00314404
Obec Bobrov
Vyšný koniec 173, Bobrov, 02942, SVK
17682258
FEREX, s.r.o.
Vodná 23, Nitra, 94901, SVK
Obstaranie veľkoobjemných kontajnerov
Veľkoobjemový kontajner otvorený, Veľkoobjemový kontajner zatvorený
Tovar, Služba
1. Obstaranie veľkoobjemných kontajnerov
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je nákup nových kontajnerov určených na podporu triedeného zberu komunálneho odpadu: veľkoobjemový kontajner otvorený 6 ks, veľkoobjemový kontajner zatvorený 2 ks. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Veľkoobjemový kontajner otvorený-Objem | m3 | 7 | ||
Veľkoobjemový kontajner otvorený-Nosnosť kontajnera | kg/m3 | 700 /1 | ||
Veľkoobjemový kontajner otvorený-Hlavné rozmery | mm | 4000 x 1700 x 1500 | ||
Veľkoobjemový kontajner zatvorený-Objem | m3 | 7 |
Názov |
Cena vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet, v ktorom dodávateľ uvedie jednotkové ceny jednotlivých položiek spolu s presnou špecifikáciou – uvedenie konkrétnej značky, výrobcu a typového označenia tovaru, ktorý bude predmetom dodania, na základe čoho sa preukáže splnenie požadovaných technických a iných požiadaviek na predmet zákazky do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Súčasou aktualizovaného rozpočtu a faktúry bude číslo súvisiaceho projektu v rámci ITMS2014+ s ktorým kupújúci oboznámi predávajúceho po uzavretí zmluvy. |
Dodávateľ, ktorý predloží ponuku ako neplatca DPH prehlási, že v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platcu DPH je ním predložená kontraktačná cena konečná a nemenná a bude považovaná na úrovni s DPH. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Táto zmluva sa uzatvára v rámci projektu Operačného programu Kvalita životného prostredia, kód výzvy: OPKZP-PO1- SC111-2016-10. |
Účinnosť zmluvy uzavretej cez elektronické trhovisko, ktorá bude spolufinancovaná z fondov EÚ, je naviazaná na výsledky kontroly predmetného verejného obstarávania zo strany poskytovateľa. |
Všetky predmety zákazky musia byť dodané ako nové. |
Lehota dodania začne plynúť doručením jednostrannej písomnej objednávky kupujúceho predávajúcemu. |
Záručná doba minimálne 24 mesiacov. |
Ide o zákazku spolufinancovanú z fondov EÚ. |
Žilinský, Slovenská republika
15.08.2017 10:00 — 15.11.2017 10:00
1,00 súbor položiek podľa opisného formulára
13 480,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.07.2017 08:48
17.07.2017 10:00
17.07.2017 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.07.2017 10:54 - Vstupná ponuka | 13 480,00 | € | Cena s DPH |
17.07.2017 09:50 - Najvýhodnejšia ponuka | 13 400,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: