinný v prípadoch, ak na odstránenie závad a nedostatkov zistených pri OP a OS je potrebné použiť drobný spotrebný materiál nad stanovený limit 300 EUR s DPH/zmluvné obdobie (limit drobného spotrebného materiálu – určený na odstraňovanie závad a nedostatkov zistených pri OP a OS), t.j. v prípadoch potreby vykonania opráv, predložiť do 5 pracovných dní odo dňa zistenia závady/nedostatku podrobnú špecifikáciu zistených závad a nedostatkov (napr. názov a počet chybných komponentov, ich typ a pod.) ocenenú podľa cenovej kalkulácie, v súlade s bodom 1. článku I. CENA |
časti Osobitné požiadavky na plnenie. V prípade potreby materiálu a náhradných dielov, ktoré nie sú zahrnuté v technickej špecifikácii, dodávateľ uvedie samostatne aj tieto položky. |
8. Vykonanie opráv a dodávka materiálu a náhradných dielov špecifikovaného v technickej špecifikácii predmetu zmluvy sa bude vykonávať (len) na základe samostatnej objednávky v lehote spravidla do 7 dní od doručenia objednávky. Počet osobohodín (100) a počet jednotlivých vyšpecifikovaných materiálov a náhradných dielov v technickej špecifikácii predmetu zmluvy na odstránenie ostatných závad a nedostatkov je maximálny. |
8.1 V prípade, ak na vykonanie opravy bude potrebný materiál a náhradné diely, ktoré nie sú uvedené v technickej špecifikácii, tento zabezpečí objednávateľ pred vystavením objednávky na vykonanie opravy. |
9. Počet elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia v ks je maximálny. |
10. Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi súpis vykonaných služieb, a to do piateho pracovného dňa mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom boli služby vykonávané. Prílohou súpisu budú: |
10.1. správy z OP a OS a revízne správy |
10.2 objednávateľom odsúhlasený a potvrdený protokol o odstránení zistených závad a nedostatkov z OP a OS a revízií, ktorého prílohou bude |
výkaz spotreby drobného spotrebného materiálu s uvedením cien (napr. skrutky, matice, a podložky, označovacie štítky, označovacie bužírky, samolepky s elektrotechnickým označením v zmysle STN, elektrické zásuvky 230V/16A, elektrické vypínače 230V/16A, vodiče žltozelené - priemer 4 – 6 mm, svorky zemniace Bernard- ZSA, svorkovnice na pripojenie vodičov, poistky 6 -25 A, izolačné pásky atď.) v rámci limitu drobného spotrebného materiálu 300 EUR s DPH/zmluvné obdobie- určeného na odstraňovanie závad a nedostatkov zistených pri OP a OS |
10.3. objednávateľom odsúhlasený a potvrdený protokol o vykonaní opráv (t.j. v prípade vykonania činnosti na objednávku),z ktorého musí byť zrejmý rozsah opravy a bude obsahovať: |
10.3.1 rozpis použitého materiálu a náhradných dielov na opravy |
10.3.2 výkaz odpracovaných osobohodín. |
IV. FAKTURÁCIA |
1. Úhrada za predmet zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Cena za skutočne poskytnutý predmet plnenia bude uhradená mesačne na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry. |
2. Prílohou faktúry bude súpis vykonaných služieb, správy z OP a OS a revízne správy, objednávateľom odsúhlasený a podpísaný protokol o odstránení zistených závad a nedostatkov z OP a OS a revízií, objednávateľom odsúhlasený a podpísaný protokol o vykonaní opráv. |
3. Fakturácia výkonov za vykonanie opráv (počet osobohodín) a za dodávky vybraného materiálu a náhradných dielov určených na opravy sa bude realizovať na základe skutočného počtu osobohodín a dodaného materiálu a náhradných dielov potrebných na vykonanie opravy (maximálne počty počas trvania zmluvy nesmú byť prekročené). |
4. Fakturácia za vykonanie revízie elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia sa bude realizovať na základe ich skutočného počtu. |
5. Splatnosť faktúr je najneskôr do 30 dní odo dňa ich doručenia do podateľne objednávateľa. |
6. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovené faktúry listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po ich vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. |
7. Miesto doručenia faktúry v listinnej forme je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú dodávateľ zašle faktúru elektronicky oznámi objednávateľ dodávateľovi do 4 pracovných dní odo dňa uzavretia tejto zmluvy. |
8. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č.222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. Dodávateľ je zároveň povinný bezodkladne poslať |
opravenú alebo novú faktúru znovu aj v elektronickej podobe na e-mailovú adresu uvedenú objednávateľom v zmysle predošlého bodu. |
V. PODMIENKY ÚČASTI |
1. Dodávateľ musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní. Objednávateľ upozorňuje dodávateľov na skutočnosť, že prijatím zákona č. 343/2015 Z. z. došlo k úprave podmienok týkajúcich sa osobného postavenia, ako aj úprave podmienok zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov. |
2. Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky - odborné prehliadky a odborné skúšky, oprava, údržba a montáž vyhradených technických zariadení elektrických. V prípade pochybností objednávateľa je dodávateľ povinný na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom preukázať splnenie podmienok dokladom podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
3. Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi do 5 dní od uzavretia zmluvy fotokópiu oprávnenia na výkon OP a OS elektrických zariadení - revízny technik vyhradeného technického zariadenia elektrického podľa Vyhlášky MPSVaR SR č. 508/2009 Z. z. v znp, § 24 na skupinu E1/A a skupina B1. |
4. Nepredloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní sa považuje za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty a s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Banskobystrický, Slovenská republika
29.06.2017 08:00 — 30.12.2019 14:00
1,00 cena celkom
22 416,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.06.2017 15:48
21.06.2017 10:30
21.06.2017 10:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.06.2017 15:13 - Vstupná ponuka | 22 300,00 | € | Cena s DPH |
21.06.2017 10:25 - Najvýhodnejšia ponuka | 21 240,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: