30807484
Sociálna poisťovňa
29. augusta 8 - 10, Bratislava, 81363, SVK
36840343
Falck Fire Services a.s.
Krivá 21, Košice, 04001, SVK
Zabezpečenie kontroly, opravy, plnenia, inštalácie a obstarania prenosných hasiacich prístrojov a kontroly, opravy a obstarania príslušenstva požiarnych hydrantov
kontrola, oprava, plnenie, inštalácia, obstaranie, prenosné hasiace prístroje, požiarne hydranty
Služba, Tovar
1. Zabezpečenie kontroly, opravy, plnenia, inštalácie a obstarania prenosných hasiacich prístrojov a kontroly, opravy a obstarania príslušenstva požiarnych hydrantov
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je kontrola, oprava, plnenie, inštalácia a obstaranie prenosných hasiacich prístrojov (ďalej len "PHP") a kontrola, oprava a obstaranie príslušenstva požiarnych hydrantov (ďalej len "PH") podľa zákona č.314/2001 Z.z. o ochrane pred požiarmi v znení neskorších predpisov, vyhlášky Ministerstva vnútra SR č. 719/2002 Z.z., ktorou sa ustanovujú vlastnosti, podmienky prevádzkovania a zabezpečenie pravidelnej kontroly PHP a pojazdných hasiacich prístrojov a vyhlášky Ministerstva vnútra SR č. 699/2004 Z.z. o zabezpečení stavieb vodou na hasenie požiarov v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. počet miest plnenia na území Slovenskej republiky | miesto | 92 | ||
2. celkový počet PHP, z toho: | ks | 1516 | ||
- prášok 1 kg | ks | 47 | ||
- prášok 2 kg | ks | 28 | ||
- prášok 6 kg | ks | 990 | ||
- CO2 2 kg | ks | 55 | ||
- CO2 5 kg | ks | 265 | ||
- voda/pena 9 l | ks | 131 | ||
3. celkový počet PH, z toho: | ks | 310 | ||
- C 52 | ks | 261 | ||
- D 25 | ks | 41 | ||
- B 75 | ks | 8 | ||
4. celkový počet požiarnych hadíc, z toho: | ks | 345 | ||
- C 52 | ks | 300 | ||
- D 25 | ks | 45 | ||
5. počet PHP podľa výrobcov, z toho: | * | * | ||
- KODRETA | ks | 420 | ||
- HASPO | ks | 267 | ||
- KOVOSLUŽBA | ks | 179 | ||
- ČERVINKA | ks | 165 | ||
- NEURUPPIN | ks | 156 | ||
- CSQ | ks | 101 | ||
- HTB VÍTKOVICE | ks | 54 | ||
- ALBECO | ks | 45 | ||
- SIRE | ks | 37 | ||
- BAVARIA | ks | 35 | ||
- SIEL | ks | 24 | ||
- TEPOSTOP | ks | 15 | ||
- SACEP | ks | 9 | ||
- REHAS | ks | 3 | ||
- ADLER | ks | 2 | ||
- GLORIA | ks | 1 | ||
- SETRE | ks | 1 | ||
- HASTEX & HASPR | ks | 1 | ||
- SANAL | ks | 1 | ||
6. predpokladané množstvá kontroly a opravy PHP/48 mesiacov, z toho: | * | * | ||
- kontrola PHP 1 kg prášok | ks | 188 | ||
- kontrola PHP 2 kg prášok | ks | 112 | ||
- kontrola PHP 6 kg prášok | ks | 3960 | ||
- kontrola PHP CO2 2 kg | ks | 220 | ||
- kontrola PHP CO2 5 kg | ks | 1060 | ||
- kontrola PHP voda/pena 9 l | ks | 524 | ||
7. predpokladané množstvá opravy a plnenia PHP/48 mesiacov, z toho: | * | * | ||
- oprava a plnenie PHP 1 kg prášok | ks | 39 | ||
- oprava a plnenie PHP 2 kg prášok | ks | 24 | ||
- oprava a plnenie PHP 6 kg prášok | ks | 806 | ||
- oprava a plnenie PHP CO2 2 kg | ks | 44 | ||
- oprava a plnenie PHP CO2 5 kg | ks | 192 | ||
- oprava a plnenie PHP voda/pena 9 l | ks | 261 | ||
8. predpokladané množstvá obstarania PHP/48 mesiacov, z toho: | * | * | ||
- obstaranie PHP 1 kg prášok | ks | 20 | ||
- obstaranie PHP 2 kg prášok | ks | 30 | ||
- obstaranie PHP 6 kg prášok | ks | 110 | ||
- obstatranie PHP CO2 2 kg | ks | 20 | ||
- obstaranie PHP CO2 5 kg | ks | 60 | ||
- obstranie PHP voda/pena 9 l | ks | 20 | ||
- obstaranie náplne do PHP prášok | kg | 40 | ||
- obstaranie náplne do PHP CO2 | kg | 30 | ||
- ekologická likvidácia PHP 1 kg prášok | ks | 10 | ||
- ekologická likvidácia PHP 2 kg prášok | ks | 10 | ||
- ekologická likvidácia PHP 6 kg prášok | ks | 60 | ||
- ekologická likvidácia PHP 2 kg CO2 | ks | 20 | ||
- ekologická likvidácia PHP 5 kg CO2 | ks | 60 | ||
- ekologická likvidácia PHP voda/pena 9 l | ks | 24 | ||
- obstaranie označenia PHP - piktogram | ks | 50 | ||
9. predpokladané množstvá kontroly a opravy príslušenstva PH/48 mesiacov, z toho: | * | * | ||
- kontrola PH C 52 | ks | 1044 | ||
- kontrola PH D 25 | ks | 164 | ||
- kontrola PH B 75 | ks | 32 | ||
- tlaková skúška požiarnej hadice C 52 | ks | 1200 | ||
- tlaková skúška požiarnej hadice D 25 | ks | 180 | ||
10. predpokladané množstvá obstarania príslušenstva PH/48 mesiacov, z toho: | * | * | ||
- obstaranie požiarnej hadice C 52 | ks | 20 | ||
- obstaranie požiarnej hadice D 25 | ks | 20 | ||
- obstaranie prúdnice C 52 | ks | 20 | ||
- obstaranie prúdnice D 25 | ks | 20 | ||
- obstaranie spojky C 52 | ks | 10 | ||
- obstaranie spojky D 25 | ks | 10 | ||
- obstaranie ventilu bez spojky C 52 | ks | 10 | ||
- obstaranie ventilu bez spojky D 25 | ks | 10 | ||
- obstaranie hadicového uloženia univerzál | ks | 10 | ||
- obstaranie zazubca univerzál | ks | 10 | ||
- obstaranie nátrubku univerzál | ks | 10 | ||
- obstaranie vsuvky univerzál | ks | 10 | ||
- obstaranie označenia PH - piktogram | ks | 20 | ||
- obstaranie označenia PH - návod na použitie | ks | 20 | ||
- obstaranie označenia PH - označenie podzemného PH | ks | 20 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Zoznam požadovaných činností pri zabezpečovaní kontroly, opravy, plnenia, inštalácie a obstarania PHP: | |
a) zostavenie harmonogramov pre kontrolu PHP | |
b) aktualizácie harmonogramov zostavených pre účely kontroly PHP | |
c) kontrola všetkých typov PHP | - manipulácia s prístrojom, kontrola: plomby, tlakovej skúšky, povrchu, úplnosti, náplne, tlaku výtlačného plynu, hadice(neporušenosť a priechodnosť), prúdnice (neporušenosť, priechodnosť a funkčnosť) |
* | - kontrola: upevnenia držiaka na stavebnej konštrukcii, uchytenia, zaplombovanie, |
* | - nalepenie kontrolného štítku s údajom o vykonaní nasledujúcej revízie, správa o kontrole, doprava a stojné |
d) vydávanie potvrdení o vykonaní kontroly PHP | |
e) umiestňovanie a aktualizovanie informačných štítkov o vykonaní kontroly PHP inštalovaných v priestoroch objektov a to na vonkajšej strane kontrolovanej tlakovej nádoby | |
f) umiestňovanie, dopĺňanie, resp. výmena morálne zastaraného, poškodeného alebo chýbajúceho požiarneho značenia PHP v súlade platnou legislatívou | |
g) obstaranie požiarneho značenia PHP (piktogram) | |
h) vystavovanie protokolov o vykonaní kontroly PHP | |
i) oprava, plnenie a tlakové skúšanie všetkých typov PHP | - manipulácia s prístrojom, kontrola: úplnosti, povrchovej úpravy, rozobratie, vyprázdnenie, vykonanie hydraulickej tlakovej skúšky, vysušenie nádoby, naplnenie predpísanou náplňou, zloženie, |
* | - natlakovanie, nalepenie štítku o oprave a štítku o tlakovej skúške, vystavenie správy o oprave a tlakovej skúške, doprava |
j) komplexná výmena nefunkčných, nevratne poškodených a morálne zastaraných PHP vrátane príslušenstva PHP inštalovaných v priestoroch objektov objednávateľa a následnej inštalácie náhradných PHP na stanovišti určenom projektom požiarnej ochrany konkrétneho objektu objednávateľa | |
k) obstaranie všetkých typov nových PHP | - dodanie, inštalácia PHP v súlade s projektom požiarnej ochrany, označenie umiestnenia PHP, vystavenie dokladu o zakúpení a dodaní PHP + certifikát o zhode a doprava |
l) obstarávanie náplní do všetkých typov PHP podľa potrieb objednávateľa | |
m) dopĺňanie a následná inštalácia príslušenstva PHP podľa potrieb objednávateľa | |
n) obstaranie príslušenstva PHP podľa potrieb objednávateľa | |
o) ekologická likvidácia všetkých typov vyradených PHP podľa potrieb objednávateľa | |
p) vystavenie protokolu o vykonaní ekologickej likvidácie vyradených PHP | |
r) vypracovanie a pravidelná aktualizácia lokačného rozmiestnenia PHP v priestoroch a objektoch objednávateľa | |
s) predkladanie spracovaných výstupov evidencie, lokačných plánov a harmonogramov pre PHP, aktualizovaných pre potreby objednávateľa v nasledujúcom kalendárnom roku | |
2. Zoznam požadovaných činnosti pri zabezpečovaní kontroly, opravy a obstarania príslušenstva PH: | |
a) aktualizácia harmonogramov zostavených pre účely kontroly PH | |
b) kontrola všetkých typov PH | - kontrola úplnosti, funkčnosti a neporušenosti PH, kontrola úplnosti, funkčnosti a neporušenosti hadicového zariadenia, kontrola kompletnosti a neporušenosti príslušenstva PH, |
* | - meranie hydrostatického a hydrodynamického pretlaku odberového miesta PH, stanovenie skutočného prietoku vody v litroch/sek., |
* | - vypracovanie protokolu o priebehu a zisteniach z vykonanej kontroly, doprava + stojné |
c) umiestňovanie a aktualizovanie informačných štítkov o vykonaní kontroly všetkých typov PH tvoriacich vybavenie objektov a pozemkov objednávateľa a to na vonkajšom ochrannom obale hadicového zariadenia | |
d) umiestňovanie, dopĺňanie, resp. výmena morálne zastaraného, poškodeného alebo chýbajúceho požiarneho značenia PH v súlade s platnou legislatívou | |
e) obstaranie požiarneho značenia PH | - piktogram, návod na použitie PH, označenie podzemného PH |
f) zbieranie, označovanie a tlakové skúšanie všetkých hadíc vnútornej výzbroje všetkých typov PH | - kontrola funkčnosti požiarnych hadíc tlakovou skúškou s obsahom podľa STN 92 0801, vypracovanie protokolu o vykonaných skúškach, doprava + stojné |
g) doplnenie, resp. výmena chýbajúcich, poškodených alebo morálne zastaraných hadíc vnútornej výzbroje všetkých typov PH | |
h) obstaranie všetkých typov požiarnych hadíc (C 52, D 25) | |
i) oprava poškodených technických súčastí alebo ich demontáž a následná výmena za nové súčasti podľa vzniknutej potreby objednávateľa | |
j) obstaranie nových technických súčastí pre všetky typy PH | - prúdnica C 52, prúdnica D 25, spojka C 52, spojka D 25, ventil bez spojky C 52, ventil bez spojky D 25, hadicové uloženie univerzál, zazubec univerzál, nátrubok univerzál, vsuvka univerzál |
k) vypracovanie a pravidelná aktualizácia lokačného rozmiestnenia PH tvoriacich vybavenie objektov a pozemkov objednávateľa | |
l) predkladanie spracovaných výstupov evidencie, lokačných plánov a harmonogramov pre PH aktualizovaných pre potreby objednávateľa v nasledujúcom kalendárnom roku |
Názov |
I. ZMLUVA |
1. Zmluva sa uzatvára na dobu 48 mesiacov od momentu jej uzavretia alebo do vyčerpania celkovej ceny za predmet zmluvy, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
II. CENA |
1. Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú Cenovú kalkuláciu do 5 dní od uzavretia zmluvy, v ktorej pre každú položku uvedenú v bode 6 až 10 časti Technická špecifikácia predmetu zákazky/Zmluvy uvedie: jednotkovú cenu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH. Celková cena za predmet zákazky/Zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu Zmluvy, uvedenej v článku IV Zmluvy - Zmluvná cena. |
2. Celková cena predmetu zmluvy a ceny za jednotlivé položky uvedených v časti Technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy obsahujú všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zmluvy (kontrola, oprava, plnenie, inštalácia a obstaranie PHP, kontrola, oprava a obstaranie príslušenstva PH, doprava, stojné,...) a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
3. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
4. Celková cena a jednotkové ceny v cenovej kalkulácii budú zaokrúhlené maximálne na dve (2) desatinné miesta. |
III. MIMORIADNE NÍZKA PONUKA |
1. V prípade, ak cena dodávateľa bude neprimerane nízka vo vzťahu k službe/tovaru, resp. bude vykazovať znaky mimoriadne nízkej podľa § 53 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon o verejnom obstarávaní), dodávateľ je povinný predložiť na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom doklady a vyjadrenie, ktorým preukáže v rozsahu § 53 zákona o verejnom obstarávaní reálnosť plnenia za zmluvnú cenu. |
2. Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenia preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zákazky/zmluvy za cenu vykazujúce znaky neprimerane nízkej ceny, resp. mimoriadne nízkej ponuky, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
IV. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY |
1. Množstvá PHP, PH uvedené v časti Technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy sú predpokladané, fakturácia bude realizovaná na základe skutočného plnenia. |
2. Objednávateľ poskytne dodávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy zoznam miest plnenia, zoznam kontaktných osôb v miestach plnenia, zoznam PHP a PH inštalovaných v objektoch objednávateľa a harmonogram revízií PHP a PH inštalovaných v objektoch objednávateľa. |
3. Dodávateľ bude realizovať predmet zákazky/zmluvy na základe jednotlivých objednávok vystavených objednávateľom a to v rozsahu a v termíne dodania špecifikovaných v každej vystavenej objednávke osobitne. |
4. Na základe vystavenej objednávky zo strany objednávateľa je dodávateľ do termínu dodania uvedenom v obsahu objednávky povinný realizovať predmet zákazky/zmluvy v určenom objekte objednávateľa v súlade so zadaním tejto objednávky a v požadovanom rozsahu. |
5. Pre potreby odovzdania a prevzatia predmetu objednávky je dodávateľ v súlade s požiadavkami platnej legislatívy povinný vystaviť pre objednávateľa protokol o vykonaní a odovzdaní predmetu objednávky, ako aj dokumentáciu v rozsahu zodpovedajúcom predmetu objednávky v dvoch rovnopisoch, ktoré musia byť potvrdené podpisom a pečiatkou oboch zmluvných strán. |
6. Dodávateľ predloží objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy kópiu platného oprávnenia na činnosť - odborné prehliadky a odborné skúšky vyhradených technických zariadení tlakových v prevádzke v rozsahu technické zariadenia tlaková skupina Bd vydané v súlade s § 14 ods. 1 písm. a) a § 15 ods. 4 zákona č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
7. Dodávateľ predloží objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy kópie platných osobitných oprávnení o odbornej spôsobilosti vydaných na výkon služieb a činností súvisiacich s kontrolou, opravou a plnením PHP v súlade s § 11c ods. 1 a ods. 3 zákona č. 314/2011 Z. z. o ochrane pred požiarmi v znení neskorších predpisov na PHP od výrobcov uvedených v bode 5 časti Technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy. |
V. FAKTURÁCIA |
1. Úhrada za predmet zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. |
2. Úhrada faktúry za predmet objednávky bude realizovaná po dodaní a prevzatí predmetu objednávky v požadovanom rozsahu. Neoddeliteľnou prílohou faktúry bude protokol o vykonaní, odovzdaní a prevzatí predmetu objednávky a dokumentácia vystavená dodávateľom v rozsahu zodpovedajúcom predmetu príslušnej objednávky. Objednávateľ uzná pri fakturácii len potvrdené protokoly o vykonaní, odovzdaní a prevzatí predmetu objednávky určenými miestne príslušnými kontaktnými osobami objednávateľa a dodávateľa. |
3. Splatnosť faktúr je najneskôr do 30 dní odo dňa ich doručenia do podateľne objednávateľa. |
4. Dodávateľ sa zaväzuje posielať vyhotovenú faktúru listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. |
5. Miesto doručenia faktúry v listinnej podobe je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú bude dodávateľ zasielať faktúry elektronicky oznámi objednávateľ dodávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia tejto zmluvy. |
6. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení nesk. predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. Dodávateľ je zároveň povinný bezodkladne poslať |
opravenú alebo novú faktúru znovu aj v elektronickej podobe na e-mailovú adresu uvedenú objednávateľom v zmysle predošlého bodu. |
VI. PODMIENKY ÚČASTI |
1. Dodávateľ musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní. Objednávateľ upozorňuje dodávateľov na skutočnosť, že prijatím zákona č. 343/2015 Z. z. došlo k úprave podmienok týkajúcich sa osobného postavenia, ako aj úprave podmienok zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov. |
2. Nepredloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní sa považuje za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty a s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
3. Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. V prípade pochybností objednávateľa je dodávateľ povinný na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom preukázať splnenie podmienok dokladom podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
VII. ĎAĽŠIE USTANOVENIA |
1. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenia uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
2. Všetky doklady a dokumenty musiať byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. |
Slovenská republika
20.06.2017 00:00 — 19.06.2021 23:59
1,00 cena celkom
81 600,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.06.2017 11:20
19.06.2017 12:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.06.2017 21:15 - Vstupná ponuka | 81 598,80 | € | Cena s DPH |
19.06.2017 11:58 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 200,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: