• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.06.2017 15:24
  •    Predkladanie ponúk
    20.06.2017 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.06.2017 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.06.2017 12:50

Detail zákazky Z201728841

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.06.2017 15:24
  •    Predkladanie ponúk
    20.06.2017 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.06.2017 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.06.2017 12:50

Základné údaje

Z201728841

OF-127694

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2988662

Objednávateľ

30807484

Sociálna poisťovňa

29. augusta 8 - 10, Bratislava, 81363, SVK

Dodávateľ

04102746

OPAlight media online s.r.o.

Dlouhá 730/35, Praha, 11000, CZE

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Odborné prehliadky a odborné skúšky elektrických zariadení, bleskozvodov, revízie elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia - Oblasť 3 (Nitriansky kraj)

odborné prehliadky, odborné skúšky, revízie, elektrické zariadenia, bleskozvody, elektrické spotrebiče, elektrické ručné náradie

  • 71630000-3 - Technická inšpekcia a skúšanie
  • 71632000-7 - Technické skúšky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Odborné prehliadky a odborné skúšky elektrických zariadení, bleskozvodov, revízie elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia - Oblasť 3 (Nitriansky kraj)
Funkcia
1.2.1 Odborné prehliadky, odborné skúšky (ďalej len "OP a OS") elektrických zariadení (ďalej len "EZ") a bleskozvodov v zmysle vyhlášky MPSVaR č. 508/2009 Z. z. v znení neskorších predpisov a STN 33 1500 a revízie elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia v zmysle vyhlášky MPSVaR č. 508/2009 Z. z. v znení neskorších predpisov a STN 33 1600 a STN 33 1610 v rozsahu:
1.2.1.1 OP a OS EZ zahŕňa celý objekt (vrátane prístavby, technických miestností, regulačnej stanice plynu a kotolne, ak nie sú uvedené samostatne) v rozsahu: hlavné, podružné rozvádzače, svetelná inštalácia, zásuvková inštalácia, zásuvková inštalácia PC, inštalácia klimatizácií a hlavné prívody k výťahu.
V prípade rozsiahlejších objektov sa vykonávajú aj čiastkové OP a OS samostatných technických zariadení, v tomto prípade OP a OS celej budovy zahŕňa aj vykonanie týchto čiastkových OP a OS.
1.2.1.2 OP a OS bleskozvodu - zahŕňa kompletnú inštaláciu bleskozvodnej sústavy, vrátane prístavieb, kotolní a pod., elektrostatické pospojovanie u vybraných objektoch, uzemnenie a zvodiče prepätia v danom objekte.
1.2.1.3 Revízie elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia (bežné elektrospotrebiče a náradie - tlačiarne, PC, monitory, kopírovacie stroje, TV prijímače, rádiá, chladničky, mikrovlnné rúry, varné kanvice, napájacie šnúry, uhlové brúsky, píly, vŕtačky, vírivá vaňa, parný kúpeľ, Fínska sauna, a pod.), vrátane vytvorenia zoznamu revidovaných elektrických spotrebičov s identifikáciou elektrického spotrebiča (zapísanie spotrebiča s uvedením inventárneho alebo evidenčného čísla spotrebiča resp. iné označenie podľa dohody s objednávateľom) a označenia spotrebiča štítkom.
1.2.2 Odstránenie závad a nedostatkov zistených pri OP a OS vrátane použitia drobného spotrebného materiálu (napr. skrutky, matice, a podložky, označovacie štítky, označovacie bužírky, samolepky s elektrotechnickým označením v zmysle STN, elektrické zásuvky 230V/16A, elektrické vypínače 230V/16A, vodiče žltozelené - priemer 4 – 6 mm, svorky zemniace Bernard- ZSA, svorkovnice na pripojenie vodičov, poistky 6 -25 A, izolačné pásky atď.) v určenom limite 330 EUR s DPH/zmluvné obdobie (limit drobného spotrebného materiálu - určený na odstraňovanie závad a nedostatkov zistených pri OP a OS).
1.2.3 Vykonanie opráv - t.j. odstránenie ostatných závad a nedostatkov zistených pri OP a OS - v prípadoch, ak materiál potrebný na odstránenie závad a nedostatkov presiahne určený limit 330 EUR s DPH/zmluvné obdobie (limit drobného spotrebného materiálu - určený na odstraňovanie závad a nedostatkov zistených pri OP a OS); činnosti budú vykonávané na základe samostatnej objednávky.
1.2.3.1 Dodanie materiálu a náhradných dielov špecifikovaných v technickej špecifikácii – určeného na vykonanie opráv; dodávka materiálu bude na základe samostatnej objednávky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
miesta plnenia počet 11
elektrické spotrebiče a elektrické ručné náradie 06/2017 - 12/2019 spolu ks 4189
Limit drobného spotrebného materiálu - určený na odstraňovanie závad a nedostatkov zistených pri OP a OS / zmluvné obdobie EUR s DPH 330
Vykonanie opráv počet osobohodín 100
Dodávka nasledovného vybraného materiálu a náhradných dielov na vykonanie opráv: * *
1. zásuvka 230V/ 16A - pod omietku ks 6
2. vypínač 230V/16A - pod omietku ks 6
3. zásuvka 230V/ 16A - vonkajšia na omietku IP44 ks 2
4. vypínač 230V/16A - vonkajší na omietku IP44 ks 2
5. vodič žltozelený priemer 4 mm2 m 2
6. vodič žltozelený priemer 4 mm2 m 2
7. kábel CYKY 3C x 1,5 mm m 5
8. kábel CYKY 3C x 2,5 mm m 5
9. kábel CYKY 3C x 4 mm m 5
10. kábel CYKY 3C x 6 mm m 5
11. kábel CYKY 5C x 1,5 mm m 5
12. kábel CYKY 5C x 2,5 mm m 5
13. kábel CYKY 5C x 4 mm m 5
14. kábel CYKY 5C x 6 mm m 5
15. kábel CYKY 5C x 10 mm m 5
16. istič jednopólový 230V / 6 A ks 3
17. istič jednopólový 230V / 10 A ks 3
18. istič jednopólový 230V / 16 A ks 3
19. istič jednopólový 230V / 20 A ks 3
20. istič trojpólový 230V / 16 A ks 2
21. istič trojpólový 230V / 20 A ks 2
22. istič trojpólový 230V / 25 A ks 2
23. istič trojpólový 230V / 32 A ks 2
24. istič trojpólový 230V / 40 A ks 2
25. stykač jednopólový 230 V / 10 A ks 2
26. stykač trojpólový 400 V / 9A ks 2
27. stykač trojpólový 400 V / 12 A ks 2
28. stykač trojpólový 400 V / 18 A ks 2
29. stykač trojpólový 400 V / 25 A ks 2
30. HUS -hlavná uzemnňovacia svorkovnica ks 3
31. štítky na označovanie káblov ks 25
32. označovacia bužírka na vodiče , žltá1,5 mm / 1 m m 25
33. zbernica N (modrá) - na DIN lištu ks 3
34. zbernica PE (zelenožltá) - na DIN lištu ks 3
35. prepäťová ochrana jednopólová 12,5 KA ks 2
36. prepäťová ochrana trojpólová 12,5 KA ks 2
37. prepäťová ochrana štvorpólová 12,5 KA ks 2
38. prúdový chránič 25A/ 400V / 300mA ks 2
39. prúdový chránič 40A/ 400V / 300mA ks 2
40. prúdový chránič 16A/ 230V / 300mA ks 2
41. prúdový chránič 20A/ 230V / 300mA ks 2
42. krabica rozvodná ACEDUR 6455-11P, IP 67 ks 5
43. chránička kábla Kopoflex KF ,32 mm m 10
44. svorkovnica- plast 1,5 mm, pripojenie 14 vodičov ks 3
45. zemniaca páska medená 0,5 m ks 5
46. svorka zemniaca Bernard - ZSA ks 2
47. strešná úchytka na bleskozvod ks 2
48. svorka univerzálna na guľatinu 40x30/M8/2,4 kN- vedenie bleskozvodu ks 4
49. guľatina na bleskozvod- drôt 0,8 mm - Al/Mg/Si, 10 kg ks 4
50. križová svorka na bleskozvod -SK - 8,0-10,0 mm Fe/Zn ks 4
51. odbočovacia spojovacia svorka na bleskozvod -SR 02 (M6) 55x38 Fe/Zn ks 4
52. skúšobná svorka na bleskozvod - SZ -Fe/Zn ks 3
53. elektrotechnické značenia -samolepky v zmysle STN ks 20
54. poistka 10A ks 5
55. poistka 16A ks 5
56. poistka 20A ks 5
57. poistka 25A ks 5
58. objímka E27 porcelánová ks 5
59. armatúra E27 porcelánová rovná ks 5
60. armatúra E27 porcelánová šikmá ks 5
61. prúdový chránič 3F-B 25A/0,03A ks 3
62. kryt poistky E33 ks 4
63. kryt poistky E27 ks 4
64. izolačná páska 19/10mm čierna ks 6
65. izolačná páska 19/10mm žltozelená ks 6
66. izolačná páska 19/10mm červená ks 6
67. izolačná páska 19/10mm modrá ks 6
68. žiarovka 60W/E27 230V ks 5
69. žiarovka 75W/E27 230V ks 5
70. žiarovka 100W/E27 230V ks 5
71. žiarovka 60W/E27 230V -LED ks 5
72. žiarovka 75W/E27 230V-LED ks 5
73. žiarovka 100W/E27 230V-LED ks 5
74. žiarivka 24W/E27 úsporná ks 5
75. žiarivka trubica 18W/60cm studená ks 5
76. žiarivka trubica 36W/120cm studená ks 5
77. ventilátor nástenný 16W/230V - axiálny - Aero alebo ekvivalentný ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Nové Zámky/b: OP a OS bleskozvodu; počet zvodov 9 06/2017
Komárno: OP a OS regulačnej stanice plynu 06/2017
Patince: OP a OS ad. budovy; počet rozvádzačov - 1 ks, počet ističov - 15 ks 10/2017
Patince: OP a OS bleskozvodu; počet zvodov 12 10/2017
Komárno: OP a OS bleskozvodu (bleskozvod ad. budovy, bleskozvod sklady); počet zvodov 7 12/2017
Nové Zámky/a: OP a OS bleskozvodu; počet zvodov 5 12/2017
Topoľčany: OP a OS ad. budovy; počet rozvádzačov - 11 ks, počet ističov - 240 ks 12/2017
Nové Zámky b: OP a OS - poschodie; počet rozvádzačov - 1 ks, počet ističov - 26 ks 04/2018
Nové Zámky b: OP a OS kotolne a RSP; počet rozvádzačov -1 ks, počet ističov - 9 ks 04/2018
Nitra: OP a OS ad. budovy; počet rozvádzačov - 11 ks, počet ističov - 252 ks 06/2018
Nitra: OP a OS bleskozvodu; počet zvodov 4 12/2018
Topoľčany: OP a OS bleskozvodu; počet zvodov 5 12/2018
Nové Zámky/b: OP a OS bleskozvodu; počet zvodov 9 06/2019
Komárno: OP a OS budovy; počet rozvádzačov - 10 ks, počet ističov - 162 ks 05/2019
Komárno: OP a OS plynovej kotolne; počet rozvádzačov - 1 ks, počet ističov - 7 ks 05/2019
Komárno: OP a OS regulačnej stanice plynu 06/2019
Komárno: OP a OS bleskozvodu (bleskozvod ad. budovy, bleskozvod sklady); počet zvodov 7 12/2019
Nové Zámky/a: OP a OS bleskozvodu; počet zvodov 5 12/2019
Komárno: revízie elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia - 700 ks 11/2017
Levice: revízie elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia - 425 ks 12/2017
Šahy: revízie elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia - 12 ks 12/2017
Topoľčany: revízie elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia - 670 ks 08/2018
Bánovce nad Bebr.: revízieelektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia - 35 ks 08/2018
Partizánske: revízie elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia - 30 ks 08/2018
Nitra: revízie elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia - 610 ks 12/2018
Zlaté Moravce: revízie elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia - 65 ks 12/2018
Nové Zámky b: revízie elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia - 500 ks 12/2018
Štúrovo: revízie elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia - 5 ks 12/2018
Komárno: revízie elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia - 700 ks 11/2019
Levice: revízie elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia - 425 ks 12/2019
Šahy: revízie elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia - 12 ks 12/2019
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I. CENA
1. Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi podrobnú Cenovú kalkuláciu  v rozsahu tabuľky "Cenová kalkulácia", a to do 4 pracovných dní od poskytnutia tejto tabuľky objednávateľom. Objednávateľ poskytne tabuľku "Cenová kalkulácia" dodávateľovi do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy. Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenej v článku IV Zmluvy- Zmluvná cena.
1.1. Celková cena predmetu zmluvy sa skladá z:
1.1.1 cien za vykonanie OP a OS EZ a bleskozvodov a revízií elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia súčasťou ktorých sú:
a) náklady na odstránenie závad a nedostatkov zistených pri OP a OS, ktoré zahŕňajú:
a1) náklady na prácu
a2) náklady na použitie drobného spotrebného materiálu (napr. skrutky, matice, a podložky, označovacie štítky, označovacie bužírky, samolepky s elektrotechnickým označením v zmysle STN, elektrické zásuvky 230V/16A, elektrické vypínače 230V/16A, vodiče žltozelené - priemer 4 – 6 mm, svorky zemniace Bernard- ZSA, svorkovnice na pripojenie vodičov, poistky 6 -25 A, izolačné pásky atď.) v celkovom limite 330 EUR s DPH/zmluvné obdobie (určeného na odstraňovanie závad a nedostatkov zistených pri OP a OS)
b) vyhotovenie a odovzdanie správ a protokolov z OP a OS, revíznych správ, výkazov spotreby drobného spotrebného materiálu v rámci určeného limitu 330 EUR s DPH/zmluvné obdobie (určeného na odstraňovanie závad a nedostatkov zistených pri OP a OS), protokolov o odstránení zistených závad a nedostatkov z OP a OS a revízií
c) náklady na vytvorenie zoznamu revidovaných elektrických spotrebičov s identifikáciou el. spotrebiča
d) náklady na dopravu, príp. ubytovanie
1.1.2. ceny za vykonanie opráv - práca v rozsahu 100 osobohodín, t.j. ceny za odstránenie ostatných závad a nedostatkov zistených pri OP a OS v prípadoch, ak materiál potrebný na ich odstránenie presiahne stanovený limit 330 EUR s DPH/zmluvné obdobie (limit drobného spotrebného materiálu - určený na odstraňovanie závad a nedostatkov zistených pri OP a OS); v tejto cene budú zahrnuté aj náklady na vyhotovenie a odovzdanie protokolov o vykonaní opráv, náklady dopravu na miesto plnenia a späť, príp. náklady na ubytovanie
1.1.3. ceny za dodanie materiálu a náhradných dielov špecifikovaných v technickej špecifikácii predmetu určeného na vykonanie opráv.
2. V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladania ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za poskytovanie služieb o hodnotu DPH.
3. Celková cena predmetu (zákazky) zmluvy a ceny za jednotlivé položky obsahujú všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu (diagnostika, doprava, príp. ubytovanie, ...) a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy.
4. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk.
5. Celková cena a jednotkové ceny v cenovej kalkulácii budú zaokrúhlené maximálne na dve (2) desatinné miesta.
II. MIMORIADNE NÍZKA PONUKA
1. V prípade, ak cena dodávateľa bude neprimerane nízka vo vzťahu tovaru alebo službe, resp. bude vykazovať znaky mimoriadne nízkej podľa § 53 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon o verejnom obstarávaní), dodávateľ je povinný predložiť na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom doklady a vyjadrenie, ktorým preukáže v rozsahu § 53 zákona o verejnom obstarávaní reálnosť plnenia za zmluvnú cenu.
2. Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenia preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zákazky/zmluvy za cenu vykazujúce znaky neprimerane nízkej ceny, resp. mimoriadne nízkej ponuky, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy.
III. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY
1. Objednávateľ poskytne dodávateľovi do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy podrobný harmonogram OP a OS a revízií s uvedením kontaktov zodpovedných pracovníkov.
2. Miestami plnenia sú: Komárno, Topoľčany, Patince, Nitra, Nové Zámky, Zlaté Moravce, Štúrovo, Levice, Šahy, Bánovce nad Bebravou a Topoľčany, ktoré sú už uvedené v bode 1.3 Technická špecifikácia predmetu; presné adresy plnenia objednávateľ poskytne dodávateľovi do 2 pracovných dní po uzavretí zmluvy.
3. Plnenie bude uskutočňované v pracovné dni a v pracovnom čase objednávateľa (8:00 - 14:00 h / pružný pracovný čas 6:00 - 18:00).
4. Dodávateľ je povinný dohodnúť presný termín výkonu prác so zodpovedným pracovníkom príslušného miesta plnenia a po príchode na miesto plnenia sa bezpodmienečne sa ohlásiť u tohto zodpovedného pracovníka pred výkonom činností. V opačnom prípade realizovaný výkon činností nebude objednávateľom uznaný.
5. Dodávateľ je povinný vykonávať služby v súlade s príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi, sprievodnou technickou dokumentáciou, prevádzkovými predpismi alebo pokynmi výrobcov a termínoch uvedených v technickej špecifikácii.
6. Odstránenie drobných závad sa bude vykonávať bezprostredne po ich zistení v rámci výkonu služieb, resp. po ich ukončení.
7. Dodávateľ je povinný v prípadoch, ak na odstránenie závad a nedostatkov zistených pri OP a OS je potrebné použiť drobný spotrebný materiál nad stanovený limit 330 EUR s DPH/zmluvné obdobie (limit drobného spotrebného materiálu – určený na odstraňovanie závad a nedostatkov zistených pri OP a OS), t.j. v prípadoch potreby vykonania opráv, predložiť do 5 pracovných dní odo dňa zistenia závady/nedostatku podrobnú špecifikáciu zistených závad a nedostatkov (napr. názov a počet chybných komponentov, ich typ a pod.) ocenenú podľa cenovej kalkulácie, v súlade  s bodom 1. článku I. CENA
časti Osobitné požiadavky na plnenie. V prípade potreby materiálu a náhradných dielov, ktoré nie sú zahrnuté v technickej špecifikácii, dodávateľ uvedie samostatne aj tieto položky.
8. Vykonanie opráv a dodávka materiálu a náhradných dielov špecifikovaného v technickej špecifikácii predmetu zmluvy sa bude vykonávať (len) na základe samostatnej objednávky v lehote spravidla do 7 dní od doručenia objednávky. Počet osobohodín (100) a počet jednotlivých vyšpecifikovaných materiálov a náhradných dielov v technickej špecifikácii predmetu zmluvy na odstránenie ostatných závad a nedostatkov je maximálny.
8.1 V prípade, ak na vykonanie opravy bude potrebný materiál a náhradné diely, ktoré nie sú uvedené v technickej špecifikácii, tento zabezpečí objednávateľ pred vystavením objednávky na vykonanie opravy.
9. Počet elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia v ks je maximálny.
10. Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi súpis vykonaných služieb, a to do piateho pracovného dňa mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom boli služby vykonávané. Prílohou súpisu budú:
10.1. správy z OP a OS a revízne správy
10.2 objednávateľom odsúhlasený a potvrdený protokol o odstránení zistených závad a nedostatkov z OP a OS a revízií, ktorého prílohou bude
výkaz spotreby drobného spotrebného materiálu s uvedením cien (napr. skrutky, matice, a podložky, označovacie štítky, označovacie bužírky, samolepky s elektrotechnickým označením v zmysle STN, elektrické zásuvky 230V/16A, elektrické vypínače 230V/16A, vodiče žltozelené - priemer 4 – 6 mm, svorky zemniace Bernard- ZSA, svorkovnice na pripojenie vodičov, poistky 6 -25 A, izolačné pásky atď.) v rámci limitu drobného spotrebného materiálu 330 EUR s DPH/zmluvné obdobie- určeného na odstraňovanie závad a nedostatkov zistených pri OP a OS  
10.3. objednávateľom odsúhlasený a potvrdený protokol o vykonaní opráv (t.j. v prípade vykonania činnosti na objednávku),z ktorého musí byť zrejmý rozsah opravy a bude obsahovať:
10.3.1 rozpis použitého materiálu a náhradných dielov na opravy
10.3.2 výkaz odpracovaných osobohodín.
IV. FAKTURÁCIA
1. Úhrada za predmet zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Cena za skutočne poskytnutý predmet plnenia bude uhradená mesačne na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry.
2. Prílohou faktúry bude súpis vykonaných služieb, správy z OP a OS a revízne správy, objednávateľom odsúhlasený a podpísaný protokol o odstránení zistených závad a nedostatkov z OP a OS a revízií, objednávateľom odsúhlasený a podpísaný protokol o vykonaní opráv.
3. Fakturácia výkonov za vykonanie opráv (počet osobohodín) a za dodávky vybraného materiálu a náhradných dielov určených na opravy sa bude realizovať na základe skutočného počtu osobohodín a dodaného materiálu a náhradných dielov potrebných na vykonanie opravy (maximálne počty počas trvania zmluvy nesmú byť prekročené).
4. Fakturácia za vykonanie revízie elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia sa bude realizovať na základe ich skutočného počtu.
5. Splatnosť faktúr je najneskôr do 30 dní odo dňa ich doručenia do podateľne objednávateľa.
6. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovené faktúry listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po ich vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa.
7. Miesto doručenia faktúry v listinnej forme je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú dodávateľ zašle faktúru elektronicky oznámi objednávateľ dodávateľovi do 4 pracovných dní odo dňa uzavretia tejto zmluvy.
8. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č.222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. Dodávateľ je zároveň povinný bezodkladne poslať
opravenú alebo novú faktúru znovu aj v elektronickej podobe na e-mailovú adresu uvedenú objednávateľom v zmysle predošlého bodu.
V. PODMIENKY ÚČASTI
1. Dodávateľ musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní. Objednávateľ upozorňuje dodávateľov na skutočnosť, že prijatím zákona č. 343/2015 Z. z. došlo k úprave podmienok týkajúcich sa osobného postavenia, ako aj úprave podmienok zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov.
2. Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky - odborné prehliadky a odborné skúšky, oprava, údržba a montáž vyhradených technických zariadení elektrických. V prípade pochybností objednávateľa je dodávateľ povinný na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom preukázať splnenie podmienok dokladom podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy.
3. Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi do 5 dní od uzavretia zmluvy fotokópiu oprávnenia na výkon OP a OS elektrických zariadení - revízny technik vyhradeného technického zariadenia elektrického podľa Vyhlášky MPSVaR SR č. 508/2009 Z. z. v znp, § 24 na skupinu E1/A a skupina B1.
4. Nepredloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní sa považuje za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty a s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nitriansky, Slovenská republika

28.06.2017 08:00 — 30.12.2019 14:00

1,00 cena celkom

15 944,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.06.2017 15:24

20.06.2017 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.06.2017 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 457
 17
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.06.2017 20:34 - Vstupná ponuka 15 943,20 € Cena s DPH
20.06.2017 11:39 - Najvýhodnejšia ponuka 15 000,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS